« Toon alle vliegmaatschappijen

5.5
    6.8
    m brandsma
    op 10.08.2018:

onbetrouwbaar en niet te bereiken

Terugreis vlucht gecanceld Porto naar Amsterdam. Vervolgens aanbod hotel voor twee nachten en terugvlucht via Barcelona naar Amsterdam.
    Ook bij deze tweede vlucht weer vertraging (in totaal 4,5 uur). Ook veel andere vluchten vanuit Barcelona hadden vertraging.
    Aanvragen vergoeding is bijna niet te doen en contact met maatschappij is niet mogelijk (0900 nummer werkt niet)

Stephanie
    op 21.08.2010:

we hadden op de terugweg 2 uur vertraging en ondanks dat het niet verplicht is kregen wij een bon van 20% korting op volgende vlucht van vueling binnen 6 maanden. Heel aardig, ik vlieg zeker vaker met vueling vooral de stewardessen waren zeer aardig.

A B
    op 08.08.2018:

Erg slecht, onmenselijk

Door een fout in de tickets werden wij geweigerd aan de gate. Fouten moeten kunnen worden opgelost: bij Vueling kost dit belachelijk veel geld. Het omboeken van een ticket kost 500 euro. Ik wil best iets betalen voor mijn eigen (menselijke) fout maar 2000 euro in totaal is absurd!!! Vervolgens is er niemand bereikbaar: de website lijkt mooi maar valt vies tegen zodra je op links gaat klikken. Telefonisch is niemand bereikbaar. Viavia heb ik een nummer gekregen en ook dan krijg je tips van slecht Engels sprekende Vuelingmedewerkers waar je uiteindelijk niets mee opschiet. Kortom: dag Barcelona, dag geld. Noooooit meer met Vueling.

Willem Nijhoff
    op 17.06.2014:

Helemaal niks.

Ik heb nu 2 vluchten gehad met Vueling, Barcelona - Amsterdam en Barcelona - Brussel.
    De beenruimte is echt verschrikkelijk, de stoelen zitten ook verschrikkelijk.
    De service is om te janken en er worden geen films afgespeeld tijdens de vlucht.
    Vueling is ook kindonvriendelijk omdat niemand van de bemanning Engels spreekt, laat staan Nederlands (maar dat is te begrijpen omdat het een Spaanse luchtvaartmaatschappij is)
    Ook besparen ze op de airco volgens mij, de vluchten zijn altijd verschrikkelijk heet...
    Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met Vueling.

Hendrik Van den Broek
    op 31.07.2018:

Ze lieten me mijn koffers niet inchecken terwijl ik op tijd was. Hierdoor mijn belangrijke vlucht ge

Gemist. De titel somt het op. Ongelooflijk belangrijke vlucht gemist vanwege de oppervlakkige, slechte service van vueling

op 15.10.2012:

personeel vriendelijk, heen en terug vertraging gehad, krappe plaatsen en het eea ad stoel was kapot

Engels is slecht verstaanbaar, zeker in het vliegtuig. Zitplaatsen voor terugreis gereserveerd via internet, bleek bij instappen helemaal niet te kloppen en werden met zijn vieren toen over het hele vliegtuig verdeeld, niet leuk! Zou niet gauw weer bij vueling boeken, als een andere maatschappij ongeveer hetzelfde biedt.

J Waggie
    op 17.07.2018:

Te laat,overboeking,vuil

Twee uur te laat ,overboeking ,behandelen je als vee .

Monique Melis
    op 16.05.2018:

Prima low budget vliegmaatschappij

Afgelopen zaterdag 12-5-2018 zijn we voor het eerst met deze maatschappij retour gevlogen vanuit Faro naar Düsseldorf met als tussenstop Barcelona.
    Het inchecken op het vliegeld Faro verliep vlot, personeel was erg vriendelijk. Aangezien de vlucht erg volgeboekt was werd ons gevraagd om enige handbagage kosteloos om te boeken naar ruimbagage. Kan gebeuren, geen probleem. We kregen de gelegenheid om enige items over te laden naar andere handbagage waarna al onze bagage goed gelabeld werd en naar het vliegtuig werd getransporteerd.
    De eerste vlucht duurde 1 1/2u. Het personeel was zeer vriendelijk. We zaten voorin het vliegtuig, beenruimte was hier prima. Na enige vertraging bij vertrek een prima vlucht gehad.
    Door de vertraging was de overstap bij de tussenstop wel wat krap. Vooral voor mijn vader die al op leeftijd is was het een uitdaging om van de ene zijde van het vliegveld, op tijd naar de andere zijde van het vliegveld te geraken.
    De tweede vlucht betrof wederom een korte vlucht van 2 uur. Ook deze vlucht vertrok met vertraging. Het personeel was wederom zeer vriendelijk. Beenruimte bij deze vlucht wel aan de krappe kant. WSe zaten ditmaal geheel achteraan in het vliegtuig.
    Beide vliegtuigen waren prima in orde, interieur was netjes.
    Bij aankomst in Düsseldorf bleek dat, waarschijnlijk door de zeer korte overstaptijd, onze koffers achter waren gebleven in Barcelona.
    We werden meteen vriendelijk te woord gestaan door een zeer goed nederlands sprekende grondstewardess. We kregen meteen een PIR rapport wat we konden invullen en al onze vragen werden duidelijk, vriendelijk en met veel geduld beantwoord.
    Nog voordat we thuis aankwamen hadden we al een sms ontvangen met een referentienummer dat meteen ook als een track en trace code werkt.
    Er bestonden bij ons nog wat onduidelijkheden waarna we een aantal maal contact hebben gezocht met de klantenservice van Vueling.
    Bij het keuzemenu kan men kiezen voor Nederlands. Verrassend was het wel dat men dat uiteindelijk begroet wordt in het Spaans en dat men meteen uitlegt dat de medewerkers alleen maar Spaans of Engels spreken. Geen probleem, gesprekken gewoon in het Engels gevoerd. De wachttijd om een medewerker aan de lijn te krijgen bedroeg een paar minuten. Alle vragen werden ook hier met veel geduld en medewerking beantwoord, geen probleem. De medewerkers waren vriendelijk en begripvol bij alle gesprekken.
    Uiteindelijk dinsdagmiddag onze bagage mooi thuis afgeleverd gekregen in prima staat.
    Al met al een prima ervaring met deze low bduget vliegmaatschappij.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Vueling Airlines en tips Vueling Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Vueling Airlines, hygiëne Vueling Airlines en prijs/kwaliteit Vueling Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Vueling Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Vueling Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Vueling Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Vueling Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Vueling Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Vueling Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

• m brandsma
    op 10.08.2018:

Kies een andere vliegtuigmaatschappij als je op tijd wilt vliegen!!

• A B
    op 08.08.2018:

Als alles goed gaat, zul je vast op je bestemming aankomen. Maar zodra er ook maar iets is, ben je een niemand en je geld kwijt.

• Hendrik Van den Broek
    op 31.07.2018:

Niet vliegen met vueling!

• J Waggie
    op 17.07.2018:

Zoek iets anders

• Dieter Jacobs
    op 04.06.2018:

Hondvriendelijker worden Vluchturen nakomen Meer beenruimte Twee trappen om in te stappen Democratische prijzen voor eten en drinken