Dolphin Suites reviews

9,6

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2024

Best betaalbare hotel op steenworp van Mambo Beach

Mooie accommodatie (Nieuwbouw gedeelte), vriendelijk personeel en perfecte locatie.

Hr. R.J. Kleiweg
Laatst bijgewerkt: 4 februari 2023

Dolphin

Het appartement was ruim erg geschikt voor de rolstoel. De gevraagde hulpmiddelen waren allemaal geregeld. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Ook het zwembad as met de stoeltjes lift ook bruikbaar voor onze zoon. Het op loopafstand nabij gelegen strand was met de verharde paden goed toegankelijk en als je oplette kon je net de rolstoel ook bij de ligbedden komen. Bij het hotel zijn ook 2 strandrolstoelen te huur. Kortom een top accomodatie.

Laatst bijgewerkt: 16 februari 2020

Fantastisch, supervriendelijke receptie, rustig en toch vlak bij de gezelligheid.

Hele vriendelijke ontvangst door de receptie en heel de tijd bijzonder geïnteresseerd en behulpzaam. Een oase van rust als je van het drukke, gezellige strand komt en dat slechts 2 min. Ligbedden en parasols bij de zwembaden en ook schaduw. Alles heerlijk ruim.

Laatst bijgewerkt: 9 februari 2020

Zeer vriendelijk en hulpzaam

Uitstekende accommodatie en voorzieningen voor minder valide personen zoals ik. Perfect locatie en goed te bereiken stranden, winkels en attracties. Ik ben van plan om nog een vakantie hier door te brengen.

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2019

super, kindvriendelijk, kleinschalig ,goede ligging

een super hotel , kindvriendelijk , goede ligging ,zeer vriendelijk personeel en als klap op de vuurpijl een compleet nieuw zwembad !!!!!!!

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2019

Schoon, ruim maar simpel

Precies naar verwachting. Comfortabel, goede prijs-kwaliteit verhouding.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2019

thuiskomen

al vele jaren goed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!