6.9
    7.1
    Henk Pals
    op 07.11.2019:

Arrogant

6 uur voor vertrek (11:40 uur. 4 oktober) werd ik geïnformeerd per SMS dat De vlucht s,avonds om 19:15 uur zou vertrekken. Pick-up tijd van hotel 16:40 uur. Van de chauffeur gehoord dat wij niet naar de luchthaven gingen maar naar een ander hotel. In dit hotel van TUI hostes gehoord dat de vlucht om 13:20 uur op 5 oktober gaat. Weer in NL 3 keer telefonisch en 4 keer per E-Mail geprobeerd de reden van vertraging te achterhalen. TUI geeft geen antwoord en reageert helemaal niet meer. Super arrogant.

Jaap

klantvriendelijk en betrouwbaar

Klantvriendelijk en betrouwbaar.
    Ik kon makkelijk een vlucht omboeken

Remco Bosch
    op 17.04.2019:

Goed maar niet punctueel

Mijn ervaring met TUI was goed, eigenlijk heel goed vooral op de heenweg. De terugweg waren we helaas vertraagd en heb ik via https://www.aviclaim.nl/vlucht-vertraagd-vergoeding/ vergoeding moeten aanvragen.

gert
    op 24.02.2019:

Een Maatschappij met goed materiaal

Heenvlucht naar Gran Canaria, verlopen zoals afgesproken, terugreis was dramatisch, vlucht was omgeboekt. Comfort stoelen waren gewoon vervallen. Betaalde extra geld kunnen we naar fluiten. Werden van kastje naar de muur gestuurd. Alleen Cabine personeel had begrip voor ons probleem. maar kon ons niet volledig helpen. Jammer!!!!!

Hetty
    op 20.02.2019:

onze laatste vlucht kon beter

Je boekt een reis volgens gids specifiek zonder tussenlanding vroeg in de ochtend.( staat wel in kleine lettertjes dat dit kan wijzigen) Leuk wat nooit gebeurd met het hele gezin 6 personen. Wordt het op de tickets 12.20 uur met tussenlanding. Dag van vertrek sms in de ochtend vertrek 15.00 uur. Uiteindelijk 16.00 uur vertrokken met in eerste instantie tussenlanding Londen maar werd toch weer rechtstreeks naar plaats van bestemming. Dit vonden we niet echt fijn.Kregen wel iets van kleine 5 euro p.p. voor lunch, met dit bedrag kan je niet zo heel veel op Schiphol..

Nicole

Helaas vertraging op terugreis

Wel ok. Reis verliep goed alleen vertraging op terugvlucht. Wel heel lastig dat he op de tui app niet kunt vinden welke terminal je moet hebben voor de terugreis! Heel weinig Info pp de tui app voor je eigen vlucht. Ook vertraging stond er niet op, niet bijgewerkt.

Erik

Echte economy maatschappij

In economy veel te weinig beenruimte, terwijl wij niet eens lang zijn. Als persoon voor je zijn stoel achterover zet dan zit je gewoon klem.
    Eten is smakeloos. Drankjes heel beperkt, geen blikje cola zoals vroeger, maar een half blikje in een bekertje en dat dan 2 keer op een vlucht van 10 uur.

Dennis

Fijne maatschappij

Ik ben wat langer dus economy is een hel. Ik vlieg liever met de Dreamliner en zal daar voortaan op letten bij het boeken. Die oude vliegtuigen zijn ok luidruchtig.

Reisaanbieders voor TUIfly

Op deze pagina vind je informatie over TUIfly en tips TUIfly. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte TUIfly, hygiëne TUIfly en prijs/kwaliteit TUIfly. Behalve de verschillende scores zijn er ook TUIfly reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met TUIfly toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die TUIfly krijgt.

Ben je na het lezen van je TUIfly review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de TUIfly review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo TUIfly. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor TUIfly

• Henk Pals
    op 07.11.2019:

Vragen van passagiers beantwoorden.

• Remco Bosch
    op 17.04.2019:

Kijk voordat je naar het vliegveld gaat of deze op tijd gaat.

• Hetty
    op 20.02.2019:

Het is niet onze eerste keer via Tui maar het gaat regelmatig fout met de tijden ( of wij hadden gewoon een paar keer pech) Misschien wat meer aanbieden in vliegtuig op zo een lange vlucht qua drankjes en versnaperingen

• Nicole
    op 09.02.2019:

Betere Info op tui app. BV met je tickets die je kan zien en vluchtgegevens. Geen idee waarom ik die app nu heb... niet functioneel

• Erik
    op 06.02.2019:

Haal wat stoelrijen weg zodat iedereen wat prettiger zit. Geef het hele blikje drinken in plaats van een half.