Tropical Islands Resort (Zelte/Ferienhäuser/Zimmer Dome) reviews

4,2

Vrij
Laatst bijgewerkt: 1 maart 2024

De kleine dingetjes

Het complex is een belevenis opzich! De aankomst en uitleg hoe het werkt in het park of kluisjes is onder de maat. Wij proberen ons best te doen betreft communicatie taal om alles te begrijpen, maar er vanuit gaan dat je duitser bent is niet zo waar. Want als je Engels wil spreken krabbelen ze terug want dan kunnen ze zich niet verstaanbaar maken. Dit al met het inchecken van huisje of aankomst Tropical Island! Ook betreft het personeel op het verblijf de Dome kan beter, niet om elk personeels lid in het min te zetten maar er waren er een paar onder de maat betreft interresse! Betreft huisje? Het is dat je er slaapt en hier niet veel bent moet het wel goed zijn. De bank in de woonkamer was erg smerig, er zaten vlekken op daar lusten de honden geen brood van. Er was ook een put lucht die rond hing in het huisje, die kwam van het gedeelte douche. Deze was niet mis, ook met doorspoelen van putjes wasdeze niet weg te krijgen. De belevenis in de dome is zeker de moeite waard, alles er omheen is leuk en voor de kinderen een uitdaging. De bus ernaar toe en de terug reis is zeker goed geregeld daar is niks op aan te merken. Het uitchecken was ook onder de maat, je levert de sleutel in en er zal gevraagd worden hoe was je verblijf? Eh nee je. Je kan bandje uitchecken in de Dome of je alles betaald hebt en klaar! Na vragen bij de info balie, wordt er gezegd je kan je bandje inleveren bij de flamingo en hoe het allemaal werkt! Top deze info zou ik willen bij de incheck balie en niet op de Dome zelf. Al met al hebben mijn kinderen het geweldig gehad maar de dingen er omheen vind ik slecht en wij komen er wel uit maar dit is niet de bedoeling als je naar een compleet iets gaat. Gr Tim

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2019

Genieten rustgevend netjes kinderparadijs

Topvakantie oord. Genieten rustgevend netjes kinderparadijs

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2018

Hygiënisch mooi en bijzonder waterpark

Tropical Island is ontzettend leuk om een weekend heen te gaan langer dan heb je het wel gezien maar een aantal nachtenlang zeker aan te raden het is een schoon en mooi park!! Wel is het eten en drinken behoorlijk aan de prijs ze hebben een goed betalingssysteem! Een hotelkamer daar is zeer aan te raden Ivo een tentje de kamers zijn voorzien van goede airco en een lukte fijne badkamer!!