16 beoordelingen voor Hotel Eden Beach Resort in Kralendijk Bonaire

8.1
    6.4
    Silvia van Rossen
    op 29.12.2016:

Vieze kamer, toilet die overliep, vloer werd niet schoongemaakt, in een woord virs

Vieze kaner, veel lawaai om 7 uur duikflessen wisselen.en dat iedere morgen ook om 7 uur wakker.
    De vragen.ijst bij de proefduik die ik moest imvullen, daar moest ik maar bij zeggen dat ik niets had.
    Ongelooflijk onverantwoordelijk, ik gebruik medicijnen voor een tia die ik gehad heb.
    Heb dit meegedeeld en gezegd dat dat risico niet wilde nemen
    Ben dan immers niet verzekerd.
    Wanna-dive denk na.
    En muggen muggen vreselijk.

W
    op 22.06.2016:

Leuk gezellig

Kleinschalig resort...
    Mooie grote kamer met balkon en zeezicht (superior)...
    Eigen keuken...
    Winkel op 15 min lopen...
    Kralendijk 20/25 min lopen...
    Prima duikschool...
    Gezelligheid bij de Spice Club...

Paul
    op 15.09.2014:

Zon, zee en eigen strand

De appartementen worden gerenoveerd. Alleen de keuken in ons appartement (superieur) is denk ik nog oud, maar die hebben we toch niet gebruikt. Alles is aanwezig in het appartement als op het park. Snorkelen voor het eigen strand is al mooi. Er zwemmen enorm veel koraalvissen op een paar meter van de kant. Ook de Spice Beach Bar is uitstekend. Ontbijt is zeer uitgebreid en op een erg mooie lokatie vlak aan het water. Lunch van de kaart is ook ruim voldoende en vooral goed en diner kan op twee manieren. Je kunt eten in het eigen restaurant of bij de bar waarbij het restaurant e.e.a. wat sjieker doet en bij de bar meer het bistro gevoel geeft. Niet enorm veel keus, maar tenderloin, kip sate, vis van de dag of een heerlijke hamburger maken het wel lekker.
    Strandstoelen zijn voor gasten van het hotel gratis, ook zijn er strandhanddoeken verkrijgbaar (gratis).

Richard van Burgeler
    op 23.03.2015:

Van ongewenste ´´upgrade´´ naar Bouwkeet!!

Bij aankomst blijkt ons geboekt appartement type King niet beschikbaar te zijn. (dit vertelt men ons niet bij het inchecken, nee, dit moeten we zelf ondervinden) Door alle verbouwingen had Kras en Eden Beach Resort dit ruim voor onze boeking en vertrek kunnen en moeten weten.

Juist type King geboekt omdat die op de tweede etage is gelegen met een groot balkon met zeezicht.
    We moeten noodgedwongen in een ander appartement (type bouwkeet) verblijven.
    We hebben (zo wordt ons verteld als we ons beklag doen) een upgrade, maar deze ongewenste upgrade van Eden Beach Resort blijkt van ´´upgrade´´ naar bouwkeet!!

Het appartement waar we noodgedwongen in moet verblijven is lastig bereikbaar door rondslingerende bouwmaterialen.
    Alle kamer appartementen naast en boven ons vonden verbouwingswerkzaamheden plaats.
    Naast onze vonden nieuwbouwwerkzaamheden plaats.
    Voor onze terras werden met regelmaat bouwmaterialen geladen en gelost.
    Er was nagenoeg constant geluidsoverlast.
    Het uitzicht was deels een bouwput.
    Omdat we niet in de door ons geboekt King kamer appartement op de tweede etage zaten, maar op de begane grond was het druk met mensen voor ons terras.
    We hadden niet het zee uitzicht waarom we juist de accommodatie van kamer appartement type King geboekt hadden.

We worden niet serieus genomen ondanks ons beklag bij Eden Beach Resort en Kras. En we worden op locatie herhaaldelijk met een kluitje het riet in gestuurd.
    Het personeel in het restaurant, terras en roomservice zijn overigens buitengewoon correct en vriendelijk. Daar kan het management nog wat van leren.

Johanna Pladdet
    op 27.10.2014:

Een mooi resort, meteen aan zee, prima zwembad, aardig personeel

Eden Beach resort heeft alles voor een prima vakantie, ware het niet dat er tijdens ons verblijf een volledige renovatie van de helft van de appartementen aan de gang was. Inclusief een renovatie van de tuinbestrating, tuinbeplanting en tuinomheining en afrastering aan ons appartement. Het gevolg was dat wij alle dagen wakker werden in het geluid van zagen, boormachines en aan ons eigen huis en alle huisjes naast ons dus volop tuinwerkzaamheden werden uitgevoerd: Het aanleggen van en houten pad, het metselen van muurtjes van natuursteen, het aanplanten van tuingroen en het monteren van hekjes. Dit werd gedaan door ingehuurde Braziliaanse werknemers die werkten van 7 tot 7, ook op zondag. Op het gehele resort was geen plekje vrij van lawaai te vinden en wij hadden door continue werkmensen in onze tuin geen enkele privacy. Wij konden niet worden overgeplaatst naar een ander appartement omdat er geen 3- kamer appartementen meer beschikbaar waren, ook elders niet. Wij waren verplicht om overdag tot 7 uur 's avonds onze rust ergens anders te zoeken. Verder was het huis slechts op 4 personen ingericht, terwijl we voor 5 personen hadden geboekt. Het heeft ons drie dagen navraag gekost om de inventaris zoals extra bed, extra glazen, kommen, ontbrekende pannen e.d. compleet te krijgen. Verder hebben we bij aankomst meteen melding gemaakt van een nat bankstel wat onder een lekkende airco in de woonkamer stond, dit is ook gezien door de werkneemster die ons rondleiding door het appartement gaf, maar er is vervolgens niets aan gedaan. Op zaterdagochtend werden we door middel van een brief die onder de deur geschoven was op de hoogte gebracht van het feit dat het strand met ligstoelen, de bar en het zwembad die dag van 10.00 uur tot 17.00 uur waren afgehuurd voor een personeelsfeest van een lokaal bedrijf. Dit betekende voor ons de hele dag luide muziek, een enorme drukte van feestende mensen, geen plaats op de ligstoelen aan het strand en ook niet aan het overvolle zwembad. Om 18.00 uur waren de laatste gasten vertrokken en werd, keurig zoals iedere avond om 18.00 uur het zwembad afgesloten d.m.v. een touw eromheen. Toen er dus eindelijk rust aanbrak, konden wij dus ook niet eens meer van het zwembad gebruik maken.
    Op donderdagochtend werden wij om 7.00 uur gewekt door nog meer lawaai dan gewoonlijk. Toen wij gingen kijken waar dit vandaan kwam bleek dat het houten terras rondom de receptie en het restaurant werd schoongespoten door middel van een hogedrukreiniger, aangedreven door een knetterende benzinemotor. De aardige werkneemster aan de receptie had er zelf ook al enorm veel last van maar was niet bevoegd om de werknemer te laten stoppen... Deze werkzaamheden hebben ruim 3 uur geduurd...
    Al met al heel erg teleurstellend. Pas op de laatste dag kwam een aardige werkneemster ons vertellen dat de manager als geste voor het ongemak ons aanbood om een paar uren langer op het resort te mogen verblijven. Dit was om 10.00 uur 's ochtends, terwijl het uitchecken om 11.00 uur diende te gebeuren. Onze volle koffers mochten we dan in een ander appartement plaatsen en dat was het dan. Van dit aanbod hebben we geen gebruik gemaakt omdat we om 14.15 uur op het vliegveld aanwezig dienden te zijn voor onze vlucht terug.

Al met al een heel teleurstellende en gast-onvriendelijke ervaring op een resort wat voor ons een prachtige vakantie had kunnen zijn....
    Wij hebben van dit alles al vanaf maandag melding gemaakt bij onze touroperator en zij heeft onze klachten gechecked en beaamd, en een reclamatieformulier opgemaakt en onze klachten ook gemeld bij de manager, die echter nooit persoonlijk, noch via zijn werknemers ons een reactie heeft lasten weten.

Frans
    op 07.08.2014:

Fijn resort met uiterst vriendelijk personeel

Heerlijk (kleinschalig) resort om te verblijven met een fijn zwembad, leuk stukje strand, gezellige bar en uitstekend restaurant. Niets dan lof voor het gehele personeel want die zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam.

helma
    op 30.07.2014:

mooi, verzorgd, vriendelijk personeel

verzorgd hotel, mooie kamer en elke dag schone handdoeken. Gratis badlakens voor op het strand, tevens gratis ligstoelen. Direct aan het strand, fantastisch gewoon.

André Mooij
    op 13.04.2014:

Drie Sterren, Hemels verblijf

Mede dankzij onze uitvalbasis Eden Beach Resort hebben wij een fantastische vakantie gehad op dit tropisch stukje Nederland. Een van de goedkoopste, zo niet het goedkoopste, 3 sterrenhotel op Bonaire. Jammer dat de luchthaventax zo hoog is op Bonaire, maar daar kan Eden niks aan doen. Het onververhuurde restaurant van Spice is goed, lekker ontbijt en lekker diner. Wel reserveren bij aankomst!

Faciliteiten van Eden Beach Resort

• Aan/nabij het strand

Eden Beach Resort is geschikt voor *

• Avontuur obv 1 beoordeling
  • Culinair obv 1 beoordeling
  • Sightseeing obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Kralendijk

Thursday 19-7 Regenbui
Wednesday 25-7 Helder/Zonnig

Contactinformatie van Eden Beach Resort

Bulevard. Gobernador Nicolaas Debrot 73 Kralendijk, Bonaire
T +(599) 717.67.20 F +1(305) 428 9516 I E info@edenbeach.com

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Eden Beach Resort in Kralendijk, Bonaire.

Vakantiepanel.nl heeft 16 vakantie beoordelingen Eden Beach Resort.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Eden Beach Resort vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Eden Beach Resort scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Eden Beach Resort vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Eden Beach Resort en het actuele weer Kralendijk. Bekijk hier ook andere Hotels Kralendijk of Hotels Bonaire. Op de pagina van Kralendijk vind je vakantiebeoordelingen Kralendijk en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Eden Beach Resort achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Eden Beach Resort!

• Silvia van Rossen
    op 29.12.2016:

Ga niet naar deze accommodatie, !!!!! Ik ben een week eerder naar huis gegaan!

• Johanna Pladdet
    op 27.10.2014:

Niet boeken voordat alle werkzaamheden op het Resort zijn afgerond!!

• helma
    op 30.07.2014:

Als je van zon, zee en strand houd. Ideale plek om te te gaan duiken en snorkelen.

• André Mooij
    op 13.04.2014:

_ Bon Hato supermarkt _ Washington Slagbaai _ Klein Bonaire _ H. Mis in RK kerk te Kralendijk

• Jacco
    op 27.01.2014:

Bij late vlucht vanuit Bonaire is het zeer slecht geregeld om nog te kunnen douchen en omkleden moet in de openlucht geburen of in de niet zo frisse wc. Kan beter met een aparte ruimte uit schrijven is namelijk al om 11.00 De beoordeling van het resort is in het Engels waarom we zitten toch in een stukje Nederland?