The Three Corners Rihana Inn reviews

HygiΓ«ne

Laatst bijgewerkt: 11 april 2024

april alleen

β€œ Fantastische, gezellige en vriendelijke sfeer in hotel! Geweldige uitstappen gedaan (kapitein Ali en zijn dolfijnen, elgounamountaingoats met hun hiking, makanibay kitesurfspot, rondrit met Toon) Zeker ook een keetje de restaurantjes in het hotel doen (wel tijdig reserveren) Alle dagen zon! Ik kom terug. β€œ

Laatst bijgewerkt: 1 april 2024

prima prijs-kwaliteit verhouding

Laatst bijgewerkt: 13 maart 2024

Goede animatie

β€œ Vriendelijke mensen β€œ

Laatst bijgewerkt: 12 maart 2024

Voelt als thuis komen

β€œ Super gastvrij hotel! Inmiddels alweer 13 keer daar geweest. Altijd mooi weer, vriendelijk personeel, lekker eten, schoon. Nederlandstalig aan de balie. Een probleempje? Ze lossen het voor je op! Gewoon een echte aanrader! β€œ

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

Egypte

β€œ Heel goede begeleiding door d reizen,en een mooi en goed hotel. Voor herhaling vatbaar! πŸ˜ŽπŸ‘ β€œ

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2024

Gemoedelijk Hotel, eetzaal soms te vol en wat lawaaierig

β€œ Fijn Hotel zonder veel Luxe β€œ

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2024

fijne vakantie

β€œ Wat minder met rollator,verder een heerlijke vakantie gehad. heel vriendelijk personeel en lekker eten. β€œ

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2024

Geweldige vakantie

β€œ We hebben weer genoten van een heerlijke week bij Three Corners Rihanna in El Gouna! Super hotel, meer dan vriendelijke bediening πŸ‘Œ β€œ

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2024

Heerlijk resort

β€œ Mooi aangelegd, schoon en heel vriendelijk personeel. Comfort kamer mooi gerenoveerd maar niet groot en een erg klein balkon. Voor herhaling vatbaar, dan zou ik alleen voor een grotere kamer kiezen. β€œ

Spreekt voor zich….. zo mooi