7.2
    8.1
    Ernst-Jan van Putten
    op 06.08.2019:

Degelijk

Een betrouwbare vliegmaatschappij. In tegenstelling tot veel buitenlandse maatschappijen heb je op de intercontinentale routes bij KLM oudere tot zeer oude stewardessen. Ze zijn wel zeer ervaren. Over het algemeen is de dienstverlening vrij zakelijk. Niet de professionele service en klant-is-koning mentaliteit als bij bijvoorbeeld veel Aziatische maatschappijen.

Truus

Moest twee keer verplaatsen

Roeland
    op 14.01.2014:

Betrouwbare maatschappy

Helaas loopt het zitcomfort bij KLM in de economie klas steeds verder achteruit. Het is gewoon niet leuk meer, je zit als haringen in een ton. Eten is bijna onmogelijk en als je bij het raam zit moet je acrobatische toeren uitvoeren om in het gangpad te komen voor b.v. toiletbezoek en ik ben echt niet dik.

Kjeld Olsen
    op 30.08.2014:

Klm niet geschikt voor lange mensen

Ik ben 2 meter 7 en pas letterlijk niet tussen de stoelen.
    Terwijl de Nederlanders behoren tot de langste mensen op aarde.
    Ik krijg de vraag om te gaan zitten maar pas er niet tussen.
    naar veel aandringen van het personeel ben ik gaan hangen boven mijn stoel en met mijn knieën inde rug van de mevrouw er voor. na de start heb ik geruild met een man die naast mijn zat en kon mijn benen op het gang pat kwijt ..waar karretjes langs moeten en mensen er over mijn benen struikelen.
    En ze willen nog minder ruimte maken????????????
    altijd weer een afknapper met klm naar Australië

Johan Albert
    op 25.11.2017:

heel slecht

Tot 2x toe geen stoelkeuze kunnen maken tijdens het inchecken 24 uur voor vertrek. gevolg: ik had een plaats in het midden en dat met mijn lange benen ! De stoelkeuze was zowel op de heen- als ook de terugreis niet toegangkelijk. advies van een andere passagier: voortaan meteen KLM klantenservice bellen die regelen dat dan, maar er is geen structurele oplossinggeboden.
    Verder was de beenruimte veel te klein. Nu is het vergelijkbaar met RyanAir maar tegen een veel hogere prijs. Transavia is zelfs beter en ook andere maatschappijen. Slechte prijs/lwaliteit/service verhouding

Yvonne
    op 03.02.2019:

Prima service

wat mij tegen viel was :onze koffer was 3 kilo te zwaar ,we moesten spullen uit onze koffer halen en in onze rugzak doen?
    en dan mochten we wel inchecken wat is nu het verschil die 3 kilo ging evengoed het vliegtuig in maar dan als handbagage.

Ruth Boschmans
    op 01.03.2019:

Betrouwbaar

Goede service personeel. De beenruimte van de economy kls is veel te krap ook voor mensen met een lengte z.a. ik van 1.66m

Yvonne
    op 12.02.2019:

Goed

Goede service en de vliegtijden waren oke. Eten was prima

Reisaanbieders voor KLM

Op deze pagina vind je informatie over KLM en tips KLM. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte KLM, hygiëne KLM en prijs/kwaliteit KLM. Behalve de verschillende scores zijn er ook KLM reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met KLM toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die KLM krijgt.

Ben je na het lezen van je KLM review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de KLM review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo KLM. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor KLM

• Ruth Boschmans
    op 01.03.2019:

Wel een gedoe met de handbagage! Ik zit op stoel 43a en mijn handbagage werd in een kaste gedaan bij stoel 36a. Met mijn loopkruk.Kan iedereen niet gebruiken maken van het handbagage kastje op eigen stoelnummer? Irritant is dat als ik iets nodig heb uit mijn trolley! Waardeloos geregeld!

• Franklin
    op 07.02.2019:

Vlieg NOOIT alleen met KLM

• Franklin
    op 07.02.2019:

Vlieg NOOIT alleen

• Anton
    op 04.02.2019:

Handig om stoelen te reserveren voor zowel heen- als terugvlucht.

• Yvonne
    op 03.02.2019: