« Toon alle vliegmaatschappijen

United Airlines review

7.2
  • Beenruimte
    6.9
  • Betrouwbaarheid vluchttijden
    8.0
  • Entertainment/ faciliteiten
    7.4
  • Eten & drinken
    6.9
  • Hygiëne
    7.4
  • Kindvriendelijkheid
    6.8
  • Prijs/ kwaliteit
    7.4
  • Service personeel
    7.4
  • 5 experts: 7.6
  • 446 vakantiegangers: 6.8
Beoordeling schrijven
451 beoordelingen
  • 7.0
    • Beenruimte
      6.0
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
      7.0
    • Entertainment/ faciliteiten
      7.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      7.0
    Suzanne
    op 28.10.2013:

    Goede kwaliteit-prijs verhouding

    Het eten is erg goed en het personeel erg vriendelijk

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 6.0
    • Beenruimte
      4.0
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
      5.0
    • Entertainment/ faciliteiten
      4.0
    • Eten & drinken
      4.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      6.0
    Harm
    op 04.03.2014:

    Zeer grote Club, met weinig beenruimte in Economy

    Heen reis naar Orlando ging goed met 1,5 uur vertraging op Washington. Dit vanwege het De-Icing van het toestel. Terugvlucht had meer vertraging, meer dan 3uur, dit ivm met beschadiging vliegtuig door catering-Truck in Washington. Vliegtuig moest vervangen worden door een ander toestel wat net binnengekomen was. Maar dat toestel moest nog "ge-serviced" worden wat oa inhield bandenwissel terwijl we er al een uur inzaten en enig electrisch onderhoud in de bagagebakken boven onze hoofden, na drie uur wachten mochten we nl. ineens het vliegtuig tijdelijk verlaten. De extra stilstaan tijd in Washington van 4,5 uur werd terug gebracht met sneller vliegen tot een vertraging van 3uur en 10 minuten. Ter compensatie hoefden we de drankjes (alcoholisch) niet te betalen en krijg je een korting van 10% op de volgende vlucht als ik die voucher tenminste te pakken krijg. Vliegtuig op Vlucht UA946 met zeer beperkte beenruimte en vooral zeer beperkte hoofd/knie/ruimte als voorzittende zijn stoelleuning naar achteren doet, ZEER IRRITANT!! en onleefbaar!

    Lees meer
    2
    Meld misbruik
  • 7.0
    • Beenruimte
      7.0
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
      9.0
    • Entertainment/ faciliteiten
      6.0
    • Eten & drinken
      6.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      7.0
    Richard
    op 25.10.2013:

    Prima maatschappij om naar de US te vliegen

    Wij hebben voor deze maatschappij gekozen vanwege de prijs. Punctuele maatschappij, geen vertragingen. We hadden zowel op de heen als de terugreis een tussenstop. De internationale vlucht verschilde van de domesticvluchten. Zo heeft de domestic vlucht standaard al meer buinruimte! Het eten is redelijk tot goed. Boven de US moest betaald worden voor de lunch, de broodjes waren ontzettend droog. Bediening was op orde, wel wennen aan de houding van de crew als je Aziatische maatschappijen gewend bent ;-). Al met al een prima ervaring, wij zouden ook de volgende keer weer met deze maatschappij vliegen.

    Lees meer
    2
    Meld misbruik
  • 6.0
    • Beenruimte
      6.0
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
      5.0
    • Entertainment/ faciliteiten
      1.0
    • Eten & drinken
      6.0
    • Hygiëne
      6.0
    • Prijs/ kwaliteit
      5.0
    • Service personeel
      6.0
    Tibbe
    op 14.03.2014:

    Een stuk minder dan Lufthansa (partner in Star Aliance)

    Heen naar Chicago omgeboekt naar München met Lufthansa. UA toestel was om onduidelijke reden niet gearriveerd. Dat leverde 5 uur extra reistijd op. Wel Eem heel stuk moderner en ruimer ingericht vliegtuig. UA toestel terug naar Amsterdam was krap met een achterhaald entertainment system. Jammer..
    Ik zou in de toekomst voor een paar tientjes meer voor economy + kiezen.

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 3.0
    • Beenruimte
      6.0
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
      2.0
    • Entertainment/ faciliteiten
      1.0
    • Eten & drinken
      6.0
    • Hygiëne
      4.0
    • Prijs/ kwaliteit
      6.0
    • Service personeel
      7.0
    Coby
    op 11.10.2014:

    Nog nooit met zo'n slechte maatschappij gevlogen

    Zeer slecht !!!
    Op de heenvlucht en op de retourvlucht Amsterdam-San Francisco / Las Vegas -Amsterdam via Chicago GEEN video entertainment aanwezig
    Was kapot heen en terug !!!
    6 uur vertraging in Chicago
    En dan ook nog eens een flikkerend lampje boven je hoofd,waar je gek van werd in het donker,maar die hebben ze even afgeplakt met een stuk papier,dus geen videosysteem en lezen was er ook niet meer bij !!!

    Lees meer
    1
    Meld misbruik
  • 4.0
    • Beenruimte
      7.0
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
      4.0
    • Entertainment/ faciliteiten
      7.0
    • Eten & drinken
      3.0
    • Hygiëne
      6.0
    • Prijs/ kwaliteit
      3.0
    • Service personeel
      3.0
    Hans39 de Bruijn
    op 13.04.2014:

    meer vracht vliegmaatschappij voor mensen niet zeuren s.v.p. doet vracht ook niet

    Heenreis kon in Chicago naar Denver de trolly handbagage niet in het vliegtuig moest in het bagageruim te klein of te oud vliegtuig
    op mijn bezwaar dat ik een doorgaande vlucht naar Riverton had geboekt waarvan ticket getoond kon de bagage niet in het pasagiergedeelte in Denver moest het buiten de douane opgehaald worden daardoor aansluiting gemist hotelkosten in Denver moeten maken. op klachtenbrief op hun site(2x) is niet gereageerd terugweg op Washington ruim 1 uur gewacht in het vliegtuig voor vertrek onbekend waarom geen info

    Lees meer
    4
    Meld misbruik
  • 7.0
    • Beenruimte
      6.0
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
      8.0
    • Entertainment/ faciliteiten
      6.0
    • Eten & drinken
      6.0
    • Hygiëne
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      7.0
    • Service personeel
      6.0
    ada
    op 28.03.2014:

    was wel ok

    was een normale vlucht. nit anders dan met een andere maatschappij

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
  • 8.0
    • Beenruimte
      8.0
    • Betrouwbaarheid vluchttijden
      8.0
    • Entertainment/ faciliteiten
      8.0
    • Eten & drinken
      8.0
    • Hygiëne
      8.0
    • Kindvriendelijkheid
      7.0
    • Prijs/ kwaliteit
      8.0
    • Service personeel
      8.0
    Sandra
    op 02.03.2014:

    Prima maatschappij voor een prima prijs

    prima service prima maatschappij alleen was er geen kindermaaltijd voor onze dochter van 16 maanden.
    Voor de rst hebben we als gezin met 2 kleine kinderen een prima vlucht gehad.

    Lees meer
    0
    Meld misbruik
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 57

Reisaanbieders voor United Airlines

Op deze pagina vind je informatie over United Airlines en tips United Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte United Airlines, hygiëne United Airlines en prijs/kwaliteit United Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook United Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met United Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die United Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je United Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de United Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo United Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor United Airlines

  • Tom Mennen
    op 22.08.2015:

    klantvriendelijker Als er een vlucht vertraging oploopt waar veel passagiers inzitten die een aansluitende vlucht moeten halen, waarbij de aansluitende vlucht nog bij de gate staat, ook al is de gate dicht, dan toch de gate weer opnieuw openen. Scheelt een heleboel irritatie en geregel.

    Meld misbruik
  • Coby
    op 11.10.2014:

    Misschien een tip voor United Airlines,om iets meer aan klanten te denken ipv allen geld

    Meld misbruik
  • Hans39 de Bruijn
    op 13.04.2014:

    United is niet meer de goedkoopste naar de VS maar gedraagt zich wel of zij de enigste zijn (take it or leave it) weinig klantvriendelijk en onbehoorlijk om niet op klacht te reageren

    Meld misbruik
  • Tibbe
    op 14.03.2014:

    Betaal 50 dollar voor economy plus.

    Meld misbruik
  • arnold
    op 13.03.2014:

    Tja Beter onderhoud Neem winterjas en muts mee in cabine voor noodgevallen

    Meld misbruik
« 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 44
Recent bewaarde items

Je kunt eenvoudig je favoriete accommodaties en bestemmingen bewaren. Interessante accommodatie of bestemming gevonden? Klik dan op bewaren. Vanuit je persoonlijke pagina kun je ze dan één voor één bekijken.