« Toon alle vliegmaatschappijen

6.3
    6.1
    JJ
    op 13.06.2015:

heb er gemengde gevoelens over

Ik vlieg vaak met Corendon. Prijs is niet al te hoog maar ze vliegen nooit op tijd. Had nu weer een uur vertraging op de terugweg. Op Schiphol waren ze echt vervelend. Ik had 2,8 kg handbagage teveel en moest die verwijderen terwijl mijn ruimbagage die 2 kg lichter was dan hij mocht zijn al weg was. Het is niet alleen onaangenaam dat je maar 7 kg handbagage mee mag nemen want die trolly op zich weegt al het nodige maar ik vind het ronduit belachelijk dat je maar 1 stuk handbagage mag hebben en je je handtas dus ook in de trolly moet stoppen. Waar laat ik dan mijn paspoort, instapkaart en portemonnee? Echt klant-onvriendelijk. Bij Bulgaria Airlines, ook een door mij vaak gebruikte luchtvaartmaatschappij heb je die flauwekul niet en mag je 10 kg handbagage hebben. Geef mij de Bulgaren dus maar!

akke
    op 26.10.2010:

Geen ruime zitplaatsen

We vinden dat het verboden moet worden om zo vroeg met kinderen van 2jaar-5jaar- 6jaar die niet snapen dat je om 3uur in de ochtend op moeten staan om , 6uur in de ochtend te vliegen. en vooral met een kind met hart problemen.

eric randasche
    op 06.06.2013:

Eens, maar NOOIT weer.

1 dag van te voren gehoord dat de vlucht op de heenweg 10 uur eerder is, maar wel een tussenlanding in Eindhoven met 2 uur wachten. Ook op de terugvlucht 1 dag van te voren te horen gekregen dat we niet om 13:00 maar om 03:00 's nachts worden opgehaald. Tot overmaat van ramp ook nog in Eindhoven gedropt terwijl we extra hebben betaald om te vetrekken / landen vanaf Maastricht. Dan nog met de bus naar Maastricht.

Latoya
    op 16.08.2016:

Hele slechte service

De accomodatie waar we zaten was super geregeld. Hele vriendelijke, Nederlandse reisleidster ook. Alleen de vluchten waren echt onder de maat, vooral de heenvlucht. Het personeel aan boord sprak zowel geen Nederlands als geen Engels, op 1 man na. We hebben langer dan 2 uur na het opstijgen moeten wachten voordat we eindelijk iets te drinken konden bestellen, wat overigens ook nog eens tergend traag door het gang pas kwam. Als je tussendoor wat wilde drinken, kon dat niet. Daarnaast was 3/4 van het menu ook niet (meer) op voorraad. Ook kon er bij de stewardessen geen lachje of sorry vanaf, tenzij het onderlinge gesprekken waren. Op de terug vlucht kon er gelukkig wel gecommuniceerd worden en sprak het personeel aan boord Nederlands of Engels. Zij waren voor mijn gevoel ook vriendelijker en hielden ons veel beter op de hoogte dan het personeel op de heenvlucht. Wij vlogen alleen 's nachts met behoorlijk wat kinderen in het vliegtuig en vervolgens wordt er gewoon om half 2 'snachts behoorlijk hard en lang medegedeeld dat we sigaretten en andere spullen kunnen kopen. Dat vind ik eigenlijk niet okee op dat tijdstip. Op dat tijdstip willen mensen namelijk gewoon slapen. Dit is gewoon een stukje service en ook bij een goedkopere vliegmaatschappij moet dat toch in ieder geval geregeld kunnen worden.

Nel Verbeek
    op 30.04.2015:

Voor genoeg beenruimte vlieg met Corendon!!

Vorige week voor het eerst met Corendon gevlogen..
    Beenruimte was verrassend goed, de vriendelijkheid van het personeel top. Ik vlieg al jaren maar nooit een pakketreis.
    Nu voor het eerst , en in dit geval met Corendon.
    Ga zo door . Prima reis gehad.

Kiliana Kraaijeveld
    op 02.01.2013:

Prima vakanties!

Wij vliegen vaak met Corendon (zo'n 3 keer per jaar)
    Meestal alles goed geregeld, & zo niet word het altijd netjes opgelost.

Qua vliegtuigen ook alles prima! Veel beenruimte heb je bijna nergens. & eten kan je zelf meenemen.

De meeste mensen zeuren wel overal over maar willen wel zo min mogelijk betalen.

Wij blijven zeker met Corendon gaan!

Astrid Kramer
    op 26.11.2014:

Budget maatschappij

Je vertrekt nooit op de tijden die je boekt,en ook nooit naar de luchthaven die je hebt geboekt.Als je bij terugkomst in Ned.hebt geboekt voor Eindhoven kom je gewoon aan op Schiphol.Dan nog ff wachten op een bus die je dan eindelijk als je geluk hebt misschien weer naar Eindhoven brengt.Over de klachtenafhandeling nog maar te zwijgen,wij hebben bij aankomst in Turkije een ongeluk gehad met de transferbus op de snelweg. De reisleider ter plaatse wilde ons de mond snoeren door het aanbieden van een gratis hammam.Hebben wij niet gedaan met de nodige kneuzingen en de schik nog om ons hart de vakantie uit gezeten.Vervolgens klachten ingediend zoals het hoorde en dan maar wachten en nog weken wachten.........Uiteindelijk alles bij de geschillencommissie neergelegd en jaaaaa hoor reactie van corendon???Nou ze vinden onze bijna dood ervaring heel vervelend en of wij blij willen worden van€ 50,- pp tja wat denk je zelf corendon????

Eugene Huveneers
    op 08.04.2016:

Na deze reis NOOiT meer!

Geruime tijd mijn eerder grboekte vliegvakantie wegens onveilige situatie omgezet naar een andere bestemming (Gambia) .Moest op korte termjn beslist worden anders verviel de aanbetaling. Nu boeking en betaling reissom , constateer ik dat deze reis stukken goedkoper nu wordt aangeboden!
    Reclame gedaan om hiervoor in aanmerking te komen omdat mijn reisdatum nog over geruime tijd zou zijn.
    Geen antwoord ! Bij belronde kreeg ik zonder meer nul op mijnn request!! Zeer klantonvriendelijke behandeling ervaren!
    Later werd ik nog gemaild dat de vlucht niet doorging( zonder opgaaf van redenen) en maar moest bellen voor een andere datum! Dergrlijke praktijken heb ik bij een vliegmaatschappij nog nooit meegenaakt!!! Schandalig! Dus.......NOOIT meer met Corendon!

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Airlines en tips Corendon Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Airlines, hygiëne Corendon Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

• Eugene Huveneers
    op 08.04.2016:

Zijn veel betere vliegmaaschappijen en ook nog tegen concurerende tarieven! Ga NIET met Corendon in zee!

• Annie Kessel
    op 13.01.2016:

Een film bij een vlucht van 6 uur zou prettig zijn. Vooral op de terugreis, dan heb ik mijn boeken uit.

• Miranda Dekkers
    op 03.11.2015:

Koeler en wanneer je een stoel met beenruimte boekt ook als eerste vliegtuig in en eerste je koffers!!

• Astrid Roest
    op 28.10.2015:

Meer ruimte, dit kan echt niet

• Sylvia de Wit
    op 05.10.2015:

ria jeucken op 27.02.2013: gaf Corendon als cijfer een 9! Dit omdat ze "vermoedde" dat deze maatschappij een goede daad deden in Gambia! Dit cijfer geeft een onterecht beeld over Corendon als maatschappij en hoe de passagiers het ervaren!.