6 beoordelingen voor Hotel Blau Costa Verde Beach Resort in Playa Pesquero Oosten

Blau Costa Verde Beach Resort

6.8
    5.3
    8.2
    6.3
    7.2
    Diny
    op 30.04.2013:

De hele dag muziek zelf bij het zwembad erg veel animatie veel lawaai.

Als je van veel vermaak houd zit je daar prima.

Op dit moment zijn ze aan het uitbreiden de nieuwe kamers zijn al in gebruik.
    Maar het nieuwe restaurant nog niet zodat het te druk is in het oude restaurant het personeel kan het niet aan.

Te weinig personeel voor de hoeveelheid klanten.

Bert En Maria
    op 20.03.2013:

Knus, gezellig, vriendelijk en schoon. Duiken naast de deur.

Het park gaat uitbreiden en wordt 11/2 keer zo groot.

Of dan de gezelligheid en de vriendelijkheid behouden blijft hopen wij wel maar dan wordt de ruimte annimatie en restaurants wat aan de krappe kant.

Wij hebben erg genoten van onze 8 dagen ontwinteren volop zon, mooi strand, vriendelijk en schoon. Hotel ligt wat afgelegen van de steden.

Taxi biedt uitkomst en daar een heel goede ervaring mee.
    Met de dolfijnen zwemmen is erg toeristisch.
    Maar ik heb wel een dolfijn aan geraakt.

Even in de rij staan voor pizza in de middag is de moeite waard en duiken is goed en goedkoop.

Mijn man had 10 jaar niet gedoken en naar een proefduik nog 3x genoten van de wereld onder water.
    Snorkellen ook prima.

Ray
    op 20.03.2013:

top hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel, top vakantie!

Fijne vakantiebestemming, mooi weer, top! Alleen enorme lange heenreis, via Mexico, waardoor je 5uur langer onderweg bent, echt jammer. Om het hotel/resort heen zijn ze flink aan het uitbreiden, waarvan je geen hinder ondervind.
    Aan onze kamer lag een geheel nieuw zwemparadijs, welke nog niet geopend was....en open ging op onze dag van vertrek, jammer! Het was overigens een top vakantie!

anoushka
    op 19.07.2009:

wij hebben een supervakantie gehad

De eerste indruk was sober,maar we hebben hier een hele leuke tijd beleeft.Het eten was goed,uitgebreid en elke dag was er wel weer wat nieuws.Het entertainment was professioneel opgezet.Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.De all-in formule was 24 uur per dag.Ook bij het strand had je een barretje.Bij het witte strand met blauwhelder water (een plaatje ) kon je snorkelen,waterfietsen,kanoen of met de catamaran zeilen ( all-in )
    We hebben tijdens onze 2 weken durende vakantie dan ook niemand horen klagen.

Esther
    op 11.08.2009:

wij vonden het heel erg tegenvallen...

In de tijd dat wij er waren, waren ze bezig met verbouwingen dus hoorde je constant een slijpmachine en timmeren. Met het eten hadden ze moeite om dit warm te houden ook werden er bijv. kipkrokettjes van de vorige avond, s'morgens weer bij het ontbijt geserveerd. Ook broodjes die waren s"ochtends vers maar s'middags werden dezelfde broodjes ook weer geserveerd. Helaas heb ik ook een aantal kakkerlakken zien lopen bij de drinkautomaat en bij het eten tussen de voor de sier weggelegde paprika's.Ik heb hier melding van gedaan maar er werd weinig actie ondernomen!!

Linze
    op 09.01.2011:

prima resort, jammer dat het zo afgelegen ligt.

Door de afgelegen ligging word je gedwongen excursies te doen of een auto te huren. Helaas was er geen auto te krijgen in de periode dat wij er waren.

Faciliteiten van Blau Costa Verde Beach Resort

Monday 25-11 Helder/Zonnig
Tuesday 26-11 Helder/Zonnig
Wednesday 27-11 Helder/Zonnig
Thursday 28-11 Bewolkt

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Blau Costa Verde Beach Resort in Playa Pesquero, Oosten.

Vakantiepanel.nl heeft 6 vakantie beoordelingen Blau Costa Verde Beach Resort.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Blau Costa Verde Beach Resort vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Blau Costa Verde Beach Resort scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Blau Costa Verde Beach Resort vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Blau Costa Verde Beach Resort en het actuele weer Playa Pesquero. Bekijk hier ook andere Hotels Playa Pesquero of Hotels Oosten. Op de pagina van Playa Pesquero vind je vakantiebeoordelingen Playa Pesquero en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Blau Costa Verde Beach Resort achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Blau Costa Verde Beach Resort!

• Diny
    op 30.04.2013:

Te weinig parasols met 40 graden hoort er meer schaduw te vinden te zijn.

• Bert En Maria
    op 20.03.2013:

Met visa is aan de receptie en bij de bank in de hal te betalen. Heb je wat ruimte in je koffer? Neem dan je wat extra zeep, tandeborstels, t-shirts ...etc. mee. Wat ze krijgen hoeven ze niet te kopen en alles wordt gedeeld. Wil je wat zien! Taxi is goed te betalen en onze taxi chaufeur nam zijn vrouw mee die goed engels spraak. We hebben veel gezien en gehoord. Voor een goede prijs. Duiken is per duik 40 cuc en 4 duiken 105 cuc incl. materiaal. Prima prijs. Tips voor het kamermeisje zijn voor haarzelf.

• Ray

Santiago Centre