6.7
    6.2
    Nathalie Smeets
    op 12.01.2018:

Betrouwbaar, netjes

Afgelopen week voor het eerst met Wizzair gevlogen. Eindhoven-Budapest. Geen spijt van! Heel handig online inchecken, boarding pass in Wizzair app was afdoende voor heen en terugvlucht. Meer dan genoeg handbagage ruimte in het vliegtuig. Standaard beenruimte was minimaal maar voor €22 retour XL Seats gereserveerd en dat zat heerlijk! Stewardessen en stewards vriendelijk. Vliegtuig was schoon, nieuw en hip :) Gewoon doen!

Esther van der Kooi
    op 19.06.2017:

Slechte maatschappij

Ik had de afmeting van mijn small bagage niet gemeten, maar ik dacht het zal hetzelfde zijn als bij Ryanair. Niet dus. Op de heenweg deed niemand moeilijk, hij paste in de standaard, dus was okee. Op de terugweg, paste die ook in de standaard, alleen de lengte was niet goed, te lang. Ik moest bijbetalen, dit was geen kleine handbagage. Belachelijk. Ik zei nog het is hetzelfde als op de heenweg en toen was het goed. Nee dat maakte niet uit. Meer dan 40eur bijbetalen! Net zo duur als de heen en terugvlucht bijelkaar!!!! Alsnog duur uit.

sabina verveer
    op 30.08.2017:

onbeschoft personeel en 90 euro boete en niet bereikbaar

Wij vlogen van eindhoven naar gdanks in polen. Op eindhoven was er met onze handbagage niks aan de hand alles was in orde wel werd ik er op gewezen dat ik mijn handtas in mijn handbagage moest doen anders zouden ze het als 2de handbagage zien.Zo gezegt zo gedaan. Toen wij echter van gdanks naar eindhoven terug wilde vliegen werden mijn zoon en ik aangehouden bij de gate mijn man mocht wel naar het vliegtuig lopen. Wij snapten er niks van waarop mijn zoon aan deze meneer vroeg wat het probleem was. Deze man begon te schreeuwen dat wij een probleem hadden. Nog steeds begrepen we niet wat het probleem was. Ik moest gelijk 90 euro betalen anders mochten we niet het vliegtuig in.Door dat deze meneer zo tekeer ging heb ik snel de 90 euro betaald. Mijn zoon werd boos en wilde dat ik niet ging betalen.Mijn man kwam terug gelopen die stond al buiten bij het vliegtuig en toen werd dus duidelijk dat onze handbagage niet voldeed aan hun eisen.
    Maar mijn man heeft de zelfde handbagage als ik en die voldeed wel aan de eisen. Ik kreeg het gevoel dat deze man ervan genoot om ons 90 euro boete te geven. Bij aankomst in eindhoven zijn wij naar gelijk naar de balie gelopen om onze klacht te doen. Ze raden ons aan om via een mail onze klacht te doen. Echter bij thuiskomst kunnen wij niet inloggen op de wizzair site het geeft steeds aan dat onze emailadres niet klopt. Dan maar bellen met wizzair dachten we. Na verschillende pogingen gedaan te hebben (na 5 minuten in de wacht word de verbinding verbroken) Voor ons nooit meer met wizzair en raad het zeker iedereen af.

Casey Maas
    op 05.10.2015:

Vriendelijk,snel.

Mijn ervaring met Wizzair was erg goed. Ik vloog naar Cluj Napoca ( RO) het personeel was vriendelijk zowel in Eindhoven als Roemenië. de service was snel, de toestellen waren netjes, en de prijs kwaliteit verhouding was ook goed.

Romy Anthonijsz
    op 07.08.2018:

Altijd vertraging, nooit gehoord van glimlachen

Op de heenreis (Budapest) 2 uur vertraging doordat de vlucht ervoor veel te lang had gedaan over het boarden. We zaten een half uur voor de gate en toen pas zagen we op een bordje dat we een uur vertraging hadden. Waren we eindelijk door de poortjes, lieten ze ons nog een half uur buiten in de zon wachten zonder uitleg.
    Terugweg bijna hetzelfde idee, als begon het beter. We zaten al in het vliegtuig, en wachtten tot we gingen opstijgen. En we wachtten en wachtten en wachtten... Vertelden ze na een half uur pas dat er technische problemen waren en dat ze ons op de hoogte zouden houden. Een uur lang niets meer van de gehoord. Kwam eindelijk de gebruikelijke 'speech' van de piloot met informatie over de vlucht enzo, dus we dachten dat we snel zouden vertrekken. En toen vertrokken we toch nog pas twintig minuten later zonder uitleg. Betaal de volgende keer liever 100 euro of meer extra voor KLM.

Robert Zwart
    op 10.08.2018:

Onbetrouwbaar

Ondanks dat ik gratis mijn handbaggage mocht meenemen, lieten ze me extra betalen in Kiev. Mijn handbaggage was gewoon binnen de marges van gewicht en grootte. Ze hebben het niet eens gemeten, maar ik moest toch betalen. Klachten mocht ik per email inzenden. Echt belachelijk, want het stond duidelijk op mijn ticket dat het incl. handbaggage was. Ik heb een klacht ingediend die pas meer dan een maand later tot een reactie leidde. Daarin werden allerlei suggesties gedaan die niet klopte. Uiteindelijk zij de medewerker dat ze de beslissingen van het personeel op de luchtvaart niet konden overrulen. Een gluiperge manier om extra geld af te troggelen. Enkele weken daarna kwam ik weer met dezelfde tas en gewicht en toen was er niets aan de hand. Kwa betrouwbaarheid een 0 voor WizzAir.

Hub De Jonghe
    op 06.08.2018:

Vee vervoer

Vertrek naar bestemming vertraging van 1.30.uur.
    Retour vlucht duur 7 uur i.p.v.1 uur en 40 minuten.
    Toestel land niet in Belgie maar in Duitsland, vandaar met de bus naar eindbestemming. Aankomst 04.00 uur in de nacht.
    Koffer niet meegereisd. deze werd verstuurd naar Polen.
    Sevice van Wizz Air, ga hem maar halen in Eindhoven!!!!!.
    Geen eten en drinken aan boord tijdens de urenlange vertraging. Gaos bij personeel, die de terechte vragen niet meer aankonden.

Rita trncic
    op 05.08.2018:

Goede maatschappij

Goed, vriendelijk, had geen problemen met handbagage

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Reisaanbieders voor Wizz Air

Op deze pagina vind je informatie over Wizz Air en tips Wizz Air. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Wizz Air, hygiëne Wizz Air en prijs/kwaliteit Wizz Air. Behalve de verschillende scores zijn er ook Wizz Air reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Wizz Air toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Wizz Air krijgt.

Ben je na het lezen van je Wizz Air review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Wizz Air review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Wizz Air. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Wizz Air

• Robert Zwart
    op 10.08.2018:

Heb ik eigenlijk niet. Wil je een betrouwbare luchtvaartmaatschappij? sla dan WizzAir maar over.

• Romy Anthonijsz
    op 07.08.2018:

Chagrijnige mensen. Niemand kan glimlachen.

• Hub De Jonghe
    op 06.08.2018:

NOOIT meer Wizz Air!!!!!!!!!!!!

• Vernesa Mehmedovic
    op 02.02.2018:

Sluit de boel maar zie alleen maar slechte recenties

• Nathalie Smeets
    op 12.01.2018:

-XL stoelen nemen voor voldoende beenruimte! -zorg dat je handbagage aan de voorgeschreven afmetingen voldoet (hoewel bij ons geen controle was op afmetingen en aantal schijnt dit wel eens anders te gaan)

« 1 2 3 4 5 6 7 8