7.2
    8.1
    Lynette
    op 31.03.2014:

is een vliegende bus met onvriendelijk personeel

KLM probeert hun aandeelhouders vet te spekken over de rug van de klant: toen ik assist aanvroeg omdat ik met twee kleine kinderen reis hadden zij 'er geen tijd voor'. Ik was totaal genegeerd op de vlucht en heb maar zelf drinken en zo gepakt. Toen mijn kind van 3 de raam klap open deed omdat het al dag was 6am kreeg de volwassene passagiers voorrang op hun voorkeur die dicht te houden. Zonder meppen lukt dat dus niet! KLM kan leren van BA die hun klanten vriendelijk helpt en je wel 2 x tassen laten meenemen per persoon. KLM heeft een onrechtmatig concurrentie positie omdat zij rechtstreeks vliegen, wel zo handig met kids maar niet echt mijn voorkeur!

Abduljabar Allou
    op 13.03.2014:

onbetrouwbaar

heb via site KLM retour geboekt Amsterdam Bangkok rechtstreek zo gezegd en zo gedaan heb betaald via ideal maar de site van klm is waardeloos heb goed gekeken is gewoon een tussen stop Parijs bangkok ben zo kwaad, zijn gewoon oplichters heb meerdere keer gebeld met klantserv. kreeg gewoon verkeerde informatie al 3 keer gebeld 3 keer verkeerde info en om de ticket te wijzigen moet 460 euro bij betalen even duur dan de ticket zelf no ja wat een gedoe met die ....... klm ik vlieg meer dan 2 keer jaar met klm maar heb gelijk op de zwart lijst gezet waardeloos en gemeen en hoop nooit meer zaken te doen met klm dank voor stank .

Sara Belhaj
    op 16.10.2015:

Betrouwbaar, klantvriendelijk en goede acties

Ik heb een aantal keer gevlogen met KLM en telkens weer was dit zonder problemen. De laatste keer was 26 augustus vanuit Amsterdam naar Sint Maarten en 08 september wee terug. De klantvriendelijkheid van de cabine-crew was uitstekend en het vliegtuig was schoon en voorzien van ruim voldoende media voorzieningen. Het eten is voldoende en smaakt naar omstandigheden prima! Het is nooit je zelfgemaakte lievelingsmaaltijd maar kan er prima mee door. Ook is er ruim voldoende keuze uit drankjes enz.

Ik heb geen kwaad woord te spreken over de maatschappij!!

Teresa
    op 14.08.2017:

arrogant

bij de overstap in Parijs van AirFrance naar KLM was de Airfrnce vlucht 22 minuten vertraagd. Er was 1 uur 15 minuten overstaptijd minus de 22 minuten, maar men maakte het niet mogelijk voor 30 passagiers komend van Sao Paolo die vlucht te halen. Op de eerstvolgende vlucht 3 uur later, wer wel gewacht op 1 passagier die met een KLM toestel binnenkwam. Op mijn klacht ingediend bij KLM is tot heden niet gereageerd.

Er Ic
    op 31.01.2016:

Super inflexible als er iets moet worden veranderd

Dit is de laatste keer dat ik voor de KLM kies. Kan helaas geen gebruik maken van mijn terugticket wegens ziekte, vraag vriendelijk of het ticket omgeboekt kan worden op mijn vrouws naam, maar nee, dat doen ze niet. Twee jaar geleden een vergeljkbaar geval. De KLM toont geen enkel mededogen met zijn klanten. Nooit meer!!

jan
    op 11.08.2017:

super

t.o.v. andere ervaringen fijn gevlogen voldoende beenruimte en eten en drinken was perfect heeft wel wat toch goede service.

A.K.H.
    op 24.07.2017:

altijd goed verzorgt.

alleen om binnen te komen met je 23 kg .en handbagage , is voor ons het vervelenste van de KLM, balie. Daarom ben ik eens met Tui naar Cuba gereist en veel goedkoper.

Hans
    op 19.03.2014:

prima maatschapppij

al jarenlang goede ervaring, jammer dat je voor normale
    beenruimte die je nodig hebt voor een gezonde vlucht extra moet betalen. Mijn vrouw en ik zijn al in de 70 en hebben al zeker
    30 maal met KLM gevlogen, maar het blijft ons hinderen dat je
    extra voor normale beenruimte moet betalen. We zijn met een lengte van 1.65mtr toch niet te lang.

Reisaanbieders voor KLM

Op deze pagina vind je informatie over KLM en tips KLM. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte KLM, hygiëne KLM en prijs/kwaliteit KLM. Behalve de verschillende scores zijn er ook KLM reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met KLM toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die KLM krijgt.

Ben je na het lezen van je KLM review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de KLM review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo KLM. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor KLM

• Teresa
    op 14.08.2017:

Laat KLM haar ongenoegens met AirFrance niet op de passagiers verhalen.

• A.K.H.

op 14.07.2017:

Nvt

• Marian
    op 30.06.2017:

Toiletten tussen door schoon maken