94 beoordelingen voor Hotel Barcelo Dominican Beach in Punta Cana Oostkust

6.9
    margriet
    op 15.02.2016:

geweldig, vakantie!!

alles helemaal top. Personeel super vriendelijk, je voelt je welkom. Letten ook erg op of andere gasten, zoals bijvoorbeeld de Russen, geen overlast bezorgen. Echt helemaal super

vanessa
    op 22.09.2013:

rustig, gemoedelijk, ontspannen

het is een gemoedelijk en ontspannend resort, met vriendelijke service. dit keer hebben we wel het een en ander meegemaakt zoals warm water dat niet werkt, internet dat niet werkt en een telefoon die gedurende 9 van de 11 dagen niet heeft gewerkt. roomservice bestond dan ook uit naar de receptie lopen en bij de receptie bestellen. alles duurt dan ook errug lang om te regelen,
    de telefoon hebben we elke dag gemeld en het een was elke dag weer een verrassing voor de receptie, wireless werkend krijgen duurde bijv. 5 uur... dat aspect was dus niet erg ontspannend.

Yves
    op 19.09.2013:

Mooi resort, goed eten, mooi strand, mooie zwembaden

Barcelo Daminican Beach. Erg mooi. Goed resort. Alles netjes verzorgt. Natuurlijk zijn er puntjes. Wat lek water uit het plafond in de badkamer wanneer je bovenburen de airco aan hebben. (Maakte mij niets uit - Het beïnvloed niet mijn vakantie). Airco. Lekker cool. Ik had hem 's nachts niet aan staan. Dus geen last dat hij misschien niet zo héél stil was. Strand was super. Duikschool (in beheer van een Nederlander en een Belg) was super. Erg vriendelijk. Natuurlijk zijn er lokale mensen die wat opdringerig zijn. Maar daar ga je op een gegeven moment mee om. Wanneer je kamermeisjes zo af en toe een dollar oid toestopt krijg je erg veel gedaan (in de goede zin). Ik heb genoten van deze vakantie.

Martijn

Mooi resort

Mooi Resort met vele restaurants, watersportmogelijkheden en een zeer actief animatieteam

Daisy
    op 09.01.2013:

Groot, gezellig, mooi, druk

We hebben een leuke vakantie gehad afgelopen juli. Veel bewoners van de Dominicaanse Republiek zijn erg arm. Dit wordt pas duidelijk wanneer je voor een excursie door het binnenland moet.

Sommige personeelsleden van het hotel gedroegen zich hierdoor vervelend.
    VB: Bij aankomst werd er bij de receptie verteld dat we heel ver van het zwembad en strand zouden zitten, zeker 10 minuten lopen. De receptiemedewerker wilde ons graag voor geld upgraden.

Toen wij aangaven dat we het eerst wilde zien werden we op een golfkarretje gezet en werd het ons al snel duidelijk dat we een toeristische route door het park kregen. Eenmaal in de kamer zijn we gelijk richting het zwembad, de restaurants en de zee gelopen.... we deden er steeds ongeveer een minuut over.

Zo nog wat ervaringen, maar 'begrijpelijk' toen wij in het binnenland kwamen. Onze kamer, het zwembad, het strand, de ligging en de shows zijn ons prima bevallen.

Er zaten veel Spaanssprekende tieners die 's middags tot leven kwamen en zich 's nachts vervelend gedroegen: op deuren kloppen, gillen, naar de telefoon van de kamer bellen, etc.

Op zich niet erg, maar er is een grens. Zeker na 4 uur 's nachts en tientallen keren kloppen en gillen....... Hotelmanagement ging hier serieus mee om, na klachten van overige vakantiegangers in ons gebouw.

Uiteindelijk werd de overlast minder. Eten was voldoende, ontbijt heerlijk, lunch en diner niet heel bijzonder.

silvia
    op 22.04.2011:

Mooi hotel voor 9 dagen.

Groot complex en er is eigelijk alles wat je wilt hebben aanwezig. Alleen was het bij onze kamer rumoerig. Vooral 'snachts als er mensen van de disco terug kwamen. Maar de ligging is goed.

Hermien
    op 13.04.2009:

Was helemaal naar wens,ik ben tevreden en heb genoten.

Barcelo Dominican beach, vind ik een uitstekende resort om goed te relaxen, Het resort zelf is een gezellige plaats, om tot rust te komen. Je kan je goed vermaken, je hebt daar alles wat je als toerist nodig hebt. Vooral voor mensen met kleine kinderen, is het een iediale plek. De mensen die daar werken, zijn erg vriendelijk.Je wordt echt op je wenken bediend. De maaltijden zijn erg gevarieerd.(jammer voor mensen zoals ik die niet alles eten,is het een beetje lastig, omdat ze daar niet zo rekening mee houden.Ik had liever dat alles goed gescheiden was gehouden).

Frank
    op 14.01.2013:

Leuke acc voor wie door een Dominicaanse Bril kan kijken en niet al te hoge verwachtingen heeft...

Het was er prima vertoeven. Bij aankomst was een van onze koffers verwisseld. Van het personeel achter de receptie en de kofferjongens (voor zover ze engels begrepen) kregen we niet tot nauwelijks hulp of begrip. Het noodnummer gebeld en daar bijna afgesnauwd dat we morgen de eersten zouden zijn (we belden rond 2100 uur) omdat er die dag niets meer geregeld kon worden. De reisleider er plekke nam zn telefoon helemaal niet op. Dan moet je dus even relaxed proberen te blijven en het op zn Dominicaans gaan bekijken. De volgende dag werd t wel opgelost.
    Het eten is er waardeloos en valt elke dag tegen. Het ziet er allemaal prachtig uit en er is voldoende. En de dag erna zie je de overgebleven groenten, vlees en vis in andere gerechten terug. Een groot nadeel: geen SMAAK. Wat het dagelijkse diner geen hoogtepunt van de dag maakt. Helaas...want dat wil je wel op je vakantie. In de a la carte restaurants was het idem dito. En we hoorden daar meer mensen over.
    Personeel is buitengewoon lief en vriendelijk. Echter doen ze meestal niet wat ze beloven. "No problem"is een vaak gehoorde uitspraak. Maar men bedoelt vaak: niet MIJN probleem...

Kamers en restaurants en het hele resort is ietwat verouderd maar prima schoon en netjes onderhouden... Niks mis mee!

• Yves
    op 19.09.2013:

Zorg echt voor goede bescherming van het innerlijke mens. Wij hadden op een gegeven moment toch echt allemaal een beetje last van onze maag. Misschien door tandenpoetsen met lokaal water. Beter is te zorgen dat je echt zo min mogelijk met dit (chloor ruikende) water in aanraking komt. Neem goed zonnebrandcrème mee. Je zit erg dicht bij de evenaar. Wanneer de zon schijnt is hij echt heel krachtig.

• Frank
    op 14.01.2013:

Heerlijk chillen op het strand of bij het zwembad. Dat is wat je er kan doen. Als je niet meer dan 100 euro per dag voor de reis betaald hebt is het prima vertoeven en kun je lekker weg voor de zon, strand en de zee. Je kan kilometers wandelen langs het strand dus vooral doen... Maar wel je Dominicaanse bril opzetten qua verwachtingspratroon.

• Daisy
    op 09.01.2013:

Een bezoek aan Saona met SeaVIS (Nederlands management), erg interessant en gezellig. Veel geleerd, gezien en heerlijk kunnen snorkelen. Zwemmen met dolfijnen was ook erg leuk!

• monique
    op 21.10.2012:

Boek je excursies bij de Belg die al jaren op het eiland woont, hij laat je enorm veel zien, en heeft veel te vertellen !!

• margareth
    op 29.09.2012:

Als je slecht tegen de zon kan wenig schaduw neem een mini parasol mee.

« 1 2 3