« Toon alle vliegmaatschappijen

6.1
    Ad
    op 15.11.2012:

waardeloze vliegmaatschappij

Vlucht geboekt vanaf Eindhoven naar Alanya, vertrek om 10. 00 uur.
    Wordt doodleuk omgezet naar een vlucht vanaf Amsterdam naar Alanya om 05.30 uur.
    Ik heb de reis maar meteen geannuleerd, want als ik de rest vd. reviews lees, dan snap ik niet dat er nog een hond met deze maatschappij wil vliegen.
    Ik denk altijd: zal wel meevallen met die ellende die je erover leest; dus niet, ze hebben gewoon allemaal gelijk!!

Kirsten
    op 26.02.2010:

Adri Gijsbers
    op 03.10.2013:

verzorging

Onze ervaring is dat we op de heenreis twee uur en drie kwartier vertraging hadden, vliegtuig eerste vlucht twee uur te laat aangekomen. Hierbij ging het om de eerste vlucht om 03:45 uur. Tijdens de vlucht één keer langs met drinken. Op de terugreis weer vertraging,
    Vanuit Turkye, één uur en twintig minuten te laat. tijdens deze vlucht wel vier keer langs met drinken in tijd van een half uur.

De maatsscahppij houdt zich niet aan de afgesproken tijden. Ik heb de indruk dat de maatschappij zijn eigen vluchttijden hanteerd.

Linda
    op 30.06.2013:

goed om mee te vliegen

Over het algemeen een prima luchtvaartmaatschappij....behalve deze keer. Na een vertraging van ruim 4 uur konden we pas de lucht in. Overmacht maar met name de informatievoorziening en bij sommige personeelsleden ook het humeur was beneden peil.

Er werd wel gezorgd voor een tegemoetkoming qua eten en drinken maar dat was eigenlijk alles. We werden slecht ingelicht en het vervangende vliegtuig was erg klein, krap en niet schoon. Ik ben vaker met Corendon gevlogen en de terugvlucht was helemaal prima. Dus voor mij geen reden om de volgende keer een andere maatschappij te liezen.

Yvonne
    op 09.07.2012:

voor mensen met lange benen zoals ik, vrij krap

Dat vluchttijden kunnen veranderen weet je van te voren, Maar 2 keer in 2 dagen tijd een verandere vluchttijd is niet handig.

stephanie
    op 25.09.2011:

wat een vervelende maatschappij !!

verschrikkelijk!!

heenreis online ingecheckt, toch andere plaatsen gekregen om welke reden dan ook... zat dus niet naast mijn partner , terugreis zelfde verhaal !

ersoneel onvriendelijk, belachelijke prijzen en ook was het vliegtuig niet schoon, het stonk en er was zeer weinig beenruimte!

nooit meer corendon voor mij

René Kleuters
    op 02.07.2013:

Zoals velen anderen!

Veel mensen klagen altijd over Corendon Airlines. Nou bij deze een goede review:

Wij vertrokken 24 juni om 04:00 uur naar Ercan (Noord Cyrprus) waarbij bekend is dat je dan een tussenstop maakt in Antalya.

Check-in kon ik 24 uur van te voren goed uitvoeren, alles was geregeld qua stoelindeling.

Op vliegveld: Naar Baggage-dropoff point gegaan en netjes mijn koffers afgeven, niks mis mee.

Vliegtuig heenreis: Vertrokken 5 minuten op 4 (dat noem ik niet eens vertraging!). Was een vrij oud vliegtuig, maar beenruimte was prima (Beter als Transavia, Martinair vroeger). Ze hadden op de heenweg de informatie over vliegtijd etc. wat ik alleen gewend ben bij de duurdere maatschappijen. Verder op en top heenreis. Alleen jammer dat de tussenlanding is, maar dit is niet vanuit Corendon maar dit moet gewoon als je naar Ercan vliegt

Terugreis:

Incheckken: Prima verlopen, zaten alle 3 + baby naast elkaar 3rde rij. Omdat dit vliegtuig pas sinds 2 weken in dienst is van Corendon en officeel niet van hun is waren dit nog Economy +. Wij hadden namelijk leren stoelen die lekker zaten.

Vertraging: Ja, een klein uurtje. Goed kan gebeuren! Piloot heeft daarom ervoor gezorgd dat hij z.s.m kon vertrekken bij de tussenlanding waar getankt werd.

Had op de terugreis 1 klein minpuntje dat is dat ik een riem had bij mijn stoel en ik had een baby op schoot. Hier heb ik wel even mijn stem voor moeten verheffen naar personeel zodat ook iemand kwam kijken (Waren te druk schijnbaar voor het opstijgen) Dit werd op de startbaan pas gemaakt waardoor we iets later konden gaan.

Conclussie: 2 keer met Corendon gevlogen en 2 keer geen echte problemen gehad!

Kim
    op 12.09.2013:

heerlijke maatschappij

Ik ben super tevreden en zal zeker nogmaals met hun vliegen

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Airlines en tips Corendon Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Airlines, hygiëne Corendon Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

• Esmee van Iersel
    op 08.01.2014:

Ga nooit met corendon!!! als het fout gaat, gaat alles ook goed fout!!

• J Anjema
    op 10.11.2013:

Niet met Corendon vliegen: het gaat ze om het geld en niet om de reiziger, comfort en veiligheid.

• Geert Colling
    op 15.10.2013:

Blijf er mee rijzen

• Mieke Heijmans
    op 14.10.2013:

Geen turks vliegtuig inhuren maar vliegen met eigen vliegtuigen.

• joop mol
    op 07.10.2013: