« Toon alle vliegmaatschappijen

6.1
    akke
    op 26.10.2010:

Geen ruime zitplaatsen

We vinden dat het verboden moet worden om zo vroeg met kinderen van 2jaar-5jaar- 6jaar die niet snapen dat je om 3uur in de ochtend op moeten staan om , 6uur in de ochtend te vliegen. en vooral met een kind met hart problemen.

anita van bekkum
    op 14.07.2012:

ik heb het als goed ervaren .aardig personeel wat gewoon ook nederlands sprak en een goed vliegtuig

ik heb niets negatiefs kunnen ontdekken aan corendon airlines.was vooraf een beetje huiverig maar is 100%meegevallen.

ik vind het hetzelfde als transavia alleen je hebt geen film aan boord.Corendon vliegt dus wel op gazipasa airport bij alanya.

is inderdaad een half uurtje rijden vanaf alanya maar is wel heel erg klein .ons vliegtuig was de enigste daar heb geen ander vliegtuig gezien.

jan bosch
    op 20.10.2017:

Bedriegelijke vliegtijden in de aanbiedingen

Vertrek v.a. Schiphol zou 7/10 20.30uur zijn, Terug op Schiphol 14/10 12.30 uur. Openbaar vervoer vanaf Apeldoorn dus geen probleem. Aankomst Schiphol werd echter 15/10 02.55 uur.
    Geen OV dus taxi Kosten € 175,-

Jen
    op 10.10.2017:

prima maatschappij

prima, niets op aan te merken. vertrokken heen ivm mist later. werd keurig aangegeven.

vincent baake
    op 13.11.2014:

Onbetrouwbaar!!

Reis geboekt by corendon naar Hurghada. Heb 2 dagen voor vertrek gebeld of er een tussenlanding zou zijn. Antwoord: waarschijnlijk (??) niet. Dus wel, in Marsa Alam (dik half uur verder). Terugreis zou non stop zijn werd ons verteld.... Dus ook niet: weer terug naar Marsa Alam( 2,5 uur eerder vertekken!!)Dit vertellen ze dus niet bij corendon, omdat ze bang zijn dat men dan ergens anders boekt. Dit verhaal ook bij zoover(hotel aladdin, hurgahda) geschreven. Daar werd "corendon" vervangen door "charter maatschappij" . Dit omdat corendon natuurlijk veel geld betaald aan zoover. Erg zielig. De waarheid mag dus niet geschreven worden.....
    In ieder geval: 1e en laatste keer met deze flut maatschappij

Mw. P.
    op 16.06.2015:

Middelmatig

Vluchttijden erg ongunstig als men een 8- daagse reis heeft geboekt. Mist soms 11/2 dag + eten daardoor.
    En daar boven op ook nog een tussenstop!!

Marco van Wijk
    op 10.08.2015:

Dit nooit meer

Als je geen vacantiegevoel wil hebben in een vliegtuig ga dan aub met corendon vliegen. Beenruimte is werkelijk bij de beesten af. Bij het boeken heb je mooie vertrektijden maar dichter tegen vertrek wijzigen deze in slechte tijden. Zo werdt onze 13 dagen vacantie uitijndelijk nog maar 11 dagen. Ik ga het hier dus niet over het hotel hebben maar alleen over de Tour operator corendon. In het vliegtuig, heenweg, alleen cash betalen. Geen mogelijkheid om met de kaart te betalen. De stoelen zelf zij zo gedateerd dat je met pijn in de billen het vliegtuig verlaat. Personeel zelf is vriendelijk en behulpzaam. Maar tja, je kan van een trabantje niet meer maken dan wat het is. Ik vlieg vaak voor mijn werk maar zo slecht als dit heb ik nog niet mee gemaakt. Voor mij eens maar nooit meer!

c.m. van den berg
    op 11.01.2013:

goede maatschappij voor korte vluchten. max. 4 uur.

vriendelijk personeel,
    heel weinig beenruimte.
    vaak vertraging.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Airlines en tips Corendon Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Airlines, hygiëne Corendon Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

• jan bosch
    op 20.10.2017:

Juiste aankomst en vertrektijden geven en bij grote tijdverschillen annulering ZONDER kosten mogelijk maken

• Akash Jhauw
    op 20.08.2017:

Vertraging kan gebeuren, het gaat om de opvang en afhandeling. Deze blijft absoluut uit bij corendon. Mijn advies: vlieg niet met corendon.

• Nico Sabine Oosterbroek
    op 20.10.2016:

Enige voordeel is dat Corendon goedkoop is, maar dit staat direct gekoppeld aan onbetrouwbaarheid/onzekerheid. Tip; boek uw reis via een zekere vliegmaatschappij.

• Catharina Verboeket
    op 26.09.2016:

Ik zal Corendon aan niemand aanbevelen

• Eugene Huveneers
    op 08.04.2016:

Zijn veel betere vliegmaaschappijen en ook nog tegen concurerende tarieven! Ga NIET met Corendon in zee!