« Toon alle vliegmaatschappijen

slechte maatschappij

geen vriendelijk personeel
    smalle stoelen
    voor boekingen geen zin
    vraag je een kussen voor in je nek
    word je afgedank met zijn alleen voor kinderen
    terwijl er wel een aantal lagen.

John
    op 24.05.2013:

Goed voor wat je ervan verwacht

Op terugreis was het personeel minder vriendelijk.

Maggan
    op 29.08.2014:

Onprofessionele organisatie

Wat een slechte reisorganisatie! Zonder overleg werd onze terugvlucht gewijzigd naar 4 dagen later en als je vervolgens probeert contact met ze te zoeken word je in lange wachtrijgen geplaatst, oeverloos doorverbonden, krijg je geen antwoord, word je niet teruggebeld, word je van het kastje naar de muur gestuurd. Zo ga je niet met je klanten om! Dit is dan ook de eerst een de laatste keer dat ik met Corendon reis.

Solange Del Toro
    op 24.08.2014:

Je krijgt waar je voor betaalt: weinig.

Het personeel is erg vriendelijk en ze zijn ook erg leuk met de kinderen. Alleen tellen de nadelen helaas zwaarder. Je moet dus je eten aan boord kopen, maar wel waarschuwen ze daarbij dat ze niet van alles genoeg hebben voor iedereen. Het broodje dat ik bijvoorbeeld wilde kopen was dus op.
    Voor de rest:
    - Weinig beenruimte.
    - Niet goed schoongemaakt. Ik vond kruimels op mijn stoel.
    - Zowel de heen- als terugweg had vertraging.

Jordy wagtmans
    op 10.08.2014:

verschrikkelijk.

Corendon airlines leek mij een van de betere maatschappijen als het aankwam op stiptheid. niets is minder waar, ze hebben tot 5 keer toe mijn vlucht aangepast. ik zou gaan vliegen van 11/07 tot 25/07. pakweg 2 weken voordat mijn vlucht zou vertrekken werd ik opgebeld door D-reizen met een vluchtwijziging, of ik van 12/07 tot 26/07 wilde vliegen. ik had niet veel keus dus dat hebben we maar gedaan. mij vluchttijden waren als volgt: 7.30 de lucht in en weer terug naar huis om 12.15. 1 week voor vertrek werd dat aangepast: 20.00 heen en weer terug naar huis om 23.59. en 2 dagen voor vertrek werd hij nogmaals aangepast: 5.30 heen tussenstop in Antalya, Turkije en daarna door naar Iraklion airport. we zouden dan terugvliegen om 23.59, heerlijke vakantie gehad, maar waar meerdere jongeren problemen mee hadden was dat Corendon zijn vluchtschema's gewoonweg niet ophing in onze receptie. dus heb ik op mijn laatste avond zelf gebeld naar een reisleider aldaar, zij vertelde mij doodleuk dat ik al om 07.00 in de ochtend zou worden opgehaald en om 10.30 zou gaan vliegen, deze vrouw was niet bepaald vriendelijk en nam mij dan ook niet bepaald serieus. corendon heeft me dus 14 uur door mijn neus heen geboord + als ik niet zelf gebeld had, had ik flink kunnen betalen voor een nieuwe vlucht + een accomodatie. enorm slecht! de eerste en allerlaatste keer dat ik met dit zooitje ongeregeld heb gevlogen

koen de meyere
    op 19.08.2014:

amateurs

Ervaringen met corendon? Dit is meer een voorbeschouwing dan een nabeschouwing over een "corendon"reis die dus nog niet heeft plaats gevonden, wij moeten dus nog vertrekken ...
    Nadat we bij de vorige 3 corendonreizen minder problemen hebben ondervonden, behalve dan een terugvlucht die 13 uur later vertrok, waarbij wij niet op tijd konden gaan werken en de kinderen niet op school ... boekten wij dus nu terug met deze reisorganisatie. We boekten voor ons eigen comfort en gemak deze keer eens een bestemming in het binnenland (bij Izmir) om niet zo ver te hoeven vliegen. Nu heeft men op minder dan 3 dagen voor het vertrek niet alleen de vluchturen maar ook de vluchtroute veranderd. Bij vertrek vliegt men eerst eens door naar Antalya (van 3 naar 6 uur vliegen). En bij het terugkeren vliegt men nog eens langs Antalya rond (nog eens van 3 naar 6 uur vliegen).
    Bij deze bent u dus gewaarschuwd indien u stipte afspraken en vlieguren wil, u dus zeker niet bij corendon moet zijn ... Voor ons was het alvast de allerlaatste keer dat wij op stop gaan bij deze amateurs.

Anneke Kanbier
    op 19.04.2013:

jammer geen communicatie naar gasten

vandaag19/04/13 terug gekomen uit turkye jammer vlucht was veranderd naar 10 uur vroeger zonder ons op de hoogte te brengen ,omdat wij zelf actie gisterenavond konden wij op tijd gelukkig vanmorgen om 04.30 in plaast van 14.30nog mee neem hier geen genoegen mee .ben zeer boos

8.5
    ria en anja
    op 07.12.2012:

genoeg beenruimte, er zijn vliegtuigen waar dit slechter is, servive prima.

ik ben samen met een vriendin naar Gambia gevlogen het enigste nadeel was dat er niet bij vermeld was dat er zowel op de heen als terug reis een tussenstop werd gemaakt in Marrekesch waardoor de reis langer duurde dan er verwacht was.

Op de heenreis kregen we een flesje water en er lagen kussentjes en plaids op de terugreis idem alleen geen drinken.

Verder was het eten en drinken prima, het personeel erg vriendelijk en de service uitmuntent.

We hebben het weleens anders getroffen, alleen jammer dat er op zo'n lange reis geen tv aan boord is.al met al complimenten voor Corendon

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Airlines en tips Corendon Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Airlines, hygiëne Corendon Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

• Solange Del Toro
    op 24.08.2014:

- Vertrek op tijd. - Vernieuw het interieur. Alles zag er verouderd uit. Mijn stoel was bijvoorbeeld helemaal doorzakt.

• koen de meyere
    op 19.08.2014:

Indien u een zee van tijd hebt en u er niet om geeft of nu nu 9 dagen of uiteindelijk slechts 7 dagen op uw bestemming bent (nadat de vluchturen, vluchten en routes 3x zijn veranderd) ... en u ook niet hoeft te gaan werken of kinderen hebt die naar school moeten dan kan u gerust bij deze lowbudgetmaatschappij boeken. De stiptheid hier is dan ook very low !!

• Jordy wagtmans
    op 10.08.2014:

ik heb een tip: bezint eer ge begint. pure ellende.

• Esmee van Iersel
    op 08.01.2014:

Ga nooit met corendon!!! als het fout gaat, gaat alles ook goed fout!!

• J Anjema
    op 10.11.2013:

Niet met Corendon vliegen: het gaat ze om het geld en niet om de reiziger, comfort en veiligheid.