« Toon alle vliegmaatschappijen

6.1
    akke
    op 26.10.2010:

Geen ruime zitplaatsen

We vinden dat het verboden moet worden om zo vroeg met kinderen van 2jaar-5jaar- 6jaar die niet snapen dat je om 3uur in de ochtend op moeten staan om , 6uur in de ochtend te vliegen. en vooral met een kind met hart problemen.

Bebe
    op 16.09.2012:

Eten moet zelf betalen

Bij de boeking wordt vermeld om de vlucht tijd te controleren. Op de e-ticket stond een andere tijd dan op de reservering. Op de dag van vertrekt op teletext stond een andere vertrektijd dan op de site van Schiphol. Dus zijn we met 1:45 uur later vertroken. Je moet zelf je eten aan bord betalen. Schande! Heeft Corendon dat van reisbureau overgenomen?

Yvonne
    op 09.07.2012:

voor mensen met lange benen zoals ik, vrij krap

Dat vluchttijden kunnen veranderen weet je van te voren, Maar 2 keer in 2 dagen tijd een verandere vluchttijd is niet handig.

Marco van Wijk
    op 10.08.2015:

Dit nooit meer

Als je geen vacantiegevoel wil hebben in een vliegtuig ga dan aub met corendon vliegen. Beenruimte is werkelijk bij de beesten af. Bij het boeken heb je mooie vertrektijden maar dichter tegen vertrek wijzigen deze in slechte tijden. Zo werdt onze 13 dagen vacantie uitijndelijk nog maar 11 dagen. Ik ga het hier dus niet over het hotel hebben maar alleen over de Tour operator corendon. In het vliegtuig, heenweg, alleen cash betalen. Geen mogelijkheid om met de kaart te betalen. De stoelen zelf zij zo gedateerd dat je met pijn in de billen het vliegtuig verlaat. Personeel zelf is vriendelijk en behulpzaam. Maar tja, je kan van een trabantje niet meer maken dan wat het is. Ik vlieg vaak voor mijn werk maar zo slecht als dit heb ik nog niet mee gemaakt. Voor mij eens maar nooit meer!

Andy
    op 08.10.2009:

Er word geen eten of drinken aangeboden aan boord, alles moet je betalen.

Matin Nerway
    op 19.03.2018:

Slechte service

Zeer slecht service ! Wij hadden online geboekt, omdat we voor het eerst met een baby reisden en met nog een ander stel op vakantie gingen belde we nadat we geboekt hadden om nog even alles door te nemen maar mevrouw aan de telefoon heeft een hele nieuwe boeking geplaatst waardoor we dus 2 x dezelfde reis hebben geboekt en nu de annuleringsverzekeringkosten moeten betalen!! Meer dan 1000 euro !!!
    Belachelijk ! Hele Situatie uitgelegd maar totaal geen begrip terwijl het hun fout is!! Zoveel gebeld maar geen medewerking! Onbegrijpelijk wat een slechte service ! Voor het eerst bij corendon geboekt maar dit nooit meer dus!! Raad het iedereen af! Ze willen alleen maar geld en kijken niet naar de situatie wie gaat nu twee keer dezelfde reis boeken 2 min na elkaar ! Ze moeten toch logisch nadenken!!

Manon
    op 29.04.2013:

Fijne service, betrouwbaar personeel.

Een zeer goeie ervaring met Corendon.

Zeer prettig geholpen aangezien het de eerste keer was dat ik ging vliegen.

Jacyntha Kooistra
    op 10.03.2018:

Misleidend

Meerdere klachten over corendon!
    Eerst al niet op de afgesproken tijd (6 weken van te voren) in kunnen loggen op mijn boekingnummer.
    Vervolgens geen stoelen van te voren kunnen reserveren.
    Toen werd mijn vliegtuigmaatschappij ineens veranderd.
    En daarna een week van te voren mijn vluchttijd veranderd van 08:20 naar 21:30 waardoor ik een dag later dan geboekt aankom.
    Meerdere malen gebeld met corendon, maar totaal niet tegemoet gekomen.
    We moeten het er maar mee doen.

Schandalig!!

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Airlines en tips Corendon Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Airlines, hygiëne Corendon Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

• Jacyntha Kooistra
    op 10.03.2018:

Kijk goed naar de voorwaarden en ik raad aan accomodatie en vliegtuigmaatschappij appart te boeken

• jan bosch
    op 20.10.2017:

Juiste aankomst en vertrektijden geven en bij grote tijdverschillen annulering ZONDER kosten mogelijk maken

• Akash Jhauw
    op 20.08.2017:

Vertraging kan gebeuren, het gaat om de opvang en afhandeling. Deze blijft absoluut uit bij corendon. Mijn advies: vlieg niet met corendon.

• Nico Sabine Oosterbroek
    op 20.10.2016:

Enige voordeel is dat Corendon goedkoop is, maar dit staat direct gekoppeld aan onbetrouwbaarheid/onzekerheid. Tip; boek uw reis via een zekere vliegmaatschappij.

• Catharina Verboeket
    op 26.09.2016:

Ik zal Corendon aan niemand aanbevelen