« Toon alle vliegmaatschappijen

8.1
    8.2
    Eline
    op 22.08.2011:

prima maatschappij, alleen stoel- en beenruimte krapper dan bijv. Garuda

positief, betrouwbaar, prima maatschappij, alleen stoel- en beenruimte (te) krap t.o.v. bijv. Garuda, ook door kastjes van beeldschermen, die onder de stoel 50% van de beenruimte innemen.

Ruth Laarman
    op 31.03.2016:

Nooit meer

Weet niet waar de anderen de beenruimte vandaan halen ik had het niet en ik ben 1meter 62 zou het kunnen dat ze er stoelen tussen hebben gezet.eerst tot Doha ander toestel ,die ging redelijk maar van Doha naar Bali VRESELIJK en dat 13 uur lang.

9.5
    Leo en Trudy Rutten
    op 02.03.2011:

ligt aan het toestel qua uitvoering zoals tv en beenruimte

Bij terug reis naar Nederland bij online inchecken niet de stoelen gekregen die wij geboekt hadden. werden uit elkaar gehaald en 2 rijen achter elkaar en stoel en g gezet. Dit gelukkig kunnen veranderen op de luchthaven.

Maar gaf mij wel 15 stress in eerste toestel. Ook ging het met dit toestel met landen bijna mis. kwam op 1 wiel terecht en vleugel kwam bijna op de grond. Dit was voor het hele vliegtuig erg schrikken. Kon het allemaal goed zien gebeuren, en dacht wij zijn er geweest. Maar gelukkig nog recht kunnen trekken. Kan iedere piloot overkomen denk ik. Verder service heel goed. Kreeg ook nog klachten brief over 1ste geschreven voorval. niet de juiste stoelen. Lieve mensen aan boord.

Marcel Baas
    op 02.11.2016:

prijs / kwaliteit is goed

Gevlogen Amsterdam - Kaapstad via Doha met Boeing 777 en 787. Beenruimte in 777 met stoelconfiguratie 3-4-3 is net zo rampzalig als elke andere maatschappij. In de Dreamliner was het al beter gelukkig. Eten is niets beter dan andere maatschappijen, wellicht dezelfde cateraars? Bediening is uitermate vriendelijk en correct, entertainmentsysteem is modern en werkt prettig.

Eddy Gotelaere
    op 28.12.2013:

niet betrouwbaar

terug vlucht 1 dag vertraging wegens annulatie maatschappij van de vlucht geen conpentatie niets !!!

Harry Leder
    op 20.08.2016:

goed maar niet betrouwbaar

Slecht ze bieden aan een tussenstop van 50 minuten hadden 10 minuten vertraging op schiphol en eenmaal aangekomen op Doha werden we tegen gehouden door de steward die ons vertelde dat we niet meer mee konden, kregen een voedsel bon en werd verteld meld je over 2 a 3 uur aan de balie en kijken we met of we u kunnen overboeken met een andere vlucht dat duurde precies 6 uur en 53 minuten dat we mee konden met de volgende vlucht terwijl je er special naar kijk want vloog met mijn dochter van 2 jaar.
    Maar service was ver te zoeken en heb tix waar ik de tickets heb geboekt een email gestuurd die stuurt me naar Qatar Airways en hun andersom, ben nu aan het proberen een deel van me 5 sterren service :-( terug te krijgen via vlucht-vertraag.nl dus op hoop van zegen

Ben Meijer
    op 01.12.2015:

Onbetrouwbaar

Vlucht Amsterdam Bali v.v. Op heenreis werd aansluitende overstap in Doha zonder opgave van reden ruim veertien uur uitgesteld. Wel hotel na lange wachttijd.
    Terugreis vervroegd met ruim vijf uur zonder reden.
    Waarschijnlijk zijn de normaal geplande twee vluchten vervangen door één vlucht. Totaal 20 uur korter op Bali.

Willem
    op 08.01.2013:

Alles is keurig geregeld

Had een korte overstap maar werd goed geholpen zonder mijn koffer kwijt te raken

1 2 3 4 5 6 7 8 ... 12

Reisaanbieders voor Qatar Airways

Op deze pagina vind je informatie over Qatar Airways en tips Qatar Airways. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Qatar Airways, hygiëne Qatar Airways en prijs/kwaliteit Qatar Airways. Behalve de verschillende scores zijn er ook Qatar Airways reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Qatar Airways toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Qatar Airways krijgt.

Ben je na het lezen van je Qatar Airways review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Qatar Airways review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Qatar Airways. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Qatar Airways

• Jacqueline
    op 04.03.2018:

Terugreis was een drama. Na een half uur werd ik ontzettend ziek,overgeven enz van het eten. Het enige wat er gezegd werd was Wat vervelend. Het was de kip zeker. In doha bij de grote Bali van Qatar dit ook aangegeven. Deze dames reageerde er zelfs helemaal niet op. Erg onvriendelijk. Van z'n grote mooie organisatie had ik dit totaal niet verwacht. Moest zelfs thuis naar de dokter. Erge afknapper van mijn vakantie.

• Floris
    op 08.02.2018:

Ga verde met geode service te verlenen

• Daisy
    op 11.12.2017:

Zou weer met de Qatar gaan als k weer naar Indonesië zou gaan.

• Ralph
    op 06.12.2017:

Vertragingen (van 24 uur of meer)aan passagier laten weten zodat hij niet voor niets naar het vliegveld gaat.

• familie
    op 10.10.2017: