Panorama Bungalows El Gouna reviews

4,8

Mik
Laatst bijgewerkt: 20 december 2023

aanrader

Ontzettend vriendelijk personeel niets is te veel

Laatst bijgewerkt: 15 november 2023

Alleen bestemd voor ouderen

Deze accommodatie is meer bestemd voor ouderen dan voor jongeren, animatie stelt niets voor.

Laatst bijgewerkt: 5 december 2022

Erg vriendelijk personeel & top ligging

Ondanks dat er verbouwd wordt, is dit een super bestemming. Personeel erg vriendelijk

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2020

Te gek

De mensen zijn enorm vriendelijk en behulpzaam mijn dochter en ik zijn erg verwent door t personeel we voelde ons veilig en welkom

Laatst bijgewerkt: 29 januari 2020

Onder de maat

De beschrijving en foto's online spraken ons aan. Daarom hadden we de vakantie geboekt. De accomodatie was echter zwaar onder de maat. Wij zijn anders gewend in Egypte. Ik ben echt geen zeur met eten, maar hier was het eten elke dag hetzelfde. Dit gold voor elke maaltijd. Ook was het vaak koud. Het personeel in het restaurant was wel vriendelijk. De kamer was op zich prima. We zaten in het 'hotel'gedeelte, niet in de bungalows. Wel was de kamer erg koud en tochtig. Ook ging het water in de douche steeds van steenkoud naar loeiheet, erg gevaarlijk. De bedden lagen wel goed! Het zwembad was niet verwarmd en daardoor ijskoud. Heb er de hele week niemand in gezien. Mijn vriend is er een keer ingedoken om een bal uit te halen. Hij heeft toen zijn voet helemaal open gehaald aan een losliggende tegel. Deze zaten door het hele zwembad heen. De tegels waren ook niet gevoegd. Ook was overal het afwateringsputje stuk. Levensgevaarlijk voor kinderen. Ik heb vantevoren veel reviews gelezen en dit probleem speelt al jaren. Wij hebben hier een klacht over neergelegd bij de manager. Hij zei dat hij er wat aan zou gaan doen, maar die man was totaal niet geloofwaardig. Dat gaven andere medewerkers van het resort ook al aan. Iemand zei dat dit afgelopen zomer minimaal 20 keer is gebeurt. De manager probeerde ons om te kopen met een fruitmandje. Hier trapten we natuurlijk niet in, we gaan hierover nog een klacht indienen bij Corendon/ D-Reizen. Ook werd er altijd 'morgen' gezegd als je een vraag had. Er stond een pooltafel (betaald, belachelijk). Wij wilden graag poolen. Dan werd er aangegeven dat de cue's kapot waren en dat er morgen nieuwe zouden komen. Dit hebben we de hele week gehoord. We vonden het erg jammer, want het resort ligt wel op een leuke, centrale plek. maar voor de prijs die we betaald hebben, hebben we elders in de omgeving veel beter gezeten. Dus D-reizen/ Corendon zou er goed aan doen deze accomodatie eens te bezoeken. De laatste kwaliteits certificaten die er hingen waren uit 2015.

Laatst bijgewerkt: 14 januari 2020

Kamer netjes,badkamer veel kit met schimmel

Zijn na 1 nacht verhuist rook muffig vooral de badkamer

Laatst bijgewerkt: 14 januari 2020

koud en veroudert

bijna alle bungalows en appartementen op noorden gericht en overal kieren dus tochtig en slechte bedden

Laatst bijgewerkt: 8 december 2019

Erg saai hotel

Wij gaan hier niet meer heen erg opletten met het eten veel kliekjes het eten is koud geen variatie. Het zwembad was niet verwarmd. Onze paspoorten zijn 2 uur zoek geweest wat veel stress opleverde. aan de receptie met inchekken erg chaotisch waardoor wij meer als 2 uur moesten wachten op onze kamer. kamers erg gedateerd maar schoon het personeel heel erg lief en doet zn best

Laatst bijgewerkt: 26 november 2019

Ontspannend

Heerlijke 8 dagen gehad! Vriendelijk, rustig en ontspannen. Wel veel verkopers die uitjes willen verkopen.

Laatst bijgewerkt: 23 november 2019

Gunstig gelegen

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers flink gedateerd evenals de badkamer. Douchebak zag er erg onsmakelijk uit.

Elke dag n schone kamer met n mooi versiert bed
Privé strandje
Cultuur snuiven