Sporthotel & Resort Grafenwald reviews

5,6

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2023

Sporthotel

Verouderde huisjes, weinig stopcontacten, slechte WiFi en dat met 3 pubers. Ze kwamen om half egen aanbellen of we nog schone handdoeken nodig hadden. We waren nog niet wakker. Wel een super mooie omgeving. Het ontbijt maakte het zeker goed.

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2021

Mooie omgeving waar voldoende te doen is.

Mooi hotel en appartementen. Best ruim en her en der wat gedateerd. Over het algemeen prima. Prijs kwaliteit wat aan de hoge kant (kwa prijs) voor hetgeen je krijgt. Er zijn zwemmogelijkheden, echter voor kinderen wat minder te doen. Ze moeten rustig zijn in het zwembad en er zijn weinig speel mogelijkheden in het zwembad. Optie om te kunnen tennissen voor prima prijs. Er is een voetbalveld aanwezig, mooie speeltuin en een midgetgolf.

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2016

Ik beschrijf sportresort Grafenwald in Daun!!! Mooi van opzet, ligging, mooie huisjes

Zwembad is goed, maar verlichting aldaar mag iets beter. Broodjesservice was prima geregeld maar vieze broodjes! Andere bakker zou ik adviseren. Huisje was echt prima!!!! Voorinfo was dat er meer sporten bedreven konden worden. Dat er dermate veel voor bijbetaald moest worden vonden we minder aantrekkelijk. Service met bijv. handdoeken bij zwembad was erg luxe!