« Toon alle vliegmaatschappijen

Corendon Dutch Airlines review

6.4
    5.9
    6.3
    6.9
    6.9
    Ab Brink
    op 24.05.2012:

slechte informatie bij vertraging

Indien mogelijk, maken wij geen gebruik meer van Corendon.

jack
    op 02.01.2020:

Prima maatschappij

Ik vlieg een keer of 4 met Corendon al jaren. Ook weleens met Transavia/Sunexpress/Tui/Pegasus enz enz .Is allemaal hetzelfde 189 mensen in een 737/800. Dus geen verschil in beenruimte.Weinig vertragingen en aanpassing vluchttijden meegemaakt. Komt misschien dat ik niet in het hoogseizoen vlieg maar vliegtuig zit dan ook echt vaak vol.Goed prijs kwalitiets verhouding

winie

Niet te vertrouwen

Bij boeken boekten wij voor een vroege vlucht om 03.00 uur met bijbetaling van 30 € op. Enkele dagen voor vakantie kregen we te horen dat de vlucht van 03.00 uur niet doorging en dat het 08.30 uur was geworden. Op mijn vraag krijgen we dan de bijbetaling terug van 30 € ivm vroege vlucht was het antwoord nee. Dit is toch iets raar, je boekt ivm tijdstip en betaalt daar extra voor en dan krijg je het geld niet terug als je later gaat, terwijl je bij boeken ook voor de andere tijden had kunnen kiezen. Als ze dit iedere keer doen dan is het wel een extra geldpotje voor Corendon. Er zijn namelijk vluchten waar je som voor transfer meer dan 185 € betaald en als die vlucht dan niet doorgaat ben je het geld voor transfer kwijt. Raar beleid.

winie
    op 21.09.2019:

Zeer slecht voor zijn klanten

Op terugreis waren er geen kroketten, broodjes of koeken meet te kopen. Personeel spreekt geen Nederlands, later bleek 1 stewardess. Er was wel personeel van Corendon zelf aan boord en zij kregen gelijk drinken, eten terwijl de rest van de klanten moest wachten en wij zaten op rij 7, personeel Corendon op rij 4 en 5. Dus toen wij naar 1 uur konden bestellen ws er geen brood, kroket of stroopwafels meer, alles was op, vreselijk wat een slechte organisatie. Hun eigen personeel zat lekker te genieten van een warme maaltijd, warme broodjes, drankjes etc. Wil je hierover wat zeggen aan het personeel blijkt dat ze geen Nederlands spreken terwijl het gehele vliegtuig vol was met Nederlanders terug van vakantie. Schande hoe ze met hun klanten omgaan. Wij betalen wel hun salaris.

H.M. Bakker-Streppel
    op 11.09.2011:

Geen luxe vliegreis!

1,5 uur vertraging omdat de wc defect was. Na ruim een uur kregen we eindelijk een klein bekertje water van Corendon, het kon er net vanaf! Verder was mijn tafeltje niet schoongemaakt en het enige eetbare was een sauseisse broodje. Weinig keuze! Ik ben dit jaar 2 keer via Duitsland gevlogen en daar krijg tenminste nog eten en drinken. Hier was ook geen dvd speler, maar je kon een i-pad huren. Best een kostbaar reisje, omdat de prijzen ook best hoog lagen!

Rick van Everdingen
    op 31.07.2019:

waardeloos

Oude vliegtuigen met weinig ruimte. Stoelen staan rechtop en zijn niet te verstellen. Na 4 uur kom je er gebroken uit. Zelf een flesje water kan er niet vanaf. Koffers komen gemangeld en zwaar beschadigd aan op zowel heen als terugvlucht, Klachten hierover worden afgeschoven en je kan fluiten naar enige compensatie.
    Negatieve review op Corendon site is gelijk verwijderd.

Mirjam Boks
    op 27.06.2018:

Erg teleurstellend

Onze vlucht naar Sardinie was ernstig vertraagd. Helaas werd de informatie die beschikbaar was verschillend gecommuniceerd. Ook bij navraag werden we van het kastje naar de muur gestuurd. Ook nadat ik bij terugkomst mijn beklag heb gedaan, wordt dit afgedaan met een "dit hoort er nou eenmaal bij". Klantvriendelijkheid is dan ook minimaal.

C. J. de Groot
    op 31.01.2019:

BOEK NIET BIJ CORENDON

BOEK NIET BIJ CORENDON, zolang zij op je boekingsbevestiging en daarna op je vliegtickets de reisduur BEWUST langer maken dan dat de werkelijke reistijd is. Het lijkt niet erg zolang er niets gebeurd, maar...... als je vertraging hebt van 3+ uur (je hebt dan recht op compensatie), dan trekken ze de bij gepluste tijd daar vanaf en val je automatisch binnen de 3 uur en heb je dus GEEN recht op compensatie! Vals hè.
    Voorbeeld: A'dam-Rhodos is 3 u. en 20 min. vliegen. Op de ticket staat 3 u. en 55 min.. Als je dan een vertraging hebt van 3 u. en 30 min. dan trekken zij die 35 bij gepluste min. eraf en dan is er ineens geen vertraging van 3+ uur en kom je dus 5 min. tekort en kun je fluiten naar je compensatie waar je recht op hebt!
    DUS WEES GEWAARSCHUWD!!!

Reisaanbieders voor Corendon Dutch Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Dutch Airlines en tips Corendon Dutch Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Dutch Airlines, hygiëne Corendon Dutch Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Dutch Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Dutch Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Dutch Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Dutch Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Dutch Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Dutch Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Dutch Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Dutch Airlines

• jack
    op 02.01.2020:

Lege fles water mee nemen en vullen na controle op schiphol wc(weer 5 euro verdient). Terugvlucht kan niet. Zelf lekker broodjes meenemen met je lievelings beleg.....veel lekkerder dan in vliegtuig(weer 10 euro verdient)

• winie
    op 21.09.2019:

Als dit beleid is zet het dan duidelijk bij de boeking, bv gaat dit tijdstip niet door dan bent u het transfer geld kwijt. Dat zou eerlijker zijn. Als ze dit meer doen steken ze lekker wat geld in hun zak.

• winie
    op 21.09.2019:

Graag Nederlands personeel als stewardess en zorg dat wr genoeg te eten is aan boord. En. Iet gelijk dat er niets meer is.

• Rick van Everdingen
    op 31.07.2019:

Kies nooit Corendon. review en beoordelingen op hun website zijn onbetrouwbaar.

• Raymond en Lisette
    op 20.10.2018: