« Toon alle vliegmaatschappijen

6.8
    M. Germing
    op 27.03.2014:

een grote ramp!!!!!

Bij vertrek reparatie aan de vleugel. Nooduitgang viel daarbij spontaan naar binnen. Monteur had handleiding en hulp van stewardess nodig om de
    Deur te repareren. Na eerste reparatie was monteur weg en viel de deur er voor een tweede keer uit. Mensen verlieten het vliegtuig en wilden niet mee. Na tweede reparatie zaten er nog kieren in het afsluitrubber en bij opstijgen maakte de deur een suizend geluid wat de andere nooddeuren niet maakten. Indien behoefte kan ik foto's overleggen van de deur.

nieskje
    op 18.07.2013:

betrouwbaar

goede service alleen waren de vliegtickets in juli erg duur.

tine
    op 02.02.2016:

OKEE

Boek NIET bij een ticket een auto bij FIREFLY via CARTRAWLER. FIREFLY accepteer de voucher bij de balie niet en achteraf is er wel geld van onze rekening door CARTRAWLER

P vW
    op 24.02.2016:

Oplichters. Wel cancelen, niet terugbetalen.

Wacht al weken op mijn geld terug van een gecancelde vlucht. Ze beloven steeds zsm contact op te nemen en het in orde te maken. Valse beloftes en leugens.

r. Janssen
    op 05.11.2016:

Betaling Ideal betaling niet terug

Boek niet bij Vueling! Ik had voor 11 personen een reis geboekt van Amsterdam naar Sicilië. 1 maand voor vertrek werd de vlucht geannuleerd. Ondanks vele toezeggingen van Vueling om mij Ideal betaling van bijna €1000,- terug te boeken heb ik tot op heden niks terug gekregen. Brieven, emails, telefoontjes hebben geen enkel effect. Vueling zelf geeft aan dat ze het hebben terug gestort naar "ideal". Wat die Spanjaarden niet begrijpen is dat Ideal geen creditcard maatschappij is en dat het geld dus waarschijnlijk gewoon op hun eigen Nederlandse ABN-AMRO rekening staat. Schandalig hoe ze hiermee omgaan.
    Bespaar jezelf deze ellende en boek nooit bij Vueling.

Geu Luik
    op 22.10.2016:

Smerig, onpersoonlijk, krap en te laat vertrekken

Een keer maar nooit weer! We vlogen op Napels, en aangezien Vueling de enige was die rechtstreeks vloog, gekozen voor deze maatschappij, ondanks slechte verhalen (40% van de vluchten heeft vertraging!). Dit klopte in werkelijkheid helemaal. Krappe stoelen, slecht onderhouden vliegtuigen (zes stoelen konden in het vliegtuig niet worden gebruikt omdat ze stuk waren en deuren van handbagage-compartementen gingen open tijdens opstijgen), warme vlucht en onvriendelijk personeel, waarbij je tijdens de vlucht niet op de hoogte wordt gehouden van de stand van zaken. Daarbij, bij beide vluchten te laat vertrek. Boekingsproces van Vueling is ondoorzichtig, zelfs voor reserveren van stoelen moet je bij betalen (je kunt ook gratis, maar dan wordt je verspreid over het vliegtuig geplaatst). Voor ons volgende keer weer gewoon KLM.

Anke
    op 05.10.2013:

goede maatschappij

Op tijd vliegen en snel digitaal inchecken voor zowel de heen-als de terugreis.

Berend Berg
    op 09.07.2017:

Probeer Vueling te vermijden!

Nog nooit zulke slechte service meegemaakt. Vraag me af of er ook maar iets goed kan gaan bij deze klantenservice. Wilde mijn drone meenemen, ter grootte van een digitale camera. Dacht dat het goed was om even te bellen aangezien ze geen enkele informatie hierover geven op hun website. (Bij elke andere maatschappij is het geen probleem een drone mee te nemen. Heb 3x 20 minuten gebeld om steeds opnieuw de gegevens van de drone door te geven. Geen enkele keer is deze informatie blijkbaar genoteerd, want elke keer als ik weer bel om te vragen of het nu geregeld is, weten ze van niks. Daarnaast vragen ze een achterlijke fee van 18 cent per minuut en hebben ze geen Nederlandse klantenservice. Ook het invullen van de paspoort gegevens op de website lukt niet. Het verkrijgen van de boarding pass, zonder het invullen van de paspoort gegevens lukt blijkbaar wel.. Wat gebeurt er dan op de luchthaven?? Oplossing van Vueling is inchecken op de luchthaven en dus vroeg aanwezig te zijn.. Voor mij nooit meer met deze maatschappij!!

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Vueling Airlines en tips Vueling Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Vueling Airlines, hygiëne Vueling Airlines en prijs/kwaliteit Vueling Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Vueling Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Vueling Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Vueling Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Vueling Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Vueling Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Vueling Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

• wijnand
    op 12.12.2018:

Absoluut niet gebruiken.

• filomena marforio
    op 11.09.2018:

Vlieg met iemand anders , betaal € 20 meer en bespaar de zorgen !! Ik vlieg nooit meer met ze!

• rene toneman
    op 17.08.2018:

Never fly Vueling. There are enough other cheap airlines available with better policies on possible name changing on tickets.

• m brandsma
    op 10.08.2018:

Kies een andere vliegtuigmaatschappij als je op tijd wilt vliegen!!

• A B
    op 08.08.2018:

Als alles goed gaat, zul je vast op je bestemming aankomen. Maar zodra er ook maar iets is, ben je een niemand en je geld kwijt.