6.8
    7.2
    chayenne jozefzoon
    op 16.01.2018:

horrible

In Juli 2017 had ik een vlucht geboekt naar Colombia. Ik zou toen van amsterdam naar frankfurt reizen en van frankfurt naar bogota.
    De vlucht in amsterdam was meer dan een uur vertraagd en had daarom bijna mijn overstap vlucht gemist. Op frankfurt aangekomen moest ik een marathon rennen en ik was de weg kwijt. Ik had aan het personeel in nederland laten weten dan ik maar 50 min had (zonder de vertraging) om over te stappen. Ik moest 12:30 in frankfurt zijn om in te stappen, maar het vliegtuig vertrok pas om 12:35 of 12:45. Vervolgens, komen we aan en ren ik naar mijn andere vlucht. Op het nippertje had ik het gehaald. De stewardessen waren niet aardig en ik heb daar ook wat van gezegd omdat zij me steeds over sloegen in het vliegtuig, of ze spraken me niet aan. Het eten die ze mij gaven was steeds koud omdat ik sliep en ze mij pas later eten gaven, en als ik erom vroeg kreeg ik het koud. Ik was heel de vlucht geirriteerd en omdat ik ook vlieg angst heb, komt het heftiger aan. Ik heb veel gevlogen maar dit was veruit het ergste wat ik heb meegemaakt.
    Tenslotte kwamen we aan in bogota moest ik mijn reis vervolgen met Avianca naar Cali wat wel goed en soepel ging.
    In Cali aangekomen, wachtte ik op mijn bagage. Ik heb 3 of 4 uur gewacht daar omdat mijn bagage maar niet kwam. Die dag is mijn bagage nooit aangekomen. Ze zeiden dat mijn bagage in Frankfurt was achtergebleven en dat ze mijn bagage de volgende dag voor 12 uur naar mijn tante's huis zouden brengen. De volgende dag kwam mijn bagage niet aan en had ik gebeld naar de luchthaven. Ze konden nog steeds mijn bagage niet vinden, Ik ben later op de dag weet geweest en ze zeiden dat mijn bagage onderweg was van frankfurt naar bogota TERWIJL het al in cali had moeten zijn. Inmiddels ben ik meer dan 4x op de luchthaven geweest en een taxi kostte 20 euro per rit. Ik had geen kleding niks, ik moest kopen en lenen. mijn geld raakte op van de taxi ritten en kleding kopen. 1,5 dag kwam mijn koffer aan helemaal beschadigd en gebroken. Ik had er een hoes om gedaan de hoes was helemaal gescheurd en mijn koffer was gebroken terwijl hij pas nieuw was! Er zijn spullen uit mijn koffer gestolen terwijl het op slot was. Ik ben diep teleurgesteld.

emir
    op 31.10.2017:

uitstekend maar hebben geen kantoor in Amman

heb ik op weg terug mijn vlucht gemist.
    Lufthansa hebben niet eens een kantoor in deze land (Jordanië)
    om te bespreken; hoe moet ik terug naar huis.

moest ik nog een ticket kopen van air France heeft mij ongeveer extra euro 700 gekost. omdat Lufthansa heeft geen kantoor in Amman.
    Dus: met verkoop zijn ze goed, met service Lufthansa is heel slecht ;als heb je Vlugt gemist.

Anne v. Hede
    op 01.11.2017:

Voor intercontinentale vluchten in de economy class niet aan te raden.

Gevlogen van Los Angeles naar Amsterdam via Frankfurt.
    De vlucht van LA naar Frankfurt was qua zitplaatsen in één woord "horrible". Ik ben 1.68m groot dus niet zo'n lange benen maar ik wist naar 5 uur vliegen niet meer hoe ik moest zitten. Ik zat gewoon gevangen in mijn stoel. Het was echt afschuwelijk. Terwijl in het vliegtuig van Frankfurt naar A'dam de zitplaatsen heel ruim waren. Als we die op de intercontinentale vlucht hadden gehad, was onze vlucht heel veel aangenamer geweest.
    De stewardess voor ons gedeelte was een heel vriendelijk en behulpzame vrouw. Het eten was slecht.
    Maar voor een volgende intercontinentale vlucht gaan wij zeker NIET meer met Lufthansa vliegen!.

WAH Lenssen
    op 22.02.2018:

Goed

Niet goed 5min voor we in checken vlucht gecanceld waardoor we zitplaatsen wie we online ingecheckt hadden allemaal vervielen tot aan de eindbestemming walvisbaai.Het was echt balen vooral het lange eind.En de reden werd ons niet meegedeeld.

Camelia
    op 02.11.2017:

Goede maatschappij

Onze ervaring is heel erg goed met Lufthansa.
    Vlucht was goed. Zeer vriendelijke personeel.

A.D.
    op 17.09.2017:

Goede behandeling op beide vluchten

Na aangeven personeel Dtours dat mijn vrouw moeilijk ter been was op Schiphol en Munchen zeer goed verzorgd.Ook op de terugreis in Denver en Houston.Door United Airlines.

Gerhard
    op 29.11.2017:

perfect

niets op aan te merken, perfect, alleen zou de ticket goedkoper moeten zijn in vergelijking met een vlucht naar de US, welke dezelfde vliegtijd is .

Maja
    op 20.11.2017:

prima, maar meer beenruimte op langere vluchten zou beter zijn

prima, personeel ontzettend vriendelijk en goede service

Reisaanbieders voor Lufthansa

Op deze pagina vind je informatie over Lufthansa en tips Lufthansa. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Lufthansa, hygiëne Lufthansa en prijs/kwaliteit Lufthansa. Behalve de verschillende scores zijn er ook Lufthansa reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Lufthansa toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Lufthansa krijgt.

Ben je na het lezen van je Lufthansa review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Lufthansa review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Lufthansa. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Lufthansa

op 02.11.2017:

Geen aanbeveling

• emir
    op 31.10.2017:

moet passagiers informeren van te Vooren; als ga je Vlugt missen wat moet mens moet doen om kunnen naar huis