« Toon alle vliegmaatschappijen

6.9
    peter
    op 14.10.2013:

slecht

moest mijn enige handbaggage inchecken terwijl mensen echte koffers meenemen. nam mijn laptop mee en kreeg discussie wanneer ik deze op mijn schoot wou houden. vervolgens in de stoel voor mij deed bij de tijdschriften - mocht ook niet, moest deze op de grond plaatsen. Mierenn**********.

henk desmedt
    op 30.07.2019:

United airlines via SUPERSAVER : DIEVEN

Boek nooit via SUPERSAVER = DIEVEN
    zie ook mijn klacht op trustpilot en Contactformulier [eTrackNr:39138478]
    Vlucht geboekt via supersaver van Parijs naar San Francisco H/T, met alle opties alsook bijgeboekte bagage.
    Zowel op heen als terugvlucht had Supersaver het bedrag van de bagage niet doorgestort naar United Airlines (voor de bijgeboekte verzekeringen weet ik dit niet).
    Ik heb moeten 104€ heenvlucht en 120$ terugvlucht moeten ter plaatse betalen om mijn bagage te kunnen meenemen.

adriana
    op 14.01.2014:

uitstekend

niet veel anders dan een andere maatschappij,goed

Johanna
    op 08.01.2018:

algehele service kan beter

vertrek ex YVR 29/12. vlucht vertraging vanwege weer in ORD. Maar op YVR airport was de info heel summier. Met 3 uur vertraging aan boord gegaan, maar toen moest het vliegtuig ge-de-iced worden, duurde min. 1 uur. Maar geen drinken aangeboden, ook niets tijdens het wachten op YVR. Bijna de aansluiting in ORD gemist, geen hulp , veel paniek, was de laatste vlucht naar EWR. Te weinig personeel op airports.

Gert
    op 16.11.2017:

prima vliegmaatschappij

Fijne vluchttijden en prima service. Via schiphol reizen is altijd goed geregeld. Ondanks dat je vroeg moet inchecken. Wel jammer dat je online niet stoelen langs elkaar geboekt krijgt. Maar in het vliegtuig met mensen kunnen ruilen, zodat we bijelkaar konden zitten

Barbara
    op 19.10.2017:

Prima

Aardig personeel aan boord. Jammer dat op een lange vlucht ( 8.5 uur) geen gratis entertainment word aangeboden. Dit is bij andere maatschappijen beter

Yannick
    op 03.02.2019:

Super comfortable en flexibel georganiseerd

Omdat ik met 2 vrienden vloog die een silver status hadden bij united werd ik meteen geüpdagrate naar economy plus. Alles was goed geregeld en ook vanuit Amerika kreeg ik een gratis upgrade. Personeel was vriendelijk en er was een groot aanbod aan entertainment ( 330 films waar onder nieuwere)

Toos
    op 14.10.2017:

middelmaat. personeel wel eens beter meegemaakt

Goed. zie bovenstaand. verder niets te melden.!!!

Reisaanbieders voor United Airlines

Op deze pagina vind je informatie over United Airlines en tips United Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte United Airlines, hygiëne United Airlines en prijs/kwaliteit United Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook United Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met United Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die United Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je United Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de United Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo United Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor United Airlines

• henk desmedt
    op 30.07.2019:

SUPSAVER = SUPERDIEVEN Contactformulier [eTrackNr:39138478]

• Yannick
    op 03.02.2019:

Eten kan wel beter want dat was het minste.

• J
    op 19.02.2018:

stoelleuningen vastzetten

• Nicole
    op 27.01.2018:

Van Amsterdam naar Chicago geen entertainment, was jammer. Vluchten binnen usa (ook van 5 of 6uur) geen maaltijd / snack of iets, dat is jammer. Is toch een beste vlucht. Helemaal als je er 2 achter elkaar hebt en dus niets te eten krijgt. Ze laten veel te veel handbagage toe waardoor als het vliegtuig voor 2/3 vol zit de laatste passagiers de bagage bij de voeten moeten zetten. (terwijl anderen die eerder binnen waren een trolley, handtas en rugzak meehebben.)

• Ria
    op 14.01.2018: