« Toon alle vliegmaatschappijen

6.3
    6.1
    Solange Del Toro
    op 24.08.2014:

Je krijgt waar je voor betaalt: weinig.

Het personeel is erg vriendelijk en ze zijn ook erg leuk met de kinderen. Alleen tellen de nadelen helaas zwaarder. Je moet dus je eten aan boord kopen, maar wel waarschuwen ze daarbij dat ze niet van alles genoeg hebben voor iedereen. Het broodje dat ik bijvoorbeeld wilde kopen was dus op.
    Voor de rest:
    - Weinig beenruimte.
    - Niet goed schoongemaakt. Ik vond kruimels op mijn stoel.
    - Zowel de heen- als terugweg had vertraging.

Jeroen
    op 06.10.2014:

Te slecht voor woorden !

Onduidelijkheid over de vluchttijden, door eigen rare spelletjes van Corendon met als gevolg 5 uur vertraging, maar geen woord of aanwezigheid van iemand van Corendon. Slechts vliegtuig, met heel weinig beenruimte en super warm aan boord. Lompe steward die constant tegen je schouder aanloopt als je aan het gang pad zit. Hele vieze toiletten aan boord, vliegtuig was in zijn geheel niet schoon. overal lagen nog resten van de vorige vlucht.

Carla van Zantwijck
    op 23.11.2014:

voor ons nooit meer

zie voor onze ervaringen:

Marco Brie
    op 27.12.2014:

Liefst NOOIT MEER met Corendon Vliegmaatschappij en reisorganisatie

We hadden nog geen ervaring met het onbetrouwbare Corendon.
    Speciaal een vakantie geboekt met gunstige vertrektijd naar huis.
    We zouden om 12.00 uur weer naar huis gaan maar dit ging echter niet door.
    De volgende vertrek tijd was om 23.59uur We keken twee dagen voor vertrek op de website van het lokale vliegveld en zagen dat de werkelijk vertrektijd om 02.45 was in de nacht.
    Dus we moesten de kamer uit zijn om 12.00 en we gaan pas ruim 14 uur later vliegen. Kamer bij boeken kon niet meer omdat het hotel vol zat. Omdat ze de tijd met 1 minuut aangeven voor het begin van de volgende dag hoeven Cor en Don niet de kamer te betalen. Indien mogelijk gaan wij niet meer net Vliegmaatschappij en reisorganisatie Corendon mee. We voelen ons bedrogen en in de maling genomen.

Astrid Kramer
    op 26.11.2014:

Budget maatschappij

Je vertrekt nooit op de tijden die je boekt,en ook nooit naar de luchthaven die je hebt geboekt.Als je bij terugkomst in Ned.hebt geboekt voor Eindhoven kom je gewoon aan op Schiphol.Dan nog ff wachten op een bus die je dan eindelijk als je geluk hebt misschien weer naar Eindhoven brengt.Over de klachtenafhandeling nog maar te zwijgen,wij hebben bij aankomst in Turkije een ongeluk gehad met de transferbus op de snelweg. De reisleider ter plaatse wilde ons de mond snoeren door het aanbieden van een gratis hammam.Hebben wij niet gedaan met de nodige kneuzingen en de schik nog om ons hart de vakantie uit gezeten.Vervolgens klachten ingediend zoals het hoorde en dan maar wachten en nog weken wachten.........Uiteindelijk alles bij de geschillencommissie neergelegd en jaaaaa hoor reactie van corendon???Nou ze vinden onze bijna dood ervaring heel vervelend en of wij blij willen worden van€ 50,- pp tja wat denk je zelf corendon????

Mark Raijmaekers
    op 27.09.2014:

Flop en Don

Via D-reizen met Corendon in een KLM 747-400 naar Curacao. Omdat ze maar met 1 boekingscode voor alle reizigers werken kun je vooraf niet online inchecken bij KLM. Op de luchthaven kregen we vervolgens te horen dat we niet meer naast elkaar konden zitten en dus 10 uur lang naast een dik snurkend mens met zweetvoeten. Bij KLM kregen we als reactie: tsja Corendon zeker...

vincent baake

Onbetrouwbaar!!

Reis geboekt by corendon naar Hurghada. Heb 2 dagen voor vertrek gebeld of er een tussenlanding zou zijn. Antwoord: waarschijnlijk (??) niet. Dus wel, in Marsa Alam (dik half uur verder). Terugreis zou non stop zijn werd ons verteld.... Dus ook niet: weer terug naar Marsa Alam( 2,5 uur eerder vertekken!!)Dit vertellen ze dus niet bij corendon, omdat ze bang zijn dat men dan ergens anders boekt. Dit verhaal ook bij zoover(hotel aladdin, hurgahda) geschreven. Daar werd "corendon" vervangen door "charter maatschappij" . Dit omdat corendon natuurlijk veel geld betaald aan zoover. Erg zielig. De waarheid mag dus niet geschreven worden.....
    In ieder geval: 1e en laatste keer met deze flut maatschappij

Eva van Soest

Bagger! Nooit meer boeken

Helemaal geen prettige ervaring gehad. Het hotel was verschrikkelijk, vies, onvriendelijk personeel en zeer slecht eten. Corendon zegt hier niets aan te kunnen oplossen want dan had ik dat ter plekke via een online klachtenformulier moeten doen. Enig idee, als het internet in het hotel het zou doen en onder andere de klachten daar over gaan.

De reactie dat zij niets met mijn klacht gaan doen komt 2 maanden later. Dit is duidelijk een kant en klare brief en hadden ze veel eerder kunnen laten weten.

De vlucht terug was in een ingehuurd russisch vliegtuig met het bijbehorende personeel wat nagenoeg geen engels sprak en niets op voorraad had.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

Op deze pagina vind je informatie over Corendon Airlines en tips Corendon Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte Corendon Airlines, hygiëne Corendon Airlines en prijs/kwaliteit Corendon Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook Corendon Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met Corendon Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die Corendon Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je Corendon Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de Corendon Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo Corendon Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor Corendon Airlines

• Marco Brie
    op 27.12.2014:

Doe je uiterste best om niet een vakantie of vlucht met het onbetrouwbare Corendon te boeken. Kijk eerst verder om een beter alternatief te vinden. Kijk niet op een paar tientjes meer of minder. Ergernis met CorenDon is erger.

• Astrid Kramer
    op 26.11.2014:

betaal maar liever wat meer bij een betere maatschappij!

• Carla van Zantwijck
    op 23.11.2014:

negatief reisadvies

• Eva van Soest
    op 13.11.2014:

Ergens anders boeken, erger dan dit kan het absoluut niet worden. Mijn vrienden en familie zal ik absoluut afraden via corendon hun vakantie te regelen.

• Hayat A
    op 21.10.2014: