135 beoordelingen voor Hotel Riu Palace Aruba in Palm Beach Aruba

8.1
    Roger
    op 24.02.2018:

Mooi en netjes hotel.

Mooi hotel direct aan het strand. Eten en drinken voor ieder wat wils. Netjes hotel.

Sylvia
    op 22.10.2017:

Geweldig, Geweldig, Geweldig

Super mooi hotel, netjes en verzorgd. Het personeel is helemaal geweldig, van receptioniste tot schoonmaakster niets is te veel en erg vriendelijk. Ook de bediening in de restaurants, bars en de beveiliging, animatie team, koks en zelfs de managers super vriendelijk en behulpzaam. We hadden een heerlijke kamer met tuin en zijaanzicht zee, nou gewoon geweldig en zeker met een hulpbehoevende partner.
    Zwembad is prachtig en het strand wordt zelfs ook netjes bijgehouden en schoongemaakt. Een dikke 10 van ons

Gin
    op 10.09.2017:

Schoon, mooie ligging, onpersoonlijker geworden (zonde).

Geen bell boy bij aankomst!? Vergeleken bij een paar jaar geleden toen ik er was, was de kwaliteit van het eten in de Restaurants erg achteruit gegaan (in 1 restaurant niet te eten). Het personeel was minder betrokken als voorheen en antwoorden verschilden vaak van elkaar. Uitwerpsels van vogels op de stoelen en tafels bij het ontbijt. Jammer, was ik niet gewend van ze.

Mike
    op 19.05.2017:

Mooi hotel direct aan het stand

Wij komen in dit hotel voor het derde achtereenvolgende jaar. Mooi hotel/ resort direct gelegen aan het strand. Ultra aal inclusive! Groot buffetrestaurant met uitstekende en verschillende koude en warme buffetten. Goede en vriendelijke bediening. Groot zwembad, groot zwembad terras en omliggende goed onderhouden tuincomplex. Schone kamers, zeer goede schoonmaak en elke dag schone handdoeken en wisseling van lakens. Correcte behandeling bij het in- en uitchecken. Het hotel staat op loopafstand van het centrum met vele winkels en restaurants. Zeer aan te bevelen als vakantiebestemming.

Gijs
    op 29.03.2017:

Geweldig Hotel!

Uitstekend hotel, met heel vriendelijk personeel.
    Meer dan genoeg keuze uit eten en drinken.
    Ligging is perfect in The High Rise met leuke bars, restaurants en winkels aan de overkant van de straat! Een echte aanrader

jacqueline
    op 08.03.2017:

Geweldig

Prachtig hotel super ligging , het is een erg groot hotel alleen wij vonden dat het niet hinderlijk was , nergens last van drukte
    de kamers werden zelfs 2 keer per dag schoongemaakt nieuwe handdoeken het kon niet op
    Dus wij vinden het echt een aanrader

C Maytum
    op 15.10.2015:

Helaas niet wat we verwacht hadden

Een vakantie om heerlijk uit te relaxen. De laatste vakantie met z'n tweetjes, aangezien we volgend jaar ons eerste kindje verwachten. En ja, dat mag gevierd worden, dus een 5-sterren hotel werd het. Helaas was de kamer niet schoon (haren op de grond en in de douche), na een melding zou dit direct opgeruimd worden, maar wij zagen geen verschil. Drinken in de koelkast over datum, bedden vrij hard, schimmellucht op de gangen, veel herrie bij het zwembad van de harde muziek en het animatie team (op het strand is vanaf 8 uur al geen bedje meer te verkrijgen), personeel in de restaurants niet vriendelijk en het eten, wat zeker smaakgebonden is, maar naar onze mening niet geweldig. Helaas.

Victor De Roeck
    op 26.04.2015:

RIU Palace Antillas is een oud en versleten hotel.

De renovatiewerken aan dit hotel werden beëindigd eind 2014. Van deze renovatie was niets te merken! De kamers werden niet gedaan, de vloerbekleding is vies en vuil. Bij het binnen komen van de kamer kon je nog de geur van jarenlang roken in de kamer ruiken. Het was onmogelijk van de terrasdeur open te zetten wegens het lawaai van de ventilators en de renovatie van het hotel ernaast. De muziek aan de pool en bar stond steeds zo luid (om het andere lawaai te camoufleren) dat een normaal gesprek onmogelijk was.

Faciliteiten van Riu Palace Aruba

• Meer obv 2 beoordelingen
  • Attractieparken/ Waterparken obv 1 beoordeling

Contactinformatie van Riu Palace Aruba

J.E. Irausquin Blvd 79 Palm Beach, Aruba

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Riu Palace Aruba in Palm Beach, Aruba.

Vakantiepanel.nl heeft 135 vakantie beoordelingen Riu Palace Aruba.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Riu Palace Aruba vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Riu Palace Aruba scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Riu Palace Aruba vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Riu Palace Aruba en het actuele weer Palm Beach. Bekijk hier ook andere Hotels Palm Beach of Hotels Aruba. Op de pagina van Palm Beach vind je vakantiebeoordelingen Palm Beach en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Riu Palace Aruba achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Riu Palace Aruba!

• Roger
    op 24.02.2018:

NVT

• Sylvia
    op 22.10.2017:

Als je in Aruba bent is al een genot met het mooie weer, heerlijke zee en strand en de vriendelijkheid van de mensen daar. Maar als je dan ook nog een geweldig hotel nodig hebt nou dit is er één van. Ik zou zeggen geniet en laat je verwennen.

• Gijs
    op 29.03.2017:

Bugaloe op de Palm Pier aan het strand bij het hotel. Erg leuke bar met meerdere malen per week live muziek.

• jacqueline
    op 08.03.2017:

Leuk om een jeep te huren bij het hotel om lekker op eigen houtje het eiland rond te gaan

• C Maytum
    op 15.10.2015:

De ligging is prima, maar wij zullen hier zeker geen tweede keer terug gaan.