« Toon alle vliegmaatschappijen

ria jeucken
    op 27.02.2013:

goed georganiseerd

vriendelijk personeel
    zag vandaag een reportage vanuit gambia van een ziek kind
    zijn geland om kwart voor 5 in de ochtend en dat moet dan met corendon zijn geweest
    petje af voor jullie

Kiliana Kraaijeveld
    op 02.01.2013:

Prima vakanties!

Wij vliegen vaak met Corendon (zo'n 3 keer per jaar)
    Meestal alles goed geregeld, & zo niet word het altijd netjes opgelost.

Qua vliegtuigen ook alles prima! Veel beenruimte heb je bijna nergens. & eten kan je zelf meenemen.

De meeste mensen zeuren wel overal over maar willen wel zo min mogelijk betalen.

Wij blijven zeker met Corendon gaan!

akke
    op 26.10.2010:

Geen ruime zitplaatsen

We vinden dat het verboden moet worden om zo vroeg met kinderen van 2jaar-5jaar- 6jaar die niet snapen dat je om 3uur in de ochtend op moeten staan om , 6uur in de ochtend te vliegen. en vooral met een kind met hart problemen.

Nel Verbeek
    op 30.04.2015:

Voor genoeg beenruimte vlieg met Corendon!!

Vorige week voor het eerst met Corendon gevlogen..
    Beenruimte was verrassend goed, de vriendelijkheid van het personeel top. Ik vlieg al jaren maar nooit een pakketreis.
    Nu voor het eerst , en in dit geval met Corendon.
    Ga zo door . Prima reis gehad.

koen de meyere
    op 19.08.2014:

amateurs

Ervaringen met corendon? Dit is meer een voorbeschouwing dan een nabeschouwing over een "corendon"reis die dus nog niet heeft plaats gevonden, wij moeten dus nog vertrekken ...
    Nadat we bij de vorige 3 corendonreizen minder problemen hebben ondervonden, behalve dan een terugvlucht die 13 uur later vertrok, waarbij wij niet op tijd konden gaan werken en de kinderen niet op school ... boekten wij dus nu terug met deze reisorganisatie. We boekten voor ons eigen comfort en gemak deze keer eens een bestemming in het binnenland (bij Izmir) om niet zo ver te hoeven vliegen. Nu heeft men op minder dan 3 dagen voor het vertrek niet alleen de vluchturen maar ook de vluchtroute veranderd. Bij vertrek vliegt men eerst eens door naar Antalya (van 3 naar 6 uur vliegen). En bij het terugkeren vliegt men nog eens langs Antalya rond (nog eens van 3 naar 6 uur vliegen).
    Bij deze bent u dus gewaarschuwd indien u stipte afspraken en vlieguren wil, u dus zeker niet bij corendon moet zijn ... Voor ons was het alvast de allerlaatste keer dat wij op stop gaan bij deze amateurs.

Noortje
    op 08.01.2013:

prima maatschappij

vlieg al jaren naar tevredenheid met Corendon. Natuurlijk is er in het hoofseizoen eens een vertraging, maar dat heeft elke maatschappij.

Jop
    op 19.06.2010:

Zeer vriendelijk personeel. Voor sommige mensen kan ik me voorstellen dat het wat lastig is om ze te verstaan. Men praat niet altijd even goed Engels of Nederlands.

c.m. van den berg
    op 11.01.2013:

goede maatschappij voor korte vluchten. max. 4 uur.

vriendelijk personeel,
    heel weinig beenruimte.
    vaak vertraging.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Airlines en tips Corendon Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Airlines, hygiëne Corendon Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

• Marco Brie
    op 27.12.2014:

Doe je uiterste best om niet een vakantie of vlucht met het onbetrouwbare Corendon te boeken. Kijk eerst verder om een beter alternatief te vinden. Kijk niet op een paar tientjes meer of minder. Ergernis met CorenDon is erger.

• Astrid Kramer
    op 26.11.2014:

betaal maar liever wat meer bij een betere maatschappij!

• Carla van Zantwijck
    op 23.11.2014:

negatief reisadvies

• Eva van Soest
    op 13.11.2014:

Ergens anders boeken, erger dan dit kan het absoluut niet worden. Mijn vrienden en familie zal ik absoluut afraden via corendon hun vakantie te regelen.

• Hayat A
    op 21.10.2014: