6.9
    7.1
    Remco Bosch
    op 17.04.2019:

Goed maar niet punctueel

Mijn ervaring met TUI was goed, eigenlijk heel goed vooral op de heenweg. De terugweg waren we helaas vertraagd en heb ik via https://www.aviclaim.nl/vlucht-vertraagd-vergoeding/ vergoeding moeten aanvragen.

gert
    op 24.02.2019:

Een Maatschappij met goed materiaal

Heenvlucht naar Gran Canaria, verlopen zoals afgesproken, terugreis was dramatisch, vlucht was omgeboekt. Comfort stoelen waren gewoon vervallen. Betaalde extra geld kunnen we naar fluiten. Werden van kastje naar de muur gestuurd. Alleen Cabine personeel had begrip voor ons probleem. maar kon ons niet volledig helpen. Jammer!!!!!

Hetty
    op 20.02.2019:

onze laatste vlucht kon beter

Je boekt een reis volgens gids specifiek zonder tussenlanding vroeg in de ochtend.( staat wel in kleine lettertjes dat dit kan wijzigen) Leuk wat nooit gebeurd met het hele gezin 6 personen. Wordt het op de tickets 12.20 uur met tussenlanding. Dag van vertrek sms in de ochtend vertrek 15.00 uur. Uiteindelijk 16.00 uur vertrokken met in eerste instantie tussenlanding Londen maar werd toch weer rechtstreeks naar plaats van bestemming. Dit vonden we niet echt fijn.Kregen wel iets van kleine 5 euro p.p. voor lunch, met dit bedrag kan je niet zo heel veel op Schiphol..

Jaap
    op 09.02.2019:

klantvriendelijk en betrouwbaar

Klantvriendelijk en betrouwbaar.
    Ik kon makkelijk een vlucht omboeken

Nicole
    op 09.02.2019:

Helaas vertraging op terugreis

Wel ok. Reis verliep goed alleen vertraging op terugvlucht. Wel heel lastig dat he op de tui app niet kunt vinden welke terminal je moet hebben voor de terugreis! Heel weinig Info pp de tui app voor je eigen vlucht. Ook vertraging stond er niet op, niet bijgewerkt.

Erik
    op 06.02.2019:

Echte economy maatschappij

In economy veel te weinig beenruimte, terwijl wij niet eens lang zijn. Als persoon voor je zijn stoel achterover zet dan zit je gewoon klem.
    Eten is smakeloos. Drankjes heel beperkt, geen blikje cola zoals vroeger, maar een half blikje in een bekertje en dat dan 2 keer op een vlucht van 10 uur.

Dennis
    op 06.02.2019:

Fijne maatschappij

Ik ben wat langer dus economy is een hel. Ik vlieg liever met de Dreamliner en zal daar voortaan op letten bij het boeken. Die oude vliegtuigen zijn ok luidruchtig.

Sema
    op 05.02.2019:

Kan veel beter

Vliegtuig vertrok uur later, ik zat precies onder de airco gedurende vlucht cabinepersoneel deed moeilijk om een extra dekentje en ik werd afgesnauwd toen ik vroeg of het airco wat lager kon. aantal keren cabine personeel opgeroepen maar geen gehoor gekregen laatste 2 uurtjes van vlucht kreeg ik extra dekentje. en nu ben ik ziek want je komt van 30 graden af en ik heb onder een ijskoude airco 6 uur lang gezeten. ook tijdens een excursie heb ik in een busje gezeten net boven een band waardoor ik 3 uur heen 3 uur terug knieën gebogen hoog moest houden want er was geen plaats meer in de bus!

Reisaanbieders voor TUIfly

Op deze pagina vind je informatie over TUIfly en tips TUIfly. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte TUIfly, hygiëne TUIfly en prijs/kwaliteit TUIfly. Behalve de verschillende scores zijn er ook TUIfly reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met TUIfly toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die TUIfly krijgt.

Ben je na het lezen van je TUIfly review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de TUIfly review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo TUIfly. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor TUIfly

• muriel
    op 08.10.2018:

met extra bijgeboekte service is beenruimte prima

• Josh
    op 07.10.2018:

Minder stoelen en dus meer beenruimte voor lange mensen creëren en daar rekening mee houden bij het inchecken

• Jetze de vries
    op 04.10.2018:

Maak het eten en drinken goed koper bijv 1,50 voor een kopje thee is genoeg en 3 euro voor een broodje kroket ook

• Lisette
    op 03.10.2018:

Geen

• Monique
    op 27.09.2018:

Instructies onduidelijk door snel afraffelen. Verschil in vriendelijkheid personeel. 1 stewardes had duidelijk haar dag niet. Dat liet ze ook blijken. Verder erg vriendelijk personeel

1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 233