« Toon alle vliegmaatschappijen

8.2
    Jasper van Amelsvoort
    op 22.06.2017:

Uitmuntend!

Wij vliegen 2 keer per jaar met Qatar Airways en zijn helemaal weg van deze maatschappij.
    Cabine personeel is erg vriendelijk, als je meer met hun vliegt word je met de woorden welkom terug begroet. Personeel is erg vriendelijk en weten goed samen te werken (wat ik bij emirates niet vind waardoor dat soms rommelig verloopt)

Na een paar keer vliegen met hun hebben wij de status zilver behaald waardoor we extra bagage en service krijgen. De Purser en bedienend personeel komt naar je stoel om je welkom heten en voorstellen.
    Tevens is het eten zeer goed en smaakvol.

De 5 sterren zijn voor deze maatschappij absoluut verdient!

Maan
    op 01.09.2011:

Zeer prettig vliegen, spreken goed engels

Goede ervaring, verzorgde reis met goede service, aardig personeel, hulpzaam en verzorgd

Eline
    op 22.08.2011:

prima maatschappij, alleen stoel- en beenruimte krapper dan bijv. Garuda

positief, betrouwbaar, prima maatschappij, alleen stoel- en beenruimte (te) krap t.o.v. bijv. Garuda, ook door kastjes van beeldschermen, die onder de stoel 50% van de beenruimte innemen.

Ruth Laarman
    op 31.03.2016:

Nooit meer

Weet niet waar de anderen de beenruimte vandaan halen ik had het niet en ik ben 1meter 62 zou het kunnen dat ze er stoelen tussen hebben gezet.eerst tot Doha ander toestel ,die ging redelijk maar van Doha naar Bali VRESELIJK en dat 13 uur lang.

Ward
    op 30.10.2011:

Duidelijk en komt na wat men pretendeerd

Duidelijk en goed!

Het zag er goed uit en alles fris en nieuw.
    Eten was goed .
    De verpakking waren soms niet makkelijk te openen

8.5
    Petra
    op 10.04.2012:

goed eten, vriendelijk personeel, zitplaatsen minder confortabel, ruimte genoeg

op wat vertraging na prima maatschappij. Zittingen van de stoel doorgezakt.toestel 320-600

9.5
    Leo en Trudy Rutten
    op 02.03.2011:

ligt aan het toestel qua uitvoering zoals tv en beenruimte

Bij terug reis naar Nederland bij online inchecken niet de stoelen gekregen die wij geboekt hadden. werden uit elkaar gehaald en 2 rijen achter elkaar en stoel en g gezet. Dit gelukkig kunnen veranderen op de luchthaven.

Maar gaf mij wel 15 stress in eerste toestel. Ook ging het met dit toestel met landen bijna mis. kwam op 1 wiel terecht en vleugel kwam bijna op de grond. Dit was voor het hele vliegtuig erg schrikken. Kon het allemaal goed zien gebeuren, en dacht wij zijn er geweest. Maar gelukkig nog recht kunnen trekken. Kan iedere piloot overkomen denk ik. Verder service heel goed. Kreeg ook nog klachten brief over 1ste geschreven voorval. niet de juiste stoelen. Lieve mensen aan boord.

Marcel Baas
    op 02.11.2016:

prijs / kwaliteit is goed

Gevlogen Amsterdam - Kaapstad via Doha met Boeing 777 en 787. Beenruimte in 777 met stoelconfiguratie 3-4-3 is net zo rampzalig als elke andere maatschappij. In de Dreamliner was het al beter gelukkig. Eten is niets beter dan andere maatschappijen, wellicht dezelfde cateraars? Bediening is uitermate vriendelijk en correct, entertainmentsysteem is modern en werkt prettig.

Reisaanbieders voor Qatar Airways

Op deze pagina vind je informatie over Qatar Airways en tips Qatar Airways. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Qatar Airways, hygiëne Qatar Airways en prijs/kwaliteit Qatar Airways. Behalve de verschillende scores zijn er ook Qatar Airways reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Qatar Airways toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Qatar Airways krijgt.

Ben je na het lezen van je Qatar Airways review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Qatar Airways review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Qatar Airways. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Qatar Airways

• Jasper van Amelsvoort
    op 22.06.2017:

Boek voornamelijk met de acties die ze hebben scheelt je een hoop geld.

• Marcel Baas
    op 02.11.2016:

Terugvlucht hadden we een stop van 7 uur op Doha Hamad Airport. De luchthaven is zeer modern en extreem schoon. Echter het is zeer zeker niet goedkoop om hier een paar uur te vertoeven. De prijzen van alcoholische dranken zijn erg hoog, bijvoorbeeld ruim 9 euro voor een flesje bier. Een kop koffie was ruim 5 euro.

• Harry Leder
    op 20.08.2016:

Ja zou hun nooit meer boeken want ze bieden genoeg aan maar zoals er mee gedupeerde zijn maken ze hun 5 sterren service helemaal niet waar.

• Ruth Laarman
    op 30.03.2016:

Meer beenruimte wil graag meer betalen dit was echt erg en ik ben maar 1meter 64.Ik reis erg veel en ver ,maar dit!!!!

• Ben Meijer
    op 01.12.2015: