56 beoordelingen voor Woning Safsen Resort in Fredriksberg Vastmanland

8.1
    Eva
    op 16.10.2013:

prachtig, leuk, sfeervol

We vonden het een prachtig huisje, leuk aangelegd, helemaal nieuw nog (het rook nog naar verf). Goede servies, leuke mensen, leuke activiteiten.

Carine
    op 17.08.2011:

Prima; Geweldig huisje; groot park. Goede receptie; Veel activiteiten voor de kids en ouders!

Zeer mooi en luxe huisje. Veel mogelijkheden op en om het park. Tip: trip naar Stockholm bij langer verblijf.

J. Van der stoop
    op 01.09.2014:

Mooi park met veel wandelmogelijkheden

Een mooi park in een prachtige omgeving. Veel mogelijkheden tot wandelen en fietsen.

inge
    op 29.08.2014:

leuk park, veel te doen

we hadden een zeer schoon en net huisje met sauna en groot terras. er is veel in de omgeving te doen zoals fietsen en wandelen. dorpje stelt niet veel voor er is een kleine supermarkt en dat is het dan ook wel

Rachel
    op 12.04.2010:

Prachtige gerenoveerde bungalows in een mooi park

De bungalows zijn erg mooi, het park is ruim opgezet en ligt in een groene omgeving, wandelen en actieve sporten zoals mountainbiken zijn hier uitstekend te doen.
    Er is een outdoor zaak die materiaal en fietsen verhuurd.
    Er is helaas geen grote plaats in de omgeving en ook voor uitstapjes ben je een paar uur onderweg. Bijv. Orsa Berenpark en het Santa Klaus rendierpark. dichtsbijzijnde grote plaats is Orsa. uit deze streek komen ook de bekende dalarna paardjes.

Adriaan Hoogstrate
    op 03.09.2013:

mooi groot park met toch voldoende ruimte

Safsen resort is voor een gezin met kinderen ideaal, er zijn in het park voldoende mogelijkheden voor vissers, fietsers en natuur genieters. In de omgeving is er een goede kans om diverse dieren in het wild tegen te komen, vis en zwemwater en vanuit het park worden tochten gereorganiseerd. helaas is dit uitsluitend in het Zweedse hoog seizoen.

JICVW
    op 25.08.2013:

Prachtige omgeving

Voor ons de eerste keer Zweden en het beviel ons goed.
    We hadden chalet nummer 311. Vanuit de keuken een mooi uitzicht over het meer maar de varanda zat precies aan de verkeerde kant: zonder uitzicht, weinig zon en geen meubilair dus weinig buiten kunnen zitten...dat is een minpunt.
    Het huisje is modern en comfortabel ingericht met een mooie haard en heerlijke sauna.
    De inrichting zag er keurig en schoon uit.
    De ouderslaapkamer heeft twee eenpersoonsbedden waardoor je met eenpersoonslakens en dekbedovertrekken uit de voeten kan.
    De tweede slaapkamer heeft een stapelbed met (boven) een eenpersoonsbed en onder een twijfelaar (houdt dus rekening met eigen linnengoed)

Voorts zijn de vaatwasser (neem zelf blokjes mee!) , de oven, de droogkast en schoendroger leuke extra's.

Prima bedden en je ziet hoe je met Ikea alles mooi kan inrichten.. kortom; houdt je van rust, natuur en ruimte dan is dit een perfect park!

a
    op 10.08.2013:

rust, wandelen, vissen, prachtige natuur

Schitterende natuur met veel vis mogelijkheden. Ideaal vakantiepark voor een gezin met kids. Veel wandel routes en mountainbike routes. Genoeg te beleven en heerlijke zwemmeren.
    Wij, 2 volwassen en 3 kids, hebben dik 2 weken op dit park gestaan en wij hebben ons geen moment verveeld. Wij hadden ook erg mooi weer, zodat we elke dag wel ergens konden zwemmen. Veel gewandeld in de heuvels met bossen!

« 1 2 3 4 5 6 7

• Meer obv 9 beoordelingen
  • Wellness/beauty obv 3 beoordelingen
  • Golfen obv 1 beoordeling
  • Strand obv 1 beoordeling

Het weer de komende week in Fredriksberg

Sunday 25-2 Bewolkt

Reisaanbieders voor Safsen Resort

Contactinformatie van Safsen Resort

Säfsbyn 30 S-770 10 Fredriksberg, Zweden
T +46 (0)591-77 50 00 I E info@safsen.se

Op deze pagina vind je informatie over Woning Safsen Resort in Fredriksberg, Vastmanland.

Vakantiepanel.nl heeft 56 vakantie beoordelingen Safsen Resort.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Woning Safsen Resort vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Woning Safsen Resort scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Safsen Resort vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Safsen Resort en het actuele weer Fredriksberg. Bekijk hier ook andere Wonings Fredriksberg of Wonings Vastmanland. Op de pagina van Fredriksberg vind je vakantiebeoordelingen Fredriksberg en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Safsen Resort achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Safsen Resort!

Reisaanbieders voor Safsen Resort

• Eva
    op 16.10.2013:

Wandelingen maken, en de mijn in Falun.

• ineke barnhoorn
    op 05.09.2013:

Loop aan de achterkant Safsen uit. Je vind hier heel veel Frambozen en bosbessen. Neem een bootje en ga het meer op en je komt leuke eilandjes tegen. Je mag op veel plaatsen vuurtjes maken, dus zorg dat een blik worstjes, marshmallows, broodjes en lucifers tot je wandeluitrusting behoort, met frambozen en bosbessen toe heb je een geweldige maaltijd. Enige nadeel vond ik de huidige prijzen op het park van de aktiviteiten. Vier jaar geleden kosten die nog nagenoeg niets, nu was het onmogelijk om onze vier kinderen mee te sturen naar de natuurclub (wat ze vorige keer zo leuk vonden) omdat deze echt onbetaalbaar was geworden. Beetje jammer was dat wel, hoewel we ons prima vermaakt hebben.

• Adriaan Hoogstrate
    op 03.09.2013:

Meer rekening houwen met het Nederlandse vakantie seizoen.

• JICVW
    op 25.08.2013:

Boodschappen doen kan je het beste in Ludvika (60km) en dan bij Willy's die heeft een breed assortiment en redelijke prijzen, in ieder geval een stuk goedkoper dan de Ica Coop. Alcohol is alleen te koop in de "Systembogelet" een staatswinkel en is niet goedkoop ( eenvoudige fles wijn € 8.-) Bier is daar en tegen wel in de supermarkt verkrijgbaar (€ 1,- per blikje) De dagelijkse boodschappen zijn ongeveer 10-20% duurder dan in NL.

• marjan
    op 17.08.2013:

-Kopermijn in Falun -zwemmen en varen in het meer -wandeltocht georganiseerd vanaf het park(wel eerst een stuk off de road rijden met je eigen auto!)

« 1 2 3 4 5 6