8.2
    edwin
    op 13.06.2015:

kunnen de Nederlandse maatschappijen nog wat van leren!!

Wij vonden ze echt goed,
    eten en drinken een 10, bij de Nederlandse maatschappijen moet je betalen voor je eten en als je aan de beurt bent is het uitverkocht! Laat ze daar maar eens over nadenken om over de beenruimte maar niet te spreken!

radha
    op 03.03.2013:

geweldig

heb geen woorden hiervoor uitstekend geweldig bijzonder goed

Jhon
    op 06.04.2013:

Degelijke maatschappij.

Al zeker naar volle tevredenheid minstens 15 keer met Eva gevlogen. Altijd in de premium economy die ik in de 747 een stuk beter vind. Een minpunt vind ik dat al 2 keer mijn vlucht werd geschrapt om een zogenaamd operationele reden ( te weinig passagiers ?) . Dat is heel vervelend , gooit je reisschema door de war en jaagt de reiziger op extra kosten. Zo krijgt Eva Air de status van een semi chartermaatschappij wat zeker reizigers gaat kosten. Ook hun plannen binnenkort de premium economy tarieven te verhogen lijkt me geen slim plan. Ik ga in ieder geval geen 200 euro meer voor deze klasse betalen waar je het risico loopt in het midden van de cabine, met 4 stoelen aan elkaar terecht te komen. Daar ga ik geen € 1.100 tot €1.200 voor betalen.

Bert
    op 03.01.2014:

goed zitcomfort

Een fijne en betrouwbare maatschappij waarbij zowel heen als terug op tijd werd gevolgen

kees
    op 19.11.2013:

pima

adequatmaatschappij, leuk om pantoffels te krijgen op de heenreis, terug maar op sokken gedaan. Lukte ook, soepel verloop en afhandeling van de vlucht.

Bo
    op 08.03.2013:

Zakelijk, prima.

Ik heb mijn reis verlengt en toen werd mij verteld dat mijn ticket maar 2 maanden geldig was, dat is mij van te voren niet verteld bij het reisbureau.

Ik ben toen verplicht uiterlijk 5 maart naar huis gemoeten ivm de geldigheid van mijn terug ticket.
    Dit vond ik heel erg dat ik hiervoor niet duidelijk ben ingelicht.

Ook duurde het heel lang voordat ik een reactie kreeg hoe ik het moest doen met mijn terug ticket, of ik een nieuwe zou krijgen om uit te printen.

In het buitenland zijn de mogelijkheden tot printen minder en moet je daar in tijd rekening mee houden.

1,5week van te voren hoorde ik dat ik mijn oude ticket kon gebruiken. Bij de balie op het vliegveld kon ze niet zien dat ik betaald had.

Al met al best vervelend.

Suzanne Meerwijk
    op 12.03.2013:

Fijne vlucht tijden/ goed eten/ voldoende beenruimte.

Prima maatschappij.
    vriendelijk personeel, ruim voldoende beenruimte.

De enige aanmerking die we hebben is dat wij een probleem hadden met de aansluiting van het geluid van het personal entertainment system.

Dat zat 'm in de aansluiting in de stoelleuning, dus daar kon een van ons helaas geen gebruik van maken.
    Terwijl we o.a. voor EVA air kozen vanwege de mogelijkheid om lekker filmpjes te kijken op de lange terugvlucht.

Dat vonden we wel teleurstellend. Destewardess heeft wel gekeken voor andere plaatsen maar dan moesten we apart van elkaar gaan zitten. Deheb je natuurlijk geen zin in, als je met vakantie gaat om je 25-jarig huwelijk te vieren.
    Verder zouden we zo weer kiezen voor EVA air, want dit was echt het enige minpunt van de vlucht.

Hans
    op 15.03.2013:

Gewoon.

Had beter verwacht Iedereen zegt dat ze beter zijn is mij niet opgevallen.

Reisaanbieders voor EVA Air

Op deze pagina vind je informatie over EVA Air en tips EVA Air. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte EVA Air, hygiëne EVA Air en prijs/kwaliteit EVA Air. Behalve de verschillende scores zijn er ook EVA Air reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met EVA Air toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die EVA Air krijgt.

Ben je na het lezen van je EVA Air review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de EVA Air review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo EVA Air. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor EVA Air

• edwin
    op 13.06.2015:

Allemaal met Aziatische maatschappijen gaan vliegen!

• wjm lepelaars
    op 01.04.2014:

Voor meer beenruimte kies de tussenklasse Evergreen Class

• Ton
    op 14.03.2014:

Geen

• Ernst  en Yvonne
    op 11.03.2014:

Stoelreservering zou beter moeten kunnen. Er worden teveel stoelen afgeblokt die je niet kunt reserveren. Een telefoontje kan helpen...

• jan
    op 11.03.2014:

zou het iedereen aanraden beter in ieder geval als klm