21-Daagse Rondreis Beste Van Vietnam reviews

Laatst bijgewerkt: 10 december 2022

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2020

Fantastische veelzijdige reis!

Mooie reis! Leuke afwisseling, veel gezien. Goede hotels, lekker eten. Leuke fiets & boottochten. Fijne waterpunten om je drinkfles te vullen.Alleen wat is er nog ontzettend veel rondslingerend plastick! Optionele excursies waren leuk! (2 vd 3 gedaan) Wel een drukke reis in n hoog tempo, vroeg op.... Goede chauffeur en gids hadden wij! Genoten!

Laatst bijgewerkt: 14 november 2019

Te veel oorlog en te weinig cultuur

Vietnam is een land in opbouw. Het is één grote bouwput dan wel vuilnisbelt. Theo doet zijn uiterste best om de rondreis zo mooi/ aangenaam mogelijk te maken maar iedereen had dezelfde opmerkingen: - Vietnam moet nog een hoop leren m. b. t. hygiëne, afval, wegen etc. - de rondreis zou veel beter met aanmerkelijk minder oorlog veel beter kunnen zijn. Vervang dit door cultuur en opbouw. - hotels doen hun uiterste best het de gasten naar hun zin te maken. De Vitoria resorts zijn in deze top. - de Vieatmees is vriendelijk maar zeer vuil en leeft in een andere wereld. Wordt snel beter maar toch.

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2019

Fantastisch. Reisleider Duoc is goed. Goede mix activiteiten. Mooi land. Vriendelijke mensen

Het was de 17 daagse groepsrondreis van NVR. Mooi land, we denken eraan om een 2e keer erheen te gaan. Veilig. Goede hotels en bedden.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2019

Geen vakantie maar een mega beleving

Een beleving die niet te omschrijven is maar dat moet gewoon gaan doen en beleef het land, de mensen de historie en nog veel meer. Ook onze gids ( heel belangrijk ) Vincent Duikee was werkelijk geweldig.

Laatst bijgewerkt: 17 februari 2019

prima verzorgde reis

Prima verzorgde reis met goede faciliteiten. Goede gidsen, chauffeur, busboy.

Laatst bijgewerkt: 14 augustus 2018

Wij hebben fantastische weken gehad. Heel goede en gemotiveerde reisleiding, meer dan prima gids. Heel veel plekken gezocht. Leuke excursies, leuke groep, niet te groot. Het is ons zeer goed bevallen en voor herhaling vatbaar.

Laatst bijgewerkt: 19 december 2017

Wat een mooi krachtig en vriendelijk volk de Vietnamezen!

Geweldige reis! Jammer dat de gemddelde leeftijd erg hoog was waardoor je je erg verantwoordelijk voelde voor deze mensen . De laatste 2 hotels waren bijzonder slecht. Ik kan het blauwe kruisje op deze site niet vinden.