« Toon alle vliegmaatschappijen

6.7
    6.8
    Bob
    op 17.02.2019:

Ze komen hun vervoersplicht niet na en laten klanten in de kou staan.

Waren al ingecheckt. Vlucht werd met SMS geannuleerd. Bij tel contact werd verwezen naar ons reisbureau. BA voelde zich niet verantwoordelijk. Jullie hoofdkantoor en kantoor Bussum hebben de vlucht omgezet (24 uur vertraging) en een ander binnenlands ticket geboekt. We hebben vier maal geprobeerd om een EU-claim in te dienen op de BA website en krijgen steeds een foutmelding. Na contact met BA zeggen ze dat de vlucht gewoon scheduled was. Wordt vervolgd!

maria
    op 03.03.2018:

slecht

oplange vlucht te weinig beenruimte vertrokken, drie kwartier te laat van amsterdam waardoor we aansluiting misten naar l.a

Corry
    op 27.09.2013:

Grote maatschappij die de klant niet als klant ziet

Vanaf Toronto (Air Canada) geland op Londen om vervolgens met BA door te vliegen naar Rotterdam. Door de trage afhandeling van het verstrekken van een boardingpas door BA op het vliegveld de vlucht naar Rotterdam gemist. Gevolg 5 uur wachten.

adriana
    op 09.03.2014:

goede service

als je hebt geboekt naar gatwack dan moeten ze niet op de ticket zetten aankomst Heathrow en dat je sávonds laat nog met een taxi naar gatwack moet
    vooral als je boven de 80 bent.

wim Seijsener
    op 24.05.2018:

Nooit meer met deze vliegmaatschappij

British Airways NOOIT meer!!!!
    We hadden een roadtrip georganiseerd naar de USA en vlogen daardoor met British Airways (hierna te noemen BA) naar Denver voor ons startpunt van de reis. Je bent verplicht om één nacht te overnachten in een hotel alvorens je je camper kan ophalen om te beginnen met je trip. Logisch!
    Bij aankomst op Denver International Airport werd éénmalig omgeroepen dat de bagage vanuit Londen niet was meegekomen. ( Je moet het maar net horen) We moesten meelopen met een dame van BA voor verdere uitleg. Daar stonden ± 100 mensen te wachten op wat er zou gaan gebeuren. Veel onduidelijkheid over hoe nu verder. Er werden formulieren uitgedeeld waarop op het eerste blad een algemeen verhaal over BA met telefoonnummers en internet gegevens en op het tweede blad de invullijst over koffergegevens, adresgegevens, verblijfplaats, ed. Eén balie medewerkster stond er om ons te helpen. Deze raakte al gauw in paniek en gaf ons terwijl ze het achterste blad er af scheurde het voorste blad mee met de mededeling dat we via internet de gegevens konden verkrijgen hoe en wat nu verder.
    Teleurgesteld en al naar het hotel. Geen spullen en morgen gaan we vertrekken voor de rondreis zonder vaste woon- of verblijfplaats door de USA!!! Dus in het hotel, (waar we prima geholpen werden) achter de computer en naar het internet van BA. Nou dat werd een drama. Voor dat je op de goede site zit. Maar uiteindelijk kunnen we de koffer gegevens invullen en krijgen we de link dat dit inderdaad de vermiste koffers zijn. We hebben een confirmationnummer nodig om te traceren waar of dat de koffers zich bevinden. Dat hebben we niet!! Dus komen we niet verder. En nu????? Dan maar bellen. Geen contact op het nummer wat op het formulier staat. Jammer zeg!!! Dan maar naar Holland gebeld. Oh ja tijdsverschil!! Weer proberen op dit nummer enz. enz. enz………… Uiteindelijk zijn we met tijdsverschil en al nu zo’n 36 uur bezig met een vliegreis achter de rug van 12 uur om iets te weten te komen. Even kort slapen(tijdsverschil) en dan maar weer naar Holland gebeld. Nee we moeten toch het nummer op het formulier hebben. Krijgen we te horen. En eindelijk krijgen we een medewerkster te pakken die ons het confirmationnummer kan geven. Eindelijk!!!!!! We krijgen te horen dat de koffers om± 18.00 uur op het vliegveld staan. We stellen voor om de koffers zelf te gaan halen sinds we geen vaste verblijfplaats hebben in de USA. Dat is goed. We gaan dus die zelfde avond naar het vliegveld. Daar in de hal zit een vrouw van BA op de grond met een omzich heen een berg formulieren en koffers!!!! We zien onze koffers er niet bij. We informeren en ze zegt dat we naar een deur van het kantoor van BA toe moeten en daar onze koffers kunnen ophalen. En ja hoor daar staan ze. We willen ze meenemen maar worden bruut tegengehouden met de mededeling dat eerst alles moet worden gecontroleerd ed. en we hier helemaal niet mogen komen. Dan slaan de stoppen door!!! Krijg toch nou wat!!! We hebben alles zelf moeten uitzoeken en nu krijgen we ze niet mee?? We worstelen ons uit het kantoor met de koffers en vertrekken naar het hotel om toch nog wat te slapen voor we eindelijk kunnen beginnen aan onze rondreis.
    Na twee dagen krijgen we een e-mail van BA dat ze bij de politie aangifte hebben gedaan van trespassing en assault. We zijn dus nu voortvluchtige criminelen!!!
    Na de rondreis willen we naar huis en melden ons bij de luchthavenpolitie om tekst en uitleg te geven over hetgeen is voor gevallen. Heel vriendelijk worden we geholpen, maar daar vertellen ze erbij dat BA ons niet terug wil nemen naar Holland!!!! Nou wordt die fraai. We gaan samen met de politie naar BA. Daar wordt na veel gepraat uitgelegd dat in het ergste geval we in de gevangenis terecht hadden kunnen komen. Nou moet je toch ophouden zeg!!! Uiteindelijk worden we overgeboekt naar Iceland air om met hun terug te vliegen naar Holland. Gelukkig we kunnen naar huis. Eind goed al goed,
    Oh ja en dan nu het volgende. BA vertelt ons dat dit het risico is dat we nemen als we op reis gaan. Dat de kans bestaat dat de koffers kwijt raken. Dus excuses NEE!!!! Dit is ons risico.
    Nu ben ik een rechtschapen hard werkende Hollandse ondernemer met een installatiebedrijf. Die onder andere ook gasinstallaties aanlegd. Als dus bij u een installatie door mij wordt aangelegd is voor u het risico dat er een ontploffing plaats vindt. Geen excuses van mij kant dus. Zo schijnt dat bij BA de norm te zijn. Dit is maar fictie hoor!!! Bij ons kunt u wel terugkomen voor service en garantie. Anders dan als bij BA.
    Voor ons dus NOOIT meer Britisch airways.
    Was getekend Wim en Linda Seijsener, Loodgietersbedrijf Noordwijkerhout.

Marijke
    op 12.03.2018:

goede keus

Afhankelijk van vertrekpunt is de catering aan boord goed: London is prima en Kaapstad super slecht.

Anja
    op 04.03.2018:

2u op vliegtuig wachten

Nog geen glaasje water tijdens de 2u dat we reeds op het toestel zaten door problemen met 1 bagage

Susanne
    op 17.01.2018:

Geen problemen

Alles verliep vlekkenloos. De boarding ging snel.

Reisaanbieders voor British Airways

Op deze pagina vind je informatie over British Airways en tips British Airways. Vakantiepanel.nl heeft scores van vakantiegangers en experts over beenruimte British Airways, hygiëne British Airways en prijs/kwaliteit British Airways. Behalve de verschillende scores zijn er ook British Airways reviews waarin vakantiegangers tekstueel hun score en ervaringen met British Airways toelichten. Dankzij deze vakantiebeoordelingen kun je de juist keuze maken en goed voorbereid op vakantie gaan. Overigens zie je bovenaan deze pagina de gemiddelde score die British Airways krijgt.

Ben je na het lezen van je British Airways review nog op zoek naar andere beoordelingen vliegmaatschappijen? Vakantiepanel.nl heeft diverse beoordelingen luchtvaartmaatschappijen. Zo kun je hier snel en gemakkelijk ervaringen met Transavia, ervaringen Arkefly, KLM review en Turkish Airlines reviews lezen. Op deze manier kun je de juiste keuze voor een luchtvaartmaatschappij maken.

Onderstaand vind je de top 10 beoordelingen vliegmaatschappijen:

Heb je de British Airways review gelezen en wil je direct een vlucht of je vliegtickets boeken? Bekijk dan hier de actuele prijsinfo British Airways. Op zoek naar een andere vliegmaatschappij? Bekijk hier beoordelingen vliegmaatschappijen.

Reisaanbieders voor British Airways

• Bob
    op 17.02.2019:

Ik heb met 50 jaar reiservaring (zakelijk en privé) dit nog nooit meegemaakt. Wellicht kunt u overwegen om BA tickets niet meer te verkopen.

• Marijke
    op 12.03.2018:

Goede, betrouwbare boeking en uitvoering.

• maria
    op 03.03.2018: