6.6
  • Beenruimte
    6.1
  • Betrouwbaarheid vluchttijden
    6.8
  • Entertainment/ faciliteiten
    4.9
  • Eten & drinken
    6.1
  • Hygiëne
    7.3
  • Kindvriendelijkheid
    5.8
  • Prijs/ kwaliteit
    7.4
  • Service personeel
    7.2
  • 0 experts: -
  • 73 vakantiegangers: 6.6
Beoordeling schrijven
73 beoordelingen
  • 10
    • Beenruimte
      8.0
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
      10.0
    • Entertainment/ faciliteiten
      8.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Hygiëne
      10.0
    • Prijs/ kwaliteit
      10.0
    • Service personeel
      9.0
    pascal
    op 09.02.2017:

    Perfecte prijs / kwaliteit verhouding, super!

    Normaal gesproken schrijf ik niet snel een review. De reden dat ik dit nu doe is dat ik op internet veel negatieve reviews tegen kom, die naar mijn mening onterecht zijn.

    Mensen komen zelf te laat en klagen dan over het feit dat Wizz stipt op tijd vertrekt.

    Ook wordt er veel geklaagd over de extra kosten, dit is allemaal duidelijk van te voren bekend gemaakt en men leest kennelijk dus erg slecht bij het boeken.

    Wizz Air heeft lage basis prijzen en je kunt dit zelf naar wens uitbreiden. Dit is naar mijn idee dus een ideaal concept en erg open en eerlijk. Bij andere maatschappijen betaal je een all-in prijs en betaal je dus vaak voor diensten waar je geen gebruik van maakt.

    Ik vlieg regelmatig met Wizz Air en de service is erg top, het personeel is vriendelijk. De prijzen zijn erg gunstig en dit gaat zeker niet te koste van de kwaliteit.

    Kortom Wizz air is een top maatschappij!

    Lees meer
    2
    Meld misbruik
  • 6.0
    • Beenruimte
      2.0
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
      1.0
    • Entertainment/ faciliteiten
      1.0
    • Eten & drinken
      5.0
    • Prijs/ kwaliteit
      4.0
    Max Vermeij
    op 27.11.2018:

    helemaal klaar mee

    On august the 31th i got denied boarding on a Wizzair flight. the reason was that there was a smaller plane. i found out that morning, just a few hours before departure. This is what i got over already.
    But the slow service is what makes me very mad. i received a denied boarding card. and the women at the desk told me i could get a refund of my flight and a coulance. i only had to fill in a form.
    So i wrote the story that happened to me, entered all my details, and i sent the information. on the bottom it said something like: you will get a response within 30 days.
    To be honest i thought 30 days was a little bit long, but i'll just have to wait. which i did. i waited until october the 24th!!! (54 days) then i got a response. a man named Tomasz asked me for ym bank details and another copy of the denied boarding card.
    So i repsonded as quick as possible, because i thought something was finally going to happen.
    But unfortunately until today i have not heard anything since. Another month has passed. When i call the customer support, they only tell me i have to wait. I don't know what is going on. They don't tell me anything. This is not a way to treat your customers.
    Wizzair, when you denie a customers access to a plane, because you failed to have a large enough plane, at least treat us with respect.
    Also i heard the crew speaking about this: Wizz overbookes flights very often. Now i even believe it.

    I hope this message reaches you within 30 days, (even though it says on the bottom it can take up to 30 days) and i hope there will be some more speed in everything, because i am pretty sick of waiting.

    A little extra information. I had to buy another ticket because at the service desk they said the flights were all full. (which was not the case) and i was forced to book a hotel because the second flight would arrive too late. In the email i recieved on 24t october, they told me they are not responsible for these costs.

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 1.0
    • Beenruimte
      1.0
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
      1.0
    • Entertainment/ faciliteiten
      1.0
    • Kindvriendelijkheid
      1.0
    • Prijs/ kwaliteit
      1.0
    • Service personeel
      1.0
    LVWO Cals
    op 09.10.2018:

    Schande en Nooit meer!

    Ik heb nu twee keer gehad dat mijn dat mijn vlucht is gecanceld zonder dat ik erover geïnformeerd ben omdat ze mijn betaling niet juist hebben geplaats. Als je hierover contact hebt wordt je zeer onbeschoft te woord gestaan en veranderen ze niks behalve als je 300 Euro extra betaald voor een nieuw ticket.

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 1.0
    sabina verveer
    op 30.08.2017:

    onbeschoft personeel en 90 euro boete en niet bereikbaar

    Wij vlogen van eindhoven naar gdanks in polen. Op eindhoven was er met onze handbagage niks aan de hand alles was in orde wel werd ik er op gewezen dat ik mijn handtas in mijn handbagage moest doen anders zouden ze het als 2de handbagage zien.Zo gezegt zo gedaan. Toen wij echter van gdanks naar eindhoven terug wilde vliegen werden mijn zoon en ik aangehouden bij de gate mijn man mocht wel naar het vliegtuig lopen. Wij snapten er niks van waarop mijn zoon aan deze meneer vroeg wat het probleem was. Deze man begon te schreeuwen dat wij een probleem hadden. Nog steeds begrepen we niet wat het probleem was. Ik moest gelijk 90 euro betalen anders mochten we niet het vliegtuig in.Door dat deze meneer zo tekeer ging heb ik snel de 90 euro betaald. Mijn zoon werd boos en wilde dat ik niet ging betalen.Mijn man kwam terug gelopen die stond al buiten bij het vliegtuig en toen werd dus duidelijk dat onze handbagage niet voldeed aan hun eisen.
    Maar mijn man heeft de zelfde handbagage als ik en die voldeed wel aan de eisen. Ik kreeg het gevoel dat deze man ervan genoot om ons 90 euro boete te geven. Bij aankomst in eindhoven zijn wij naar gelijk naar de balie gelopen om onze klacht te doen. Ze raden ons aan om via een mail onze klacht te doen. Echter bij thuiskomst kunnen wij niet inloggen op de wizzair site het geeft steeds aan dat onze emailadres niet klopt. Dan maar bellen met wizzair dachten we. Na verschillende pogingen gedaan te hebben (na 5 minuten in de wacht word de verbinding verbroken) Voor ons nooit meer met wizzair en raad het zeker iedereen af.

    Lees meer
    1
    Meld misbruik
  • 9.0
    • Beenruimte
      8.0
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
      8.0
    • Entertainment/ faciliteiten
      7.0
    • Eten & drinken
      7.0
    • Hygiëne
      1.0
    • Prijs/ kwaliteit
      9.0
    • Service personeel
      8.0
    Nathalie Smeets
    op 12.01.2018:

    Betrouwbaar, netjes

    Afgelopen week voor het eerst met Wizzair gevlogen. Eindhoven-Budapest. Geen spijt van! Heel handig online inchecken, boarding pass in Wizzair app was afdoende voor heen en terugvlucht. Meer dan genoeg handbagage ruimte in het vliegtuig. Standaard beenruimte was minimaal maar voor €22 retour XL Seats gereserveerd en dat zat heerlijk! Stewardessen en stewards vriendelijk. Vliegtuig was schoon, nieuw en hip :) Gewoon doen!

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 3.0
    • Beenruimte
      2.0
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      3.0
    • Service personeel
      2.0
    Esther van der Kooi
    op 19.06.2017:

    Slechte maatschappij

    Ik had de afmeting van mijn small bagage niet gemeten, maar ik dacht het zal hetzelfde zijn als bij Ryanair. Niet dus. Op de heenweg deed niemand moeilijk, hij paste in de standaard, dus was okee. Op de terugweg, paste die ook in de standaard, alleen de lengte was niet goed, te lang. Ik moest bijbetalen, dit was geen kleine handbagage. Belachelijk. Ik zei nog het is hetzelfde als op de heenweg en toen was het goed. Nee dat maakte niet uit. Meer dan 40eur bijbetalen! Net zo duur als de heen en terugvlucht bijelkaar!!!! Alsnog duur uit.

    Lees meer
    2
    Meld misbruik
  • 9.0
    • Beenruimte
      6.0
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
      10.0
    • Entertainment/ faciliteiten
      7.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      10.0
    • Prijs/ kwaliteit
      9.0
    • Service personeel
      10.0
    Casey Maas
    op 05.10.2015:

    Vriendelijk,snel.

    Mijn ervaring met Wizzair was erg goed. Ik vloog naar Cluj Napoca ( RO) het personeel was vriendelijk zowel in Eindhoven als Roemenië. de service was snel, de toestellen waren netjes, en de prijs kwaliteit verhouding was ook goed.

    Lees meer
    2
    Meld misbruik
  • 1.0
    • Beenruimte
      5.0
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
      1.0
    • Hygiëne
      5.0
    • Prijs/ kwaliteit
      5.0
    • Service personeel
      4.0
    Romy Anthonijsz
    op 07.08.2018:

    Altijd vertraging, nooit gehoord van glimlachen

    Op de heenreis (Budapest) 2 uur vertraging doordat de vlucht ervoor veel te lang had gedaan over het boarden. We zaten een half uur voor de gate en toen pas zagen we op een bordje dat we een uur vertraging hadden. Waren we eindelijk door de poortjes, lieten ze ons nog een half uur buiten in de zon wachten zonder uitleg.
    Terugweg bijna hetzelfde idee, als begon het beter. We zaten al in het vliegtuig, en wachtten tot we gingen opstijgen. En we wachtten en wachtten en wachtten... Vertelden ze na een half uur pas dat er technische problemen waren en dat ze ons op de hoogte zouden houden. Een uur lang niets meer van de gehoord. Kwam eindelijk de gebruikelijke 'speech' van de piloot met informatie over de vlucht enzo, dus we dachten dat we snel zouden vertrekken. En toen vertrokken we toch nog pas twintig minuten later zonder uitleg. Betaal de volgende keer liever 100 euro of meer extra voor KLM.

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 10

Reisaanbieders voor Wizz Air

Op deze pagina vind je informatie over Wizz Air en tips Wizz Air. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Wizz Air, hygiëne Wizz Air en prijs/kwaliteit Wizz Air. Behalve de verschillende scores zijn er ook Wizz Air reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Wizz Air toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Wizz Air krijgt.

Ben je na het lezen van je Wizz Air review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Wizz Air review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Wizz Air. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Wizz Air

  • LVWO Cals
    op 09.10.2018:

    Boek nooit via Wizz Air

    Meld misbruik
  • Robert Zwart
    op 10.08.2018:

    Heb ik eigenlijk niet. Wil je een betrouwbare luchtvaartmaatschappij? sla dan WizzAir maar over.

    Meld misbruik
  • Romy Anthonijsz
    op 07.08.2018:

    Chagrijnige mensen. Niemand kan glimlachen.

    Meld misbruik
  • Hub De Jonghe
    op 06.08.2018:

    NOOIT meer Wizz Air!!!!!!!!!!!!

    Meld misbruik
  • Vernesa Mehmedovic
    op 02.02.2018:

    Sluit de boel maar zie alleen maar slechte recenties

    Meld misbruik
« 1 2 3 4 5 6 7 8
Recent bewaarde items

Je kunt eenvoudig je favoriete accommodaties en bestemmingen bewaren. Interessante accommodatie of bestemming gevonden? Klik dan op bewaren. Vanuit je persoonlijke pagina kun je ze dan één voor één bekijken.