« Toon alle vliegmaatschappijen

8.1
    8.2
    Fred
    op 17.07.2018:

Waardeloos! Heen- en terugreis geannuleerd door pilotentekort

Voor zakenreis een week naar Ierland. Heenreis op zondag 17 juni met vertrek om 7:40 's ochtends. Vroeg naar Schiphol en ruim op tijd bij de gate. Half uur voor vertrek wordt omgeroepen dat vlucht naar Dublin geannuleerd is en alle passagiers worden omgeboekt. Naar de transferbalie voor nieuw ticket blijkt dat ik omgeboekt ben naar vlucht 's avonds ... met een voucher van 10 euro voor restaurant. Ben noodgedwongen maar terug naar huis gegaan en 's avonds terug naar Schiphol.

Terugreis vrijdagavond 22 juni om 20:40 . Krijg ik op 21 juni bericht van KLM dat de vlucht geannuleerd is. En even later, terwijl ik zelf probeer om te boeken naar andere rechtstreekse vlucht, een bericht dat ik omgeboekt ben naar een vlucht om 16:20 met transfer in Parijs (50 minuten transfertijd). Dat is een halve werkdag verloren en twee keer zo lange reistijd. Vlucht van Dublin naar Parijs is met een klein toestel. Komt met 10 minuten vertraging aan in Parijs en dan eindeloos wachten op bustransfer naar terminal. Blijkt dat vlucht naar Amsterdam in andere terminal is met half uur looptijd (inclusief security check en paspoort controle). Lijkt een verloren zaak met twintig minuten tot vertrek maar besluit toch maar te gaan rennen. Kom bij de gate vijf minuten voor vertrek en mag nog aan boord. Uiteraard heeft mijn ingecheckte tas dit niet gehaald; dus op Schiphol weer gedoe met formulier invullen. Tas uitendelijk zondagochtend thuisbezorgd.

JC
    op 06.08.2017:

Goed georganiseerd, aandacht, betrouwbaarheid

Goede website, goede informatie, stipt op tijd, snak en drnkje onderweg, fijne mensen

benjamin
    op 09.03.2018:

krap in ruimte

de heenweg hadden we vliegtuig met weinig beenruimte
    en de terug vlucht was goed maar de aansluiting naar spanje duurde erg lang, de transfer was goed geregeld maar de afstanden naar de gates zijn erg ver.

FRanciscus
    op 18.12.2017:

goed

de terugreis was geannuleerd!
    KLM zou zo spoedig als mogelijk van zich laten horen voor een oplossing.
    KLM heeft tot op heden niets van zich laten horen.
    Zelfs de geannuleerde vlucht was van de website verdwenen.
    Ik stond op de luchthaven in Gotenburg en moest echt alles zelf regelen. Dat ging trouwens prima en een goede leerervaring! Maar KLM zelf heeft in geen enkel opzicht en met geen enkel contactmiddel van zich laten horen.
    Zelfs toen in met een App naar KLM had bericht kreeg ik een
    excuus en heel vervelend voor meneer wolbert, en dat was het.
    Ook D-reizen vond het vervelend voor mij, en verwees mij door naar de balie voor gestranden zal ik maar zeggen.
    Bij Menzies hebben ze mij prima geholpen maar ikzelf moest er wel bovenop zitten. Trouwens met dank aan Melissa de baliemedewerkster!!, die mij van instapkaarten voorzag voor vlucht KL 1160
    En dat laatste vind ik echt een taak voor KLM zelf zij vliegen naar Gotenburg met een vliegtuig en weten of er plek terug is voor gestranden!
    Als Menzies er voor is om dit te regelen, laat mij dat dan weten en dat ik er zelf voor moet zorgen dat ik weer thuis kom..
    Ik vind het echt een tekort schieten van de KLM .
    Zij hadden toch gemaild dat ze z.s.m van zich zouden laten horen voor een oplossing.

Anky
    op 02.11.2017:

Rustige vlucht. Mooi klein toestel

Prima ondanks harde wind rustige landing
    Van te voren gewaarschuwd door personeel

Frank
    op 04.10.2017:

Goede maatschappij

Prettige vlucht. Wel weinig beenruimte, of ben ik zelf wat lang ( 1.92 meter ) Goede stewardessen

Albertus
    op 22.09.2017:

Niets mis mee

Aan boord zag het er goed uit. vriendelijk bemanning. het broodje was goed voor een vlucht van iets meer dan een uur. vertrek een aankomst op de reisdag waren juist en op tijd.

Henk van de Goor
    op 09.09.2017:

Voor de korte afstanden is de City-Hopper prima , goede vlucht verder zonder problemen ! !

Mijn lager punt voor beenruimte komt voort uit dat ik stoelen vooraf gereserveerd had die er in werkelijkheid helemaal niet bleken te bestaan kosten (€ 26.-) . Ik heb inmiddels ge reclameert bij KLM over deze situatie en wacht nog op antwoord !!

« 1 2 3 4 5 6 7 8

Reisaanbieders voor KLM Cityhopper

Op deze pagina vind je informatie over KLM Cityhopper en tips KLM Cityhopper. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte KLM Cityhopper, hygiëne KLM Cityhopper en prijs/kwaliteit KLM Cityhopper. Behalve de verschillende scores zijn er ook KLM Cityhopper reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met KLM Cityhopper toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die KLM Cityhopper krijgt.

Ben je na het lezen van je KLM Cityhopper review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de KLM Cityhopper review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo KLM Cityhopper. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor KLM Cityhopper

• Fred
    op 17.07.2018:

Probleem met pilotentekort speelt nog steed en er worden regelmatig Cityhopper vluchten geannuleerd. Lijkt vooral vroege en late vluchten te treffen. Als je wordt omgeboekt let dan op dat eventuele transfertijd niet te krap is. 50 minuten op Charles de Gaulle is bijna onmogelijk te halen als je bustransfer en 30 minuten looptijd naar andere terminal hebt.

• FRanciscus
    op 18.12.2017:

Laat KLM een lijst aanleggen van passagiers wiens vlucht is geannuleerd, zodat zij zich in verbinding kunnen stellen met de passagier en van zich laten horen. Er stonden meerdere mensen wiens vlucht geannuleerd was. Ik zelf moest zoeken op hun website voor een app-mogelijkheid tot contact. De KLM heeft toch ook de 06 nummers van de passagiers en het gaat supersnel als zij daarmee berichten mbt welke vlucht ik weer terug zou kunnen bv. met die vlucht de KL 1160 op 12e dec-2107. vanaf gotenburg.

• Albertus
    op 22.09.2017:

Door mist op 19 september was de terugreis een drama. Kl1052 Overigens 3 uur voor vertrek voor een vlucht van iets meer dan een uur is ook geen lolletje

• Henk van de Goor
    op 09.09.2017:

Mijn Tip is daarom , haal het stoelen-keuze -programma uit de bookings site bij dergelijke toestellen , om tijdens en achteraf ergernis te voorkomen over 'n module die niet waar gemaakt kan worden !!

• JC
    op 06.08.2017: