« Toon alle vliegmaatschappijen

6.1
    ANDRE
    op 04.06.2013:

redelijk tot goed

heb al diverse malen gevlogen met corendon alleen laatste keer werd er een paar dagen voorde terugvlucht gebeld dat we een tussenstop hadden in ex Joegoslavië hier was mijn vrouw totaal niet blij mee gezien ze al vliegangst heeft protest was niet mogelijk take it or leave it was de stelling. Dit zou niet moeten kunnen.

ria jeucken
    op 27.02.2013:

goed georganiseerd

vriendelijk personeel
    zag vandaag een reportage vanuit gambia van een ziek kind
    zijn geland om kwart voor 5 in de ochtend en dat moet dan met corendon zijn geweest
    petje af voor jullie

Mw. P.
    op 16.06.2015:

Middelmatig

Vluchttijden erg ongunstig als men een 8- daagse reis heeft geboekt. Mist soms 11/2 dag + eten daardoor.
    En daar boven op ook nog een tussenstop!!

JJ
    op 13.06.2015:

heb er gemengde gevoelens over

Ik vlieg vaak met Corendon. Prijs is niet al te hoog maar ze vliegen nooit op tijd. Had nu weer een uur vertraging op de terugweg. Op Schiphol waren ze echt vervelend. Ik had 2,8 kg handbagage teveel en moest die verwijderen terwijl mijn ruimbagage die 2 kg lichter was dan hij mocht zijn al weg was. Het is niet alleen onaangenaam dat je maar 7 kg handbagage mee mag nemen want die trolly op zich weegt al het nodige maar ik vind het ronduit belachelijk dat je maar 1 stuk handbagage mag hebben en je je handtas dus ook in de trolly moet stoppen. Waar laat ik dan mijn paspoort, instapkaart en portemonnee? Echt klant-onvriendelijk. Bij Bulgaria Airlines, ook een door mij vaak gebruikte luchtvaartmaatschappij heb je die flauwekul niet en mag je 10 kg handbagage hebben. Geef mij de Bulgaren dus maar!

Astrid

Nu 3 keer meegevlogen en zeer tevreden

Een zeer goede ervaring. Alle keren op tijd, zelfs een keer half uur te vroeg weg

Jeroen
    op 06.10.2014:

Te slecht voor woorden !

Onduidelijkheid over de vluchttijden, door eigen rare spelletjes van Corendon met als gevolg 5 uur vertraging, maar geen woord of aanwezigheid van iemand van Corendon. Slechts vliegtuig, met heel weinig beenruimte en super warm aan boord. Lompe steward die constant tegen je schouder aanloopt als je aan het gang pad zit. Hele vieze toiletten aan boord, vliegtuig was in zijn geheel niet schoon. overal lagen nog resten van de vorige vlucht.

B Heuvel
    op 24.05.2015:

Eerste en de laatste keer

Heerlijk weer eens ouderwets 3 kwartier in de rij gestaan op Schiphol om in te checken bij Corendon. 2 x wijzigen van de vluchttijden waarvan 1 een dag voor vertrek. Lekkere korte Stoelen in het vliegtuig zonder fatsoenlijke steun maken het plaatje compleet. Volgende keer weer een echte maatchappij.

Kiliana Kraaijeveld
    op 02.01.2013:

Prima vakanties!

Wij vliegen vaak met Corendon (zo'n 3 keer per jaar)
    Meestal alles goed geregeld, & zo niet word het altijd netjes opgelost.

Qua vliegtuigen ook alles prima! Veel beenruimte heb je bijna nergens. & eten kan je zelf meenemen.

De meeste mensen zeuren wel overal over maar willen wel zo min mogelijk betalen.

Wij blijven zeker met Corendon gaan!

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Airlines en tips Corendon Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Airlines, hygiëne Corendon Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

• Mw. P.
    op 16.06.2015:

Geen tussenstops meer. Landen bij dichtstbijzijnde vliegveld in in vakantieland.

• JJ
    op 13.06.2015:

Het teveel aan handbagage dat je moet verwijderen later gewoon weer in de trolly doen. Ze denken bij Corendon zeker dat wij reizigers achterlijk zijn.

• Marco Brie
    op 27.12.2014:

Doe je uiterste best om niet een vakantie of vlucht met het onbetrouwbare Corendon te boeken. Kijk eerst verder om een beter alternatief te vinden. Kijk niet op een paar tientjes meer of minder. Ergernis met CorenDon is erger.

• Astrid Kramer
    op 26.11.2014:

betaal maar liever wat meer bij een betere maatschappij!

• Carla van Zantwijck
    op 23.11.2014: