Brisas Guardalavaca reviews

5,2

Hr. G. Goorts
Laatst bijgewerkt: 14 november 2023

Verouderd

Op zich wel mooi maar sommige dingen zijn toe aan een update of een verandering zou goed zijn

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2023

All inclusive

Goed verzorgd, vriendelijk personeel, maar de buffets en animatie zijn niet zo aan ons besteed. De ligging was mooi.

Hr. C.L. Somerwil
Laatst bijgewerkt: 6 april 2023

Geen toegang gekregen tot de accommodatie

Omdat we geen toegang kregen kan ik alleen een neutraal geven het zag er op zich wel mooi uit

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2017

Slecht hotel

Zeer verouderd.heel slecht eten koud en echt smaakloos.strand is redelijk.zee was prima .helft van personeel erg humeurig.behalve als ze tips krijgen .erg slecht ontvangst .en slechte begeleiding van de gids tui

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2017

top hotel voor cuba

prachtig hotel ligt wel rustig maar wij vonden het heerlijk op loop afstand wat winkeltjes en iedere dag een markt hotel super schoon en mooie kamers wij zaten in een bungalow aan het strand eten was prima heerlijk ontbijt en lunch aan het strand en wat een lieve mensen

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2017

perfect hotel, prijs kwaliteit is super

Kamers zijn gedateerd, maar schoon. Het leven speelt zich buiten af en niet in je hotelkamer. Als je wilt kun je veel contact hebben met de plaatselijke bevolking....En dat is de moeite waard.

Laatst bijgewerkt: 18 februari 2017

geweldig

mooi resort, zo aan het strand. We hadden een bungalow aan de rand en zaten super rustig uit de wind. Rustig strand, en schoon