« Toon alle vliegmaatschappijen

5.4
    6.8
    filomena marforio
    op 11.09.2018:

Onbetrouwbar en altijd te laat

Wij gingen vanuit Amsterdam met 6.5 uur vertraging , zonder mail op vliegtuig wachten. Inchecken kost €21.— als je het thuis doet. Geen coupon , drank of een medewerker te zien.
    Terug over 3 uur vertraging gehad met smoesjes van technical problematiek en gasten die niet zijn komen opdagen terwij de Pilot nog niet was.
    Waardeloos !!!!

Koen Beverwijk
    op 19.08.2018:

Gierige geldwolven

Toen we aankwamen op schiphol hadden we natuurlijk super veel zin in de vakantie. Het begon al lekker met een vertraging van 2 uur en daarna werd er nog 2 uur extra van gemaakt. 4 uur vertraging gehad met geen reden. In het vliegtuig was al het drinken maar het personeel zei dat ze wel nog bier hadden.. maar dat was lekker lauw. En als je denkt dat het nog erger kon hadden ze ons op de terugvlucht naar de verkeerde gate gestuurd waarmee we onze vlucht hadden gemist. Als je --ongepast taalgebruik weggehaald door redactie-- wilt worden beveel ik je deze maatschappij aan. Ik heb nog nooit zo’n waardeloze maatschappij meegemaakt. Ik kan het ze alleen niet kwalijk nemen aangezien de directeur en het bestuur bestaat uit --ongepast taalgebruik weggehaald door redactie--. Ik hoop dat vueling --ongepast taalgebruik weggehaald door redactie-- en voorgoed dicht gaat.

Hendrik Van den Broek
    op 31.07.2018:

Ze lieten me mijn koffers niet inchecken terwijl ik op tijd was. Hierdoor mijn belangrijke vlucht ge

Gemist. De titel somt het op. Ongelooflijk belangrijke vlucht gemist vanwege de oppervlakkige, slechte service van vueling

rene toneman
    op 17.08.2018:

Never fly Vueling

By accident I used my and my wifes' initials instead of the full first name. To change this Vueling charges 50,- admin fee (which is reasonable) PLUS the costs of the 'new' ticket price. The flight was fully booked but I had to re-purchase my already bought tickets for 3 times the price I bought them. I had to pay for each ticket 650,- extra for a flight to Porto with an initial ticket price of 280,-. This is real airline scam. I will never fly again with an airliner that has such an unfair policy for their clients.

A B
    op 08.08.2018:

Erg slecht, onmenselijk

Door een fout in de tickets werden wij geweigerd aan de gate. Fouten moeten kunnen worden opgelost: bij Vueling kost dit belachelijk veel geld. Het omboeken van een ticket kost 500 euro. Ik wil best iets betalen voor mijn eigen (menselijke) fout maar 2000 euro in totaal is absurd!!! Vervolgens is er niemand bereikbaar: de website lijkt mooi maar valt vies tegen zodra je op links gaat klikken. Telefonisch is niemand bereikbaar. Viavia heb ik een nummer gekregen en ook dan krijg je tips van slecht Engels sprekende Vuelingmedewerkers waar je uiteindelijk niets mee opschiet. Kortom: dag Barcelona, dag geld. Noooooit meer met Vueling.

m brandsma
    op 10.08.2018:

onbetrouwbaar en niet te bereiken

Terugreis vlucht gecanceld Porto naar Amsterdam. Vervolgens aanbod hotel voor twee nachten en terugvlucht via Barcelona naar Amsterdam.
    Ook bij deze tweede vlucht weer vertraging (in totaal 4,5 uur). Ook veel andere vluchten vanuit Barcelona hadden vertraging.
    Aanvragen vergoeding is bijna niet te doen en contact met maatschappij is niet mogelijk (0900 nummer werkt niet)

Stephanie
    op 21.08.2010:

we hadden op de terugweg 2 uur vertraging en ondanks dat het niet verplicht is kregen wij een bon van 20% korting op volgende vlucht van vueling binnen 6 maanden. Heel aardig, ik vlieg zeker vaker met vueling vooral de stewardessen waren zeer aardig.

Willem Nijhoff
    op 17.06.2014:

Helemaal niks.

Ik heb nu 2 vluchten gehad met Vueling, Barcelona - Amsterdam en Barcelona - Brussel.
    De beenruimte is echt verschrikkelijk, de stoelen zitten ook verschrikkelijk.
    De service is om te janken en er worden geen films afgespeeld tijdens de vlucht.
    Vueling is ook kindonvriendelijk omdat niemand van de bemanning Engels spreekt, laat staan Nederlands (maar dat is te begrijpen omdat het een Spaanse luchtvaartmaatschappij is)
    Ook besparen ze op de airco volgens mij, de vluchten zijn altijd verschrikkelijk heet...
    Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met Vueling.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Vueling Airlines en tips Vueling Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Vueling Airlines, hygiëne Vueling Airlines en prijs/kwaliteit Vueling Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Vueling Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Vueling Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Vueling Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Vueling Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Vueling Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Vueling Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

• filomena marforio
    op 11.09.2018:

Vlieg met iemand anders , betaal € 20 meer en bespaar de zorgen !! Ik vlieg nooit meer met ze!

• rene toneman
    op 17.08.2018:

Never fly Vueling. There are enough other cheap airlines available with better policies on possible name changing on tickets.

• m brandsma
    op 10.08.2018:

Kies een andere vliegtuigmaatschappij als je op tijd wilt vliegen!!

• A B
    op 08.08.2018:

Als alles goed gaat, zul je vast op je bestemming aankomen. Maar zodra er ook maar iets is, ben je een niemand en je geld kwijt.

• Hendrik Van den Broek
    op 31.07.2018:

Niet vliegen met vueling!