« Toon alle vliegmaatschappijen

6.4
    7.2
    kees
    op 16.03.2013:

Heenreis perfect. Terugreis slecht.

In tegenstelling met andere jaren was de terugreis voor mij een slechte ervaring.

I.v.m ruimte zitplaats, het eten, personeel wat geen gehoor gaf aan je wens om wat te willen drinken, en ze lieten je wachten.

Kortom heenreis was alles naar wens.

Christiaan Dijkstra
    op 08.11.2014:

Super!

Laatste keer dat ik met CAL gevlogen heb was 12,5 jaar geleden. Toen nog met de B747, nu dus met de A340. Ik wist dat de beenruimte wat minder in deze nieuwe vliegtuigen, dus China Airlines gebeld om mijn stoel te reserveren die ik ook gekregen heb. Eten op heen en terugreis was goed.

Heidi Janson
    op 03.03.2015:

Doet niet wat het beloofd

Mijn had een fout ontdekt in de app. Deze fout was niemand opgevallen. Had met de kalender te maken deze liep 1 dag achter. Mijn man heeft bezoek gehad van iemand van China Airlines en hebben samen naar de app gekeken, Zij beloofde mijn man bij het weggaan dat wij een vlucht zouden krijgen om nooit meer te vergeten. Inderdaad zij kreeg gelijk. Weinig beenruimte, turbulentie, vertraging op de heen en terugweg en zeer onvriendelijk personeel

jan bruggink
    op 31.12.2013:

heel goed !!!!!!

al een paarmaal mee gevlogen goede service been ruimte goed wil je wat drinken of eten vraag en je krijgt het

gerard veen
    op 25.03.2014:

goed

veel mee gevlogen maar ne 1 uur vertragin in bangkok

nico
    op 14.01.2013:

goed om mee te vliegen

vlieg al jaren met china airlines maar deze keer vond ik het eten en drinken minder komen minder langs onder de vlucht als voorheen. als de prijs aantrekelijk is blijf ik toch met china vliegen

a.j.
    op 16.03.2013:

Redelijk tot goed.

Goede maatschappij met betrouwbare vlucht tijden, goed eten, goede service, vriendelijkheid kan wel beter.

Marga van vliet
    op 07.03.2012:

voor de prijs goede kwaliteit

vlieg meestal met china airlines, ene keer beter als de andere keer maar dat heb je bij de klm ook

Reisaanbieders voor China Airlines

Op deze pagina vind je informatie over China Airlines en tips China Airlines. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte China Airlines, hygiëne China Airlines en prijs/kwaliteit China Airlines. Behalve de verschillende scores zijn er ook China Airlines reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met China Airlines toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die China Airlines krijgt.

Ben je na het lezen van je China Airlines review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de China Airlines review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo China Airlines. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor China Airlines

• Heidi Janson
    op 03.03.2015:

Het is dat ik al tickets hebt geboekt voordat ik deze reis ging maken anders had ik zeker voor een andere maatschappij gekozen nl Emirates

• Christiaan Dijkstra
    op 08.11.2014:

In de nacht kan en mag je zelf drinken pakken. De stoelen die ik wilde heb ik 8 weken van tevoren aangevraagd bij China Airlines, en zowel voor de heen als de terugreis gekregen.

• Wim
    op 28.03.2014:

doen

• gerard veen
    op 25.03.2014:

geef wat meer gas op de terug weg een kan in 9 uur dan kan terug ook in 9 uur

• Linda Melgers de Jong
    op 23.03.2014:

Meer variatie in het eten. Meer drank uitdelen en eventueel een snack. Misschien meer interactie met de passagiers, door de cabinecrew.