« Toon alle vliegmaatschappijen

6.9
    Ed Ham
    op 19.09.2015:

Eens maar nooit meer

Naar Valencia gereisd. 20 minuten vertraging op Schiphol. Terug 30 minuten. En dan is er natuurlijk geen tijd om het vliegtuig schoon te maken.
    Op de heenweg zat ik achter een stoel die niet meer rechtop kon. Ik heb een normaal postuur maar moest schuin gaan zitten om mijn knieën kwijt te kunnen. Op de terugweg hetzelfde verhaal. Zat ik weer achter zo'n kapotte stoel. Maar toen zat ik gelukkig aan het gangpad. Kon ik nog 1 been strekken.

Sandra de boer
    op 24.05.2017:

Super slechte maatschappij

Ik heb Vueling als zeer slecht ervaren: zowel de heen- als terugvlucht veel vertraging gehad, daarnaast echt extreem weinig beenruimte. Ik ben van een gemiddelde lengte maar ik kon niet voor of achteruit, erg benauwend. Daarnaast kan niet iedereen de handbagage meenemen als je dat wil, doordat ze zoveel extra stoelen in het vliegtuig hebben gedrukt is er nu te weinig plek voor handbagage. Ze kiezen mensen uit de rij om hun koffers naar het ruim te brengen. Al met al: nog nooit zo'n slechte vliegerervaring gehad!

Daan Pruijssers
    op 31.05.2016:

Pure oplichterij, machteloos sta je tegenover ze als er iets fout is

Heb geprobeerd een reis te boeken voor April een weekendje Barcelona. Gaat er iets fout in hun systeem waardoor ik op een vlucht wordt gezet voor diezelfde avond nog. Klantenservice hangt gewoon op als je je verhaal probeert te vertellen en nu 2 maanden later krijg ik een mail dat mijn e-mails niet gaan beantwoorden. Waardeloos bedrijf

Mieke vZ
    op 01.09.2015:

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Een erg fijne vliegervaring gehad met Vueling Airlines. Op de heenreis hadden we een plaatswijziging naar betere stoelen. Het personeel sprak redelijk goed engels en ook de informatie via de intercom was in goed engels gesproken. De reis was maar 2 uur, dit was prima te doen met de beenruimte.

Willem Nijhoff
    op 17.06.2014:

Helemaal niks.

Ik heb nu 2 vluchten gehad met Vueling, Barcelona - Amsterdam en Barcelona - Brussel.
    De beenruimte is echt verschrikkelijk, de stoelen zitten ook verschrikkelijk.
    De service is om te janken en er worden geen films afgespeeld tijdens de vlucht.
    Vueling is ook kindonvriendelijk omdat niemand van de bemanning Engels spreekt, laat staan Nederlands (maar dat is te begrijpen omdat het een Spaanse luchtvaartmaatschappij is)
    Ook besparen ze op de airco volgens mij, de vluchten zijn altijd verschrikkelijk heet...
    Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met Vueling.

Letty
    op 14.01.2017:

slechte ondersteuning van backoffice

Een vlucht geboekt in november geen bevestiging gekregen, in januari er achteraan gebeld de vrouwelijke medewerker ( sprak overigens heel slecht Engels, kon de reservering niet vinden, ik moest die dag in januari vliegen, dus wederom geboekt en weer geen bevestiging gekregen, weer gebeld nu wat sneller na de reservering en wat bleek... deze medewerker zag dat er al een reservering was , betekent dat ik nu 2 x de prijs betaal en tot nu toe nog niets heb gehoord van restitutie ,nadat k een klacht heb geformuleerd. En dit terwijl ik regelmatig naar Barcelona moet vliegen...

Annelie Schaller
    op 24.10.2015:

Nooit meer!

met mijn 1.72 m ben ik niet echt lang. Op de vlucht van Rome naar Amsterdam met een A320 kon ik niet normaal ziiten! Dan zat ik klem. De stoel voor mij stond zo dichtbij dat ik geen extra ruimte over had als ik het tafeltje uitklapte. En dan is 2,5 uur erg lang...

I
    op 19.05.2011:

krakend landingsgestel, electriciteitsstoring

We hadden de de indruk dat het toestel in technisch slechte staat verkeerde. Voor de vlucht moest er nog een reparatie uitgevoerd worden. het landingsgestel maakte vreemde geluiden.Tijdens de vlucht was er veel turbulentie.de captain informeerde wel, maar zeer summier.Crew was vriendelijk.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Vueling Airlines en tips Vueling Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Vueling Airlines, hygiëne Vueling Airlines en prijs/kwaliteit Vueling Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Vueling Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Vueling Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Vueling Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Vueling Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Vueling Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Vueling Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

• Letty
    op 14.01.2017:

....

• r. Janssen
    op 05.11.2016:

Als je al boekt bij Vueling, doe dat dan via Vliegwinkel.nl. Vrienden van ons hadden wel binnen 2 weken hun geld terug.

• Geu Luik
    op 22.10.2016:

- Op tijd komen en vertrekken - Updates tijdens de vlucht van crew - Meer beenruimte - Betere vliegtuigen - Maak het boekingsproces helder

• Gerson
    op 02.07.2016: