2 beoordelingen voor Hotel Eden in Saas Fee Wallis

6.5
    8.5
    John
    op 16.03.2011:

Keurig familiehotel, zeer schoon, prima eten en zeer vriendelijk

Traditioneel familiehotel, geen bijzondere faciliteiten maar alles zeer goed verzorgd.
    Prima eten, gevarieerd en verzorgd.

Ligt wat ver van de piste, maar dat is geen enkel probleem. Busje stopt voor de deur, brengt je in 5 minuten naar de piste. Direct aan de piste is het verwarmde skidepot..

Cor
    op 24.08.2010:

Kleinschalig familiehotel

Is een haalpension hotel met ontbijtbuffet en avondeten, er is geen keuze menu maar presenteren het als een 5-gangen diner, waarbij de sla als een aparte gang wordt gezien. Wat wel leuk is dat in de 2 weken dat we daar waren we kennis hebben gemaakt met kaasfondeu en racletten, allebei gerechten met gesmolten kaas.
    Eigenaar deed erg zijn best, nadat we het de 2e dag vroegen, kregen we regelmatig een gekookt eitje bij het ontbijt en kregen we ook magere melk erbij.

Het is jammer dat ze bijvoorbeeld geen keuze hadden in het hoofdgerecht, maar wat ze klaar maakten was wel gewoon goed en gelukkig niet zo zout, behalve dan de salade met de dressing.
    Verder viel op dat in de periode(eerste 2 weken aug.) wij de enige nederlanders waren, merendeel waren mensen uit Duitsland, Zwitserland en Luxemburg

Faciliteiten van Eden

Tuesday 24-5 Regenbui
Wednesday 25-5 Regenbui
Thursday 26-5 Bewolkt

Reisaanbieders voor Eden

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Eden in Saas Fee, Wallis.

Vakantiepanel.nl heeft 2 vakantie beoordelingen Eden.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Eden vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Eden scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Eden vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Eden en het actuele weer Saas Fee. Bekijk hier ook andere Hotels Saas Fee of Hotels Wallis. Op de pagina van Saas Fee vind je vakantiebeoordelingen Saas Fee en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Eden achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Eden!

Reisaanbieders voor Eden