8.2
    8.2
    bernardus
    op 30.03.2014:

goed en voordelig

Geen enkele negatieve ervaring,alles is gegaan zoals beloofd

johanna beernink
    op 05.04.2017:

teleurstellend

2 x vertraging op weg naar Nieuw Zeeland. Aan het eind van de reis koffers niet aangekomen door vertraging in Melbourne.

Terugreis met extra stop van 2 uur in Bangkok waarbij we in het vliegtuig de schoonmaakploeg om ons heen moesten dulden. Geen enkele compensatie voor extra reistijd en ongemak. En allerergste: deze extra stop stond bij niemand op de ticket en geen enkele passagier was op de hoogte.
    Klacht van Emirates wordt afgeschoven naar de reisagent en repliek daarop onbeantwoord. Echt schandalig !

Tineke Zwijnenburg
    op 07.10.2014:

anno 2014 een discriminerende maatschappij!!!!!!

In 2011 al eens met de maatschappij gevlogen en was alles goed geregeld. Ik ben rolstoelgebonden en het is med.noodzakelijk dat ik tijdens tussenstop gebruik maak van eigen handbewogen rolstoel. Nu willen we weer boeken bij Emirates en blijkt het met geen mogelijkheid te lukken om tijdens tussenstop gebruik te maken van mijn eigen stoel. Moet die drie uur maar zien te overbruggen met een standaard rolstoel van het vliegveld terwijl ik daar niet eens in kan zitten!! Nu ben ik genoodzaakt mijn reis bij een andere vliegmaatschappij te boeken.
    Ik vind dat Emirates discrimineerd en vind het heel erg dat zij zo weinig rejening houden met specifieke wensen. Vond het een heel goede maatschappij, maar mag van mij nu in get zwartboek!!

Jaap Roorda
    op 25.12.2013:

Betrouwbare vliegmaatschappij en mooi toestel

In een woord geweldig. In het vervolg gaan we met de emirates vliegen.

Angelus
    op 22.08.2017:

zeer lux betrouwbaar degelijk en personeel was behulpzaam

hele goede ervaring en die WIFI in de lucht was geen overbodige luxe met t facebook en whats app

anton
    op 13.09.2017:

geweldig

Was goed geregeld, keurig personeel, zeer behulpzaam en vriendelijk

Edwin
    op 30.09.2017:

Top maatschappij

Heerlijke vlucht gehad en de service is perfect het eten is aan boord is goed en meer dan genoeg.

Anthonie
    op 21.09.2017:

Zeer zeer tevreden

Zeer vriendelijk personeel die zich in mijn cabine was.
    Nemen mijn wensen over een andere seat serieus en realiseerde ook een seat naar mijn wens.
    De terugvlucht zal ik niet meer vergeten. Zo naar mijn zin gehad.

Reisaanbieders voor Emirates

Op deze pagina vind je informatie over Emirates en tips Emirates. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Emirates, hygiëne Emirates en prijs/kwaliteit Emirates. Behalve de verschillende scores zijn er ook Emirates reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Emirates toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Emirates krijgt.

Ben je na het lezen van je Emirates review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Emirates review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Emirates. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Emirates

• Edwin
    op 30.09.2017:

Geen

• Anthonie
    op 21.09.2017:

Geniet van dat wat men te bieden heeft. En bewaar geen vragen voor later maar zeg wat je wilt.

• Angelus
    op 22.08.2017:

eigenlijk geen

• Adri de Bruyn
    op 19.06.2017:

De vliegtuigen zijn goed en nieuw. Personeel aan boord is vriendelijk Wanneer ze een vlucht laten vervallen heb je kennelijk een leuke uitdaging die je volledig zelf mag oplossen zonder enige communicatie of behulpzaamheid.

• johanna beernink
    op 05.04.2017:

Als ik de enige ben die klaagt over dit soort zaken bij Emirates zal het nooit verbeteren. Mijn advies is om altijd de moeite te nemen om te klagen zodat men zorgvuldiger wordt.