8.2
    8.4
    8.2
    Jaap Roorda
    op 25.12.2013:

Betrouwbare vliegmaatschappij en mooi toestel

In een woord geweldig. In het vervolg gaan we met de emirates vliegen.

johanna beernink
    op 05.04.2017:

teleurstellend

2 x vertraging op weg naar Nieuw Zeeland. Aan het eind van de reis koffers niet aangekomen door vertraging in Melbourne.

Terugreis met extra stop van 2 uur in Bangkok waarbij we in het vliegtuig de schoonmaakploeg om ons heen moesten dulden. Geen enkele compensatie voor extra reistijd en ongemak. En allerergste: deze extra stop stond bij niemand op de ticket en geen enkele passagier was op de hoogte.
    Klacht van Emirates wordt afgeschoven naar de reisagent en repliek daarop onbeantwoord. Echt schandalig !

Ellen Linker
    op 29.03.2017:

Heel goed!

Het was onze eerste keer vliegen met deze maatschappij. Het eten was inderdaad lekker, genoeg beenruimte in de economy-class (ik ben 188cm), meer dan genoeg entertainment... Ja het is ons goed bevallen! Nadeel is dat er maar een kleine selectie films in het Nederlands ondertiteld is. En de app! Die is ook echt perfect! Duidelijk, overzichtelijk, daar kan menig maatschappij nog wat van leren!

Tineke Zwijnenburg
    op 07.10.2014:

anno 2014 een discriminerende maatschappij!!!!!!

In 2011 al eens met de maatschappij gevlogen en was alles goed geregeld. Ik ben rolstoelgebonden en het is med.noodzakelijk dat ik tijdens tussenstop gebruik maak van eigen handbewogen rolstoel. Nu willen we weer boeken bij Emirates en blijkt het met geen mogelijkheid te lukken om tijdens tussenstop gebruik te maken van mijn eigen stoel. Moet die drie uur maar zien te overbruggen met een standaard rolstoel van het vliegveld terwijl ik daar niet eens in kan zitten!! Nu ben ik genoodzaakt mijn reis bij een andere vliegmaatschappij te boeken.
    Ik vind dat Emirates discrimineerd en vind het heel erg dat zij zo weinig rejening houden met specifieke wensen. Vond het een heel goede maatschappij, maar mag van mij nu in get zwartboek!!

bernardus
    op 30.03.2014:

goed en voordelig

Geen enkele negatieve ervaring,alles is gegaan zoals beloofd

Marcel
    op 02.08.2013:

Gewoon goed en op tijd.....

Overstappen in Dubai is echt een aparte "reis" op zich......

A. H.
    op 10.02.2014:

Goede service en zitcomfort

Er was tijdens 1 vlucht zelfs een nederlandse purser aan boord. Hulde, maar ik miste wel een nederlandse krant welke je wel bij KLM aan boord krijgt uitgereikt.

Adri de Bruyn
    op 19.06.2017:

wanneer alles goed gaat een prima maatschappij

waardeloze communicatie wanneer ze zelf een vlucht laten vervallen.
    Op Jakarta krijgen we te horen dat onze vlucht is vervallen en dat we een vlucht later in de avond krijgen.
    Op Dubai hebben we dan ook spontaan 8 uur wachttijd ipv ongeveer 2 uur.
    Op Dubai zelf tot vervelens toe doorgestuurd om een hotel voucher te krijgen. Wanneer na 5 kwartier het geduld opraakt gaat er een printer werken.
    Conform EU regelgeving heb je recht op vergoeding, maar dat kunnen bij niet EU luchtvaartmaatschappijen kennelijk niet opleggen.
    Bij Emirates zelf duizend maal excuses, maar ze zijn niet in staat om ook maar enige tegemoetkoming te doen.
    Schadevergoeding in de vorm van geld is bij vele bedrijven een moeilijk verhaal, maar er werd zelfs niet ingegaan op een tegemoetkoming bij toekomstige tickets.

Reisaanbieders voor Emirates

Op deze pagina vind je informatie over Emirates en tips Emirates. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Emirates, hygiëne Emirates en prijs/kwaliteit Emirates. Behalve de verschillende scores zijn er ook Emirates reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Emirates toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Emirates krijgt.

Ben je na het lezen van je Emirates review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Emirates review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Emirates. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Emirates

• Adri de Bruyn
    op 19.06.2017:

De vliegtuigen zijn goed en nieuw. Personeel aan boord is vriendelijk Wanneer ze een vlucht laten vervallen heb je kennelijk een leuke uitdaging die je volledig zelf mag oplossen zonder enige communicatie of behulpzaamheid.

• johanna beernink
    op 05.04.2017:

Als ik de enige ben die klaagt over dit soort zaken bij Emirates zal het nooit verbeteren. Mijn advies is om altijd de moeite te nemen om te klagen zodat men zorgvuldiger wordt.

• Gerard Nibbelke
    op 24.07.2015:

Ga niet af op , wat ze heel snel zeggen alles komt goed. Als ze er geen direct belang bij hebben gebeurd er later niets en zijn ze doof.

• Yolanda
    op 13.06.2015:

Vlieg nooit meer met hun!!!

• Senna Rijsdijk
    op 03.05.2015: