Winterberg Resort reviews

Laatst bijgewerkt: 5 februari 2024

goed hotel prima eten vriendelijk personeel ,kamers worden goed schoon gemaakt met elke dag schone handdoeken

Hulman
Laatst bijgewerkt: 27 januari 2024

prima hotel !

Heerlijk verblijf gehad bij het winterberg resort hotel. De bedden en de douches waren heel erg fijn. Het eten was prima. Als je bij de boeking aangeeft, dat je vegetariër bent, wordt er iets voor je klaargemaakt. Erg makkelijk dat de piste en de skiverhuur naast het hotel is.

Laatst bijgewerkt: 2 maart 2023

Net en eenvoudig hotel op een fantastische locatie.

Net hotel met een zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Aan de voet van de piste. Vriendelijk personeel. Nette, eenvoudige kamers met een fijne badkamer.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2022

Netjes, goede buffetten, maar kan beter op punten

Wat gedateerd hotel, met name de kamer. Maar, wel schoon, netjes en zeer vriendelijk personeel waardoor je het gedateerde wel weer vergeet. Ontbijtbuffet uitgebreid en dinerbuffet elke avond anders; niet hoogstaand maar dat verwachtten we ook niet. Voor kinderen niet heel veel vertier.

Laatst bijgewerkt: 10 april 2022

Mooi en goed hotel. Prachtig gelegen.

Momenteel wordt het hotel gerenoveerd, maar de bediening en vermaak kunnen gewoon doorgaan. De bar is ruim en gezellig met open haard. De eetzaal is ook ruim en rijkelijk voorzien. Veel keuze in de menu's.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2022

Fijn en gezellig hotel met goede ligging

Erg prettig verblijf gehad. Vriendelijk en veel NL personeel. Lekker zwembad en sauna. Eten is prima. De bar is erg gezellig en veel bier op de tap.

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2019

Uitstekend

Het hotel is ons uitstekend bevallen. Heerlijk gewandeld en gewinkeld. Wij hebben geen klachten. Dank zij het gratis o.v. met de "sauerlandcard" hebben wij de auto tijdens ons verblijf niet gebruikt.

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2019

Prima , keurig hotel en vriendelijk personeel

Prima hotel, ligging goed ten opzichte van pistes. Als je skies bij het hotel hebt dan kan je aan het begin van de uitrit van het hotel meteen een sleeplift pakken. Anders 5minuten met de auto naar parkeerplaatsen met ski verhuur en restaurant met ski opslag.

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2019

ik vond de kamer aan de kleine kant. er was een bed aan de voetkant van twee bedden geplaatst, waardoor de kamer te klein was en het niet fijn was. Voor de prijs was dit niet prettig te noemen.

Laatst bijgewerkt: 8 februari 2017

Prettig hotel, dichtbij de piste

ligging tov pistes is perfect, personeel was netjes en behulpzaam, kamers wat gehorig. aanwezigheid van zwembad erg fijn maar water was wat aan de koude kant. Heerlijke sauna en eenvoudig maar prima eten.

Ingang van het hotel.
Vanaf skipiste.