Pickalbatros Albatros White Beach Resort reviews

9,7
9,9

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2024

Leuke vakantie gehad

We waren voor de vierde keer bij PA White beach. We vonden het niet zo geweldig goed als de vorige keren. De plastic bekers waar je buiten de drankjes in kreeg, waren vies en beschadigd, vol krassen! De witte wijn was vaak lauw, de rode wijn was koud! Cola rum, cola whiskey en cola brandy, smaken allemaal hetzelfde. Het personeel is heel vriendelijk! Verder alles goed. A la carte eten is een aanrader!

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

White Beach resort

Het was wel een leuke hote. Vooral als je met kinderen bent dan heb je heel veel activiteiten voor de kinderen. De kamers waren niet echt hoe het op de foto stond. En als jij ziek bent en je hebt geen behandeling nodig moet je daar echt niet naar de kliniek van de hotel gaan. want ik heb voor twee prikjes € 849 betaald en daar kon ze echt niks voor me doen. Want ik vind het echt belachelijk dat jij voor gewoon twee prikken en een van die prik waren antibiotica en die andere weet niet wat het was omdat mijn zoontje z’n hand was verbrand en het was een klein beetje ontstoken en daarvoor moest ik gewoon echt zo’n grote bedrag betalen.

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Mooi resort

Groot, schoon resort met vriendelijk personeel en lekker eten.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2024

Super hotel!

Erg mooi hotel, alles is netjes school en ze willen je overal mee helpen.

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

Het was geweldig.

We hebben erg genoten. Alles was super. Prachtig resort, grote slaapkamer met heerlijke bedden. Elke dag werd alles schoongemaakt nieuwe handdoeken. Personeel zeer gedienstig, voor we ons drankje op hadden, vroegen ze weer wat we graag wilde drinken. De bediening van Hamza Mahoud was geweldig, vriendelijke jongen die zijn werk met passie deed. Hier kon ik erg van genieten.

Daniëlle
Laatst bijgewerkt: 1 februari 2024

Uitstekend hotel

Heerlijk genoten in dit super hotel, alles heel netjes en schoon Hier kom je niks te kort Alles prima in orde Bediening wil hun tipgel, euro’s , graag wisselen tegen papier geld Iedereen heeft liever euro’s dan EP We hadden een kamer upgrade , met geweldig mooi uitzicht Elke avond was entertainment

Laatst bijgewerkt: 22 januari 2024

Heerlijk hotel.

Goeie ligging en zeer schone en ruime kamers, vriendelijke en behulpzame medewerkers. Zeer service gericht. Ligging is erg gunstig doordat je via de hoofdingang op een leuke straat uitkomt waar je allerlei winkels en eetgelegenheden tegenkomt. Prima eigen strand en top zwembaden. Korte transfer vanaf vliegveld is ook een pre.

Laatst bijgewerkt: 17 januari 2024

Iets minder

In nov 2019 hier ook geweest, nu in jan 2024. Het kan aan een andere periode liggen, maar het niveau is iets minder dan in 2019. Geen Irish Coffee meer, lang wachten op je drankjes, zeker op het strand. En het bier niet meer geserveerd in een fles, maar geserveerd in een glas , en dan telkens in een ander glas: limonadeglas, whiskyglas of een blauw kinderglas. Bier is zo altijd doodgeslagen, het lijkt wel appelsap. Erg jammer! Er is ook veel minder personeel dan in 2019. Kamers zijn perfect! Eten veel het zelfde. Resort ziet er heel verzorgd uit, en het weer was heerlijk!!

Laatst bijgewerkt: 18 november 2023

Fijn verblijf. Mooi resort.

Mooi groot opgezet, zwembaden , strand en altijd zon! Eten was prima. Leuke excursies te doen. Wij zijn dit x naar Caïro geweest met vliegtuig, een aanrader!

In de Lobby