« Toon alle vliegmaatschappijen

6.3
    6.1
    Riesjart
    op 18.06.2017:

Onbetrouwbaar annuleert vluchten zonder fatsoenlijk alternatief

Januari geboekt en corendon annuleert vlucht zonder goed alternatief. Wel geld terug maar in juni is er weinig meer te boeken voor het hoogseizoen. Bij klachten weinig dan een mager excuus. Boek niet bij deze onbetrouwbare zelf ingenomen club.

ria jeucken
    op 27.02.2013:

goed georganiseerd

vriendelijk personeel
    zag vandaag een reportage vanuit gambia van een ziek kind
    zijn geland om kwart voor 5 in de ochtend en dat moet dan met corendon zijn geweest
    petje af voor jullie

akke
    op 26.10.2010:

Geen ruime zitplaatsen

We vinden dat het verboden moet worden om zo vroeg met kinderen van 2jaar-5jaar- 6jaar die niet snapen dat je om 3uur in de ochtend op moeten staan om , 6uur in de ochtend te vliegen. en vooral met een kind met hart problemen.

chrisja van heerden
    op 12.05.2017:

Super

We hebben voor de 3e keer met corendon gevlogen en het was weer super. (cnd 491 4 mei 14.15 uur) Personeel is echt lief voor de kinderen aan boord, Onze kleinzoon mocht bij de piloot kijken wat hij uiteraard geweldig vond, Kinderen liepen door het vliegtuig en niemand van het personeel deed daar moeilijk over, zeiden op een lieve kindvriendelijke manier wanneer ze moesten gaan zitten.
    Terug vlucht met transavia was echt minder!!
    Kortom: CORENDON SUPERBEDANKT VOOR DE LEUKE GEZELLIGE VLUCHT.

Catharina Verboeket
    op 26.09.2016:

Niet tevreden

Ik ga al bijna 10 jaar met corendon .maar ik ga nooit meer mee
    We hadden via Maastricht geboekt hebben het geld binnen van de reis kregen we bericht dat ze niet meer vliegen vanaf Maastricht .wij gekeken wat gunstig was zouden we via Amsterdam vliegen s'morgens om half 7 mooie tijd .
    Dus niet kregen twee weken van te voren dat het 16.30 vertrekken
    Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest .en toen moesten we nog terug .om 22.25 vanaf antalya .twwe dagen voor vertrek weer bericht .het was niet om 22.26 Maar 23.30
    Wij voor extra ruimte betaald 15 euro pp komt er een man naast me zitten die dat niet heeft betaald .ik vind dat niet kunnen
    Dus ik ga nooit meer met Corendon want die denken alleen maar ik heb het geld binnen en we kunnen doen wat we willen

Nico Sabine Oosterbroek
    op 20.10.2016:

Onbetrouwbare vliegmaatschappij, annuleert vluchten zonder passende oplossing.

Reis samengesteld en geboekt, vlucht o.a. via Corendon. Na 4 weken volgt annulering van vlucht, zonder passende oplossing.

Astrid Kramer
    op 26.11.2014:

Budget maatschappij

Je vertrekt nooit op de tijden die je boekt,en ook nooit naar de luchthaven die je hebt geboekt.Als je bij terugkomst in Ned.hebt geboekt voor Eindhoven kom je gewoon aan op Schiphol.Dan nog ff wachten op een bus die je dan eindelijk als je geluk hebt misschien weer naar Eindhoven brengt.Over de klachtenafhandeling nog maar te zwijgen,wij hebben bij aankomst in Turkije een ongeluk gehad met de transferbus op de snelweg. De reisleider ter plaatse wilde ons de mond snoeren door het aanbieden van een gratis hammam.Hebben wij niet gedaan met de nodige kneuzingen en de schik nog om ons hart de vakantie uit gezeten.Vervolgens klachten ingediend zoals het hoorde en dan maar wachten en nog weken wachten.........Uiteindelijk alles bij de geschillencommissie neergelegd en jaaaaa hoor reactie van corendon???Nou ze vinden onze bijna dood ervaring heel vervelend en of wij blij willen worden van€ 50,- pp tja wat denk je zelf corendon????

JJ
    op 13.06.2015:

heb er gemengde gevoelens over

Ik vlieg vaak met Corendon. Prijs is niet al te hoog maar ze vliegen nooit op tijd. Had nu weer een uur vertraging op de terugweg. Op Schiphol waren ze echt vervelend. Ik had 2,8 kg handbagage teveel en moest die verwijderen terwijl mijn ruimbagage die 2 kg lichter was dan hij mocht zijn al weg was. Het is niet alleen onaangenaam dat je maar 7 kg handbagage mee mag nemen want die trolly op zich weegt al het nodige maar ik vind het ronduit belachelijk dat je maar 1 stuk handbagage mag hebben en je je handtas dus ook in de trolly moet stoppen. Waar laat ik dan mijn paspoort, instapkaart en portemonnee? Echt klant-onvriendelijk. Bij Bulgaria Airlines, ook een door mij vaak gebruikte luchtvaartmaatschappij heb je die flauwekul niet en mag je 10 kg handbagage hebben. Geef mij de Bulgaren dus maar!

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Airlines en tips Corendon Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Airlines, hygiëne Corendon Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

• Nico Sabine Oosterbroek
    op 20.10.2016:

Enige voordeel is dat Corendon goedkoop is, maar dit staat direct gekoppeld aan onbetrouwbaarheid/onzekerheid. Tip; boek uw reis via een zekere vliegmaatschappij.

• Catharina Verboeket
    op 26.09.2016:

Ik zal Corendon aan niemand aanbevelen

• Eugene Huveneers
    op 08.04.2016:

Zijn veel betere vliegmaaschappijen en ook nog tegen concurerende tarieven! Ga NIET met Corendon in zee!

• Annie Kessel
    op 13.01.2016:

Een film bij een vlucht van 6 uur zou prettig zijn. Vooral op de terugreis, dan heb ik mijn boeken uit.

• Miranda Dekkers
    op 03.11.2015:

Koeler en wanneer je een stoel met beenruimte boekt ook als eerste vliegtuig in en eerste je koffers!!