« Toon alle vliegmaatschappijen

Corendon Dutch Airlines review

6.5
    6.4
    6.9
    Mike
    op 07.07.2013:

Redelijke maatschapij

Wij vlogen dit jaar voor het eerst met Corendon Dutch Airlines naar Faro. op de heenvlucht via internet incheckt wat makkelijk ging wel jammer dat we alsnog lang moesten wachten bij de bagage drop-off dit komt door te weinig personeel maar ook door mede passagiers die kennelijk niet kunnen lezen en dus gingen er mensen bij de bagage drop-off staan die helemaal niet hadden ingecheckt via internet.17 juni vertrokken wij om 5:15 vanaf de Polderbaan naar Faro. gelukkig geen vertraging.
    Personeel op de heenvlucht niet echt vriendelijk ook was de purser Engels omdat we met het leasetoestel vlogen die van Euroatlantic airways is, de piloot gaf ook zeer weinig info. voor de rest was de service redelijk.. Ik had echt het idee dat ze hun verplichte ronde deden en daarna lekker zitten en praten met elkaar met de gordijntjes dicht.
    Beenruimte was ok, is eigenlijk hetzelfde als bij transavia. Voor mij dus wel wat krap als iemand van 2m lang.

Terugvlucht was beter, Vriendelijk personeel die echt alle tijd voor je had. Ook was de purser Nederlands. Helaas is de piloot wel engels en gaf zeer weinig informatie. Zeker omdat er geen tv schermen aanwezig zijn is het af en toe leuk om te weten waar je vliegt.
    We vlogen met hetzelfde toestel als die we heen hadden en hadden ook weer geen vertraging (Vertrokken 10min eerder!!!)

Al met al een goede vlucht gehad. Jammer dat het personeel op de heenvlucht niet zo vrolijk was.

Dekker
    op 06.08.2013:

Vlucht verliep goed

Na veel slechte ervaringen gelezen te hebben waren we toch wel een beetje bezorgt. We kregen een paar dagen van te voren via de mail te horen dat onze vlucht was gecanceld en we een vlucht later op de dag kregen met een tussenstop. Toen we op teletekst keken naar onze vlucht een dag van te voren zagen we dat de vlucht die 'gecanceld' was gewoon doorging.

Verder was de service in het vliegtuig goed, wat we niet hadden verwacht. We kregen ook een versnapering voor een klein half uurtje vertraging, dat vonden we netjes geregeld. Corendon is een prima maatschappij alleen de informatie over vluchten kan wat beter geregeld worden.

William
    op 05.05.2015:

Goedkope charter

Eerste vakantie omgeboekt. Doordat het een charter is zijn de tijden flexibel. Vlucht ging van 13.00 uur naar 23.00 uur. Heenvlucht geen corendon maar Portugeese maatschappij Atlantic air. Vriendelijk personeel. Terugvlucht met corendon kist. Personeel mocht vriendelijker. Kon merken dat ze graag weer naar huis wilden. Tijdens de vlucht werden de koffers van personeel al gepakt. Nooit ergens anders gezien?! Toestel blijft simpel. Geen luxe. Extra beenruimte geboekt, was wel lekker. Tafeltjes waren vies. Vluchten verliepen prima.

Ab
    op 24.05.2012:

slechte informatie bij vertraging

Indien mogelijk, maken wij geen gebruik meer van Corendon.

Ad Speekenbr
    op 20.03.2017:

Onbetrouwbaar

Ik moet in april op vakantie en de oorspronkelijk vlucht was om 05:30, 28 dagen voor vertrek wordt deze veranderd in 20:25! Je,komt dus midden in de nacht aan in je hotel en de terugvlucht is om 09:30, dit wil zeggen dat je midden in de nacht je bed uit kan!Dit wil zeggen 7 dagen en 6 nachten en als je reclameert kan je omboeken tegen 40% van de reissom, terwijl er op de site 25 % staat.. de telefonistes zijn wat dat betreft goed geinstrueerd, zo snel mogelijk afkappen en de volgende klacht afhandelen. Corebdon bedankt voor de fijne vakantie voorpret.

Manuel
    op 17.06.2013:

Onveilig en niet gastvrij

Zeer onbetrouwbaar en slecht georganiseerd! personeel was angstig om te vliegen. papieren waren niet in orde tijdens de tussenlanding in Toulon. Personeel was niet gastvrij. Piloot kon geen engels. Informatie tijdens de vlucht was zeer sumier.

iwan raven
    op 19.11.2015:

Heel slecht

Onze vakantie naar Playa Del Ingles – Gran Canaria via Corendon.
    Geboekte appartement was Los Caribes 1, maar………….

Toen we bij je in de winkel kwamen om een vakantie voor 3 personen te boeken (mijn moeder die slecht te been is, mijn vriend en ik) hebben we heel duidelijk aangegeven dat we een accommodatie willen die dicht bij het strand ligt en makkelijk te bereiken is i.v.m. mijn moeder en haar handicap in der been en is al 65 jaar. Helaas is dit bij het appartement Los Caribes 1 echter niet het geval. Het appartement ligt direct aan de boulevard, maar om het strand te bereiken moet je eerst heel veel trappen lopen wat veel moeite kost, zelfs voor mijn vriend en ik is dat te veel 3 keer op een dag. Dit was helaas niet wat we ervan verwacht hadden. En ons verteld is. Tevens wat betreft het appartement hadden we er iets meer van verwacht (aangezien het gerenoveerd is) namelijk kon je niet normaal douchen zonder dat de woonkamer onder water liep, omdat het afvoer putje het water niet aan kon. Tevens kon je de douchekop niet recht vast zetten waardoor je tegen de muur aan moest douchen. Kleine opmerking is ook geen kledingkasten, alleen paar hangers en 2 laatjes per slaap kamer, niet voldoende dus. En het warm water is na 3 minuten douchen al op.

Aankomst op Las Palmas, Toen we aan kwamen lopen werden we gelijk geïnformeerd dat we overgeplaatst zijn naar Las Brisas omdat Los Caribes 1 volgeboekt was. Ter compensatie werd ons maar 2 dagen gratis een huur auto aangeboden. Hier ging ik niet mee akkoord. Dit had ons dan eerder verteld moeten worden en dan hadden we meer opties moeten hebben om ZELF uit te kiezen. Het is makkelijk om mensen maar even ergens anders in te stoppen, probleem opgelost. Nou het bleek dat er veel meer mensen in de bus van Corendon zomaar overgeplaatst zijn en hier niet mee akkoord gingen. Er stapten zelf 5 mensen uit de bus naar een andere bus omdat ze moesten wisselen en er kwam nieuwe mensen terug in de bus. Heel raar geregeld allemaal. En de reisleider van Corendon "Ruud" was ook erg zenuwachtig en kon de druk moeilijk aan. Eenmaal vertrokken , na 1.5 uur wachten op de luchthaven in de bus! Kwamen we aan bij Las Brisas. Er werd ons verteld dat het een soort gelijke accommodatie is als Los Caribes. Nou dus niet! We moesten in het appartement twee trappen omhoog om bij de slaapkamers te komen. Beide kamers 2 aparte HARDE 1 persoonsbeden en KLEINE slaapkamers met hele kleine kleding kasten. Alles heel ouderwets. Schimmel in de douche, geen toiletpapier, kakkerlakken door het hele appartement. Ik heb gelijk Corendon gebeld en na lang wachten en veel bellen (pushen) konden we eindelijk toch naar Los Caribes 1, want er was een boeking fout gemaakt en wij hadden er gewoon gelijk heen gemogen. Ik heb nog nooit zo'n makkelijke afkoop smoes gehoord. Maar je bent hier door wel gelijk een dag kwijt en heb dan nog weinig energie om er iets van te maken die dag. We werden afgezet met een excuus en de reisleider ging er weer vandoor. Verder moesten we het er maar mee doen. Niks meer over gehoord en ook niet meer van de reisleider. Schandalig!

De terug reis, Het was ons totaal niet bekend dat we een tussenstop zouden maken op Lanzarote. Dit kregen wij te horen op de luchthaven van Las Palmas. Met een kleine vertraging en een tussenstop waren we blij dat we terug op Schiphol waren want we zijn absoluut niet tevreden met de manier hoe wij behandeld zijn, de accommodatie die we gekregen hebben en de heen/terug reis.

En denk maar niet dat je en tegemoetkoming krijgt van Corendon. Een excuus dat is alles, na dat je er zelf om moet vragen.

Nooit meer Corendon voor ons.

G. Schoonhoven
    op 29.05.2013:

prima vlucht, weinig problemen

De heenvlucht een klein toestel met weinig beenruimte, de terugvlucht een groter toestel met veel meer ruimte.

Het eten was ook prima, pasta bolognese met een stukje tiramisu na was erg goed te eten.

Bij de heenreis vertrokken we 2 uur eerder, dit werd ca 2 weken ervoor bekend. De terugvlucht is niet veranderd geweest.

Reisaanbieders voor Corendon Dutch Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Dutch Airlines en tips Corendon Dutch Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Dutch Airlines, hygiëne Corendon Dutch Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Dutch Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Dutch Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Dutch Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Dutch Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Dutch Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Dutch Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Dutch Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Dutch Airlines

• A. Mazairac-Van der Burgt
    op 22.05.2017:

Boek geen Corendon Dutch Airlines of STIP Reizen, die -als onderdeel van het Corendon imperium- vooral met Corendon vliegt. Hun klantenservice is anti-klant.

• sas
    op 02.05.2017:

Handbagage controle: sommige mensen nemen complete koffers mee als "handbagage"! ( om te besparen op het te betalen tarief per koffer)

• Ad Speekenbr
    op 20.03.2017:

Eerlijkheid duurt t langst!

• Joke Van Dijk
    op 31.12.2016:

Vlieg met een andere maatschappij of als get echt niet anders kan neem dan hè eigen eten en drinken mee. De broodjes die wij aan boord kochten waren nog een half jaar "vers". Niet te geloven

• danny schiedam
    op 21.05.2016:

neem vooral zelf voldoende drinken en misschien ook eten mee in het vliegtuig! als je in de zomer vertraging hebt kan het heet worden en je krijgt op de grond echt niks! ook als je in de lucht bent kan het heel lang duren, zelfs als ze naast je staan met de kar! dan worden ze heel kwaad en schreeuwen dat je netjes op je beurt moet wachten, zelfs als je stervende van de dorst bent!