6.9
    6.8
    7.1
    Marianne
    op 04.10.2010:

Veel keuze in zitcomfort, denk aan meer beenruimte of een derde stoel vrij voor 25 euro extra.

Nette vlucht. Vliegtuig was niet helemaal schoon. Stewardessen deden hun best.

Rob
    op 04.02.2011:

geldklopperij

elk kopje koffie of wat dan ook is bijbetalen en zelf halen achterin het vliegtuig

Henk-Willem
    op 27.12.2010:

goed uit te houden in comfort classe. Het entertainment systeem is verouderd.

Jammer dat de vliegtuigen verouderd zijn.
    Het entertainment systeem is los en je hebt de zelfde films op de heen en terug weg.
    Ook jammer dat er maar 3 toiletten beschikbaar waren (1 was kapot) waardoor er een aardige wachtrij ontstond.
    Beenruimte in de comfort classe is okay.

• Expert
    Rian Hendriks
    expert beoordeling
    op 30.05.2011:

Prima maatschappij, vind het voor bestemmingen in Europa prima, maar verder weg vind ik het kleine,,krappe toestellen en wordt er weinig qua eten en drinken aangeboden.
    Wel fijn dat er nu voor verre bestemmingen een goed betaalbare charter te boeken is.

Lees complete beoordeling
      4.5
    Diana
    op 02.02.2011:

ik kies de volgende keer voor een andere maatschappij, Zelfs als die duurder is.

we, 2 personen, werden "vergeten" met de thee en het toetje, toen daarom gevraagd werd kwam de thee voor een persoon en geen toetjes.
    Het eten op de heenreis was te doen.
    Er zat een broodje en een toetje bij.
    Terug was het veel te weinig.
    Dat we de volgende ochtend, na een vlucht van bijna 10 uur moesten betalen voor onze thee vind ik ronduit belachelijk.

Gonny
    op 20.06.2011:

we zaten achterin en elke keer was alles op, wat je eventueel extra wilde bestellen.............

Hierover onze onvrede over kenbaar gemaakt, met als opmerking dat eerst de premium werd geserveerd. Tja zo gaat dat.............Maar verder een goede reis en heel aangekomen, dat is het belangrijkste

8.5
    geert
    op 20.12.2010:

perfecte service

ik kan alleen maar zeggen dat we tijdens staking van de verkeersleiding in spanje/tenerife op 2 en 3 dec 2010 perfect zijn opgevangen .
    een dikke pluim

Aafko
    op 14.11.2010:

Karig

Ze vliegen en dat gaat goed, service eten en drinken aan boord minimaal aan boord, moet je kopen dus een relatieve goedkoper ticket word duur door allerlei extra's, zoals inchecken en zitplaats reservering 11 euro per persoon per enkele reis (afhankelijk van bestemming)

Reisaanbieders voor TUIfly

Op deze pagina vind je informatie over TUIfly en tips TUIfly. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte TUIfly, hygiëne TUIfly en prijs/kwaliteit TUIfly. Behalve de verschillende scores zijn er ook TUIfly reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met TUIfly toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die TUIfly krijgt.

Ben je na het lezen van je TUIfly review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de TUIfly review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo TUIfly. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor TUIfly

• Hetty
    op 20.02.2019:

Het is niet onze eerste keer via Tui maar het gaat regelmatig fout met de tijden ( of wij hadden gewoon een paar keer pech) Misschien wat meer aanbieden in vliegtuig op zo een lange vlucht qua drankjes en versnaperingen

• Nicole
    op 09.02.2019:

Betere Info op tui app. BV met je tickets die je kan zien en vluchtgegevens. Geen idee waarom ik die app nu heb... niet functioneel

• Erik
    op 06.02.2019:

Haal wat stoelrijen weg zodat iedereen wat prettiger zit. Geef het hele blikje drinken in plaats van een half.

• Dennis
    op 06.02.2019:

Geef klanten duidelijk van te voren aan of het een dream liner

• Sema
    op 05.02.2019:

vriendelijker cabine personeel! geen hoge airco standen in lange vluchten vooral niet als vlucht terug komt van Caribbean!!! en geen excursies verkopen als er geen ruimte meer is!!!!!!