« Toon alle vliegmaatschappijen

6.3
    6.1
    Nico Sabine Oosterbroek
    op 20.10.2016:

Onbetrouwbare vliegmaatschappij, annuleert vluchten zonder passende oplossing.

Reis samengesteld en geboekt, vlucht o.a. via Corendon. Na 4 weken volgt annulering van vlucht, zonder passende oplossing.

JJ
    op 13.06.2015:

heb er gemengde gevoelens over

Ik vlieg vaak met Corendon. Prijs is niet al te hoog maar ze vliegen nooit op tijd. Had nu weer een uur vertraging op de terugweg. Op Schiphol waren ze echt vervelend. Ik had 2,8 kg handbagage teveel en moest die verwijderen terwijl mijn ruimbagage die 2 kg lichter was dan hij mocht zijn al weg was. Het is niet alleen onaangenaam dat je maar 7 kg handbagage mee mag nemen want die trolly op zich weegt al het nodige maar ik vind het ronduit belachelijk dat je maar 1 stuk handbagage mag hebben en je je handtas dus ook in de trolly moet stoppen. Waar laat ik dan mijn paspoort, instapkaart en portemonnee? Echt klant-onvriendelijk. Bij Bulgaria Airlines, ook een door mij vaak gebruikte luchtvaartmaatschappij heb je die flauwekul niet en mag je 10 kg handbagage hebben. Geef mij de Bulgaren dus maar!

Catharina Verboeket
    op 26.09.2016:

Niet tevreden

Ik ga al bijna 10 jaar met corendon .maar ik ga nooit meer mee
    We hadden via Maastricht geboekt hebben het geld binnen van de reis kregen we bericht dat ze niet meer vliegen vanaf Maastricht .wij gekeken wat gunstig was zouden we via Amsterdam vliegen s'morgens om half 7 mooie tijd .
    Dus niet kregen twee weken van te voren dat het 16.30 vertrekken
    Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest .en toen moesten we nog terug .om 22.25 vanaf antalya .twwe dagen voor vertrek weer bericht .het was niet om 22.26 Maar 23.30
    Wij voor extra ruimte betaald 15 euro pp komt er een man naast me zitten die dat niet heeft betaald .ik vind dat niet kunnen
    Dus ik ga nooit meer met Corendon want die denken alleen maar ik heb het geld binnen en we kunnen doen wat we willen

akke
    op 26.10.2010:

Geen ruime zitplaatsen

We vinden dat het verboden moet worden om zo vroeg met kinderen van 2jaar-5jaar- 6jaar die niet snapen dat je om 3uur in de ochtend op moeten staan om , 6uur in de ochtend te vliegen. en vooral met een kind met hart problemen.

eric randasche
    op 06.06.2013:

Eens, maar NOOIT weer.

1 dag van te voren gehoord dat de vlucht op de heenweg 10 uur eerder is, maar wel een tussenlanding in Eindhoven met 2 uur wachten. Ook op de terugvlucht 1 dag van te voren te horen gekregen dat we niet om 13:00 maar om 03:00 's nachts worden opgehaald. Tot overmaat van ramp ook nog in Eindhoven gedropt terwijl we extra hebben betaald om te vetrekken / landen vanaf Maastricht. Dan nog met de bus naar Maastricht.

Latoya
    op 16.08.2016:

Hele slechte service

De accomodatie waar we zaten was super geregeld. Hele vriendelijke, Nederlandse reisleidster ook. Alleen de vluchten waren echt onder de maat, vooral de heenvlucht. Het personeel aan boord sprak zowel geen Nederlands als geen Engels, op 1 man na. We hebben langer dan 2 uur na het opstijgen moeten wachten voordat we eindelijk iets te drinken konden bestellen, wat overigens ook nog eens tergend traag door het gang pas kwam. Als je tussendoor wat wilde drinken, kon dat niet. Daarnaast was 3/4 van het menu ook niet (meer) op voorraad. Ook kon er bij de stewardessen geen lachje of sorry vanaf, tenzij het onderlinge gesprekken waren. Op de terug vlucht kon er gelukkig wel gecommuniceerd worden en sprak het personeel aan boord Nederlands of Engels. Zij waren voor mijn gevoel ook vriendelijker en hielden ons veel beter op de hoogte dan het personeel op de heenvlucht. Wij vlogen alleen 's nachts met behoorlijk wat kinderen in het vliegtuig en vervolgens wordt er gewoon om half 2 'snachts behoorlijk hard en lang medegedeeld dat we sigaretten en andere spullen kunnen kopen. Dat vind ik eigenlijk niet okee op dat tijdstip. Op dat tijdstip willen mensen namelijk gewoon slapen. Dit is gewoon een stukje service en ook bij een goedkopere vliegmaatschappij moet dat toch in ieder geval geregeld kunnen worden.

Nel Verbeek
    op 30.04.2015:

Voor genoeg beenruimte vlieg met Corendon!!

Vorige week voor het eerst met Corendon gevlogen..
    Beenruimte was verrassend goed, de vriendelijkheid van het personeel top. Ik vlieg al jaren maar nooit een pakketreis.
    Nu voor het eerst , en in dit geval met Corendon.
    Ga zo door . Prima reis gehad.

Kiliana Kraaijeveld
    op 02.01.2013:

Prima vakanties!

Wij vliegen vaak met Corendon (zo'n 3 keer per jaar)
    Meestal alles goed geregeld, & zo niet word het altijd netjes opgelost.

Qua vliegtuigen ook alles prima! Veel beenruimte heb je bijna nergens. & eten kan je zelf meenemen.

De meeste mensen zeuren wel overal over maar willen wel zo min mogelijk betalen.

Wij blijven zeker met Corendon gaan!

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Airlines en tips Corendon Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Airlines, hygiëne Corendon Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

• Nico Sabine Oosterbroek
    op 20.10.2016:

Enige voordeel is dat Corendon goedkoop is, maar dit staat direct gekoppeld aan onbetrouwbaarheid/onzekerheid. Tip; boek uw reis via een zekere vliegmaatschappij.

• Catharina Verboeket
    op 26.09.2016:

Ik zal Corendon aan niemand aanbevelen

• Eugene Huveneers
    op 08.04.2016:

Zijn veel betere vliegmaaschappijen en ook nog tegen concurerende tarieven! Ga NIET met Corendon in zee!

• Annie Kessel
    op 13.01.2016:

Een film bij een vlucht van 6 uur zou prettig zijn. Vooral op de terugreis, dan heb ik mijn boeken uit.

• Miranda Dekkers
    op 03.11.2015:

Koeler en wanneer je een stoel met beenruimte boekt ook als eerste vliegtuig in en eerste je koffers!!