« Toon alle vliegmaatschappijen

5.4
    6.8
    Hendrik Van den Broek
    op 31.07.2018:

Ze lieten me mijn koffers niet inchecken terwijl ik op tijd was. Hierdoor mijn belangrijke vlucht ge

Gemist. De titel somt het op. Ongelooflijk belangrijke vlucht gemist vanwege de oppervlakkige, slechte service van vueling

Dominique Chanteur
    op 10.02.2019:

Het personeel hierover aanspreken. Dit kan beslist niet!

Ben met Vueling van Lyon St Exupery ( wij wonen in Frankrijk)naar Tenerife gevlogen op 27 januari j.l..
    Gedurende de helft van de vlucht mochten de passagiers geen gebruik maken de wc achter de cabine.
    Het cabinepersoneel had het als bezet aangegeven, het gordijn tudssen de cabine en het passagiergedeelte dicht getrokken en iedereen werd naar de wc achter in het vliegtuiggewezen. Reden? Toilet verstoptWij zaten op 2E en 2F en konden genieten van een gezellig samenzijn tussen het volledig personeel (de co-piloot inclus)!!! De piloot bleef gelukkig wel aan zijn "knuppel"!! Dit is te gek voor woorden!!!

Het vluchtnummeer was VY 6793 vertrektijd uit Lyon 13:00 op 27 januari 2019!

filomena marforio
    op 11.09.2018:

Onbetrouwbar en altijd te laat

Wij gingen vanuit Amsterdam met 6.5 uur vertraging , zonder mail op vliegtuig wachten. Inchecken kost €21.— als je het thuis doet. Geen coupon , drank of een medewerker te zien.
    Terug over 3 uur vertraging gehad met smoesjes van technical problematiek en gasten die niet zijn komen opdagen terwij de Pilot nog niet was.
    Waardeloos !!!!

Stephanie
    op 21.08.2010:

we hadden op de terugweg 2 uur vertraging en ondanks dat het niet verplicht is kregen wij een bon van 20% korting op volgende vlucht van vueling binnen 6 maanden. Heel aardig, ik vlieg zeker vaker met vueling vooral de stewardessen waren zeer aardig.

A B
    op 08.08.2018:

Erg slecht, onmenselijk

Door een fout in de tickets werden wij geweigerd aan de gate. Fouten moeten kunnen worden opgelost: bij Vueling kost dit belachelijk veel geld. Het omboeken van een ticket kost 500 euro. Ik wil best iets betalen voor mijn eigen (menselijke) fout maar 2000 euro in totaal is absurd!!! Vervolgens is er niemand bereikbaar: de website lijkt mooi maar valt vies tegen zodra je op links gaat klikken. Telefonisch is niemand bereikbaar. Viavia heb ik een nummer gekregen en ook dan krijg je tips van slecht Engels sprekende Vuelingmedewerkers waar je uiteindelijk niets mee opschiet. Kortom: dag Barcelona, dag geld. Noooooit meer met Vueling.

wijnand
    op 12.12.2018:

Nog nooit zulke slechte service ervaren

De vlucht werd steeds met een uur vertraagd. Uiteindelijk 12 uur vertraging opgelopen en geen hotel aangeboden gekregen. Moest dus slapen op schiphol. Het meest bizarre vindt ik nog wel dat ze na de tijd geen compensatie wouden geven. Echt ongelooflijk slecht en dan druk ik mij nog zacht uit. Oprecht nog nooit zulke slechte service ervaren.

Koen Beverwijk
    op 19.08.2018:

Gierige geldwolven

Toen we aankwamen op schiphol hadden we natuurlijk super veel zin in de vakantie. Het begon al lekker met een vertraging van 2 uur en daarna werd er nog 2 uur extra van gemaakt. 4 uur vertraging gehad met geen reden. In het vliegtuig was al het drinken maar het personeel zei dat ze wel nog bier hadden.. maar dat was lekker lauw. En als je denkt dat het nog erger kon hadden ze ons op de terugvlucht naar de verkeerde gate gestuurd waarmee we onze vlucht hadden gemist. Als je --ongepast taalgebruik weggehaald door redactie-- wilt worden beveel ik je deze maatschappij aan. Ik heb nog nooit zo’n waardeloze maatschappij meegemaakt. Ik kan het ze alleen niet kwalijk nemen aangezien de directeur en het bestuur bestaat uit --ongepast taalgebruik weggehaald door redactie--. Ik hoop dat vueling --ongepast taalgebruik weggehaald door redactie-- en voorgoed dicht gaat.

rene toneman
    op 17.08.2018:

Never fly Vueling

By accident I used my and my wifes' initials instead of the full first name. To change this Vueling charges 50,- admin fee (which is reasonable) PLUS the costs of the 'new' ticket price. The flight was fully booked but I had to re-purchase my already bought tickets for 3 times the price I bought them. I had to pay for each ticket 650,- extra for a flight to Porto with an initial ticket price of 280,-. This is real airline scam. I will never fly again with an airliner that has such an unfair policy for their clients.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Vueling Airlines en tips Vueling Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Vueling Airlines, hygiëne Vueling Airlines en prijs/kwaliteit Vueling Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Vueling Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Vueling Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Vueling Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Vueling Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Vueling Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Vueling Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

• wijnand
    op 12.12.2018:

Absoluut niet gebruiken.

• filomena marforio
    op 11.09.2018:

Vlieg met iemand anders , betaal € 20 meer en bespaar de zorgen !! Ik vlieg nooit meer met ze!

• rene toneman
    op 17.08.2018:

Never fly Vueling. There are enough other cheap airlines available with better policies on possible name changing on tickets.

• m brandsma
    op 10.08.2018:

Kies een andere vliegtuigmaatschappij als je op tijd wilt vliegen!!

• A B
    op 08.08.2018:

Als alles goed gaat, zul je vast op je bestemming aankomen. Maar zodra er ook maar iets is, ben je een niemand en je geld kwijt.