The Three Corners Ocean View reviews

5,7
9,6

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2024

Prachtig Hotel

Ontzettend vriendelijk personeel. Niets is teveel. Prachtige ligging. Eten is erg uitgebreid, meeste erg smakkelijk veel keuze al waren we iets minder( maar nog steeds) enthousiast over de warme gerechten. Lekkere cocktails. Kamer enigzins wat gedateerd maar heel erg netjes. Groot balkon met fantastisch uitzicht.

Dedeurwaerder
Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Zalig

Prachtig uitzicht, heel vriendelijk personeel en lekker eten, alleen een teleurstelling, waren met vrienden, zij hadden een suite en wij een gewone kamer, maar we betaalden wel dezelfde prijs.

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Vakantie three corners ocean view

Was een super vakantie

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Schoon/vriendelijk/lekker vers eten

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

Top accommodatie!

Wat een geweldig hotel zowel qua ligging, personeel als eten. Hier komen we zeker nog een keer terug!

Laatst bijgewerkt: 12 februari 2024

Ligging aan een Laguna

Kleinschalig adult only hotel op een prachtige locatie. Prettige sfeer en personeel super vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Prachtig hotel op mooie lokatie

Het was een prachtig hotel met erg vriendelijk personeel met heerlijke maaltijden elke dag ander thema. S avonds entertainment buiten. Mooi fitnes ruimte, mooie zwembaden. Klein strandje. Alles was prima

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2024

In één woord fantastisch

Ontzetten goede prijs kwaliteit verhouding en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2024

Echt geweldige locatie

Prachtige locatie en een geweldig hotel. Eten was echt top, en als je hier iets te kort komt of vind dat het eenzijdig is, ligt het echt aan jezelf. Het personeel was ook echt geweldig, allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Echt een top vakantie gehad. Nogmaals dank hiervoor

Laatst bijgewerkt: 22 januari 2024

Zeer goed adults only en all inclusive hotel met enorm vriendelijk personeel

Het was een zeer goede vakantie geweest, personeel is enorm vriendelijk (nog nooit ergens zo vriendelijk meegemaakt). We kregen bij aankomst een mooie zeezicht kamer terwijl we een tuinzicht hadden geboekt, dit was een aangename positieve verassing. Het uitzicht was prachtig en we hadden een ochtendzon op ons terras. Kamer werd dagelijks goed schoongemaakt. Bedden waren stevig, de badkamer was nog niet gerenoveerd maar zag er nog prima uit (er zijn al wel kamers die geheel gerenoveerd waren). Het eten was voor ons prima, dagelijks andere thema's en het smaakte goed. Wel hadden wij en best wel wat andere mensen last van diarree. Eten en restaurant zag er wel goed hygiënisch uit en goed warm, het zou dus ook mogelijk een virus kunnen zijn geweest. Entertainment was 's avonds van 20:30 uur tot ongeveer 22:00 uur, 2 avonden schitterende dansacts geweest, de rest was wat minder (een livezangeres en soms een saxofoniste ). De omgeving was perfect, Ocean view ligt bij een jachthaven met schitterende jachten en restaurants en winkels. El Gouna ziet er zeer luxe uit met aangelegde laguna's. Downtown vonden we iets minder leuk, wel een plaats met heel veel restaurants maar de souvenierswinkels houden we niet zo van omdat ze je steeds naar binnnen proberen te lokken. (maar dat gebeurd wel in meer landen)