« Toon alle vliegmaatschappijen

6.1
    akke
    op 26.10.2010:

Geen ruime zitplaatsen

We vinden dat het verboden moet worden om zo vroeg met kinderen van 2jaar-5jaar- 6jaar die niet snapen dat je om 3uur in de ochtend op moeten staan om , 6uur in de ochtend te vliegen. en vooral met een kind met hart problemen.

JJ
    op 13.06.2015:

heb er gemengde gevoelens over

Ik vlieg vaak met Corendon. Prijs is niet al te hoog maar ze vliegen nooit op tijd. Had nu weer een uur vertraging op de terugweg. Op Schiphol waren ze echt vervelend. Ik had 2,8 kg handbagage teveel en moest die verwijderen terwijl mijn ruimbagage die 2 kg lichter was dan hij mocht zijn al weg was. Het is niet alleen onaangenaam dat je maar 7 kg handbagage mee mag nemen want die trolly op zich weegt al het nodige maar ik vind het ronduit belachelijk dat je maar 1 stuk handbagage mag hebben en je je handtas dus ook in de trolly moet stoppen. Waar laat ik dan mijn paspoort, instapkaart en portemonnee? Echt klant-onvriendelijk. Bij Bulgaria Airlines, ook een door mij vaak gebruikte luchtvaartmaatschappij heb je die flauwekul niet en mag je 10 kg handbagage hebben. Geef mij de Bulgaren dus maar!

Miranda Dekkers
    op 03.11.2015:

Redelijke prijs kwaliteitsverhouding

Al vaak gevlogen met Corendon. Laatste ervaring in oktober was niet best. Heel erg warm en maar één lieve stewardes de stewards (turkse nationaliteit) waren niet klantvriendelijk.

eric randasche
    op 06.06.2013:

Eens, maar NOOIT weer.

1 dag van te voren gehoord dat de vlucht op de heenweg 10 uur eerder is, maar wel een tussenlanding in Eindhoven met 2 uur wachten. Ook op de terugvlucht 1 dag van te voren te horen gekregen dat we niet om 13:00 maar om 03:00 's nachts worden opgehaald. Tot overmaat van ramp ook nog in Eindhoven gedropt terwijl we extra hebben betaald om te vetrekken / landen vanaf Maastricht. Dan nog met de bus naar Maastricht.

Annie Kessel
    op 13.01.2016:

prima vliegmaatschappij

Jammer dat mensen geen goeie ervaringen hebben met corendon.
    Wij hebben al verschillende keren met deze maatschappij gevlogen maar geen vervelende ervaringen gehad

Willem O.
    op 14.09.2015:

COPD? Kies dan nooit voor Corendon want dan kost het je zo 300 euro extra!

COPD? Kies dan nooit voor Corendon want dan kost het je zo 300 euro extra!

Eerst duidelijk geïnformeerd ivm 1 persoon die COPD heeft. Het was allemaal geen probleem en er was zuurstof aan boord van het vliegtuig. Nogmaals gevraagd of er nog met andere dingen rekening gehouden moest worden, maar het was allemaal goed (we hoefde geen zuurstof mee te nemen).

Op de heenvlucht echter toch zuurstof moeten gebruiken en bij aankomst kregen we dat te horen.
    Na een paar dagen stopte ons contactpersoon op bij Corendon... Dus vragen stellen was niet meer mogelijk en informatie inwinnen mochten we zelf maar uitzoeken.

30 minuten voordat we terug vlogen komt er opeens iemand van Corendon op ons af of we even 300 euro wilde betalen omdat we een COPD persoon bij ons hadden. Als we niet betaalde mochten we niet aan boord van het vliegtuig. De betreffende persoon helemaal in de stress (extra slecht voor een COPD patiënt...) en maar snel gaan pinnen.

Bij terugkomst klacht ingediend bij Corendon, maar moesten het maar bij onze verzekering indienen. En de verzekering wijst natuurlijk naar Corendon.

Kort gezegd: Ik vertrouw Corendon niet meer en ik raad u aan ze ook niet te vertrouwen want van een vakantie voor 250 euro maken ze zo een vakantie van 550 euro...

Astrid Sproet
    op 16.09.2015:

Slecht

In januari hebben we geboekt om te landen op Gasipasa, vervolgens word er 2 dagen van te voren onder het mom van te weinig animo de vlucht op Gasipasa gecanseld en ook het tijdstip wordt gewijzigd zonder overleg. Dan veranderen wij de vlucht en worden we op schiphol als nog niet naar de plaats van bestemming gebrach maar naar een ander vliegveld. ook de terugweg was een ramp een tussen stop op Bodrum zonder dat dit in de planning stond en een vertraging van 1.5 uur. Kortom een slechte ervaring. wij vliegen niet meer met Corendon

8.5
    ria en anja
    op 07.12.2012:

genoeg beenruimte, er zijn vliegtuigen waar dit slechter is, servive prima.

ik ben samen met een vriendin naar Gambia gevlogen het enigste nadeel was dat er niet bij vermeld was dat er zowel op de heen als terug reis een tussenstop werd gemaakt in Marrekesch waardoor de reis langer duurde dan er verwacht was.

Op de heenreis kregen we een flesje water en er lagen kussentjes en plaids op de terugreis idem alleen geen drinken.

Verder was het eten en drinken prima, het personeel erg vriendelijk en de service uitmuntent.

We hebben het weleens anders getroffen, alleen jammer dat er op zo'n lange reis geen tv aan boord is.al met al complimenten voor Corendon

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Airlines en tips Corendon Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Airlines, hygiëne Corendon Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

• Annie Kessel
    op 13.01.2016:

Een film bij een vlucht van 6 uur zou prettig zijn. Vooral op de terugreis, dan heb ik mijn boeken uit.

• Miranda Dekkers
    op 03.11.2015:

Koeler en wanneer je een stoel met beenruimte boekt ook als eerste vliegtuig in en eerste je koffers!!

• Astrid Roest
    op 28.10.2015:

Meer ruimte, dit kan echt niet

• Sylvia de Wit
    op 05.10.2015:

ria jeucken op 27.02.2013: gaf Corendon als cijfer een 9! Dit omdat ze "vermoedde" dat deze maatschappij een goede daad deden in Gambia! Dit cijfer geeft een onterecht beeld over Corendon als maatschappij en hoe de passagiers het ervaren!.

• Sylvia de Wit
    op 05.10.2015: