6.8
    6.1
    sabina verveer
    op 30.08.2017:

onbeschoft personeel en 90 euro boete en niet bereikbaar

Wij vlogen van eindhoven naar gdanks in polen. Op eindhoven was er met onze handbagage niks aan de hand alles was in orde wel werd ik er op gewezen dat ik mijn handtas in mijn handbagage moest doen anders zouden ze het als 2de handbagage zien.Zo gezegt zo gedaan. Toen wij echter van gdanks naar eindhoven terug wilde vliegen werden mijn zoon en ik aangehouden bij de gate mijn man mocht wel naar het vliegtuig lopen. Wij snapten er niks van waarop mijn zoon aan deze meneer vroeg wat het probleem was. Deze man begon te schreeuwen dat wij een probleem hadden. Nog steeds begrepen we niet wat het probleem was. Ik moest gelijk 90 euro betalen anders mochten we niet het vliegtuig in.Door dat deze meneer zo tekeer ging heb ik snel de 90 euro betaald. Mijn zoon werd boos en wilde dat ik niet ging betalen.Mijn man kwam terug gelopen die stond al buiten bij het vliegtuig en toen werd dus duidelijk dat onze handbagage niet voldeed aan hun eisen.
    Maar mijn man heeft de zelfde handbagage als ik en die voldeed wel aan de eisen. Ik kreeg het gevoel dat deze man ervan genoot om ons 90 euro boete te geven. Bij aankomst in eindhoven zijn wij naar gelijk naar de balie gelopen om onze klacht te doen. Ze raden ons aan om via een mail onze klacht te doen. Echter bij thuiskomst kunnen wij niet inloggen op de wizzair site het geeft steeds aan dat onze emailadres niet klopt. Dan maar bellen met wizzair dachten we. Na verschillende pogingen gedaan te hebben (na 5 minuten in de wacht word de verbinding verbroken) Voor ons nooit meer met wizzair en raad het zeker iedereen af.

Esther van der Kooi
    op 19.06.2017:

Slechte maatschappij

Ik had de afmeting van mijn small bagage niet gemeten, maar ik dacht het zal hetzelfde zijn als bij Ryanair. Niet dus. Op de heenweg deed niemand moeilijk, hij paste in de standaard, dus was okee. Op de terugweg, paste die ook in de standaard, alleen de lengte was niet goed, te lang. Ik moest bijbetalen, dit was geen kleine handbagage. Belachelijk. Ik zei nog het is hetzelfde als op de heenweg en toen was het goed. Nee dat maakte niet uit. Meer dan 40eur bijbetalen! Net zo duur als de heen en terugvlucht bijelkaar!!!! Alsnog duur uit.

mariejo
    op 01.08.2015:

exttra betalen voor bagage, rare eisen aan koffermaten, ondoorzichtige site, niet tebereiken voor vr

oneerlijke voorlichting, lijkt goedkoop, maar is duur, slechte voorlichting

Vernesa Mehmedovic
    op 02.02.2018:

Walgelijk

2 min te laat bij de gate door de drukte bij het vliegveld
    Ik ben gecanseld terwijl me overgroot moeder overleden is
    De vliegtuig houd altijd nog rekening met de mensen die een paar min te laat komen
    Ze heb en geen respect en geen medelijden vind het zo afschuwelijk hoe ze hier omgaan met mensen.

Nathalie Smeets
    op 12.01.2018:

Betrouwbaar, netjes

Afgelopen week voor het eerst met Wizzair gevlogen. Eindhoven-Budapest. Geen spijt van! Heel handig online inchecken, boarding pass in Wizzair app was afdoende voor heen en terugvlucht. Meer dan genoeg handbagage ruimte in het vliegtuig. Standaard beenruimte was minimaal maar voor €22 retour XL Seats gereserveerd en dat zat heerlijk! Stewardessen en stewards vriendelijk. Vliegtuig was schoon, nieuw en hip :) Gewoon doen!

pascal
    op 09.02.2017:

Perfecte prijs / kwaliteit verhouding, super!

Normaal gesproken schrijf ik niet snel een review. De reden dat ik dit nu doe is dat ik op internet veel negatieve reviews tegen kom, die naar mijn mening onterecht zijn.

Mensen komen zelf te laat en klagen dan over het feit dat Wizz stipt op tijd vertrekt.

Ook wordt er veel geklaagd over de extra kosten, dit is allemaal duidelijk van te voren bekend gemaakt en men leest kennelijk dus erg slecht bij het boeken.

Wizz Air heeft lage basis prijzen en je kunt dit zelf naar wens uitbreiden. Dit is naar mijn idee dus een ideaal concept en erg open en eerlijk. Bij andere maatschappijen betaal je een all-in prijs en betaal je dus vaak voor diensten waar je geen gebruik van maakt.

Ik vlieg regelmatig met Wizz Air en de service is erg top, het personeel is vriendelijk. De prijzen zijn erg gunstig en dit gaat zeker niet te koste van de kwaliteit.

Kortom Wizz air is een top maatschappij!

Casey Maas
    op 05.10.2015:

Vriendelijk,snel.

Mijn ervaring met Wizzair was erg goed. Ik vloog naar Cluj Napoca ( RO) het personeel was vriendelijk zowel in Eindhoven als Roemenië. de service was snel, de toestellen waren netjes, en de prijs kwaliteit verhouding was ook goed.

Wubbo
    op 02.01.2010:

verteragen bagace koste

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Reisaanbieders voor Wizz Air

Op deze pagina vind je informatie over Wizz Air en tips Wizz Air. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Wizz Air, hygiëne Wizz Air en prijs/kwaliteit Wizz Air. Behalve de verschillende scores zijn er ook Wizz Air reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Wizz Air toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Wizz Air krijgt.

Ben je na het lezen van je Wizz Air review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Wizz Air review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Wizz Air. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Wizz Air

• Vernesa Mehmedovic
    op 02.02.2018:

Sluit de boel maar zie alleen maar slechte recenties

• Nathalie Smeets
    op 12.01.2018:

-XL stoelen nemen voor voldoende beenruimte! -zorg dat je handbagage aan de voorgeschreven afmetingen voldoet (hoewel bij ons geen controle was op afmetingen en aantal schijnt dit wel eens anders te gaan)

• Erik Pater
    op 07.08.2017:

Niet met deze maatschappij vliegen

• Esther van der Kooi
    op 19.06.2017:

Slechte maatschappij. Heel onduidelijk regels qua bagage. En voor de vluchten veel te vaak paspoort en ticket controle. Tot wel 3x toe. Zelfs voordat je de deur van het vliegtuig inloopt. Compleet idioot.

• Vitalija VP
    op 20.10.2016:

Wat scholing dringend nodig Vriendelijkere en begripvolle personeel een service bieden... een korting of iets anders,, niet dwingen tot het kopen van een duurdere ticket.

« 1 2 3 4 5 6 7