« Toon alle vliegmaatschappijen

Corendon Dutch Airlines review

6.5
    5.9
    6.3
    6.9
    6.9
    Raymond en Lisette
    op 20.10.2018:

Goede prijs/kwaliteitsverhouding, zeer vriendelijk en professioneel cabinepersoneel

Communicatie richting passagiers omtrent het wijzigen van vertrektijden c.q. gate op de heenweg behoeft dringende verbetering. Op de dag van vertrek werd werkelijk op het allerlaatste moment de gate gewijzigd zonder dat dit duidelijk gecommuniceerd werd. Gelukkig keek mijn vriendin nog op de Schipholapp, anders hadden wij wellicht onze vlucht gemist. Op de vertrekdag vanaf Iraklion Airport was de communicatie nog beroerder. Het aanwezige personeelslid verschafte verkeerde c.q. onvolledige informatie waardoor de nodige chaos ontstond voor en tijdens het inchecken. Ook was zij niet aanwezig in de vertrekhal van Iraklion Airport waardoor er bij menig medepassagier paniekerig reageerde. Haar aanwezigheid had dit hoogstwaarschijnlijk kunnen voorkomen. Ook werd de boarding vervroegd, zonder dat dit duidelijk naar de passagiers werd gecommuniceerd. De vertrektijd van het vliegtuig werd zeker 50 minuten vervroegd. Ook bij de tussenlanding op Kos ontstond er de nodige onduidelijkheid bij passagiers vanwege onvolledige informatie. Een groot compliment gaat uit naar het aanwezige cabinepersoneel die de verhitte gemoederen wisten te bedaren met de nodige humor, tact en professionaliteit. De rest van de vlucht verliep zonder incidenten. Kort samengevat behoeft de communicatie vanuit Corendon jegens de passagiers de nodige verbetering.

Mirjam Boks
    op 27.06.2018:

Erg teleurstellend

Onze vlucht naar Sardinie was ernstig vertraagd. Helaas werd de informatie die beschikbaar was verschillend gecommuniceerd. Ook bij navraag werden we van het kastje naar de muur gestuurd. Ook nadat ik bij terugkomst mijn beklag heb gedaan, wordt dit afgedaan met een "dit hoort er nou eenmaal bij". Klantvriendelijkheid is dan ook minimaal.

Mehmet Karaarslan
    op 20.06.2018:

Vervelende ervaring

Ik ben nog niet op vakantie gegaan en heb nu al problemen met Corendon. Tijdens de boeking werd ons gedeeld dat we extra bagage konden bij boeken en wanneer we dat wilden doen, was dit niet mogelijk. Ook kan ik niet de zitplaatsen regelen voor mijn terugvlucht, wat ik zeer belangrijk vind met 2 kinderen (0 en 3 jarige) . Vind het uitermate teleurstellend en had dat niet verwacht van een grote touroperator.

Mike
    op 07.07.2013:

Redelijke maatschapij

Wij vlogen dit jaar voor het eerst met Corendon Dutch Airlines naar Faro. op de heenvlucht via internet incheckt wat makkelijk ging wel jammer dat we alsnog lang moesten wachten bij de bagage drop-off dit komt door te weinig personeel maar ook door mede passagiers die kennelijk niet kunnen lezen en dus gingen er mensen bij de bagage drop-off staan die helemaal niet hadden ingecheckt via internet.17 juni vertrokken wij om 5:15 vanaf de Polderbaan naar Faro. gelukkig geen vertraging.
    Personeel op de heenvlucht niet echt vriendelijk ook was de purser Engels omdat we met het leasetoestel vlogen die van Euroatlantic airways is, de piloot gaf ook zeer weinig info. voor de rest was de service redelijk.. Ik had echt het idee dat ze hun verplichte ronde deden en daarna lekker zitten en praten met elkaar met de gordijntjes dicht.
    Beenruimte was ok, is eigenlijk hetzelfde als bij transavia. Voor mij dus wel wat krap als iemand van 2m lang.

Terugvlucht was beter, Vriendelijk personeel die echt alle tijd voor je had. Ook was de purser Nederlands. Helaas is de piloot wel engels en gaf zeer weinig informatie. Zeker omdat er geen tv schermen aanwezig zijn is het af en toe leuk om te weten waar je vliegt.
    We vlogen met hetzelfde toestel als die we heen hadden en hadden ook weer geen vertraging (Vertrokken 10min eerder!!!)

Al met al een goede vlucht gehad. Jammer dat het personeel op de heenvlucht niet zo vrolijk was.

Dekker
    op 06.08.2013:

Vlucht verliep goed

Na veel slechte ervaringen gelezen te hebben waren we toch wel een beetje bezorgt. We kregen een paar dagen van te voren via de mail te horen dat onze vlucht was gecanceld en we een vlucht later op de dag kregen met een tussenstop. Toen we op teletekst keken naar onze vlucht een dag van te voren zagen we dat de vlucht die 'gecanceld' was gewoon doorging.

Verder was de service in het vliegtuig goed, wat we niet hadden verwacht. We kregen ook een versnapering voor een klein half uurtje vertraging, dat vonden we netjes geregeld. Corendon is een prima maatschappij alleen de informatie over vluchten kan wat beter geregeld worden.

William
    op 05.05.2015:

Goedkope charter

Eerste vakantie omgeboekt. Doordat het een charter is zijn de tijden flexibel. Vlucht ging van 13.00 uur naar 23.00 uur. Heenvlucht geen corendon maar Portugeese maatschappij Atlantic air. Vriendelijk personeel. Terugvlucht met corendon kist. Personeel mocht vriendelijker. Kon merken dat ze graag weer naar huis wilden. Tijdens de vlucht werden de koffers van personeel al gepakt. Nooit ergens anders gezien?! Toestel blijft simpel. Geen luxe. Extra beenruimte geboekt, was wel lekker. Tafeltjes waren vies. Vluchten verliepen prima.

Ab
    op 24.05.2012:

slechte informatie bij vertraging

Indien mogelijk, maken wij geen gebruik meer van Corendon.

Ad Speekenbr
    op 20.03.2017:

Onbetrouwbaar

Ik moet in april op vakantie en de oorspronkelijk vlucht was om 05:30, 28 dagen voor vertrek wordt deze veranderd in 20:25! Je,komt dus midden in de nacht aan in je hotel en de terugvlucht is om 09:30, dit wil zeggen dat je midden in de nacht je bed uit kan!Dit wil zeggen 7 dagen en 6 nachten en als je reclameert kan je omboeken tegen 40% van de reissom, terwijl er op de site 25 % staat.. de telefonistes zijn wat dat betreft goed geinstrueerd, zo snel mogelijk afkappen en de volgende klacht afhandelen. Corebdon bedankt voor de fijne vakantie voorpret.

Reisaanbieders voor Corendon Dutch Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Dutch Airlines en tips Corendon Dutch Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Dutch Airlines, hygiëne Corendon Dutch Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Dutch Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Dutch Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Dutch Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Dutch Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Dutch Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Dutch Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Dutch Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Dutch Airlines

• Raymond en Lisette
    op 20.10.2018:

Zie boven.

• Mirjam Boks
    op 27.06.2018:

Behandel je reizigers, zoals je zelf ook behandeld zou willen worden. Mensen betalen geld voor een service, die dan ook, ondanks alles geleverd dient te worden.

• A. Mazairac-Van der Burgt
    op 22.05.2017:

Boek geen Corendon Dutch Airlines of STIP Reizen, die -als onderdeel van het Corendon imperium- vooral met Corendon vliegt. Hun klantenservice is anti-klant.

• sas
    op 02.05.2017:

Handbagage controle: sommige mensen nemen complete koffers mee als "handbagage"! ( om te besparen op het te betalen tarief per koffer)

• Ad Speekenbr
    op 20.03.2017:

Eerlijkheid duurt t langst!