Happy Life Village reviews

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2024

Geen 4 sterren waard

Oude vervallen kamer

Laatst bijgewerkt: 3 januari 2024

Worst hotel experience ever...

Toen we toekwamen om 1u 's nachts werden we verwelkomt door een lobby vol met duistere figuren die in de lobby van het hotel rondhing... Crappy, onverzorgde kamers, douchebad met douchegordijn waar nauwelijks water uit de kraan stroomt. Geen wifi in de kamers en in de lobby een wifi verbinding die nog trager was dan wanneer ik vroeger met een modem inbelde om naar het internet te gaan. Onvriendelijk personeel en elke 2 minuten een dodgy reisleider aan je been die je voor een 'good price' de uitstap van je leven bezorgd en speciaal voor jou een uitzonderlijke deal maken... Masseur die je al lachend zijn verhaal komt doen maar bij het wegdraaien een gezicht trok alsof hij me liever had kleingemaakt.... Straatkatten aan tafel, honden die vrolijk op het domein rondlopen en je wekken 's nachts door hun geblaf. 's morgens vanaf 7u komt er een colonne aan quads voorbij met toeristen uit andere hotels die waarschijnlijk wel goed geslapen hadden. Rust kan je in dat hotel niet vinden. Accommodatie aan het strand ziet er uit als een sloppenwijk, met ligbedden waarvan de matrassen al sinds de jaren 70 geen upgrade meer kregen... Een soort van toog is daar in elkaar geknutseld maar moet ondersteund worden door verschillende attributen die daar niet voor dienen. Om nog maar te zwijgen over het hygiënische aspect... Gouden Tip: Ga hier nooit naartoe.... Ik voel me redelijk bedrogen door dit aanbod. Zeker omdat we zelf héél veel hebben moeten bijbetalen om wel naar een deftig hotel (Safir Resort Dahab) te gaan. Gelukkig bestaat er iets zoals booking.com, dus snap het nut van een travel agent niet meer vandaag... Wat me nog het meeste stoort is dat dit hotel op d-reizen goeie reviews kreeg. Voila, en dit zijn mijn bevindingen na nog geen 24u verblijf in dit shithole. Het zou fijn zijn mocht D-reizen mij een stuk compenseren voor deze akelige bevindingen...

Laatst bijgewerkt: 21 februari 2023

Grote kamer, lekker eten en mooi strand

Het enige minpunt ia het lawaai van de vele quads die tussen hotel en strand rijden. Maar er zijn veel pluspunten\; - gezond, lekker, gevarieerd en altijd voldoende eten en wijn - fijne plek voor strand, zwemmen en snorkelen - mooi wandelen langs de kust en naar een kleine oase met kleine canyon daarachter - naast de gratis shuttle naar Dahab om 17.00 en 19.00 kun je via de receptie voor 5 E (2 pers.) taxivervoer naar Dahab regelen - al het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam - er wordt niet gehengeld naar fooien

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2022

Heerlijke plek voor vakantie!

Happy Life Village is een prima hotel met vriendelijk personeel. Wij hebben er enorm genoten. Enige minpunt: boek geen excursies bij Mohammed van FTI. Zowel anderen als wijzelf zijn erg ontevreden over deze tripjes omdat ze niet klopten met wat Mohammed erover zei. Zo hebben we slechts 1-1.5 uur op een quad gezeten in plaat van de beloofde 2.5 uur.

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2019

verouderd maar gastvrij met prachtig huisrif

Happy life ligt wat afgelegen dus het maken van een bootexcursie is wat minder gemakkelijk. Je kunt zien dat ze het in de afgelopen jaren moeilijk hebben gehad. veel gebouwen leeg en veel dingen slecht onderhouden. De gym is in de ruimte met kinderspeeldingen, biljardtafel en pingpongtafel maar van de gym werkte niets meer en de speeldingen sterk verouderd en stuk. Personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam. We kregen een upgrade van de kamer naar een tweekamer appartement met zicht op zee, helemaal geweldig. Dagelijks schoonmaak en schone handdoeken. Eten was eenvoudig maar goed.

Laatst bijgewerkt: 10 april 2019

Heerlijke locatie

Heerlijke locatie. Vriendelijk personeel. Mooi uitzicht op het strand en bij het zwembad op de bergen.