BlueBay BelleVue Dominican Bay reviews

4,5

Laatst bijgewerkt: 7 januari 2020

Mooi resort, van alles voorzien, enorm veel russische bezoekers, eten slecht.

Mooi resort, tuin wordt netjes onderhouden, voorzien van 2 mooie zwembaden en prima prive strand te bereiken met een loopbrug. Alle tuinmannen en security zijn uiterst vriendelijk. De bediening in het restaurant en achter de bar daarentegen zijn erg nors en onvriendelijk. Er zijn ontzettend veel Russische bezoekers die ontzettend onbeleefd zijn (zacht uitgedrukt), dus ik kan het ze nog niet eens kwalijk nemen ook dat de bediening hierdoor ook zo is geworden. Wel erg jammer, dominicanen ansicht zijn vrolijke en aardige mensen! :-( Het eten is ook niet om over naar huis te schrijven, het ontbijt is prima (wij waren blij met verse omelet, pannenkoeken en fruit) maar de lunch en het avondeten is vrij veel hetzelfde en niet heel erg goed. Met kerst en O&N hadden ze wel goed uitgepakt alleen vraten de Russen alles op en werd dit verder niet goed aangevuld waardoor we bij o.a. de Lobster gewoon naast de pot pisten. Jammer..... De grootste ergernis was nog dat Russen hun bord gigantisch vol scheppen en na 1 hapje de rest laten staan wat in de prullenbak beland. Zo zonde en respectloos! Al met al hebben wij een heerlijke vakantie gehad, prachtig weer, een prima kamer en gewoon oogkleppen op voor alles wat wat minder was, want je zit tenslotte in Caribisch gebied dus je mag echt niet klagen. Al zou ik voor de volgende keer echt wel een ander resort uitkiezen met sowieso minder Russische bezoekers.

Laatst bijgewerkt: 28 februari 2017

mooie ligging maar weinig animatie en sávonds zeer weinig te doen.

Bij aankomst niet de kamer gekregen waar we voor geboekt hadden. Volgende dag pas een kamer gekregen met uitzicht op het zwembad maar we hadden zeezicht geboekt. De zee was op de BGG amper te zien! Eerste kamer, safe stuk. Tweede kamer poot van bed afgebroken drie dagen scheef geslapen. Mooi uitzicht maar zeer weinig te beleven. Animatie team is een aanfluiting zo slecht. Eten zeer goed en uitgebreid elke dag een ander thema. Personeel zeer vriendelijk op een enkeling na. Fooitje doet wonderen. SChoonmaken, behalve onder de bedden, zeer goed schoongemaakt. Elke dag wordt er schoongemaakt. Agente van ITS zeer behulpzaam en is er bijna elke dag. Veel overboekingen en uit eindelijk niet de kamer gekregen waar wij voor geboekt hebben. Of definitie zeezicht wordt met een korreltje zout gegeven. Air berlin zeer slecht en niet aan te bevelen. Stoel reservering is peper duur en wij waren nog eens meer dan 300 euro kwijt voor reservering van de stoelen.