Sentido Akassia Beach (ex LTI Akassia Beach) reviews

5,7
5,4

Laatst bijgewerkt: 2 september 2022

Geweldig resort, ideaal voor gezinnen wanneer je binnen de resort wil blijven tijdens je verblijf.

Het is een groot resort met 2 hotels in 1 waarvan de LTI hotel adult only is. Resort biedt een geweldige entertainment programma voor jong en oud. Eten is in buffet vorm zowel binnen als buiten, uitgebreid genoeg om je smaakpapillen te verrassen iedere dag. Eten wordt per dag vers voor je gekookt en is thema gebonden. Kamers zijn zeer ruim en worden dagelijks verschoond. Kamers zijn wel gedateerd en TV werkt nauwelijks. Aqua park was heerlijk voor de kids, zwembaden zat om uit te kiezen en binnen 2 min lopen sta je op het strand. Wifi werkte alleen bij de lobby. Onbeperkt strandhanddoeken service erg fijn.

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2022

Mooie locatie, maar zo slecht georganiseerd. All in clusive stelt niks voor.

Na 2 jaar corona gedoe uitgekeken naar deze welverdiende vakantie met ons gezin van 3, bijna 5500 euro neergeteld voor een ultra all inclusive vakantie in egypte, wij hadden een familie kamer geboekt ( hotelkamer met een aparte kamer met bed, via prijsvrij ) Eenmaal aangekomen bij het hotel bleek deze kamer niet beschikbaar te zijn, en werdt ons een duurde kamer met zeezicht aangeboden, onze kleine meid sliep dan wel in dezelfde.kamer, daar gingen wij niet mee akkoord.( we hebben later vernomen van 2 andere families dat zij precies hetzelfde te horen kregen en dus wel een andere kamer moesten nemen) Na bijna 2 wachten in de lobby kwam er dan toch een familie kamer vrij. Kamer oogt netjes, alleen de badkamer met kitschimmel randen, oogt niet een kamer die je voor dat geld mag verwachten, een koelkastje met 3 kleine plastic flesjes water is ook geen ultra all inclusive ( daar moeten 2 cola,2sprite,2fanta,2flessen water in zitten, in ieder geval wat variatie ) koeling zitten bonken aangevroren ijs in, dus de drankjes waren verre van koud. Die dag waren we al 13 uur onderweg met reizen, dus we hadden wel trek in een hapje. Het eten is ronduit slecht, oude harde en vooral droog brood, veels te doorgebakken droge kip, en rauwkost wat minimaal 12 uur van tevoren is gesneden. Een postmix met immitatie frisdranken sloeg werkelijk helemaal nergens op, ronduit smerig. Eet ervaring is nu ook 3 dgn later erg slecht, in de ochtend geen koud drinkwater te krijgen, en al 2 ochtenden is de postmix kapot, ontbijten met gortdroog en oud brood is kennelijk doodnormaal hier. Bij het zwembad komen ze met echte blikjes cola aan ....eindelijk een lekker colaatje, helaas kost je dit 2 euro, hallo all inclusive ultra de bedoeling is je geen geld mee hoeft te nemen. Zwembaden hebben ook wel het een en ander aan onderhoud nodig, randen hebben overal los gelaten en de schroeven steken gewoon uit (verroest en gewoon gevaarlijk) De bedden voelen als beton, comfort null komma null, en gebroken nachten, en opstaan is een drama. Alles extras wat in ultra all inclusive zou moeten zitten ,chips, nootje, diverse snacks daar moet je allemaal voor betalen, een normaal blikje cola moet je voor betalen. Erg lastige opdringerige verkopers aan het zwembad is ook een doorn in het oog, je krikgt ze nauwelijks weg. Kortom zoveel geld betalen voor deze armoede, gewoon schandalig voor woorden.

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Wat een ramp

Na het horen over dit hotel dat het zo goed zou zijn zijn we erheen gegaan. In de ruim 20 jaar dat ik in Egypte kom heb ik nog nooit zo’n slecht hotel gezien. Schimmel in badkamer,weinig variatie in eten,je word voorgelogen door de manager,je betaal bij ontbijt €2 voor verse sinaasappelsap die uit een kan uit de koelkast komt. Toen wij er een opmerking over maakte kregen we daarna wel verse sap. Egyptes gasten worden voor getrokken door personeel zo kunnen we nog veel meer opnoemen.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2022

Oud en weinig te doen

Oud. Eten en drinken redelijk. Animatie en vermaak is weinig. Zeker geen 5 sterren. Egypte word een minder leuk vakantieland.

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2022

Verschrikkelijk armoedig

Het was het meest verschrikkelijke resort waar we ooit zijn geweest. Letterlijk alles was slecht. Zeker maar 2 of 3 sterren waard

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2022

Heel veel niet all inclusive

Geen WiFi terwijl dit wel wordt aangegeven Op het hele complex slechts 3 barretjes waar de frisdrank uit de automaat niet koud is, en geen prik heeft. Glijbanen regelmatig dicht Excursies erg duur Douche op de kamer kwam geen water uit Restaurant is smerig, tafels worden niet gedekt en schoongemaakt, bestek moet je zelf zoeken. Bij het ontbijt waren veel dingen vaak op en werden niet bijgevuld. Personeel is onbeschoft en hebben een vriendin van ons “ Hoer” genoemd toen ze dit benoemde ( zei verstaat arabisch)

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

Leuk park maar slecht onderhouden

Leuk park maar slecht onderhouden. Eten prima maar vaak hetzelfde. Personeel erg vriendelijk!!

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

prima resort met leuke waterglijbanen

Prima resort voor 10 dagen vakantie. Het eten was elke avond hetzelfde en op was vaak op. 1 keer gegeten bij het Italiaans restaurant dat is geen aanrader. Slapen was wennen op keiharde bedden. Maar het weer is heerlijk in mei en de zwembaden ook erg leuk

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2022

Top personeel. Heerlijk zwemplezier

Hele goede vakantie gehad bij Akassia. In de eerste plaats vanwege het zeer vriendelijke personeel, ook richting kinderen. Vooral bediening, life guards bij het zwembad en schoonmaak. De kamers zijn lekker groot en hebben alles wat je verwacht. Bedden zijn wel erg hard. Persoonlijk hou ik daarvan, maar de rest van het gezin niet. Qua faciliteiten is alles er wat je zoekt op een resort en het aquaparc is een dikke plus voor veel plezier. Het eten is erg goed (vers) bereid. Menu is het elke dag wisselend, maar altijd kip, rund, vis verkrijgbaar. Deels is het ook dagelijks gelijk (pizza, pasta, rijst). Als je gewoon 1 bord eten haalt zoals je thuis ook doet, dan hoef je geen 2 dagen hetzelfde te eten. Sommige momenten kan het rond het buffet wel druk zijn. De animatie vinden we tegenvallen. Team is groot genoeg maar ze kunnen hier veel meer uit halen, vooral qua enthousiasme richting kinderen. Ook is er na het diner niet veel meer te doen. Een cocktailbar ofzo zou een uitkomst zijn. Nu is het eigenlijk klaar na het diner.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2022

Heerlijk resort en fijn personeel

Alleen de animatie vond ik tegenvallen. Veel zwembaden en goed eten in de verschillende restaurants. Mooi aangelegde tuin.

Strand
Uitzicht van ons balkon
Huisrif
Strand
Klein stukje van het Aqua park