45 beoordelingen voor Hotel Alba in Zonnestrand Sunny Beach Zwarte Zeekust

Alba

4 sterren
7.3
  • Animatie
    4.8
  • Appartement
    7.8
  • Eten & drinken
    7.2
  • Faciliteiten
    7.0
  • Hygiëne
    7.6
  • Kamer
    7.5
  • Kindvriendelijkheid
    6.1
  • Kwaliteit bedden
    6.4
  • Ligging
    8.4
  • Prijs/ kwaliteit
    7.6
  • Service personeel
    7.2
  • 2 experts: 7.5
  • 43 vakantiegangers: 7.2
45 beoordelingen
  • 7.0
    • Animatie
      8.0
    • Eten & drinken
      5.0
    • Faciliteiten
      9.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer
      6.0
    • Kindvriendelijkheid
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      9.0
    Iris
    op 02.08.2018:

    Redelijk fijn hotel

    Aardig personeel, maar voor het eten moet je het niet doen. Het was vaak al koud of taai, en qua drankjes was er weinig keuze bij de eetzaal. (alleen frisdrank of thee en koffie). De ligging is aan de ene kant fantastisch. Je bent midden in het centrum, maar dat maakt het ontiegelijk remoerig tot midden in de nacht. Verder was alles goed en wij hebben genoten

    Lees meer
  • 8.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Faciliteiten
      8.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kamer
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      9.0
    • Prijs/ kwaliteit
      9.0
    • Service personeel
      7.0
    con
    op 09.06.2018:

    goed en goedkoop

    het hotel is netjes en ligt precies midden in het uitgaans centrum.
    in de middag begint de muziek van de diverse cafe,s in de omgeving,en stopt pas om 6 uur in de ochtend.
    wij hadden er geen last van.
    verder is zonnestrand leuk en de sfeer is gemoedelijk.

    Lees meer
  • 4.0
    • Animatie
      6.0
    • Eten & drinken
      4.0
    • Faciliteiten
      4.0
    • Hygiëne
      5.0
    • Kamer
      6.0
    • Kindvriendelijkheid
      5.0
    • Kwaliteit bedden
      6.0
    • Ligging
      5.0
    • Prijs/ kwaliteit
      5.0
    • Service personeel
      4.0
    Henderika
    op 04.10.2017:

    Niet voor herhaling naar dit hotel

    Eten was niet goed ze spreken bijna geen Engels of duits de hele nacht lawaai van de discotheek tot half acht smorgens niet fijn.en er was bij twee mensen ingebroken geen fijn gevoel

    Lees meer
  • 2.0
    • Kamer
      6.0
    • Kindvriendelijkheid
      2.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      10.0
    • Prijs/ kwaliteit
      3.0
    rikie
    op 04.10.2017:

    slecht

    nooit meer dit is echt niks snap niet dat ze deze beoordeling kunnen zetten toen wij boekten

    Lees meer
  • 2.0
    • Animatie
      1.0
    • Eten & drinken
      1.0
    • Faciliteiten
      1.0
    • Hygiëne
      1.0
    • Kamer
      5.0
    • Kindvriendelijkheid
      1.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      1.0
    • Service personeel
      1.0
    J.H.G Stinissen
    op 03.10.2017:

    Heeeeel erg slecht.,gaan er nooooooiiiit. Meer naar toe

    Normaal vullen we nooit wat in maar dit was zo erg slecht Prijs verhouding is veel en veel te duur,
    Eten was vies,koud,altijd het zelfde,de kip was zelfs zwart niet te eten
    Personeel heel erg onvriendelijk
    Animatie ,entertainment was nog minder dan een 0
    Naar de weersomstandigheden moest je soms buiten in de regen eten en eenmaal ala card eten bestond niet
    Zetten dit ook open baar. Op internet in de reviews

    Lees meer
  • 5.0
    • Animatie
      4.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Faciliteiten
      5.0
    • Hygiëne
      4.0
    • Kamer
      4.0
    • Kwaliteit bedden
      4.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      4.0
    • Service personeel
      4.0
    Marc
    op 19.09.2017:

    Vinden wij geen 4 stèren waard

    Bedden doorgezakt net een hangmat. Eten en drinken valt niet tegen . Badkamer schimmel aan badrand douche gordijn echt vies . Personeel mag best wat vriendelijker . Hygiene kan wel wat beter wat ons betreft zeker voor 4 stèren. Geluid overlast is niet normaal je kunt net zo goed buiten op het balkon slapen
    Is de muziek net zo hard het geweld gaat tot 5a6 uur smorgens door. Voor de jeugd die de hele avond en nacht willen gaan stappen een prima hotel maar voor andere en zeker met kleine kinderen geen aanrader. Zwembad water Ijs en ijs koud niet normaal. Zo koud.

    Lees meer
  • 6.0
    • Animatie
      2.0
    • Eten & drinken
      6.0
    • Faciliteiten
      5.0
    • Hygiëne
      6.0
    • Kamer
      9.0
    • Kindvriendelijkheid
      4.0
    • Kwaliteit bedden
      8.0
    • Ligging
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      7.0
    van hove steven
    op 12.06.2017:

    mooi hotel wel gelegen in drukke omgeving

    hotel op zichzelf ok
    smorgens was het in de lobby nog heel vuil en niks was er opgeruimd
    aan het zwembad en binnen kwamen ze kuisen terwijl je er al zat of lag of aan het eten was

    Lees meer
  • 7.0
    • Animatie
      6.0
    • Eten & drinken
      4.0
    • Faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Kamer
      8.0
    • Kwaliteit bedden
      7.0
    • Ligging
      8.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      6.0
    Harry
    op 17.09.2016:

    Aardig hotel met gunstige ligging

    Restaurant is een drama, eten zelden op temperatuur

    Lees meer
« 1 2 3 4 5 6
  • Iris
    op 02.08.2018:

    Kom je echt voor je rust zal ik hier niet heen gaan. Je kan beter af en toe uiteten gaan voor de afwisseling. Leuke en goedkope tentjes zijn er genoeg. Het zwembad is meteen vol in de ochtend met handoeken, ook al mag dit niet. Dus wil je een dagje bii het zwembad? Leg je handoek er rond een uur of 7-8 neer.

  • con
    op 09.06.2018:

    uit eten is goedkoop en drinken ook. een halve liter bier kost 3 lev[1,50] de bus naar nessebar[leuk dorpje]1,20 lev[0,60]

  • Henderika
    op 04.10.2017:

    Misschien voor jonge mensen maar niet voor wat oudere mensen

  • rikie
    op 04.10.2017:

    die zijn er echt niet het is echt pet

  • J.H.G Stinissen
    op 03.10.2017:

    Meteen uit jullie pakket aanbiedingen halen om andere reizigers te behoeden voor een vreselijke teleurstelling en veel te dure reissom eigenlijk moeten we een deel van de reissom terug moeten krijgen/vragen.

« 1 2 3 4 5 6