« Toon alle vliegmaatschappijen

6.9
    Serife
    op 17.08.2017:

Oneerlijkheid met behandeling passagiers

Net toen wij aan de beurt waren bij de boarding controle, kregen wij stickers op onze trolleys. Wij wilden bewust onze bagages niet meegeven zodat we er niet op hoefden te wachten. Echter werd dat niet eens gevraagd. Net op het moment dat we de vliegtuig wilden instappen, pakte een onvriendelijke vrouw de koffer van een jongen aan en riep naar ons om onze handbagages ook meetenemen. Wij hebben netjes toch nog gedaan wat zij wilde. Maar heel veel andere passagiers deden dat niet. Een stewardes scheurde de stickers van andere passagiers, en liet ze gewoon doorlopen met trolleys. Wij keken verbaasd en mijn man werd erg boos. Hijnheeft er nog wat van gezegd, maar de stewardes trok haar schouders op en zij niks. Oneerlijkheid was dus een feit!

Boris Paijmans
    op 14.08.2017:

Vies en onbetrouwbaar

De stoelen zijn vies en er ligt afval op de vloer.
    Verder is er nauwelijks beenruimte voor iemand langer dan 1.80 en de service is sloom en onvriendelijk. Ik heb deze problemen nu al 3 keer gehad van mijn 3 booking en ik ben er klaar mee!

Willem Nijhoff
    op 17.06.2014:

Helemaal niks.

Ik heb nu 2 vluchten gehad met Vueling, Barcelona - Amsterdam en Barcelona - Brussel.
    De beenruimte is echt verschrikkelijk, de stoelen zitten ook verschrikkelijk.
    De service is om te janken en er worden geen films afgespeeld tijdens de vlucht.
    Vueling is ook kindonvriendelijk omdat niemand van de bemanning Engels spreekt, laat staan Nederlands (maar dat is te begrijpen omdat het een Spaanse luchtvaartmaatschappij is)
    Ook besparen ze op de airco volgens mij, de vluchten zijn altijd verschrikkelijk heet...
    Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met Vueling.

Allard Tonkens
    op 04.08.2017:

Onbetrouwbaar en nooit optijd

3de keer dat ik met deze Airline vlieg. Voor de 3de maal vertraagd. Vertraging van meerdere uren en geen duidelijke informatie over wanneer het toestel wel gaat vertrekken.

Sandra de boer
    op 24.05.2017:

Super slechte maatschappij

Ik heb Vueling als zeer slecht ervaren: zowel de heen- als terugvlucht veel vertraging gehad, daarnaast echt extreem weinig beenruimte. Ik ben van een gemiddelde lengte maar ik kon niet voor of achteruit, erg benauwend. Daarnaast kan niet iedereen de handbagage meenemen als je dat wil, doordat ze zoveel extra stoelen in het vliegtuig hebben gedrukt is er nu te weinig plek voor handbagage. Ze kiezen mensen uit de rij om hun koffers naar het ruim te brengen. Al met al: nog nooit zo'n slechte vliegerervaring gehad!

Madeleine
    op 13.07.2017:

Vermijden!

Ik deel de ervaring van mijn Engels-sprekende zusje en voeg daarna een update toe
    "Z** and I were booked to fly from Malaga to Florence via Barcelona on Monday 10 July. We were delayed leaving Malaga due to an issue with the plane not arriving from Barcelona, but landed in Barcelona before the flight had departed, but since Vueling had overbooked the flight, they gave our seats to other travellers, and rebooked us to fly to Bologna, from where they would organise a taxi to drive us to Florence (where our rental car was parked). I asked three times to ensure that the baggage had been rerouted to Bologna, but when we arrived in Bologna, our bags were nowhere to be seen. I filed a lost luggage claim, and asked that the bags be sent to Nice Airport, as we were booked in a place near Nice from 10.07 to 13.07.

It is now 12.07 (12 juli) and Vueling has been useless – and that is putting it nicely. We have not been able to contact them on the telephone numbers that they gave us using our cellphones, so we have to ring them from a land line. The contact number they have given us is a call centre based in Madrid. Both yesterday and today we finally got them to accept that the bags would be going to Nice Airport, and they would contact us (although they then admitted that they did not have the email and telephone numbers we had given them on file). The call centre people cannot tell us which flight our bags will be on (or exactly where the bags are at present), as that is up to the airport personnel at the relevant airport. I explained to the woman at the call centre that if it could not be on a flight that arrived at Nice before noon tomorrow, it would need to go to Marseille Airport, as we leave Nice tomorrow and go to Cassis."

Ik voeg even toe: De bagage is nog steeds spoorloos. Volgens informatie die zij vanochtend (13 juli) kreeg zou de bagage vanuit Frankfurt naar Marseille komen om 16.00 uur. Ik belde net naar Vueling en ze zeggen dat één koffer vandaag vanuit Firenze naar Barcelona ging en morgen naar Marelle gaat. De andere koffer zit niet in het systeem.

Waardeloos!

Berend Berg
    op 09.07.2017:

Probeer Vueling te vermijden!

Nog nooit zulke slechte service meegemaakt. Vraag me af of er ook maar iets goed kan gaan bij deze klantenservice. Wilde mijn drone meenemen, ter grootte van een digitale camera. Dacht dat het goed was om even te bellen aangezien ze geen enkele informatie hierover geven op hun website. (Bij elke andere maatschappij is het geen probleem een drone mee te nemen. Heb 3x 20 minuten gebeld om steeds opnieuw de gegevens van de drone door te geven. Geen enkele keer is deze informatie blijkbaar genoteerd, want elke keer als ik weer bel om te vragen of het nu geregeld is, weten ze van niks. Daarnaast vragen ze een achterlijke fee van 18 cent per minuut en hebben ze geen Nederlandse klantenservice. Ook het invullen van de paspoort gegevens op de website lukt niet. Het verkrijgen van de boarding pass, zonder het invullen van de paspoort gegevens lukt blijkbaar wel.. Wat gebeurt er dan op de luchthaven?? Oplossing van Vueling is inchecken op de luchthaven en dus vroeg aanwezig te zijn.. Voor mij nooit meer met deze maatschappij!!

Ed Ham
    op 19.09.2015:

Eens maar nooit meer

Naar Valencia gereisd. 20 minuten vertraging op Schiphol. Terug 30 minuten. En dan is er natuurlijk geen tijd om het vliegtuig schoon te maken.
    Op de heenweg zat ik achter een stoel die niet meer rechtop kon. Ik heb een normaal postuur maar moest schuin gaan zitten om mijn knieën kwijt te kunnen. Op de terugweg hetzelfde verhaal. Zat ik weer achter zo'n kapotte stoel. Maar toen zat ik gelukkig aan het gangpad. Kon ik nog 1 been strekken.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Vueling Airlines en tips Vueling Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Vueling Airlines, hygiëne Vueling Airlines en prijs/kwaliteit Vueling Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Vueling Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Vueling Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Vueling Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Vueling Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Vueling Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Vueling Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

• Boris Paijmans
    op 14.08.2017:

Kies een andere luchtvaartsmaatschappij, ookal is deze iets duurder.

• Madeleine

op 14.01.2017:

....

• r. Janssen
    op 05.11.2016:

Als je al boekt bij Vueling, doe dat dan via Vliegwinkel.nl. Vrienden van ons hadden wel binnen 2 weken hun geld terug.