Bel Air Azur Resort reviews

5,4

Laatst bijgewerkt: 3 april 2024

Prima vakantie gehad, lekker warm.

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2024

Top verblijf!

Heel goed genoten bij Bel Air Azur Resort. Het eten is niet heel inspirirend meer na enkele dagen maar zeker niets te klagen gehad.

Laatst bijgewerkt: 24 maart 2024

Het is NIET rustig

Beschrijving gaf me de indruk dat t rustig was. Maar constant muziek en iedere avond entertainment op orkaankracht. Wel vanaf 10 uur 's avonds rustig. Eten niet te hachelen

Laatst bijgewerkt: 22 maart 2024

Nooit meer

Was heeeel slecht. Eten was koud, je kon niet op een normale mannier in het water van het zwembad, alleen via een gevaarlijk trapje, s'avonds om 10 uur al de bar buiten dicht, kun je binnen gaan zitten en dan moet je van 2 hoog (lounche bar) beneden zelf je drankje gaan halen, met de trap want er is geen lift. Voor 10 uur kun je niks te druk ken krijgen want de bar gaat pas om 10 open en s'morgen om 6 uur al je bedje aan het zwembad reserveren en er op gaan zitten anders verwijderen ze je handdoek. Het Thais restaurant was het eten ook slecht net als in het hotel. Elke dag hetzelfde kip die te lang op de gril gelegen heeft, dus super droog en voor de rest kamelengoulash die super vet was. Nee ik houd nu op kan zo nog wel even doorgaan. Voor mij NOOIT MEER.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Prima hotel.

Prima hotel, wel verouderde kamers, met name de badkamer.

Laatst bijgewerkt: 10 maart 2024

Goed verzorgd maar wel erg oud

Het eerste wat opviel toen we bij het resort aankwamen is dat alles ontzettend oudbollig was. Alsof je terug was gereisd naar begin jaren 90. Het hotel is verder wel goed onderhouden en schoon, je ziet echt elke dag mensen aan het werk om alles schoon en net te houden. De badkamers zijn wel echt aan vervanging/vernieuwing toe maar de douche is erg fijn. Het eten was prima, soms een beetje flauw en wat over gaar maar verder niks op aan te merken. Er staat elke dag vers fruit en er is genoeg keuze. Het ontbijt mag wel iets gevarieerder. De mensen zijn erg vriendelijk maar je wordt wel snel gek van iedereen die wat aan je wil verkopen. Een tip van ons is dat je een rode vlag bij de handdoeken man moet vragen, dan mogen ze je niet benaderen. Ook een kleine opmerking voor de niet roker, als je er niet van houd om in de rook van andere mensen te liggen, ga dan niet naar Egypte. Er mag letterlijk overal gerookt worden en daar maken de rokende gasten maar erg graag gebruik van. Ook hierbij is het alsof je 20 jaar terug bent gegaan in de tijd. Al met al een heerlijke week gehad en we waren tevreden over het resort en zeker voor het weinige geld wat je er voor betaald. Verwacht geen 5 sterren voor een 2 sterren prijs ;)

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

Bel Air Azur Hurghada

Beschrijving klopt niet

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2024

Aanrader

Zeer gezellig hotel met vriendelijk personeel uitstekende buffetten en ondanks wat verouderde inrichting prima onderhouden en keurig schoon.

Laatst bijgewerkt: 25 januari 2024

Bel Air Azur

Een heerlijk hotel met vriendelijke personeel. Het eten was zeer gevarieerd en lekker. Hebben er erg van genoten. De badkamer was aan renovatie toe. We hadden wel een lekkere douche met voldoende warm water. Heb geen lift gezien, voor mensen die slecht ter been zijn is het wat minder

Bezoekje muziekgroep