« Toon alle vliegmaatschappijen

5.4
    6.8
    Stephanie
    op 21.08.2010:

we hadden op de terugweg 2 uur vertraging en ondanks dat het niet verplicht is kregen wij een bon van 20% korting op volgende vlucht van vueling binnen 6 maanden. Heel aardig, ik vlieg zeker vaker met vueling vooral de stewardessen waren zeer aardig.

rene toneman
    op 17.08.2018:

Never fly Vueling

By accident I used my and my wifes' initials instead of the full first name. To change this Vueling charges 50,- admin fee (which is reasonable) PLUS the costs of the 'new' ticket price. The flight was fully booked but I had to re-purchase my already bought tickets for 3 times the price I bought them. I had to pay for each ticket 650,- extra for a flight to Porto with an initial ticket price of 280,-. This is real airline scam. I will never fly again with an airliner that has such an unfair policy for their clients.

A B
    op 08.08.2018:

Erg slecht, onmenselijk

Door een fout in de tickets werden wij geweigerd aan de gate. Fouten moeten kunnen worden opgelost: bij Vueling kost dit belachelijk veel geld. Het omboeken van een ticket kost 500 euro. Ik wil best iets betalen voor mijn eigen (menselijke) fout maar 2000 euro in totaal is absurd!!! Vervolgens is er niemand bereikbaar: de website lijkt mooi maar valt vies tegen zodra je op links gaat klikken. Telefonisch is niemand bereikbaar. Viavia heb ik een nummer gekregen en ook dan krijg je tips van slecht Engels sprekende Vuelingmedewerkers waar je uiteindelijk niets mee opschiet. Kortom: dag Barcelona, dag geld. Noooooit meer met Vueling.

Dominique Chanteur
    op 10.02.2019:

Het personeel hierover aanspreken. Dit kan beslist niet!

Ben met Vueling van Lyon St Exupery ( wij wonen in Frankrijk)naar Tenerife gevlogen op 27 januari j.l..
    Gedurende de helft van de vlucht mochten de passagiers geen gebruik maken de wc achter de cabine.
    Het cabinepersoneel had het als bezet aangegeven, het gordijn tudssen de cabine en het passagiergedeelte dicht getrokken en iedereen werd naar de wc achter in het vliegtuiggewezen. Reden? Toilet verstoptWij zaten op 2E en 2F en konden genieten van een gezellig samenzijn tussen het volledig personeel (de co-piloot inclus)!!! De piloot bleef gelukkig wel aan zijn "knuppel"!! Dit is te gek voor woorden!!!

Het vluchtnummeer was VY 6793 vertrektijd uit Lyon 13:00 op 27 januari 2019!

Gerson
    op 02.07.2016:

Vueling = Kwelling. Nooit meer!

Vertrekdatum: 25/06/2016, VY 8301 om 10:05
    Terugkeerdatum: 29/06/2016, VY 8306 om 18:35
    We vliegen sinds de jaren '90s

Alhoewel we geen negatieve opmerkingen hebben over het vliegtuig zelf, de prijs en het personeel zullen we nooit meer met Vueling vliegen. Keuze destijds gemaakt puur op basis van beschikbaarheid en tijdstippen heen en terug op dat moment.

. Op de heenreis naar Barcelona is de vlucht met 2 uur vertraagd
    . Het duurde 1.15u voordat de bagages van de band rolden in Barcelona
    . Totaal opgelopen vertraging 3.5u

. Op de terugreis veel onduidelijkheid aan de incheckbalie. Vlucht blijkt vertraagd en omgeboekt te zijn maar uiteindelijk toch om practisch dezelfde tijd vertrokken als aanvankelijk gepland maar dan wél met 30 min. vertraging (?!?)
    . De koffers werden onder onze ogen uitgeladen eenmaal in het vliegtuig gezeten met als reden "operationele moeilijkheden."
    Het blijkt dat het door het samenvoegen van 2 vertraagde diensten het vliegtuig overbeladen was. Bagage zou apart vliegen van ons maar werd tegen ons gezegd dat alles gelijktijdig in Amsterdam zouden aankomen.
    . In Amsterdam bleek al heel gauw dat van de voorheen afgegeven verzekering niets waar was: Onze bagage bevond zich nog steeds in Barcelona
    . Vervolgens moestten we de formaliteiten afhandelen bij een desk nadat we om 21:10 geland zijn
    . Tegen 00:00 kwamen we thuis in Amsterdam aan. Opgelopen vertraging ruim 2 uur.
    . Bagage is wel de vlg dag op de aangegeven tijdslot afgegeven. Eén wiel van de koffer is helaas wel afgebroken.

Door slechte klantcommunicatie en ad-hoc maatregelen wordt Vueling als zéér onbetrouwbaar door ons beoordeeld. Dat en bovendien een slecht responsieve website voor mobiel én desktop zelfs voor de meest gangbare en alternatieve browsers maken de totaalbeleving zeer negatief. Nb: We reizen niet voor het eerst en checken de websites nauwlettend op wijzigingen en zijn ruimschoots op tijd aanwezig.

Lisa
    op 04.10.2017:

Psrima

Prima netjes op tijd, aardig behulpzaam personeel, mooi schoon vliegtuig, genoeg keus aan eten en drinken

Helen
    op 03.10.2017:

voor de prijs voldoende

Heen reis prima. terug reis 2 uur vertraging, maar werd goed opgelost door p.p. 6 euro te geven voor eten en drinken. Erg netjes van ze.

Dieter Jacobs
    op 04.06.2018:

Vertragingen, vertragingen en nog eens vertragingen

Ik heb nu 4 maal met Vueling naar Alicante gevlogen. Waarbij 3 maal met serieuze vertragingen. Vandaag is de maat echt vol: reeds tijdens boarden gaven ze 20 minuten vertraging. Eens aan boord moesten we eerst 20 minuten wachten ondertussen zitten we hier al 1u30 aan boord en we zijn nog niet weg. Voor mij is de maat vol. Ik heb mijn laatste vlucht met Vueling gevlogen... de vlucht die ik voor september boekte ga ik annuleren.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Vueling Airlines en tips Vueling Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Vueling Airlines, hygiëne Vueling Airlines en prijs/kwaliteit Vueling Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Vueling Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Vueling Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Vueling Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Vueling Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Vueling Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Vueling Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

• wijnand
    op 12.12.2018:

Absoluut niet gebruiken.

• filomena marforio
    op 11.09.2018:

Vlieg met iemand anders , betaal € 20 meer en bespaar de zorgen !! Ik vlieg nooit meer met ze!

• rene toneman
    op 17.08.2018:

Never fly Vueling. There are enough other cheap airlines available with better policies on possible name changing on tickets.

• m brandsma
    op 10.08.2018:

Kies een andere vliegtuigmaatschappij als je op tijd wilt vliegen!!

• A B
    op 08.08.2018:

Als alles goed gaat, zul je vast op je bestemming aankomen. Maar zodra er ook maar iets is, ben je een niemand en je geld kwijt.