51 beoordelingen voor Hotel Villa Tortuga in Varadero Westen

7.2
    Claudia
    op 17.11.2018:

Eenvoudig maar prima resort

Na een kamerwissel hadden we een prima senior kamer met een goed bed en kussens.
    Het eten was echt niet mijn ding. Overigens was het ontbijt wel goed.
    Mooi zwembad en geweldig strand.
    Personeel is vriendelijk

Stefanie
    op 24.10.2018:

Onhygiënisch, elke dag hetzelfde eten waarin weinig keuze is.

Eerste hotelkamer: bij binnenkomst: geen toiletpapier en maar 2 handdoeken voor 3 personen.: koud water onder douche en kraan.Water wat uit het closet liep. Een kakkerlak in de kamer die makkelijk binnen komt vanwege grote kier onder de voordeur die niet goed opende, waarschijnlijk door eerdere overstromingen van het toilet, waardoor het hout van verschillende deuren is uitgezet. Op tweede dag de klachten gemeld. Volgende kamer. Die gelukkig beter was. Hier was ook een goed werkende airco en een koelkast, wat bij de eerste kamer niet het geval was. Wel moesten we het hier doen met 2 bedden voor ons 3, maar dat vonden we dan minder erg. Eten: aangegeven werd: elke dag ontbijt, lunch en diner en tussen de maaltijden in zouden er snacks en gebak verkrijgbaar zijn. Nergens hangt of staat een kaart van wat er te eten of drinken is. Door te kijken naar andere er achter gekomen dat je een soort van tosti en pizza kon krijgen, maar daar moet je je weinig bij voorstellen. De tosti werd gemaakt van hert oude brood van het ontbijt, wat bij het ontbijt al droog en taai was. De lunch: elke dag: pasta, tomatensaus, koude vissalade en nog wat bijzondere gerechten die naar niets smaakten. Wel elke dag een kok die vlees staat te bereiden: bv goedkope stukken vlees lijkend op biefstuk wat al gebakken is en dan nog eens gebakken wordt, varkensvlees en 1 x een hamburger. Het gebak stond er alleen alleen als toetje, terwijl er van te voren werd gezegd dat je dit de hele dag kon halen. Gebak wat er kleurrijk uit ziet maar allemaal hetzelfde smaakt naar eierkoek met een soort van suikerloze slagroom er op of in. Drinken: ook hiervoor was geen kaart. Terwijl er verschillende cocktails zouden zijn. Door van alles uit te proberen er achter gekomen wat er was, maar waarschijnljjk veel niet gedronken omdat we niet van de naam wisten en het Engels van het personeel is heel gering. Reken niet op cola, dat is er niet ook zit er aan het water en andere drankjes een vieze, chemische? Nasmaak. Veel van het personeel lijkt een hekel te hebben aan Engels sprekende mensen. Pluspunt degene die vanuit alltours ons vertelde hoe alles er aan toe ging, was erg vriendelijk. Kortom, voor een reis waar we zoveel voor hebben betaald zijn we behoorlijk teleurgesteld. We weten dat alles in Cuba nog een beetje achterloopt, maar we hebben andere resorts gezien die veel luxer waren. We hadden duidelijk te maken met een verouderd en slecht resort. Jammer van onze reis. We hopen dat prijs vrij of alltours hierin iets voor ons kan betekenen.

Christel
    op 06.08.2018:

Prachtige locatie, slecht eten, zeer matige service

Locatie van kamer met zeezicht was prachtg! Eten was zeer vet, 2 van de 3 personen van ons reisgezelschap hebben darminfectie opgelopen. Handdoeken niet altijd verschoond. Zelfs niet als we er 3 x bij de receptie om vroegen. 'Schone' handdoeken en lakens vol met vlekken. Toen toilet niet goed doorspoelde hebben we het aangemeld, maar er kwam niemand.

Johan
    op 04.02.2015:

Mooie ligging goed eten oude kamers

Prima resort voor het geld.
    Voordeelkamer begane grond ongedierte .
    Airco kon niet geregeld geen remote,
    Een na laatste dag stopte het toilet ermee.
    Ondanks oude kamer toch prima vakantie gehad.
    Eten was prima zwembad schoon mooi strand.

Marjan
    op 30.07.2014:

Groot, netjes, goede ligging

Goede ligging aan het strand en in het drukke gedeelte van Varadero, heerlijk dat er een bar op het strand is, eten is niet bijzonder (vaak hetzelfde), kamers zijn aan een opknapbeurt toe. Animatie s'avonds is wel leuk.

Nel
    op 21.01.2014:

Prettig verblijf. alleen het eten steeds hetzelfde..

Ruime eenvoudige kamer, brede bedden, helaas geen koelkast, wel een gemis met die warmte. Andere kamers hadden wel een koelkast, daar kwam ik te laat achter.
    Vriendelijke, hulpvaardige mensen.
    Strandstoelen een drama, kapot of bezet gehouden door van alles en nog wat.

Hendrik
    op 07.11.2013:

Prima accomodaties, enige minpunt: veel muggen in kamer.

Villa Tortuga is een prima resort met perfecte service door zeer vriendelijk personeel. Het eten is perfect. Het enige minpunt blijft de muggen in de kamer waardoor het vaak moeilijk slapen is.

D.c.w.
    op 20.10.2013:

leuk hotel netjes onderhouden vriendelijke mensen

Hotels is gunstig gelegen en ligt direct aan het strand. Het enige wat jammer was is de wachttijd bij aankomst eer de kamer beschikbaar is.

« 1 2 3 4 5 6 7

• Sightseeing obv 1 beoordeling
  • Vissen obv 1 beoordeling
  • Wellness/beauty obv 1 beoordeling
  • Wintersport obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Varadero

Tuesday 18-12 Helder/Zonnig
Wednesday 19-12 Helder/Zonnig
Thursday 20-12 Helder/Zonnig
Friday 21-12 Regenbui
Saturday 22-12 Helder/Zonnig
Sunday 23-12 Helder/Zonnig
Monday 24-12 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Villa Tortuga in Varadero, Westen.

Vakantiepanel.nl heeft 51 vakantie beoordelingen Villa Tortuga.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Villa Tortuga vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Villa Tortuga scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Villa Tortuga vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Villa Tortuga en het actuele weer Varadero. Bekijk hier ook andere Hotels Varadero of Hotels Westen. Op de pagina van Varadero vind je vakantiebeoordelingen Varadero en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Villa Tortuga achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Villa Tortuga!

• Claudia
    op 17.11.2018:

Neem een badlaken mee voor de zekerheid. De week dat ik er was waren ze dagelijks op.

• Stefanie
    op 24.10.2018:

Zorg dag je naast het grote bedrag dat je kwijt bent voor de reis, ook nog genoeg meeneemt zodat je eventueel wat in de winkel kan kopen van drank (is erg duur) of zodat je een keer buiten het resort kan eten (is ook duur). De Cubanen buiten het resort zijn bovendien erg opdringerig en je wordt continu gevraagd of je met een taxi, paard en wagen enz ergens naar toe gebracht wil worden, echt om de paar minuten. Een trip naar Havana vanaf het resort kost 65€ pp en de rit is 2en half uur heen en ook weer terug dus. Ga zeker naar het strand en de zee in, erg mooi,echt Caribisch. Heel mooie vogels ook en overal lopen gekko's en hagedisjes waar wij enorm van genoten hebben.

• Johan
    op 04.02.2015:

Club calle 21 en taxi's Koop geen sigaren van de strandwacht (je wordt genept) Let goed op je geld en wisselgeld. Met fooi geven wordt alles net even leuker.

• Marjan
    op 30.07.2014:

Meer schaduwplaatsen bij het zwembad, kamers kunnen wel een opknapbeurt krijgen, de meeste ligbedden bij het strand zijn stuk, niet veel uitgaansmogelijkheden/eetgelegenheden/winkels in Varadero.

• Nel
    op 21.01.2014:

Iemand die toezicht houdt op de bedden op het strand en net zulke bedden als bij het zwembad, die waren nl prima. Niets bezet houden, het was nog geen hoogseizoen maar het was nu al hopeloos. Een keer aardappels of patat is ook lekker ipv pasta of rijst. En sneller bakken en braden, elke keer in de rij staan niet leuk.

« 1 2 3 4