Titanic Resort & Aquapark reviews

Laatst bijgewerkt: 25 maart 2024

Prima verblijf in Titanic Aqua Resort

We hebben heerlijk kunnen bijtanken in het Titanic Aqua Resort. Super vriendelijke mensen en een uitstekende service. Jammer van de transfer, dat was een bende! Voor ongeveer 8 km van vliegtuig naar hotel waren we twee en half uur kwijt. Het duurde al een uur voor duidelijk was welk busje ons weg zou brengen. Als je gaat neem dan een taxi !!

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2024

Titanic resort en aqua

Leuk hotel met goede kwaliteit en prijsverhouding Irritatie punt fresh juice wordt continu aangeboden tijdens ontbijt en lunch maar dit kost geld en dit wordt niet goed kenbaar gemaakt / wijn is alleen verkrijgbaar in de lobby rest van het park niet het eten voldoet maar is vaak hetzelfde in een ander jasje de winkeltjes hanteren een voordeligere prijs met de euro dan de egyptische pond

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2023

Hotel verouderd en vieze kamers

Het hotel is verouderd en de kamers waren erg vies. Vlekken op de vloer, muren en nachtkastjes. Douche werkte niet naar behoren, wasbak meerdere keren verstopt. Kluis los in de kledingkast. In de kledingkast veel stof. Glijbanen verouderd en de banden waarmee je moet glijden erg vies. Door glijbanen rug en 3 zwembroeken kapot. Eten niet onze smaak. Kopjes buffet nog vies. Veel mensen gesproken, die ziek waren geworden. Ons zoontje 2e nacht héle nacht gespuugd. Ligbedden zwembad prima, maar bij de glijbanen doorgezakt. Ik zou een ander hotel kiezen

Mw. I. Otten
Laatst bijgewerkt: 2 mei 2023

Leuk hotel, mooie kamers, vriendelijk personeel

Heel veel glijbanen, uitdagend en leuke glijbanen voor kids. Mooie kamers en het personeel zorgt echt voor dat extra's als je zelf ook vriendelijk bent. Ga zeker ook naar het strand.

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2023

Genoten

Ik ben samen met mijn zoon geweest. Het was er heerlijk. Vriendelijk personeel, heerlijke glijbanen en ruim opgezet. Buffet is zeer uitgebreid en er is echt genoeg keus. Je kan ook een keer reserveren in 1 van de 3 restaurants....ook aan te raden.

Laatst bijgewerkt: 20 februari 2023

Heerlijke plek om bij te komen

We hebben een prima weekje kunnen bijtanken. Even ontsnappen aan de dagelijkse hectiek in NL.

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2022

Leuk betaalbaar hotel voor gezinnen met kinderen

Het is een oud maar gerenoveerd hotel. Hier en daar mag er zeker nog opgeknapt worden. Personeel is vriendelijk. Animatie is waardeloos, dames zijn wel aardig maar echt goede shows of leuk naar je toekomen is er niet bij. Een dame is ronduit arrogant en kijkt je alleen aan als je een mannelijke gast bent haha. Eten is prima en afwisselend genoeg. Bijvullen bij drukte mag iets beter. Men werkt zich uit de naad iedergeval. Kamers schoon en netjes. Grote Glijbanen vanaf 10 jaar !! Aangegeven dat lengte veel beter zou zijn IPV leeftijd. Verder super vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2020

Prima hotel voor zon zee en strand

Kamers vond ik oubollig, maar prima om te slapen. Eten was iedere dag hetzelfde totaal geen variatie. Een beetje jammer dit.

Laatst bijgewerkt: 15 januari 2020

geweldig verblijf.

Wij zaten bij Titanic beach direct naast Titanic palace. Met name de mogelijkheid om van meerdere restaurants gebruik te kunnen maken is ons prima bevallen. Het complex was keurig schoon: goede bedden ; keurige bediening. Al met al een top vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 23 november 2019

Uitstekend park echt een aanrader

Klantvriendelijk echt schoon park en het eten was goed. Zeker een aanrader voor iedereen