« Toon alle vliegmaatschappijen

8.1
    8.2
    Samantha
    op 21.08.2010:

De eerste helft naar Doha was erg goed daarna bediening matig. Zo ook de terugvlucht. Vertragingen heen en terug ongeveer 1 tot 2uur.Met overstappen moet je oppassen niet overal hangen de vluchtgegevens dus is wat zoeken geblazen.

Lex
    op 08.01.2013:

Prima vliegtuigmaatschappij, vriendelijk personeel en vliegschema waaraan wordt gehouden!

Met Quatar vliegen is ons prima bevallen. De stoelen waren goed en de beenruimte eveneens (ik ben 2.04 mtr). Het opgegeven vluchtschema met een tussenlanding in Quatar ging heel goed, duidelijk aangegeven en vriendelijk grondpersoneel.

J.

Fenomenaal, ongeëvenaard

Je voelt je de koning/koningin van Qatar! Geweldige service in het vliegtuig en zeker ook tijdens de transfer in Doha. We hebben heel veel gereisd, maar deze kwaliteit hebben we nergens meegemaakt.

Fred

erg mooie maatschappij.

Mijn eerste lange vlucht. Qatar gaf me een heerlijk en veilig gevoel. een prachtig vliegtuig met vriendelijk en goed verzorgt personeel. Aan eten en drinken was geen gebrek. Ik kan de kwaliteit van het eten niet vergelijken maar het was heel aardig.

Henk Jansen
    op 15.12.2012:

goede stoelen en vriendelijk personeel

Op de terug weg vanaf doha geen films kunnen kijken ivm defect van apparatuur. Heel vervelend op zo.n lange vlucht.

sinterklaas
    op 05.12.2012:

prima service

vriendelijke stewardessen, goede vlucht, ruime aanbod in films,

Annemarie van Voorst -Tonis
    op 05.12.2012:

Qatar Airways is van begin tot eind perfect in service en comfort.

Wij waren met 4 volwassenen en baby van 14 maanden de baby sliep heerlijk in zijn "krib". Ook wij waren allemaal ingedut de lieve stewardess had de taak van babysitter op haar genomen. Geweldig toch omdat deze wakker was geworden.

Mari
    op 02.12.2012:

Goede maatschappij, stipt op tijd.

Goede maatschappij en zeer goede prijs kwaliteit verhouding.

1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Reisaanbieders voor Qatar Airways

Op deze pagina vind je informatie over Qatar Airways en tips Qatar Airways. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Qatar Airways, hygiëne Qatar Airways en prijs/kwaliteit Qatar Airways. Behalve de verschillende scores zijn er ook Qatar Airways reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Qatar Airways toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Qatar Airways krijgt.

Ben je na het lezen van je Qatar Airways review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Qatar Airways review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Qatar Airways. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Qatar Airways

• Jacqueline
    op 04.03.2018:

Terugreis was een drama. Na een half uur werd ik ontzettend ziek,overgeven enz van het eten. Het enige wat er gezegd werd was Wat vervelend. Het was de kip zeker. In doha bij de grote Bali van Qatar dit ook aangegeven. Deze dames reageerde er zelfs helemaal niet op. Erg onvriendelijk. Van z'n grote mooie organisatie had ik dit totaal niet verwacht. Moest zelfs thuis naar de dokter. Erge afknapper van mijn vakantie.

• Floris
    op 08.02.2018:

Ga verde met geode service te verlenen

• Daisy
    op 11.12.2017:

Zou weer met de Qatar gaan als k weer naar Indonesië zou gaan.

• Ralph
    op 06.12.2017:

Vertragingen (van 24 uur of meer)aan passagier laten weten zodat hij niet voor niets naar het vliegveld gaat.

• familie
    op 10.10.2017: