« Toon alle vliegmaatschappijen

8.2
    FRanciscus
    op 18.12.2017:

goed

de terugreis was geannuleerd!
    KLM zou zo spoedig als mogelijk van zich laten horen voor een oplossing.
    KLM heeft tot op heden niets van zich laten horen.
    Zelfs de geannuleerde vlucht was van de website verdwenen.
    Ik stond op de luchthaven in Gotenburg en moest echt alles zelf regelen. Dat ging trouwens prima en een goede leerervaring! Maar KLM zelf heeft in geen enkel opzicht en met geen enkel contactmiddel van zich laten horen.
    Zelfs toen in met een App naar KLM had bericht kreeg ik een
    excuus en heel vervelend voor meneer wolbert, en dat was het.
    Ook D-reizen vond het vervelend voor mij, en verwees mij door naar de balie voor gestranden zal ik maar zeggen.
    Bij Menzies hebben ze mij prima geholpen maar ikzelf moest er wel bovenop zitten. Trouwens met dank aan Melissa de baliemedewerkster!!, die mij van instapkaarten voorzag voor vlucht KL 1160
    En dat laatste vind ik echt een taak voor KLM zelf zij vliegen naar Gotenburg met een vliegtuig en weten of er plek terug is voor gestranden!
    Als Menzies er voor is om dit te regelen, laat mij dat dan weten en dat ik er zelf voor moet zorgen dat ik weer thuis kom..
    Ik vind het echt een tekort schieten van de KLM .
    Zij hadden toch gemaild dat ze z.s.m van zich zouden laten horen voor een oplossing.

Anky
    op 02.11.2017:

Rustige vlucht. Mooi klein toestel

Prima ondanks harde wind rustige landing
    Van te voren gewaarschuwd door personeel

Frank
    op 04.10.2017:

Goede maatschappij

Prettige vlucht. Wel weinig beenruimte, of ben ik zelf wat lang ( 1.92 meter ) Goede stewardessen

Albertus
    op 22.09.2017:

Niets mis mee

Aan boord zag het er goed uit. vriendelijk bemanning. het broodje was goed voor een vlucht van iets meer dan een uur. vertrek een aankomst op de reisdag waren juist en op tijd.

Henk van de Goor
    op 09.09.2017:

Voor de korte afstanden is de City-Hopper prima , goede vlucht verder zonder problemen ! !

Mijn lager punt voor beenruimte komt voort uit dat ik stoelen vooraf gereserveerd had die er in werkelijkheid helemaal niet bleken te bestaan kosten (€ 26.-) . Ik heb inmiddels ge reclameert bij KLM over deze situatie en wacht nog op antwoord !!

JC
    op 06.08.2017:

Goed georganiseerd, aandacht, betrouwbaarheid

Goede website, goede informatie, stipt op tijd, snak en drnkje onderweg, fijne mensen

Fam. Van gestel
    op 02.08.2017:

Geweldig

Wij hopen er nog lang mee naar vakantieoorden te vliegen

Alby Wolfs Witvoet
    op 11.07.2017:

Geweldig

We kunnen niets anders zeggen dan alle lof voor de KLM

« 1 2 3 4 5 6 7 8

Reisaanbieders voor KLM Cityhopper

Op deze pagina vind je informatie over KLM Cityhopper en tips KLM Cityhopper. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte KLM Cityhopper, hygiëne KLM Cityhopper en prijs/kwaliteit KLM Cityhopper. Behalve de verschillende scores zijn er ook KLM Cityhopper reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met KLM Cityhopper toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die KLM Cityhopper krijgt.

Ben je na het lezen van je KLM Cityhopper review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de KLM Cityhopper review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo KLM Cityhopper. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor KLM Cityhopper

• FRanciscus
    op 18.12.2017:

Laat KLM een lijst aanleggen van passagiers wiens vlucht is geannuleerd, zodat zij zich in verbinding kunnen stellen met de passagier en van zich laten horen. Er stonden meerdere mensen wiens vlucht geannuleerd was. Ik zelf moest zoeken op hun website voor een app-mogelijkheid tot contact. De KLM heeft toch ook de 06 nummers van de passagiers en het gaat supersnel als zij daarmee berichten mbt welke vlucht ik weer terug zou kunnen bv. met die vlucht de KL 1160 op 12e dec-2107. vanaf gotenburg.

• Albertus
    op 22.09.2017:

Door mist op 19 september was de terugreis een drama. Kl1052 Overigens 3 uur voor vertrek voor een vlucht van iets meer dan een uur is ook geen lolletje

• Henk van de Goor
    op 09.09.2017:

Mijn Tip is daarom , haal het stoelen-keuze -programma uit de bookings site bij dergelijke toestellen , om tijdens en achteraf ergernis te voorkomen over 'n module die niet waar gemaakt kan worden !!

• JC
    op 06.08.2017: