« Toon alle vliegmaatschappijen

6.9
    Peter Kroek
    op 25.10.2017:

Verschrikkelijk

Zondag met groep van 8 personen van ibiza naar Amsterdam. Volgens boarding meneer waren wij 1 min te laat. Vliegtuig stond er nog en er waren nog mensen aan het inchecken.
    We moesten nieuwe tickets kopen (2500€) uren vertraging en we moesten de groep opsplitsen. Vervolgens zagen we dat vliegtuig zonder aankondiging 10 min eerder is vertrokken.
    Met Vueling is geen contact te krijgen of je wordt met kluitje in het riet gestuurd. Reageren niet op mails, in het Nederlands communiceren ze niet. Veel resenties gelezen inmiddels. Lijkt wel of dit verdienmodel is. Alles juridisch dichtgetimmerd en extreem hoge bedragen vragen voor wijzigingen. Meest wat opvalt is dat ze het heeeeeel moeilijk maken een klacht in te dienen en als het gelukt ze hier niet op reageren. Als je een alternatief kunt vinden zou ik het doen. Als alles goed gaat is er niets aan de hand... gebeurd er iets dan ben je de klos.
    Check hun Facebook maar eens

Lisa
    op 04.10.2017:

Psrima

Prima netjes op tijd, aardig behulpzaam personeel, mooi schoon vliegtuig, genoeg keus aan eten en drinken

Marlou De ruijter
    op 27.09.2017:

Nooit meer Vueling

Toen ik de reis boekte hadden we een rechtstreekse vlucht naar Las Palmas.
    Kreeg naar aantal wkn een mail dat er een vluchtwijziging was vanuit Schiphol naar Barcelona daar overstap naar Las Palmas.
    Eindelijk was het zover. En het was ellende ellende......
    Vertraging, overstap door vueling gemist 6 uur moeten wachten op vliegveld Barcelona op volgende vlucht.
    Naar uren vertraging eindelijk aangekomen op Las Palmas ook nog koffers kwijt......
    Weinig tot geen communicatie en alleen maar in het Spaans. Engels hebben ze denk ik nog nooit van gehoord.
    VUELING NOOIT MEER!!!!

Marlou

Gerson
    op 02.07.2016:

Vueling = Kwelling. Nooit meer!

Vertrekdatum: 25/06/2016, VY 8301 om 10:05
    Terugkeerdatum: 29/06/2016, VY 8306 om 18:35
    We vliegen sinds de jaren '90s

Alhoewel we geen negatieve opmerkingen hebben over het vliegtuig zelf, de prijs en het personeel zullen we nooit meer met Vueling vliegen. Keuze destijds gemaakt puur op basis van beschikbaarheid en tijdstippen heen en terug op dat moment.

. Op de heenreis naar Barcelona is de vlucht met 2 uur vertraagd
    . Het duurde 1.15u voordat de bagages van de band rolden in Barcelona
    . Totaal opgelopen vertraging 3.5u

. Op de terugreis veel onduidelijkheid aan de incheckbalie. Vlucht blijkt vertraagd en omgeboekt te zijn maar uiteindelijk toch om practisch dezelfde tijd vertrokken als aanvankelijk gepland maar dan wél met 30 min. vertraging (?!?)
    . De koffers werden onder onze ogen uitgeladen eenmaal in het vliegtuig gezeten met als reden "operationele moeilijkheden."
    Het blijkt dat het door het samenvoegen van 2 vertraagde diensten het vliegtuig overbeladen was. Bagage zou apart vliegen van ons maar werd tegen ons gezegd dat alles gelijktijdig in Amsterdam zouden aankomen.
    . In Amsterdam bleek al heel gauw dat van de voorheen afgegeven verzekering niets waar was: Onze bagage bevond zich nog steeds in Barcelona
    . Vervolgens moestten we de formaliteiten afhandelen bij een desk nadat we om 21:10 geland zijn
    . Tegen 00:00 kwamen we thuis in Amsterdam aan. Opgelopen vertraging ruim 2 uur.
    . Bagage is wel de vlg dag op de aangegeven tijdslot afgegeven. Eén wiel van de koffer is helaas wel afgebroken.

Door slechte klantcommunicatie en ad-hoc maatregelen wordt Vueling als zéér onbetrouwbaar door ons beoordeeld. Dat en bovendien een slecht responsieve website voor mobiel én desktop zelfs voor de meest gangbare en alternatieve browsers maken de totaalbeleving zeer negatief. Nb: We reizen niet voor het eerst en checken de websites nauwlettend op wijzigingen en zijn ruimschoots op tijd aanwezig.

Helen
    op 03.10.2017:

voor de prijs voldoende

Heen reis prima. terug reis 2 uur vertraging, maar werd goed opgelost door p.p. 6 euro te geven voor eten en drinken. Erg netjes van ze.

Berend Berg
    op 09.07.2017:

Probeer Vueling te vermijden!

Nog nooit zulke slechte service meegemaakt. Vraag me af of er ook maar iets goed kan gaan bij deze klantenservice. Wilde mijn drone meenemen, ter grootte van een digitale camera. Dacht dat het goed was om even te bellen aangezien ze geen enkele informatie hierover geven op hun website. (Bij elke andere maatschappij is het geen probleem een drone mee te nemen. Heb 3x 20 minuten gebeld om steeds opnieuw de gegevens van de drone door te geven. Geen enkele keer is deze informatie blijkbaar genoteerd, want elke keer als ik weer bel om te vragen of het nu geregeld is, weten ze van niks. Daarnaast vragen ze een achterlijke fee van 18 cent per minuut en hebben ze geen Nederlandse klantenservice. Ook het invullen van de paspoort gegevens op de website lukt niet. Het verkrijgen van de boarding pass, zonder het invullen van de paspoort gegevens lukt blijkbaar wel.. Wat gebeurt er dan op de luchthaven?? Oplossing van Vueling is inchecken op de luchthaven en dus vroeg aanwezig te zijn.. Voor mij nooit meer met deze maatschappij!!

Willem Nijhoff
    op 17.06.2014:

Helemaal niks.

Ik heb nu 2 vluchten gehad met Vueling, Barcelona - Amsterdam en Barcelona - Brussel.
    De beenruimte is echt verschrikkelijk, de stoelen zitten ook verschrikkelijk.
    De service is om te janken en er worden geen films afgespeeld tijdens de vlucht.
    Vueling is ook kindonvriendelijk omdat niemand van de bemanning Engels spreekt, laat staan Nederlands (maar dat is te begrijpen omdat het een Spaanse luchtvaartmaatschappij is)
    Ook besparen ze op de airco volgens mij, de vluchten zijn altijd verschrikkelijk heet...
    Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met Vueling.

Damien .
    op 07.10.2013:

Uitstekend, you get for what you pay

In verband met zakelijke partners in diverse Europese landen vliegen wij nogal wat af.

Afgelopen jaar hebben wij voor het eerst gekozen voor een zogenaamde low-cost carrier om ons naar het Zuid Spaanse Sevilla te brengen.

Wij waren na afloop van de vluchten (Amsterdam-Sevilla en Sevilla-Amsterdam) aangenaam verrast door de kwaliteit van deze maatschappij.

Beide vluchten zijn keurig op tijd vertrokken en doordat Vueling de mogelijkheid biedt om thuis al online in te checken en wij alleen handbagage bij ons hadden hoefden wij niet al 2 uur van te voren op Schiphol aanwezig te zijn. Eenmaal aangekomen was het een snelle doorgang door de beveiliging om vervolgens direct door te lopen naar de gate (als er dan een minpuntje bedacht moet worden: Vueling staat aan de B-bier op Schiphol en dat is een aardig stukje wandelen ;) ) alwaar wij vrij snel konden instappen.

Aan boord werden wij verwelkomt door een zeer vriendelijke en jonge crew. Je leest veel dat men zich ergert aan de kwaliteit van de Engelse taal van Vueling crew maar in vergelijking met veel andere maatschappijen is het niet veel slechter. En mededelingen aan boord zijn zelden te verstaan al spreekt men de Engelse taal als moedertaal ;)

De vlucht zelf was rustig en voor wat je betaald niet eens met heel slechte beenruimte. Natuurlijk heb ik met mijn 1.85m wel ruimer gezeten maar als je dat wilt moet je overwegen met KLM te boeken (niet dat ik daar altijd goede ervaringen mee heb gehad maar daar gaat het nu niet over).

Conclusie: you get for what you pay en in het geval van Vueling Airlines hebben wij geen niets te klagen gehad!

Dus als je het geld liever op je bestemming uitgeeft, stel dan iets minder eisen aan zaken als beenruimte en gratis oploskoffie en kies voor Vueling Airlines!

Sterke punten:
    - Op tijd
    - Online inchecken
    - Voor een low-cost airline behoorlijke service
    - Enthousiast en vriendelijk personeel
    - Vanuit Amsterdam goede verbindingen met Spanje en andere landen (eventueel via Barcelona maar ook dat is prima met de frequentie van Vuelings' vluchten)

Zwakke punten:
    zijn er vast, wij hebben ze alleen niet ontdekt

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Vueling Airlines en tips Vueling Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Vueling Airlines, hygiëne Vueling Airlines en prijs/kwaliteit Vueling Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Vueling Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Vueling Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Vueling Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Vueling Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Vueling Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Vueling Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

op 04.10.2017:

Geen

• Helen
    op 03.10.2017:

Zou ze zeker aanbevelen aan vrienden

• Boris Paijmans
    op 14.08.2017:

Kies een andere luchtvaartsmaatschappij, ookal is deze iets duurder.

• Madeleine
    op 13.07.2017: