6.8
    7.2
    NATALJA Schaefer lobkis
    op 22.08.2017:

GEWOON GOED

CORRECT NETJES ,BETROUWBAAR BEHULPZAAM , ALLES TOT IN DE PUNTJES GOED VERZORGD .

gerard
    op 18.10.2017:

korte rit toch eten en drinken

Goede ervaringen tot nu toe.Alleen op de terugreis hadden we een vertraging van drie kwartier omdat het toestel van een andere vlucht te laat binnenkwam.

A.D.
    op 17.09.2017:

Goede behandeling op beide vluchten

Na aangeven personeel Dtours dat mijn vrouw moeilijk ter been was op Schiphol en Munchen zeer goed verzorgd.Ook op de terugreis in Denver en Houston.Door United Airlines.

Martinus
    op 09.09.2017:

Slecht

Ticket geboekt met Lufthansa. Vluchten werden uitgevoerd door Air Dolomiti en BMI regional. Totaal 4 vluchten: resultaat 1x vlucht geannuleerd 4x vlucht met vertraging vertrokken en als klap op de vuurpijl, bagage kwijt bij terugkomst op Schiphol

Carola Hoyos Vargas
    op 04.09.2017:

Heel goede maatschappij

Goede vliegmaatschappij met vriendelijk personeel, we hebben een prettige vlucht gehad.

S balkaran
    op 26.06.2017:

slecht

Koffer zoek geraakt via tussen vlucht van Frankfurt naar Iceland/Reijkjavic. Bel je met hoofdkantoor in Nederland.
    Koffer is via schiphol naar Frankfurt gegaan.
    Meer kon ze niet inzien.
    Ik mocht zelf met Frankfurt en Reijkjavic bellen en opsporen waar de koffer is gebleven. Vreemd dat je een boeking in Nederland doet , maar wanneer er is mis gaat dan mag je zelf met heel de wereld bellen.
    Nooit meer Lufthansa.

T Leidekker
    op 02.08.2015:

Door twee keer vertraging was de overstap onmogelijk

Ondanks dat het vliegen op zich goed is bevallen.
    Beenruimte en zit comfort waren prima.
    Goede service en in geen een vliegtuig is het eten lekker.
    Scoort Lufthansa een dikke onvoldoende bij mij.
    Het ticket zat zo slecht in elkaar. Dat zelfs zonder vertraging het bijna onmogelijk was om de aansluitingen te halen.
    Vliegtuig in Frankfurt lande in terminal A.Je moest doorrennen naar terminal C voor de vlucht naar Singapore.Op dit grote vliegveld een onmogelijke klus en we waren al kapot en gestrest toen we op het nippertje de vlucht haalden.Vervolgens bleef het vliegtuig 25 min staan.In Amsterdam konden we niet ingecheckt worden voor Singapore - Kuala Lumpur.Ticket kwam met alleen een vluchtnummer zonder maatschappij.Bleek om Jetstar te gaan.Op Singapore zelfde verhaal moesten zelfs met de terminal trein.Stonden we 35 min voor vlucht bij transferbalie Jetstar.Dachten precies goed want tot 30 min voor vlucht kon je inchecken.Jetstar weigerde dat te doen.Stuurde ons 20 min terug naar balie van Lufthansa.En dit was rennen niet lopen.Lufthansa gaf ons geschreven nummers voor een volgende vlucht.Weer rennen want anders konden we weer niet voor 30 min inchecken.Jetstar weigerde weer.Wilde 700 euro voor een vlucht van een uurtje.Vreemde was dat niemand aan het inchecken was voor deze vlucht.Het vliegtuig was dus bijna leeg.
    Toen we vroegen of ze Lufthansa konden bellen logen ze dat dit niet mogelijk was.Weer terug 20 min rennen.We storten bijna in zo vermoeiend.Lufthansa heeft Jetstar drie keer gebeld.Ze gooiden gewoon de telefoon neer.Wat een onbeschoft en slechte maatschappij.Hier zou Lufthansa nooit mee moeten samenwerken.Uiteindelijk kregen we een ticket van Silk air.Zaten we daar in het vliegtuig konden we weer eruit wegens technische storing.Nog een uur verder eindelijk onderweg naar Kuala Lumpur.
    Op dat vliegveld aangekomen bleek dat de koffers nog in Frankfurt stonden.Die hadden de overstap niet gehaald.
    Sta je daar super bezweet zonder bagage.Wat een rot gevoel.
    Weer uur verder na bagageclaim te hebben ingevuld konden we eindelijk vijf uur later dan geplande aankomst op weg naar het hotel.
    Heb Lufthansa twee keer gemaild.Een keer bij aankomst om te klagen over Jetstar en het onmogelijke ticket.En de vertraagde bagage die pas de volgende avond half twaalf werdt geleverd.
    Wat echt een domper zette op de vakantie.We konden niet gebruik maken van het zwembad.Onze stinkende kleren niet verwisselen.Geen reactie.Na terugkomst ook gemaild,wel bevestiging gehad maar nooit een reactie.Echt ontzettend slecht.
    Op de terugweg hadden we een overstap in Frankfurt.Doordat Lufthansa weer vertraging had in Kuala Lumpur konden we in Frankfurt weer twee uur wachten op een andere vlucht.
    Voor mij dus nooit meer Lufthansa.Vooral ook omdat ze niet reageren op je mail en blijkbaar gewoon geen interesse in hun reiziger hebben.

Eddy
    op 05.12.2013:

Slecht nooit meer deze maatschappy

Discriminatie ik voel dat ik werd gediscrimeerd aan de hand van me huidskleur .zowel in het vliegtuig als in frankrurt wat ik heel erg heb ervaren , in deze tijd dat we leven dat mensen zich nog zo gedragen. Met een woord laten de personeel weten ze hebben public functie

Reisaanbieders voor Lufthansa

Op deze pagina vind je informatie over Lufthansa en tips Lufthansa. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Lufthansa, hygiëne Lufthansa en prijs/kwaliteit Lufthansa. Behalve de verschillende scores zijn er ook Lufthansa reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Lufthansa toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Lufthansa krijgt.

Ben je na het lezen van je Lufthansa review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Lufthansa review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Lufthansa. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Lufthansa

• gerard
    op 18.10.2017:

Geen

• Carola Hoyos Vargas
    op 04.09.2017:

Onze overstaptijden waren te kort, dus onze koffers hebben het vliegtuig niet gehaald, en daarom hebben wij een dag moeten wachten voordat we de koffers terug kregen. Dus de overstaptijden moeten lang genoeg zijn voor de passagiers, maar ook voor de koffers.

• Theo Groefsema
    op 06.09.2015:

wees bedachtzaam voor extra kosten

• T Leidekker
    op 02.08.2015:

Let goed op je ticket.Een uur en 20 min voor overstap lijkt voldoende maar van terminal A naar C is dat niet op Frankfurt.Douane controle en ook nog controle van je handbagage nemen veel tijd.

• Bert
    op 30.03.2014:

Lufthansa....mits er geen stakjng is DOEN