9 beoordelingen voor Hotel Hotel Be Live Grand Punta Cana in Punta Cana Oostkust

Hotel Be Live Grand Punta Cana

6.8
    Gaby
    op 14.09.2019:

Super vakantie in Be Live

Mooi hotel, het personeel is constant bezig met het onderhouden en netjes houden van het hotel. Kamers worden elke dag schoongemaakt en elke dag voorzien van nieuwe handdoeken. Het eten is gevarieerd en goed van smaak. Ook in de a la carte restaurants hebben we heerlijk gegeten. De animatie is echt heel erg leuk. Leuke mensen en elke avond een goede show. In de buurt zijn wat winkeltjes, maar als je echt wat wil zien kan je beter een leuke excursie boeken.
    Het enige minpunt zijn de mensen van een team die proberen een dure service aan te smeren voor andere hotels, maat na een paar dagen kennen ze je en laten ze je met rust.
    Verder wordt het gewaardeerd als je je best doet een paar woordjes Spaans te spreken met het personeel. En als je iedereen met een glimlach benaderd krijg je dit zeker terug!

Barry
    op 18.06.2019:

Niet aan te raden, als je voor de rust gaat

Op een paar uitzonderingen na! Vrij ongeïnteresseerd, en soms onbeschoft personeel. Kamers zijn gedateerd, maar wel schoon, zeker als je het kamer meisje een paar dollar geef. Het grote zwembad is vies van de zonnebrandproducten en de cocktail’s die geknoeid worden. Het strand daarentegen is geweldig. Van de vijf restaurants mag je er maar drie reserveren in een week! Daar moet je vanzelf achter komen, wordt niet verteld bij aankomst. Het buffet restaurant is zeer goed, en erg vriendelijke bediening. Al met al, hebben we ons goed vermaakt, en genoten van de omgeving. Maar Be Live resort Punta Cana voor ons niet meer.

Isa
    op 01.06.2019:

Leuke accomodatie

Een heerlijke vakantie gehad het eten was top incl. de verschillende restaurants op het resort. Als je echt voor je rust komt is het minder geschikt omdat er overdag en savonds luide muziek is bij het hoofdzwembad. De standaard kamers (waar wij verbleven) waren aan renovatie toe maar onze airco werkte niet en werd meteen dezelfde dag nog gemaakt en heeft het verder top gedaan dus de service over het gehele resort is goed. Een tip voor als je een maestro kaart hebt dan is er geen mogelijkheid om te pinnen bij de atm op het resort en ook niet bij de bank in de buurt van het resort. Dus zorg dat je voldoende dollars meeneemt of een andere betaalpas die ze wel accepteren.

Patrick
    op 14.07.2018:

Aan renovatie toe !!

Het sanitair in de kamers zijn dringend aan renovatie toe.
    Grot renovatiewerken dienen bij de klanten gemeld te worden alvorens te boeken.

Diane
    op 21.05.2016:

Uitstekend hotel. Zeker zijn geld waard. Schoon en goed verzorgd

De receptie is wat onderbemand en het personeel maakt volgens onze begrippen belachelijk lange uren. Dat meegerekend is het nog een wonder dat ze over zo vriendelijk blijven terwijl ze vaak onbeschoft bejegend worden door gasten. Ik had vaak plaatsvervangende schaamte. 90%gasten is Russisch.

Jos Anthonissen
    op 18.05.2016:

mooi resort maar eten en drinken slecht

animatie top, ziek geweest van eten en drinken.
    na de manager geweest en niks mee gedaan.
    dus nooit meer.

Jose
    op 10.05.2016:

Kamers zijn in het regen seizoen erg vochtig/schimmelig

Heel erg vriendelijk personeel,goed en lekker eten met wel 7 luxe restaurants.
    Kamers zijn door hoge luchtvochtigheid in het regen seizoen een perfecte bron voor schimmels.Maar personeel is tot alles bereid om het zo aangenaam mogelijk voor je te maken.

Jos Anthonissen
    op 03.02.2016:

nooit meer

mooi resort, kamer groot genoeg en prima bedden. de kamers werden niet gepoetst. aninmatie super en ook de beach bar.
    eten en drinken is niet goed , er waren veel hotel gasten die ziek waren.
    Punta cana is de moeite waard , dus volgende keer een ander hotel.

• Gaby
    op 14.09.2019:

Wil je echt de lokale bevolking zien en de echte Dominicaanse republiek, boek dan een tour bij Xtreme Buggy! Charly en Mark laten je plekken zien waar de massa toerisme niet te vinden is! Heel erg gaaf! Wij zijn zelfs 2 x een verschillende tour gaan doen.

• Barry
    op 18.06.2019:

Excursie Saona Island, en sammana island is geweldig. Santo Domingo is denk ik wel mooi, maar de excursie die wij hebben gedaan raad ik af!

• Isa
    op 01.06.2019:

• Diane
    op 21.05.2016:

Tip de obers, schoonmaakpersoneel enz. Ze verdienen het.

• Jos Anthonissen
    op 18.05.2016:

punta cana is super maar nooit naar be live gaan , zoek een andere accomedatie