25 beoordelingen voor Appartement Idre Fjall in Idre Fjall Dalarna

• Bungalow
  • Inrichting vakantiehuis
    Renata
    op 31.08.2014:

Geweldig park voor gezinnen met kinderen

Het park is gelegen in Idrefjall, een wintersportplaats. In de zomer is het zeer geschikt voor gezinnen met kinderen. Het is een groot park met heel veel faciliteiten maar het kwam niet als massaal over. Overdag is er in de omgeving genoeg te doen. Een kwartiertje van het park kun je een uur rijden zonder iemand tegen te komen. Het is Zweden met een Noors tintje!

inge
    op 29.08.2014:

groot hollands park, te commercieel

ik vond het erg groot, en niet echt de goede indruk van zweden, ik ben ben meer van de kleinere parken, maar we zijn met zijn vieren dus voor iedereen hadden we een ander park. de omgeving is mooi vooral s avonds bij het meer

a baldee
    op 24.08.2014:

het was geweldig

was een mooie omgeveing hebben genoten alleen het weer was wat minder naar de waterval geweest en een hoop trendieren gezien

marcel
    op 29.07.2014:

Mooie lokatie, verreweg het beste van de drie lokaties van de Arvid rondreis

Schitterende omgeving. Ook op het park de meeste en beste faciliteiten. Leuk zijn ook de vele rendieren die ook kriskras door het park lopen

Hanneke
    op 21.08.2013:

geweldig

We hadden een prachtig gerenoveerd appartement. Super smaakvol ingericht. Alles was nieuw.

marjan
    op 17.08.2013:

Echt wintersport park

Mooi ruim park. Wij hadden een gerenoveerd huisje dat heerlijk licht en ruim van binnen was met alles erop en eraan.Alleen jammer van de lichte gordijnen in de slaapkamers, die voorzagen we elke avond van donkere handdoeken.Geen plek om buiten te zitten!

De rendieren liepen dwars door het park wat een indrukwekkend gezicht is.

Mooi buitenzwembad, jammer dat je voor het binnenbad moet betalen. Genoeg te doen voor kinderen.

Helmut
    op 29.07.2013:

Prachtig gelegen vakantiepark

Als je een ideale uitvalsbasis wilt hebben voor lange wandelingen in dit gebied, wilt proeven van de Sami-cultuur, bergwandelen en natuurparken bezoeken, is dit toch wel de ideale plek. Het verwarmde zwembad verzorgt de vermoeide spieren na een lange wandeling. Genoeg vertier voor de jonge jeugd en bbq-en kan er overal. De stuga's zijn doorgaans voldoende tot goed. Geen luxe maar wel goed uitgerust. De appartementen bezitten ook een sauna.

Ploni Koevoet
    op 09.01.2013:

heel leuk

Wij hadden gekozen voor een wat groter huisje en dat beviel prima, aangezien het weer niet alles was. Ondanks het matige weer hebben wij en de kinderen (2 meisjes van 6 en 11) genoten. We hebben zelfs in het zwembad gezwommen, dat was verwarmd. Er is zoveel te doen, maar de activiteiten zijn soms wel aan de prijs. Gratis is de aanwezigheid van rendieren die door het park lopen. De oudste dochter wil dolgraag terug om nog eens het schietparcours af te leggen. Jongste wil terug om weer paard te rijden. Wij willen wel terug voor de mogelijkheid tot wandelen. Volgens mijn oudste dochter is het er "super vet leuk".

« 1 2 3 4

• Meer obv 3 beoordelingen
  • Naturisme obv 2 beoordelingen
  • Wellness/beauty obv 2 beoordelingen
  • Zon obv 1 beoordeling

Op deze pagina vind je informatie over Appartement Idre Fjall in Idre Fjall, Dalarna.

Vakantiepanel.nl heeft 25 vakantie beoordelingen Idre Fjall.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Appartement Idre Fjall vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Appartement Idre Fjall scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Idre Fjall vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Idre Fjall en het actuele weer Idre Fjall. Bekijk hier ook andere Appartements Idre Fjall of Appartements Dalarna. Op de pagina van Idre Fjall vind je vakantiebeoordelingen Idre Fjall en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Idre Fjall achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Idre Fjall!

• Renata
    op 31.08.2014:

Stap in de auto, neem een tas met picknickspullen mee en zwemkleding. Een heerlijk stukje rijden en stoppen bij een meer om daar lekker te gaan zwemmen en te barbequen. Er zijn 2 watervallen in de directe omgeving, met de stoeltjeslift naar de berg.

• a baldee
    op 24.08.2014:

waren weinig dingen te doen in deomgeving van de eerste plaatsen waar we zijn geweest

• marcel
    op 29.07.2014:

Slecht vond ik dat het boeken van de maaltijden aan boord alleen via reisbureau kon. Prijs veel te hoog. Bovendien had je weliswaar een all incl buffet maar moest je binnen een uur wegzijn

• Hanneke
    op 21.08.2013:

geen opmerkingen

• marjan
    op 17.08.2013:

-Fulufjallet, de grootste waterval van Zweden. -Prachtige omgeving.

« 1 2 3