1 beoordelingen voor Aparthotel Sun Hall in Larnaca

Sun Hall

Vinanda
    op 20.04.2019:

Prima lokatie als uitvalsbasis voor trips in Larnaca e.o.; personeel niet altijd behulpzaam

Geboekt via D-reizen, als onderdeel van FTI Touristik Germany. Bij aankomst bleek dat FTI aan hotel had doorgegeven dat we een kamer aan de zijkant van hotel hadden, terwijl betaald was voor kamer met zeezicht. Bij receptie bleek dat niet kon worden omgeboekt! Na een hele middag bellen/mailen en de volgende ochtend de manager van hotel te hebben gesproken, konden we kamer met zeezicht krijgen, mits we de upgrade betaalden. We krijgen dit retour na terugkomst in NL, maar het was een onplezierige start van onze vakantie. Bovendien bevestigde het hotel dat dit vaker voorkwam. Dus geen goede ervaringen met FTI.

Faciliteiten van Sun Hall

Sun Hall is geschikt voor *

• Cultuur obv 1 beoordeling
  • Strand obv 1 beoordeling
  • Wandelen obv 1 beoordeling
  • Watersport obv 1 beoordeling
  • Zon obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Larnaca

Tuesday 27-10 Bewolkt
Wednesday 28-10 Bewolkt
Thursday 29-10 Bewolkt
Friday 30-10 Helder/Zonnig
Saturday 31-10 Bewolkt
Sunday 1-11 Bewolkt
Monday 2-11 Bewolkt

Reisaanbieders voor Sun Hall

Op deze pagina vind je informatie over Aparthotel Sun Hall in Larnaca, Larnaca.

Vakantiepanel.nl heeft 1 vakantie beoordelingen Sun Hall.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Aparthotel Sun Hall vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Aparthotel Sun Hall scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Sun Hall vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Sun Hall en het actuele weer Larnaca. Bekijk hier ook andere Aparthotels Larnaca of Aparthotels Larnaca. Op de pagina van Larnaca vind je vakantiebeoordelingen Larnaca en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Sun Hall achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Sun Hall!

Reisaanbieders voor Sun Hall