Pickalbatros Alf Leila Wa Leila Resort - Neverland Hurghada reviews

De Wijs
Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

Topper

Heerlijk om weer in Alf Leila Wa Leila te zijn. Dit was de 2e keer. En volgend jaar weer.

Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Top

Echt super goed, het zwembad was heerlijk op temperatuur. Het eten vindt ik in heel egypte niets. Maar heerlijke bedden. En super gezellig.

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2024

Top vakantie in een top hotel

Deze vakantie was een van mijn beste vakanties ooit. Het hotel is ontzettend mooi en groot, in principe boek je 1 hotel maar heb je toegang tot 3 hotels. Dus je kan gebruik maken van alles van elk hotel: zwembaden, restaurants, aqua park, attracties, etc. Kamer was schoon en mooi. Voor de rest zijn de mensen van de annimation team heel vriendelijk en leuk. Al het personeel, van de keuken tot aan de lifeguards, is zo aardig en behulpzaam. Kortom, dit was een TOP vakantie en zeker een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 31 januari 2024

Leuk hotel

Leuk hotel,maar zeker géén 10 waard! Personeel is zeer vriendelijk, op een enkele uitzondering na. (totdat ik hem een fooi gaf, toen kon er warempel een glimlach van af!) De matrasjes op de ligbedden zijn zeer zeker aan vervanging toe. Zoals ze eruit zien, zijn deze nog nooit schoongemaakt. Bij het zwembad worden de drankjes in plastic bekers geserveerd, wat begrijpelijk is. Maar bier in een blauwe plastic beker, dat smaakt toch echt niet! Het eten is goed, jammer genoeg heeft mijn partnerwel een voedselvergiftiging opgelopen! Zeker 5 dagen hier heel erg ziek van geweest! Ook leuk is dat je gebruik mag maken van Neverland! Wat wij ook een minpunt vonden…de muziek was ‘s avonds oorverdovend hard! Maar dat kan aan onze leeftijd liggen! 66 jaar en 71 jaar!

Hr. P. Mulder
Laatst bijgewerkt: 8 december 2023

Laatst bijgewerkt: 21 november 2023

Perfecte vakantie in Hurghada

Ruim Resort met vriendelijk personeel, fijn om er je vakantie door te brengen.

Laatst bijgewerkt: 26 maart 2023

Grote accommodatie met kleinschalig gevoel

het is een mooie accommodatie, mooi opgezet en opgedeeld in kleinere secties rondom de diverse zwembaden. Voldoende restaurants en bars en het is er goed toeven!

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2023

Mooi hotel

Goed hotel, eten wat minder maar kan niet zoals thuis verwachten. Goede ligging van hotel Veel georiënteerd op Duitsers

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2023

1 bouwput dat wij der waren

Wij hebben 10 dagen in een bouwput vertoefd. Iedere de drilhamer, schuurmachines, shovels,kranen echt afschuwelijk

De badkamer