Bella Vista reviews

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2024

Fijn hotel, schoon, fijn strand, bed te hard

Fijn hotel, brandschoon, mooi stukje koraal voor de deur, vriendelijk personeel, eten wisselend van kwaliteit, waarschijnlijk vanwege besmettingsgevaar iets te ver doorgekookt cq gebakken. Sympathiek animatieteam. Bedden voor mij veel te hard.

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Fijn zwembad zo’n gelegenheid goed alleen handdoeken leggen ook hier vervelend.

Laatst bijgewerkt: 9 maart 2024

Netjes maar gedateerd hotel ze zijn aan het renoveren maar dat duurt nog wel even.

Eten was goed maar niet veel variatie brood heel droog lag zo in de zon voor het raam, voor de barbecue moet je bijbetalen 15 euro pp dat is dus niet all inclusief . Hotel Bella Vista midden in hurgarda dus je loopt zo de winkelstraat savonds wel druk maar is te doen. Zwembad was lekker warm water. Niet te duur voor dit hotel in feb of maart bij D reizen. Reis geboekt bij D reizen Hoogeveen is aan te bevelen.

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2024

Genoten in Bella Vista

Wat een heerlijke vakantie, kamer schoon en een perfect bed. Personeel zeer vriendelijk Heerlijk warm zwembad en snorkelen voor de deur. Jammer dat je om 7.00 je handdoek al op een bedje moet leggen. Gelukkig was er op het zonnedek volop plek en hoefden wij ons geen zorgen te maken maar op de steiger en bij het zwembad was het dringen. Hoop dat in de toekomst kan veranderen. Ga je weg dan ook je handdoek meenemen... Verder alleen maar genoten!

Laatst bijgewerkt: 30 december 2022

Netjes, vrolijk

We hadden een korte vakantie (6dagen), maar het was een geslaagde tijd met veel leuke dingen! Animatie was top! Kerst party in de zwembad werdt mijn favoriete activiteit. Zij bieden ook goede SPA behandelingen. Ik koos Kleopatra behandeling - een echte aanrader!

Laatst bijgewerkt: 5 december 2022

Prijskwaliteit goed

Bella Vista is een goed en eenvoudige hotel. Prima als je geen groot resort en massa zoekt. Het zit perfect tussen appartement huren of groot resort in. Voor ons een plus de duikschool Voodoo divers die er zit. Nederlandse eigenaren. Het eten is goed maar verwacht geen culinaire hoogstandjes. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 25 november 2022

Prachtig en zeer vriendelijk hotel

Bella Vista is een prachtig hotel, zoals het op de fotos eruit ziet...zo is het ook in het echt! Prima eten en drinken, mooie kamers en vriendelijk personeel. Er hangt een heerlijke rustige sfeer.

Laatst bijgewerkt: 23 februari 2020

Keurig hotel , overzichtelijk voor kleine kinderen, leuk animatieteam

Prachtige binnenplaats maar eenvoudig restaurant. De keuze in het eten is vonden wij redelijk beperkt en eenvoudig. Hotelkamer was super al bestond het kinderbed uit een plank met dun matrasje