« Toon alle vliegmaatschappijen

6.9
    Monique Melis
    op 16.05.2018:

Prima low budget vliegmaatschappij

Afgelopen zaterdag 12-5-2018 zijn we voor het eerst met deze maatschappij retour gevlogen vanuit Faro naar Düsseldorf met als tussenstop Barcelona.
    Het inchecken op het vliegeld Faro verliep vlot, personeel was erg vriendelijk. Aangezien de vlucht erg volgeboekt was werd ons gevraagd om enige handbagage kosteloos om te boeken naar ruimbagage. Kan gebeuren, geen probleem. We kregen de gelegenheid om enige items over te laden naar andere handbagage waarna al onze bagage goed gelabeld werd en naar het vliegtuig werd getransporteerd.
    De eerste vlucht duurde 1 1/2u. Het personeel was zeer vriendelijk. We zaten voorin het vliegtuig, beenruimte was hier prima. Na enige vertraging bij vertrek een prima vlucht gehad.
    Door de vertraging was de overstap bij de tussenstop wel wat krap. Vooral voor mijn vader die al op leeftijd is was het een uitdaging om van de ene zijde van het vliegveld, op tijd naar de andere zijde van het vliegveld te geraken.
    De tweede vlucht betrof wederom een korte vlucht van 2 uur. Ook deze vlucht vertrok met vertraging. Het personeel was wederom zeer vriendelijk. Beenruimte bij deze vlucht wel aan de krappe kant. WSe zaten ditmaal geheel achteraan in het vliegtuig.
    Beide vliegtuigen waren prima in orde, interieur was netjes.
    Bij aankomst in Düsseldorf bleek dat, waarschijnlijk door de zeer korte overstaptijd, onze koffers achter waren gebleven in Barcelona.
    We werden meteen vriendelijk te woord gestaan door een zeer goed nederlands sprekende grondstewardess. We kregen meteen een PIR rapport wat we konden invullen en al onze vragen werden duidelijk, vriendelijk en met veel geduld beantwoord.
    Nog voordat we thuis aankwamen hadden we al een sms ontvangen met een referentienummer dat meteen ook als een track en trace code werkt.
    Er bestonden bij ons nog wat onduidelijkheden waarna we een aantal maal contact hebben gezocht met de klantenservice van Vueling.
    Bij het keuzemenu kan men kiezen voor Nederlands. Verrassend was het wel dat men dat uiteindelijk begroet wordt in het Spaans en dat men meteen uitlegt dat de medewerkers alleen maar Spaans of Engels spreken. Geen probleem, gesprekken gewoon in het Engels gevoerd. De wachttijd om een medewerker aan de lijn te krijgen bedroeg een paar minuten. Alle vragen werden ook hier met veel geduld en medewerking beantwoord, geen probleem. De medewerkers waren vriendelijk en begripvol bij alle gesprekken.
    Uiteindelijk dinsdagmiddag onze bagage mooi thuis afgeleverd gekregen in prima staat.
    Al met al een prima ervaring met deze low bduget vliegmaatschappij.

Duko Philipsen
    op 29.12.2017:

Misleidend in prijs. (Via cheaptickets) U bent meer dan de helft duurder uit

Ze zijn zogenaamd goedkoop maar heel duur, maar daar kom je pas achter als je al hebt betaald en zie je niet op de vergelijkinsite.
    Als je geboekt hebt, moet je extra betalen om naast elkaar te zitten, om aan de balie in te checken en dat stond negens van te voren vermeld. Achteraf waren wij 60 euro duurder uit. En dat is nog zonder bagage.
    NOOIT MEER VEULING WEES GEWAARSCHUWD!!
    Ps geboekt bij cheaptickets.nl die zijn net zo schuldig aan de misleiding. Wees alert!!

B Er
    op 02.05.2018:

Troep

Retourtje barcelona beiden vluchten vertraagd geen info gekregen over wat er aan de hand is. Geen info wanneer we zullen vertrekken. Nooit meer vueling!!!!!!

Marlou De ruijter
    op 27.09.2017:

Nooit meer Vueling

Toen ik de reis boekte hadden we een rechtstreekse vlucht naar Las Palmas.
    Kreeg naar aantal wkn een mail dat er een vluchtwijziging was vanuit Schiphol naar Barcelona daar overstap naar Las Palmas.
    Eindelijk was het zover. En het was ellende ellende......
    Vertraging, overstap door vueling gemist 6 uur moeten wachten op vliegveld Barcelona op volgende vlucht.
    Naar uren vertraging eindelijk aangekomen op Las Palmas ook nog koffers kwijt......
    Weinig tot geen communicatie en alleen maar in het Spaans. Engels hebben ze denk ik nog nooit van gehoord.
    VUELING NOOIT MEER!!!!

Marlou

Willem Nijhoff
    op 17.06.2014:

Helemaal niks.

Ik heb nu 2 vluchten gehad met Vueling, Barcelona - Amsterdam en Barcelona - Brussel.
    De beenruimte is echt verschrikkelijk, de stoelen zitten ook verschrikkelijk.
    De service is om te janken en er worden geen films afgespeeld tijdens de vlucht.
    Vueling is ook kindonvriendelijk omdat niemand van de bemanning Engels spreekt, laat staan Nederlands (maar dat is te begrijpen omdat het een Spaanse luchtvaartmaatschappij is)
    Ook besparen ze op de airco volgens mij, de vluchten zijn altijd verschrikkelijk heet...
    Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met Vueling.

Peter Kroek
    op 25.10.2017:

Verschrikkelijk

Zondag met groep van 8 personen van ibiza naar Amsterdam. Volgens boarding meneer waren wij 1 min te laat. Vliegtuig stond er nog en er waren nog mensen aan het inchecken.
    We moesten nieuwe tickets kopen (2500€) uren vertraging en we moesten de groep opsplitsen. Vervolgens zagen we dat vliegtuig zonder aankondiging 10 min eerder is vertrokken.
    Met Vueling is geen contact te krijgen of je wordt met kluitje in het riet gestuurd. Reageren niet op mails, in het Nederlands communiceren ze niet. Veel resenties gelezen inmiddels. Lijkt wel of dit verdienmodel is. Alles juridisch dichtgetimmerd en extreem hoge bedragen vragen voor wijzigingen. Meest wat opvalt is dat ze het heeeeeel moeilijk maken een klacht in te dienen en als het gelukt ze hier niet op reageren. Als je een alternatief kunt vinden zou ik het doen. Als alles goed gaat is er niets aan de hand... gebeurd er iets dan ben je de klos.
    Check hun Facebook maar eens

Gerson
    op 02.07.2016:

Vueling = Kwelling. Nooit meer!

Vertrekdatum: 25/06/2016, VY 8301 om 10:05
    Terugkeerdatum: 29/06/2016, VY 8306 om 18:35
    We vliegen sinds de jaren '90s

Alhoewel we geen negatieve opmerkingen hebben over het vliegtuig zelf, de prijs en het personeel zullen we nooit meer met Vueling vliegen. Keuze destijds gemaakt puur op basis van beschikbaarheid en tijdstippen heen en terug op dat moment.

. Op de heenreis naar Barcelona is de vlucht met 2 uur vertraagd
    . Het duurde 1.15u voordat de bagages van de band rolden in Barcelona
    . Totaal opgelopen vertraging 3.5u

. Op de terugreis veel onduidelijkheid aan de incheckbalie. Vlucht blijkt vertraagd en omgeboekt te zijn maar uiteindelijk toch om practisch dezelfde tijd vertrokken als aanvankelijk gepland maar dan wél met 30 min. vertraging (?!?)
    . De koffers werden onder onze ogen uitgeladen eenmaal in het vliegtuig gezeten met als reden "operationele moeilijkheden."
    Het blijkt dat het door het samenvoegen van 2 vertraagde diensten het vliegtuig overbeladen was. Bagage zou apart vliegen van ons maar werd tegen ons gezegd dat alles gelijktijdig in Amsterdam zouden aankomen.
    . In Amsterdam bleek al heel gauw dat van de voorheen afgegeven verzekering niets waar was: Onze bagage bevond zich nog steeds in Barcelona
    . Vervolgens moestten we de formaliteiten afhandelen bij een desk nadat we om 21:10 geland zijn
    . Tegen 00:00 kwamen we thuis in Amsterdam aan. Opgelopen vertraging ruim 2 uur.
    . Bagage is wel de vlg dag op de aangegeven tijdslot afgegeven. Eén wiel van de koffer is helaas wel afgebroken.

Door slechte klantcommunicatie en ad-hoc maatregelen wordt Vueling als zéér onbetrouwbaar door ons beoordeeld. Dat en bovendien een slecht responsieve website voor mobiel én desktop zelfs voor de meest gangbare en alternatieve browsers maken de totaalbeleving zeer negatief. Nb: We reizen niet voor het eerst en checken de websites nauwlettend op wijzigingen en zijn ruimschoots op tijd aanwezig.

Lisa
    op 04.10.2017:

Psrima

Prima netjes op tijd, aardig behulpzaam personeel, mooi schoon vliegtuig, genoeg keus aan eten en drinken

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Vueling Airlines en tips Vueling Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Vueling Airlines, hygiëne Vueling Airlines en prijs/kwaliteit Vueling Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Vueling Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Vueling Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Vueling Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Vueling Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Vueling Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Vueling Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

• Monique Melis
    op 16.05.2018:

Wij zouden prima nogmaals vliegen met deze maatschappij. Er zijn wel een aantal dingen die men zou kunnen aanpassen waardoor eea gemakkelijker wordt voor zowel de reiziger als voor de medewerkers van Vueling. - betere registratie/ track en trace van de bagage. Automatische registratie bij aankomt op een luchthaven zou de reiziger beter op de hoogte houden en zou een heel aantal gefrustreerde, ongeruste en boze telefoontjes van reizigers kunnen uitsparen. - verander het keuzemenu van de klantenservice! Biedt geen keuze aan tot nederlands sprekende medewerkers wanneer deze niet beschikbaar zijn! Dat schept verwachtingen die men niet kan waarmaken! Informeer reizigers tijdig en meer dan nu gebeurd. Informatie is spaarzaam waardoor mensen ongerust en gefrustreerd geraken.

• B Er
    op 02.05.2018:

Beter stoppen ze

• Duko Philipsen
    op 29.12.2017:

Veuling (cheaptickets) vermijden omdat: - Je bent altijd duurder uit dan een normale buget vlucht. - dit niet bij prijs de vergelijking omhoog komt - u dus veel geld afhandig wordt gemaakt als je niet meer kan annuleren. - de vriendelijkheid en menselijkheid ver te zoeken valt.

• Peter Kroek
    op 25.10.2017: