« Toon alle vliegmaatschappijen

6.3
    6.1
    Akash Jhauw
    09:51 uur:

Service houdt op na het boeken

We hebben een vakantie naar Kreta geboekt. Op de heenweg hadden we 45 minuten vertraging vanwege het niet beschikbaar zijn van een schoonmaak crew. Op de terugreis hebben we een vertraging van 2 uur. We zitten opgesloten in kleine ruimte met teveel mensen en nog eens 2 kinderen die heel vroeg op moesten staan. Toen we werden opgehaald voor de transfer kon de chauffeur niet eens behoorlijk wachten tot we zaten.. corendon geprobeerd te bellen maar is niet open. De lokale corendon contact geprobeerd te bellen maar deze kon niets doen. Het enige advies is afwachten tot je meer hoort.

Sylvia de Wit
    op 05.10.2015:

Zeer onbetrouwbaar!

Na een aantal eerdere nare ervaringen met Corendon, wist ik niet dat we als groepje weer "per ongeluk" met Corendon vlogen op de heenreis.
    Het was weer rampzalig! Vlak voor de vlucht nog gekeken of ie op tijd vertrok.... dat ZOU zo zijn, dus wij inchecken daar hoorde we dat we via Bodrum naar Izmir vlogen en wel 2 1/2 uur later!
    De vlucht duurt normaal gesproken 3 1/2 uur, voor ons duurde die vlucht alleen al 6 1/2 uur! Dit is bekend van Corendon, die sjoemelen met tijden en stoppen vluchten bij elkaar ook al hebben ze een andere bestemming!

vincent baake
    op 13.11.2014:

Onbetrouwbaar!!

Reis geboekt by corendon naar Hurghada. Heb 2 dagen voor vertrek gebeld of er een tussenlanding zou zijn. Antwoord: waarschijnlijk (??) niet. Dus wel, in Marsa Alam (dik half uur verder). Terugreis zou non stop zijn werd ons verteld.... Dus ook niet: weer terug naar Marsa Alam( 2,5 uur eerder vertekken!!)Dit vertellen ze dus niet bij corendon, omdat ze bang zijn dat men dan ergens anders boekt. Dit verhaal ook bij zoover(hotel aladdin, hurgahda) geschreven. Daar werd "corendon" vervangen door "charter maatschappij" . Dit omdat corendon natuurlijk veel geld betaald aan zoover. Erg zielig. De waarheid mag dus niet geschreven worden.....
    In ieder geval: 1e en laatste keer met deze flut maatschappij

Marco van Wijk
    op 10.08.2015:

Dit nooit meer

Als je geen vacantiegevoel wil hebben in een vliegtuig ga dan aub met corendon vliegen. Beenruimte is werkelijk bij de beesten af. Bij het boeken heb je mooie vertrektijden maar dichter tegen vertrek wijzigen deze in slechte tijden. Zo werdt onze 13 dagen vacantie uitijndelijk nog maar 11 dagen. Ik ga het hier dus niet over het hotel hebben maar alleen over de Tour operator corendon. In het vliegtuig, heenweg, alleen cash betalen. Geen mogelijkheid om met de kaart te betalen. De stoelen zelf zij zo gedateerd dat je met pijn in de billen het vliegtuig verlaat. Personeel zelf is vriendelijk en behulpzaam. Maar tja, je kan van een trabantje niet meer maken dan wat het is. Ik vlieg vaak voor mijn werk maar zo slecht als dit heb ik nog niet mee gemaakt. Voor mij eens maar nooit meer!

koen de meyere
    op 19.08.2014:

amateurs

Ervaringen met corendon? Dit is meer een voorbeschouwing dan een nabeschouwing over een "corendon"reis die dus nog niet heeft plaats gevonden, wij moeten dus nog vertrekken ...
    Nadat we bij de vorige 3 corendonreizen minder problemen hebben ondervonden, behalve dan een terugvlucht die 13 uur later vertrok, waarbij wij niet op tijd konden gaan werken en de kinderen niet op school ... boekten wij dus nu terug met deze reisorganisatie. We boekten voor ons eigen comfort en gemak deze keer eens een bestemming in het binnenland (bij Izmir) om niet zo ver te hoeven vliegen. Nu heeft men op minder dan 3 dagen voor het vertrek niet alleen de vluchturen maar ook de vluchtroute veranderd. Bij vertrek vliegt men eerst eens door naar Antalya (van 3 naar 6 uur vliegen). En bij het terugkeren vliegt men nog eens langs Antalya rond (nog eens van 3 naar 6 uur vliegen).
    Bij deze bent u dus gewaarschuwd indien u stipte afspraken en vlieguren wil, u dus zeker niet bij corendon moet zijn ... Voor ons was het alvast de allerlaatste keer dat wij op stop gaan bij deze amateurs.

Latoya
    op 16.08.2016:

Hele slechte service

De accomodatie waar we zaten was super geregeld. Hele vriendelijke, Nederlandse reisleidster ook. Alleen de vluchten waren echt onder de maat, vooral de heenvlucht. Het personeel aan boord sprak zowel geen Nederlands als geen Engels, op 1 man na. We hebben langer dan 2 uur na het opstijgen moeten wachten voordat we eindelijk iets te drinken konden bestellen, wat overigens ook nog eens tergend traag door het gang pas kwam. Als je tussendoor wat wilde drinken, kon dat niet. Daarnaast was 3/4 van het menu ook niet (meer) op voorraad. Ook kon er bij de stewardessen geen lachje of sorry vanaf, tenzij het onderlinge gesprekken waren. Op de terug vlucht kon er gelukkig wel gecommuniceerd worden en sprak het personeel aan boord Nederlands of Engels. Zij waren voor mijn gevoel ook vriendelijker en hielden ons veel beter op de hoogte dan het personeel op de heenvlucht. Wij vlogen alleen 's nachts met behoorlijk wat kinderen in het vliegtuig en vervolgens wordt er gewoon om half 2 'snachts behoorlijk hard en lang medegedeeld dat we sigaretten en andere spullen kunnen kopen. Dat vind ik eigenlijk niet okee op dat tijdstip. Op dat tijdstip willen mensen namelijk gewoon slapen. Dit is gewoon een stukje service en ook bij een goedkopere vliegmaatschappij moet dat toch in ieder geval geregeld kunnen worden.

c.m. van den berg
    op 11.01.2013:

goede maatschappij voor korte vluchten. max. 4 uur.

vriendelijk personeel,
    heel weinig beenruimte.
    vaak vertraging.

JJ
    op 13.06.2015:

heb er gemengde gevoelens over

Ik vlieg vaak met Corendon. Prijs is niet al te hoog maar ze vliegen nooit op tijd. Had nu weer een uur vertraging op de terugweg. Op Schiphol waren ze echt vervelend. Ik had 2,8 kg handbagage teveel en moest die verwijderen terwijl mijn ruimbagage die 2 kg lichter was dan hij mocht zijn al weg was. Het is niet alleen onaangenaam dat je maar 7 kg handbagage mee mag nemen want die trolly op zich weegt al het nodige maar ik vind het ronduit belachelijk dat je maar 1 stuk handbagage mag hebben en je je handtas dus ook in de trolly moet stoppen. Waar laat ik dan mijn paspoort, instapkaart en portemonnee? Echt klant-onvriendelijk. Bij Bulgaria Airlines, ook een door mij vaak gebruikte luchtvaartmaatschappij heb je die flauwekul niet en mag je 10 kg handbagage hebben. Geef mij de Bulgaren dus maar!

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Airlines en tips Corendon Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Airlines, hygiëne Corendon Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

• Akash Jhauw
    09:51 uur:

Vertraging kan gebeuren, het gaat om de opvang en afhandeling. Deze blijft absoluut uit bij corendon. Mijn advies: vlieg niet met corendon.

• Nico Sabine Oosterbroek
    op 20.10.2016:

Enige voordeel is dat Corendon goedkoop is, maar dit staat direct gekoppeld aan onbetrouwbaarheid/onzekerheid. Tip; boek uw reis via een zekere vliegmaatschappij.

• Catharina Verboeket
    op 26.09.2016:

Ik zal Corendon aan niemand aanbevelen

• Eugene Huveneers
    op 08.04.2016:

Zijn veel betere vliegmaaschappijen en ook nog tegen concurerende tarieven! Ga NIET met Corendon in zee!

• Annie Kessel
    op 13.01.2016:

Een film bij een vlucht van 6 uur zou prettig zijn. Vooral op de terugreis, dan heb ik mijn boeken uit.