Whala! Bocachica reviews

5,2

5,3

Laatst bijgewerkt: 24 januari 2024

zakwaterowanie i lot

ze wzgledu na opozniony start samolotu z holandii o 40 minut nie zdazylismy na samolot do dominikany. 10 godzin na lotnisku. pokoje obskurne brudne brak plytek ceramicznych dziury w scianach. cztery dni wiercili ikuli w sasiednim pokoju . masakra nie polecam za 4000 tysiace euro zenada

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2022

Lekker luieren aan zwembad of strand

Leuk resort waar in het weekend verrassen veel locals komen logeren. Maakt het overigens alleen maar gezellig druk. Buiten het resort is niet veel te doen, maar er zijn genoeg mogelijkheden om iets te ondernemen (excursies) wel even wat prijzen vergelijken. Door contactpersoon van de tourpperator waren we 50 euro te duur uit voor onze excursies.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2022

Erg slecht

Locatie is perfect. Verder een tip HIER NIET BOEKEN. Het is gewoon gevaarlijk om daar te eten. Eten wordt niet goed warm gehouden waardoor mensen ziek worden. Koude melk naast een grill zetten waardoor het zuur wordt. Mijn kamer 2x onderwater door regen. Limonade ook niet te drinken daar heb zelf maar coca cola gekocht.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2022

Gezellig, ontspannen sfeer en direct aan het strand

Vriendelijk en behulpzaam personeel en er wordt hard gewerkt om alles schoon te houden. Ligging aan het strand en 2 zwembaden waardoor er altijd een mogelijkheid is om te zwemmen. Goede airco op de kamers en de WiFi signaal is sterk over het hele terrein. Eten is van goede kwaliteit en ruime keuze.

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2022

druk , gezellig veel locale mensen.

Whala ligt aan een mooi strand ,alleen lees je niet dat op dit report enorm veel locale mensen verblijven, het is er dan ook enorm druk . Als je het leven wilt meemaken zoals hun ,dan zit je hier goed. zwembaden vielen tegen. Eten was goed, all inclusief concept prima. als je gaat kies dan 100% voor kamer met zee zicht dit zijn de beste kamers en worden elke dag schoon gemaakt .In het weekend ligt het strand vol met dominicaanse en dan is er veel te zien en te beleven vonden wij erg leuk , wel erg druk in zee. uitstapjes goed te boeken op het strand, zijn ook erg mooi. Whala boca chica prima hotel verwacht geen luxe maar wel een gezellige vakantie.

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2020

Mooie locatie

Resort op een mooie locatie. Hotel personeel is over het algemeen vriendelijk, maar werd ook veel nagefloten en om mijn telefoonnummer gevraagd door personeel. Kamers waren schoon, het airco systeem maakte veel geluid. Eten was niet uitzonderlijk goed, maar prima re eten, wel weinig keuze voor allergieën. Het resort en strand worden voortdurend schoon gemaakt. Ook het zwembad is schoon.

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2019

Prima hotel met erg leuk personeel en animatie team

Wij hebben een hele mooie en leuke tijd gehad hier. Het enigste nadeel was dat het eten niet zo goed was, het was vaak koud en hetzelfde. Het strand was perfect, heel erg mooi en grenzend aan het hotel. Heel leuk en enthousiast animatie team en ontzettend vriendelijk personeel.