« Toon alle vliegmaatschappijen

zie voor onze ervaringen:

akke
    op 26.10.2010:

Geen ruime zitplaatsen

We vinden dat het verboden moet worden om zo vroeg met kinderen van 2jaar-5jaar- 6jaar die niet snapen dat je om 3uur in de ochtend op moeten staan om , 6uur in de ochtend te vliegen. en vooral met een kind met hart problemen.

c.m. van den berg
    op 11.01.2013:

goede maatschappij voor korte vluchten. max. 4 uur.

vriendelijk personeel,
    heel weinig beenruimte.
    vaak vertraging.

ANDRE
    op 04.06.2013:

redelijk tot goed

heb al diverse malen gevlogen met corendon alleen laatste keer werd er een paar dagen voorde terugvlucht gebeld dat we een tussenstop hadden in ex Joegoslavië hier was mijn vrouw totaal niet blij mee gezien ze al vliegangst heeft protest was niet mogelijk take it or leave it was de stelling. Dit zou niet moeten kunnen.

B Heuvel
    op 24.05.2015:

Eerste en de laatste keer

Heerlijk weer eens ouderwets 3 kwartier in de rij gestaan op Schiphol om in te checken bij Corendon. 2 x wijzigen van de vluchttijden waarvan 1 een dag voor vertrek. Lekkere korte Stoelen in het vliegtuig zonder fatsoenlijke steun maken het plaatje compleet. Volgende keer weer een echte maatchappij.

ria jeucken
    op 27.02.2013:

goed georganiseerd

vriendelijk personeel
    zag vandaag een reportage vanuit gambia van een ziek kind
    zijn geland om kwart voor 5 in de ochtend en dat moet dan met corendon zijn geweest
    petje af voor jullie

Mw. P.
    op 16.06.2015:

Middelmatig

Vluchttijden erg ongunstig als men een 8- daagse reis heeft geboekt. Mist soms 11/2 dag + eten daardoor.
    En daar boven op ook nog een tussenstop!!

JJ
    op 13.06.2015:

heb er gemengde gevoelens over

Ik vlieg vaak met Corendon. Prijs is niet al te hoog maar ze vliegen nooit op tijd. Had nu weer een uur vertraging op de terugweg. Op Schiphol waren ze echt vervelend. Ik had 2,8 kg handbagage teveel en moest die verwijderen terwijl mijn ruimbagage die 2 kg lichter was dan hij mocht zijn al weg was. Het is niet alleen onaangenaam dat je maar 7 kg handbagage mee mag nemen want die trolly op zich weegt al het nodige maar ik vind het ronduit belachelijk dat je maar 1 stuk handbagage mag hebben en je je handtas dus ook in de trolly moet stoppen. Waar laat ik dan mijn paspoort, instapkaart en portemonnee? Echt klant-onvriendelijk. Bij Bulgaria Airlines, ook een door mij vaak gebruikte luchtvaartmaatschappij heb je die flauwekul niet en mag je 10 kg handbagage hebben. Geef mij de Bulgaren dus maar!

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Airlines en tips Corendon Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Airlines, hygiëne Corendon Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

• Mw. P.
    op 16.06.2015:

Geen tussenstops meer. Landen bij dichtstbijzijnde vliegveld in in vakantieland.

• JJ
    op 13.06.2015:

Het teveel aan handbagage dat je moet verwijderen later gewoon weer in de trolly doen. Ze denken bij Corendon zeker dat wij reizigers achterlijk zijn.

• Marco Brie
    op 27.12.2014:

Doe je uiterste best om niet een vakantie of vlucht met het onbetrouwbare Corendon te boeken. Kijk eerst verder om een beter alternatief te vinden. Kijk niet op een paar tientjes meer of minder. Ergernis met CorenDon is erger.

• Astrid Kramer
    op 26.11.2014:

betaal maar liever wat meer bij een betere maatschappij!

• Carla van Zantwijck
    op 23.11.2014: