Salamis Bay Conti Resort reviews

1 review

Laatst bijgewerkt: 9 november 2017

Mooi gelegen hotel

Ik was alleen all inclusive op reis met een kind van7. Als vrouw werd ik overal genegeerd, in restaurants en bars komen ze drankjes brengen, maar niet bij ons, wij konden elke keer zelf drank gaan halen. Het eten was eentonig, overkookt en smaakloos, enkel het ontbijt is goed. mijn zoon heeft 3x per dag droog brood gegeten of friet met ketchup, enkel de gril is eetbaar maar de vis wordt met kop en al gebakken en de kip met alle vet kraakbeen en vel, dus zoek het vlees.. Zwembaden van het hotel waren te koud maar de zee was aangenaam. De douche lekte tussen de raamafscheiding en de muur zodat de vloer elke douche blank stond, spoelbak en douche worden ook niet schoongemaakt tijdens je verblijf, wel elke dag schone handdoeken. Balkon kunnen net twee stoelen staan als je de kamerdeur dicht doet. Liften zijn traag en de housekeeping zet met hun kar de lift vast en gaat wat anders doen, waardoor je dus 5 verdiepingen kan gaan lopen. Zoontje is na het chinees restaurant aan het hotel ziek geworden en en moest overgeven toen we in de bar iets wilden drinken, geen hulp van het personeel, heb me zoveel ik kon moeten redden met de servieten die op te tafel stonden. Bij melding hiervan doet iedereen net alsof ze je begrijpen maar ze hebben geen idee wat je zegt volgens mij spreekt er niemand Engels.