Pennsylvania reviews

4,2
5,3
5,3

Laatst bijgewerkt: 26 december 2019

Kamer en algemene voorzieningen uitgeleefd, ronduit smerig,

Kamer was uitgeleefd, gerenoveerde kamer $57 per nacht extra. Kregen we pas daar te horen. Gangen uitgeleefd, openbare wc (alleen gasten) te smerig voor woorden

Laatst bijgewerkt: 14 november 2019

Een teleurstelling!!

Vieze oude kamers! Drie dagen geen verwarming, en koud water om te douchen!

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2019

Centraal gelegen maar zeer onvriendelijk personeel en slechte service.

Wij waren met een rolstoel. Rolstoel kamer was nog niet geregeld dus dat moest ter plekke nog veranderd worden. Daarnaast was het personeel zeer onvriendelijk, bij elke vraag schoten ze gelijk in de verdediging. Elke dag werd een trolly van het hotel voor de rolstoelingang gezet waardoor deze niet meer als rolstoelingang te gebruiken was. Hotel is wel zeer centraal gelegen en kamer was schoon, maar gedateerd. Tapijt krult op wat met een rolstoel niet handig is. Er stond een grote zware stoel naast de deur van de badkamer waardoor deze niet helemaal open ging, iets wat met een rolstoel wel gewenst is. WC doorspoelmechanisme was stuk (het water bleef maar lopen).

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2019

verouderd, maar super locatie

De kamers zijn zwaar verouderd en slecht onderhouden. Douche is een kanlharde straal. Zeer slordig afgewerkt. Bedden zijn voor lange mensen te kort. Lawaai van buiten goed te horen.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2019

groot oud hotel

dit hotel is zeer geschikt als je totaal geen eisen hebt aan een hotel, het is een oud en versleten hotel, vieze tapijt op de vloeren, inchecken duurt uren, niet al te vriendelijk personeel aan de balie.

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2019

Ligging perfect, algemene indruk matig.

Om New York (Manhatten) te bezoeken idiaal hotel. Kamers worden netjes gepoetst. Kamers zijn oud en achterstallig in onderhoud. Bedden zijn teklein voor 2 volwassenen. 4 persoons kamer houdt niet over voor 4 volwassenen.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

prima hotel,goede locatie,t.o madison square garden.

zat nu in een nieuwe kamer, alles is veranderd,well done.

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2019

Redelijk middenklasse hotel

Redelijk middenklasse "slaap" hotel centraal gelegen en goed bereikbaar met de metro. Ideaal voor bezichtiging van de meeste highlights.

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2019

Groot, onpersoonlijk, weinig klantvriendelijk

zeer oude badkamer. Zag er onhygienisch uit. Wachtrij om in te checken was vreselijk lang.

Laatst bijgewerkt: 2 mei 2019

Ligging prima voor het doel waarvoor wij naar New York zijn gekomen. Nette kamer.

Dag Jolien, hartelijk dank voor het actief meedenken bij het plannen van onze reis!! Je hebt dit met