Baikal reviews

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2019

Voor herhaling vatbaar

Heerlijk dicht bij de zee, zeer schoon en ruime keuze aan gerechten. Nadeel zijn de bepaalde bevolkingsgroepen, die vroeger honger hadden en nu veel eten opscheppen en het dan laten weggooien

Laatst bijgewerkt: 19 juli 2019

Prachtig hotel, hardwerkend personeel, heel schoon, goede animatie

Veel te doen voor gasten, te weinig bedje bij het zwembad, consumpties zijn soms vreemd, maar goed te drinken. Jammer van overmatig drinken van sommige gasten uit andere landen en overmatig eten opscheppen en het dan wegzetten. Ik was met mijn 26jarige zoon en wij hebben ons uitstekend geamuseerd. Hele attente reisleidster Zjasmine van TUI

Laatst bijgewerkt: 19 september 2016

middelmatig hotel wel op een goede en rustige locatie

wij zijn vijftien dagen in dit hotel geweest .De kamers waren redelijk maar niet schoon overal bloedspatten van doodgeslagen vliegen/muggen etc. niet erg fijn om naar te kijken,kapotte lakens ,de douchekop kon niet versteld worden zodat je er niet onder kon staan,airco maakte veel lawaai. Het zwembad was ronduit vies,niet het water maar er omheen.Plus de bedden waren zoals bijna gebruikelijk allemaal weer (bezet),maar de meeste kwamen niet eens opdagen !! Het eten was eenzijdig en soms koud.En wijn in een plastic bekertje ,tja wat moet je daar van zeggen!!! Positief was de poolbar ,de rust na 10 uur 's avonds en weinig last van dronken mensen.