« Toon alle vliegmaatschappijen

6.8
    Willem Nijhoff
    op 17.06.2014:

Helemaal niks.

Ik heb nu 2 vluchten gehad met Vueling, Barcelona - Amsterdam en Barcelona - Brussel.
    De beenruimte is echt verschrikkelijk, de stoelen zitten ook verschrikkelijk.
    De service is om te janken en er worden geen films afgespeeld tijdens de vlucht.
    Vueling is ook kindonvriendelijk omdat niemand van de bemanning Engels spreekt, laat staan Nederlands (maar dat is te begrijpen omdat het een Spaanse luchtvaartmaatschappij is)
    Ook besparen ze op de airco volgens mij, de vluchten zijn altijd verschrikkelijk heet...
    Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met Vueling.

Seroendeng vink
    op 22.06.2020:

Stop!!! Niet boeken!!! Waardeloze vliegtuigmaatschappij!!!!!

Zonder enige verklaring is de reis geannuleerd! Geen enkele uitleg slechts een mail waarin staat dat er een voucher klaarligt! Hoezo? Waarom geen uitleg over deze annulering? Ook niets terug te vinden op de site en contact is niet te krijgen.

Koen Beverwijk
    op 19.08.2018:

Gierige geldwolven

Toen we aankwamen op schiphol hadden we natuurlijk super veel zin in de vakantie. Het begon al lekker met een vertraging van 2 uur en daarna werd er nog 2 uur extra van gemaakt. 4 uur vertraging gehad met geen reden. In het vliegtuig was al het drinken maar het personeel zei dat ze wel nog bier hadden.. maar dat was lekker lauw. En als je denkt dat het nog erger kon hadden ze ons op de terugvlucht naar de verkeerde gate gestuurd waarmee we onze vlucht hadden gemist. Als je --ongepast taalgebruik weggehaald door redactie-- wilt worden beveel ik je deze maatschappij aan. Ik heb nog nooit zo’n waardeloze maatschappij meegemaakt. Ik kan het ze alleen niet kwalijk nemen aangezien de directeur en het bestuur bestaat uit --ongepast taalgebruik weggehaald door redactie--. Ik hoop dat vueling --ongepast taalgebruik weggehaald door redactie-- en voorgoed dicht gaat.

Anke
    op 05.10.2013:

goede maatschappij

Op tijd vliegen en snel digitaal inchecken voor zowel de heen-als de terugreis.

P vW
    op 24.02.2016:

Oplichters. Wel cancelen, niet terugbetalen.

Wacht al weken op mijn geld terug van een gecancelde vlucht. Ze beloven steeds zsm contact op te nemen en het in orde te maken. Valse beloftes en leugens.

Igor Blok
    op 20.09.2019:

Nooit en anullerings verzekering bij Vueling of Iberia afsluiten!

Na het afsluiten van een annulerings verzekering werd één van de passagiers ziek voor de vlucht.. Europ Assistance (de verzekerings maatschappij van Vueling en Iberia) vroeg om medische data die een arts niet mag verstrekken aan derden. Om deze reden werd het geld nooit terug gestort. Iemand van de Telegraaf heeft ze hier ook over ge e-mailed maar ze antwoorden gewoon niet. Nu bezig met een EU instantie.

nieskje
    op 18.07.2013:

betrouwbaar

goede service alleen waren de vliegtickets in juli erg duur.

tine
    op 02.02.2016:

OKEE

Boek NIET bij een ticket een auto bij FIREFLY via CARTRAWLER. FIREFLY accepteer de voucher bij de balie niet en achteraf is er wel geld van onze rekening door CARTRAWLER

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Vueling Airlines en tips Vueling Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Vueling Airlines, hygiëne Vueling Airlines en prijs/kwaliteit Vueling Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Vueling Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Vueling Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Vueling Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Vueling Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Vueling Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Vueling Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Vueling Airlines

• Seroendeng vink
    op 22.06.2020:

Nooit boeken bij deze maatschappij!!! Een grote nepzooi.

• Igor Blok
    op 20.09.2019:

Nooit een reis boeken bij Vueling of Iberia met een annulerings verzekering. In geval van ziekte zullen ze nooit betalen omdat ze gegevens vragen die een arts bij wet niet mag verstrekken aan derden.

• wijnand
    op 12.12.2018:

Absoluut niet gebruiken.

• filomena marforio
    op 11.09.2018:

Vlieg met iemand anders , betaal € 20 meer en bespaar de zorgen !! Ik vlieg nooit meer met ze!

• rene toneman
    op 17.08.2018:

Never fly Vueling. There are enough other cheap airlines available with better policies on possible name changing on tickets.