« Toon alle vliegmaatschappijen

6.1
    Astrid Kramer
    op 26.11.2014:

Budget maatschappij

Je vertrekt nooit op de tijden die je boekt,en ook nooit naar de luchthaven die je hebt geboekt.Als je bij terugkomst in Ned.hebt geboekt voor Eindhoven kom je gewoon aan op Schiphol.Dan nog ff wachten op een bus die je dan eindelijk als je geluk hebt misschien weer naar Eindhoven brengt.Over de klachtenafhandeling nog maar te zwijgen,wij hebben bij aankomst in Turkije een ongeluk gehad met de transferbus op de snelweg. De reisleider ter plaatse wilde ons de mond snoeren door het aanbieden van een gratis hammam.Hebben wij niet gedaan met de nodige kneuzingen en de schik nog om ons hart de vakantie uit gezeten.Vervolgens klachten ingediend zoals het hoorde en dan maar wachten en nog weken wachten.........Uiteindelijk alles bij de geschillencommissie neergelegd en jaaaaa hoor reactie van corendon???Nou ze vinden onze bijna dood ervaring heel vervelend en of wij blij willen worden van€ 50,- pp tja wat denk je zelf corendon????

Carla van Zantwijck
    op 23.11.2014:

voor ons nooit meer

zie voor onze ervaringen:

Mark Raijmaekers
    op 27.09.2014:

Flop en Don

Via D-reizen met Corendon in een KLM 747-400 naar Curacao. Omdat ze maar met 1 boekingscode voor alle reizigers werken kun je vooraf niet online inchecken bij KLM. Op de luchthaven kregen we vervolgens te horen dat we niet meer naast elkaar konden zitten en dus 10 uur lang naast een dik snurkend mens met zweetvoeten. Bij KLM kregen we als reactie: tsja Corendon zeker...

vincent baake

Onbetrouwbaar!!

Reis geboekt by corendon naar Hurghada. Heb 2 dagen voor vertrek gebeld of er een tussenlanding zou zijn. Antwoord: waarschijnlijk (??) niet. Dus wel, in Marsa Alam (dik half uur verder). Terugreis zou non stop zijn werd ons verteld.... Dus ook niet: weer terug naar Marsa Alam( 2,5 uur eerder vertekken!!)Dit vertellen ze dus niet bij corendon, omdat ze bang zijn dat men dan ergens anders boekt. Dit verhaal ook bij zoover(hotel aladdin, hurgahda) geschreven. Daar werd "corendon" vervangen door "charter maatschappij" . Dit omdat corendon natuurlijk veel geld betaald aan zoover. Erg zielig. De waarheid mag dus niet geschreven worden.....
    In ieder geval: 1e en laatste keer met deze flut maatschappij

Eva van Soest

Bagger! Nooit meer boeken

Helemaal geen prettige ervaring gehad. Het hotel was verschrikkelijk, vies, onvriendelijk personeel en zeer slecht eten. Corendon zegt hier niets aan te kunnen oplossen want dan had ik dat ter plekke via een online klachtenformulier moeten doen. Enig idee, als het internet in het hotel het zou doen en onder andere de klachten daar over gaan.

De reactie dat zij niets met mijn klacht gaan doen komt 2 maanden later. Dit is duidelijk een kant en klare brief en hadden ze veel eerder kunnen laten weten.

De vlucht terug was in een ingehuurd russisch vliegtuig met het bijbehorende personeel wat nagenoeg geen engels sprak en niets op voorraad had.

Jordy wagtmans
    op 10.08.2014:

verschrikkelijk.

Corendon airlines leek mij een van de betere maatschappijen als het aankwam op stiptheid. niets is minder waar, ze hebben tot 5 keer toe mijn vlucht aangepast. ik zou gaan vliegen van 11/07 tot 25/07. pakweg 2 weken voordat mijn vlucht zou vertrekken werd ik opgebeld door D-reizen met een vluchtwijziging, of ik van 12/07 tot 26/07 wilde vliegen. ik had niet veel keus dus dat hebben we maar gedaan. mij vluchttijden waren als volgt: 7.30 de lucht in en weer terug naar huis om 12.15. 1 week voor vertrek werd dat aangepast: 20.00 heen en weer terug naar huis om 23.59. en 2 dagen voor vertrek werd hij nogmaals aangepast: 5.30 heen tussenstop in Antalya, Turkije en daarna door naar Iraklion airport. we zouden dan terugvliegen om 23.59, heerlijke vakantie gehad, maar waar meerdere jongeren problemen mee hadden was dat Corendon zijn vluchtschema's gewoonweg niet ophing in onze receptie. dus heb ik op mijn laatste avond zelf gebeld naar een reisleider aldaar, zij vertelde mij doodleuk dat ik al om 07.00 in de ochtend zou worden opgehaald en om 10.30 zou gaan vliegen, deze vrouw was niet bepaald vriendelijk en nam mij dan ook niet bepaald serieus. corendon heeft me dus 14 uur door mijn neus heen geboord + als ik niet zelf gebeld had, had ik flink kunnen betalen voor een nieuwe vlucht + een accomodatie. enorm slecht! de eerste en allerlaatste keer dat ik met dit zooitje ongeregeld heb gevlogen

Willem
    op 01.09.2014:

slechte maatschappij

geen vriendelijk personeel
    smalle stoelen
    voor boekingen geen zin
    vraag je een kussen voor in je nek
    word je afgedank met zijn alleen voor kinderen
    terwijl er wel een aantal lagen.

Henk
    op 08.01.2013:

super slecht

zeer warm ,geen been ruimte ,slechte stoel ,als doperwte in een potje van hak. 2 van de drie personeels leden spreken alleen Turks of zo , totaal geen entertaimend ,mensen die flauw vielen van de warmte of anderen die niet goed werden ,en het personeel wist hier geen raad mee,stond maar een beetje te kijken,
    voordat de wagen met eten en drinken er was waren de broodjes uitverkocht en weinig keuze aan drinken over.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Airlines en tips Corendon Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Airlines, hygiëne Corendon Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

• Astrid Kramer
    op 26.11.2014:

betaal maar liever wat meer bij een betere maatschappij!

• Carla van Zantwijck
    op 23.11.2014:

negatief reisadvies

• Eva van Soest
    op 13.11.2014:

Ergens anders boeken, erger dan dit kan het absoluut niet worden. Mijn vrienden en familie zal ik absoluut afraden via corendon hun vakantie te regelen.

• Hayat A
    op 21.10.2014:

Boek ergens anders!

• Jeroen
    op 06.10.2014:

Vlieg met een andere luchtvaartmaatschappij, bij deze is de prijs kwaliteit verhouding HELAAS ver te zoeken. Ook al is het een budget, de basis ontbreekt.